شنبه ۲۶ خردادساعت ۱۳:۳۱Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 26 آبان 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 آبان 1395 گیل خبر 2 آبان 1395 گیل خبر 3 آبان 1395 گیل خبر 4 آبان 1395 گیل خبر 5 آبان 1395 گیل خبر 6 آبان 1395 گیل خبر 7 آبان 1395 گیل خبر 8 آبان 1395 گیل خبر 9 آبان 1395 گیل خبر 10 آبان 1395 گیل خبر 11 آبان 1395 گیل خبر 12 آبان 1395 گیل خبر 13 آبان 1395 گیل خبر 14 آبان 1395 گیل خبر 15 آبان 1395 گیل خبر 16 آبان 1395 گیل خبر 17 آبان 1395 گیل خبر 18 آبان 1395 گیل خبر 19 آبان 1395 گیل خبر 20 آبان 1395 گیل خبر 21 آبان 1395 گیل خبر 22 آبان 1395 گیل خبر 23 آبان 1395 گیل خبر 24 آبان 1395 گیل خبر 25 آبان 1395 گیل خبر 26 آبان 1395 گیل خبر 27 آبان 1395 گیل خبر 28 آبان 1395 گیل خبر 29 آبان 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۲۰    
هنوز که هنوز است درخصوص اینکه چه شد که ما قطع نامه 598 را قبول کردیم، بحث است، گفت وگوست! عده ای معتقدند که ما می خواستیم بجنگیم و بصره را بگیریم، ما می خواستیم صدام را سرنگون کنیم ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۴۰    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: ایجاد هسته های اقتصادی برون مرزی برای کشورهای همسایه می تواند آینده کشور را متفاوت کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۱۰    
هشتمین کنگره خانه کارگر تشکیلات گیلان با حضور مهندس نصیری رئیس امور اعضای خانه کارگر و معاون دبیر کل خانه کارگر برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۱۰    
اختصاصی گیل خبر گزارش تصویری گرامیداشت روز صادرات استان گیلان با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران سخنان رئیس اتاق بازرگانی
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن برای سرمربی تیم نفت کری خواند و گفت: می خواهیم شما را شکست دهیم و پس از آن تیم استقلال را هم حذف کنیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۵    
سازمان هواشناسی نسبت به بارندگی و آبگرفتگی معابر در شمال کشور و سواحل خزر از روز شنبه تا دوشنبه هشدار داد و توصیه کرد: مردم از مسافرت غیرضروری به شمال کشور پرهیز کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۰    
چهار قطعه ساک و چمدان هماهنگ با تودوزی الماس مانند داخلی خودرو که امضای رئیس شرکت دایلمر روی آن وجود دارد در کیفیتی بسیار بالا به مشتریان این نسخه کابریولت ارائه می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۳۰    
طبق اعلام سازمان حج و زیارت، فردا آخرین مهلت ثبت نام پیاده روی اربعین است و سفارت عراق نیز تنها تا روز جمعه 28 آبان ماه ویزا صادر می کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۲۰    
چند روز قبل برخی از رسانه ها به نقل از یک خبرگزاری دولتی نوشتند که یک مأمور سرشماری مدعی شده که در هنگام سرشماری، محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم در منزل حضور داشته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۵    
حق شناس با بیان اینکه رفتار جناح راست در ماجرای انتخاب ترامپ رفتار پارادوکسیکال است، اضافه کرد: اگر جریانی را به ناحق متهم میکنید به اینکه واکنش این چنینی دارند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:ما حریف را دستکم نمی گیریم، به زور سه چهار بازی این تیم را گیر آوردیم و آنالیز کردیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۵    
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری دستمال فروش آواز خوان در این شهرستان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۰    
نشست مطبوعاتی و رونمایی از پوستر نخستین سوگواره تئاتر صحنه صبح امروز درمجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۴۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ قضاوتی در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۰۵    
نشست خبری فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته بسیج در سالن شهدای صالحین سپاه قدس گیلان برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۴:۱۵    
استاندار گیلان صبح امروز در جلسه ی شورای هماهنگی مدیریت بحران که با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران برگزار شد گفت ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۴:۰۵    
اختصاصی گیل خبر/گزارش تصویری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گیلان با حضور مهندس نجار معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور گزارش و سخنان استاندار گیلان
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۳:۴۰    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: شصت و نهمین مرحله پرداخت یارانه نقدی ساعت 24 امشب (26 آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۳:۳۰    
