دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۲۳:۳۴Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 29 آبان 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 آبان 1395 گیل خبر 2 آبان 1395 گیل خبر 3 آبان 1395 گیل خبر 4 آبان 1395 گیل خبر 5 آبان 1395 گیل خبر 6 آبان 1395 گیل خبر 7 آبان 1395 گیل خبر 8 آبان 1395 گیل خبر 9 آبان 1395 گیل خبر 10 آبان 1395 گیل خبر 11 آبان 1395 گیل خبر 12 آبان 1395 گیل خبر 13 آبان 1395 گیل خبر 14 آبان 1395 گیل خبر 15 آبان 1395 گیل خبر 16 آبان 1395 گیل خبر 17 آبان 1395 گیل خبر 18 آبان 1395 گیل خبر 19 آبان 1395 گیل خبر 20 آبان 1395 گیل خبر 21 آبان 1395 گیل خبر 22 آبان 1395 گیل خبر 23 آبان 1395 گیل خبر 24 آبان 1395 گیل خبر 25 آبان 1395 گیل خبر 26 آبان 1395 گیل خبر 27 آبان 1395 گیل خبر 28 آبان 1395 گیل خبر 29 آبان 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۳:۴۳    
دومین نشست مشترک اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان با شورای مرکزی شوراهای مشورتی اصلاح طلبان گیلان عصر امروز شنبه 29 ابان برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۸    
سایت فدراسیون جهانی تکواندو به تمجید از مبینا نژاد پرداخت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۸    
رانش حدود یک میلیون متر مکعب خاک در منطقه شیروان در شرق ترکیه موجب محصور ماندن 16 کارگر در معدن مس شد که تاکنون اجساد پنج تن از آنها خارج شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۳    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از بلعیدن سوزن خیاطی توسط دختر بچه سه ساله خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۳    
اکثر خودروهای فروخته شده در کشورهایی با درآمد متوسط و کم، قادر به مواجه و پاسخ گویی به استانداردهای اولیه مورد نیاز برای حرکت در جاده ها نبوده و به نرم های جهانی نمی رسند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۸    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه ای امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان را به سمت جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ کیومرث حیدری را به سمت فرمانده نیروی ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۳    
جلسه ستاد بحران شهرستان املش باحضور یونس محمودی فرماندار املش و اعضاء ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا گفت: بر این باورم که رئیس جمهور جدید آمریکا نیز در نهایت این مسئله را متوجه خواهد شد که لغو برجام کاری غیرعاقلانه است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۶:۵۸    
یک فرزند شهید گیلانی در نامه ای به حاج قاسم سلیمانی درخواست کرده است که اجازه بدهد او به سوریه برود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۸    
برایت دعا میکنیم که جراحیهای بعدی ات به سلامت انجام شود....وخوشحالم که فیلم مستند احمد عبدالهیان به زودی پخش خواهد شد و ما برای بار هزارم خواهیم فهمید که نیروی شر همیشه در جهان بوده وهست...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۸    
از شهردار تهران نقل شده که به شرطی در انتخابات آینده ریاست جمهوری کاندید می شود که مجموعه اصول گرایان از او حمایت کنند. احمدی نژاد می گوید این انتخابات سوت و کور خواهد بود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۳    
راننده خودرو با ارائه بارنامه خوراک دام قصد منحرف کردن ماموران را داشت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۸    
این روزها آهن ربای یک صندلی سیاسی که اتفاقا پل ارتباطی خیلی از آهن فروشان با دولت را می تواند قطع کند کما اینکه در یک شهرستان کرده است... ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۸    
در کشور به ازای هر 8 زن یک نفر به سرطان سینه مبتلا می شود و از طرفی این نوع سرطان در کشورما نسبت به استاندارد جهانی دیرتر تشخیص داده می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۳    
پگی ویتسون فضانورد با تجربه ناسا اولین زنی است که ایستگاه فضایی بین المللی را سرپرستی کرده و رکورد دار طولانی ترین اقامت یک زن در فضا است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۸    
تیم دختران شمشیربازی ایران راهی مسابقات جهانی شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۸    
محققان دانشگاه سیدنی گروهی از افراد 55 تا 86 ساله مبتلا به آسیب خفیف شناختی – پیش زمینه بیماری آلزایمر- خواستند تا ترکیبی از بلند کردن وزنه و تمرینان تقویت مغز را انجام دهند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۳    
لیلا اوتادی بازیگر جوان و خوب کشورمان است و اخیرا عکس هایی از خود منتشر کرده که مدل آرایشی است.عکس ها را در زیر می بینید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۳    
درستی و تمیز دادن ایمان کاذب یا راستین به ایدئولوژیها، در مرحله ی عمل و اجرا روشن خواهد شد. بعبارتی اجرایی شدن ایدئولوژیها سنگ محکی است، برای ماندگاری، وفاداری ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۸    
مووِمبر نام کمپینی است که هر ساله در ماه نوامبر به منظور آگاهی بخشی و پیشگیری از بیماری های مردانه از جمله سرطان پروستات در سرتاسر دنیا برپا می شود ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۸    
بعد از قاچاق اسلحه و مواد مخدر، سومین صنعت تبه کارانه دنیا، قاچاق انسان است. بر طبق آمار، بین 14،500 تا 17،500 نفر سالانه به ایالات متحده قاچاق می شوند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۸    
یک دستفروش به دلیل مشکلات زندگی به گوشه خیابان می آید و جنس خود را ارزان تر از مغازه در اختیار مردم قرار می دهد. او سرما و گرما را تحمل می کند تا زندگی اش سپری شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۸    
معاون امور حقوقی و بین الملل و سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد جمهوری اسلامی ایران به تعهداتش در خصوص ذخایر آب سنگین مطابق با توافق هسته ای سال گذشته میان ایران و کشورهای گروه 1+5 پایبند است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۸    
تصاویر تکان دهنده از این تصادف نشان می دهد که شیشه خودرو کاملا شکسته است. خودرو چرخ هایش را کاملا از دست داده و کیسه های هوا را نیز می توان مشاهده کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۸    
طی نامه ای از سوی هیات فوتبال گیلان به مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان ، به دلیل انتشار مطالبی در سایتی که موصوف به سایت رسمی باشگاه سپیدرودرشت می باشد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۸    
به دنبال کشف پیکرتازه عروس دریکی از مسافرخانه های مشهد، تحقیقات جنایی برای افشای رازمرگ مرموز وی آغازشده است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۸    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان از دستگیری چهار شکارچی متخلف غیربومی در استان گیلان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۸    
احمد احمد زاده فوق تخصص خون و سرطان بالغین گفت: یکی از چیزهایی که برای بیماران سرطانی بسیار مهم است، هزینه های درمان است. هزینه داروهای سرطانی در بسیاری مواقع گران می شود و رنج بیماری را اضافه می کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۳    
در روزهایی که اتحادیه فوتبال آرژانتین به دلیل فساد و سوء مدیریت مسئولان پیشین اش دچار بحران مالی بزرگی شده است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۲۸    
این دختربچه 14 ساله در نامه ای به قاضی نوشته بود که می خواهد زندگی طولانی تری داشته باشد و نمی خواهد که زیر خاک دفن شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۲۳    
یک یگان تحقیقاتی و اقیانوس شناسی نیروی دریایی روسیه در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۱۳    
سالها گذشت و شاید متصدیان تکثیر و فتوکپی کلی از این قبل کاسب شدند و ندیدند و نفهمیدند که روزهای شیرین چندین نفر مثل من را تلخ کردند و نان خود را با تلخ کردن زندگی من و امثال من شیرین کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۳    
حسن شایانفر یار دیرینه حسین شریعتمداری محسوب می شد. کتاب های نیمه پنهان در دفتر پژوهش های کیهان تحت نظر او منتشر می شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۳    
احساس خستگی و تخلیه انرژی می تواند یکی از نشانه های کم کاری تیروئید باشد. کم کاری تیروئید موجب می شود حتی زمانی که به اندازه کافی استراحت کرده اید باز هم احساس خستگی در شما باقی بماند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۳    
مایک پومپو گزینه ترامپ برای ریاست سیا گفته بود که به دنبال لغو توافق هسته ای فاجعه بار با ایران بزرگترین کشور حامی تروریسم است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به اینکه پروژه راه آهن قزوین- رشت در بخش زیرسازی 94 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: طول این مسیر 164 کیلومتر است و به این دلیل که در بعضی از مناطق ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۸    
براساس اطلاعیه ستاد سرشماری کشور؛ به منظور سرشماری از خانوارهای غایب اجرای سرشماری تا پایان روز دوشنبه 95/09/1 تمدید شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۹:۰۸    
سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش باران در برخی مناطق نیمه شمالی کشور درباره آبگرفتگی معابر عمومی و سیلاب در استان های گیلان و مازندران هشدار داد.