تریلر فیلم سینمایی دیو و دلبر با بازی اما واتسون رکورد پربازدترین تریلر سینمایی در 24 ساعت نخست انتشار را شکست.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۵    
اگر عضوگیری با ارائه وعده های دروغین و بی اساس مبنی بر اینکه درآمدهای بالا کسب خواهید کرد، همراه باشد، مشمول جرم کلاهبرداری هم خواهد بود که قانونگذار برای این جرم هم مجازات تعیین کرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۰    
...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۰    
وکیل مدافع سعید مرتضوی گفت: موکلم ممنوع الخروج نبوده و برای حضور در مراسم اربعین حسینی به عراق سفر کرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۰    
در گروه دوم این مسابقات حالا دو تیم 10 امتیازی (عربستان و ژاپن) حضور دارند و دوتیم 9 امتیازی (استرالیا و امارات) شرایطی که حتی صعود به دیدار پلی آف را هم برای یکی از تیم ها بسیار مشکل خواهد کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۲:۳۰    
شنیده های داغ را در گیل خبر بخوانید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۲:۳۰    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه قدم های اول برای مهار تورم بی مهار و خطرناک را برداشته ایم گفت: آن روز که کار را شروع کردیم و گفتیم روزی باید به تورمی تک رقمی برسیم ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۲:۲۰    
برخی پژوهش ها نشان داده اند افرادی که به عمد تلاش می کنند بیدار بمانند، نسبت به آنهایی که فعالانه تلاش می کنند تا بخوابند، سریع تر به خواب می روند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۵    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است: ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و حتی در مواردی مجلس در جایگاه تعریف شده خود قرار نگرفته اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۰    
بازیکنان اوکراینی پرسپولیس که با وجود نیمکت نشینی رقم قراردادشان بالاست، همچنان سوژه رسانه ها هستند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۲۰    
فرمانده یگان های ویژه کشور گفت: در مسیر حرکت زائران به مرز مهران هیچ محوری مسدود نیست و محدودیت ها برای جلوگیری از افزایش ازدحام در مرز مهران است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۱۰    
سازمان حمایت مصرف کنندگان هشدار داد که بیشتر آگهی های پیش فروش خودرو، فاقد اعتبار و غیر قانونی است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۵    
درد یک تیم، از یک دست لباس و یک دستگاه اتوبوس برای رفتن و سیصد میلیون صدقه وار برای تیم آوردن گذشته، چون زورمان کم است، و آدمها اهل قدرت ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۰    
هوشیاری یک زن برای شناسایی صاحب پورشه پارک شده در پارکینگ مجتمع مسکونی شان، پلیس را به دزد حرفه ای رساند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۰    
مالش چشم ها با توجه به میزان نیروی وارد شده می تواند به آسیب دیدن رگ های خونی منجر شود و در نتیجه آن، قرمزی شدید چشم ها را تجربه کنید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۳۵    
ایوانا در مصاحبه با New york Post پیش بینی کرده که ترامپ با هواپیمای شخصی خودش مسافرت کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۵    
قاتلی که در تالش به خاطر رابطه شیطانی مرتکب جنایت شد در زندان لاکان رشت پای چوبه دار رفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۰    
لیمو جز مقوی ترین و محبوب ترین انواع مرکبات است. این میوه دارای خواص فراوانی است. زیتون نیز جز میوه های بسیار مفید است که متعلق به مناطق مدیترانه ای و گرمسیر است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۱۵    
...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۰۵    
فرهادی پس از همکاری مشترکش با ابراهیم حاتمی کیا در نگارش فیلم ارتفاع پست ، اولین بار، سال 81 روی صندلی کارگردانی در سینما نشست و با تهیه کنندگی ایرج تقی پور، فیلم رقص در غبار را ساخت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۵۵    
قانون تحریم های ایران پیش از منقضی شدن تا پایان سال جاری میلادی باید به تصویب مجلس سنا و امضای رییس جمهور آمریکا هم برسد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۴۵    
مرکز آمار ایران اعلام کرد، هفت استان کشور در تابستان 1395 دارای نرخ بیکاری تک رقمی هستند. تابستان سال گذشته 10 استان کشور دارای نرخ بیکاری تک رقمی بودند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۵    
یک بانوی گیلانی موفق شد مدال نقره مسابقات قایقرانی روئینگ جوانان کشور را کسب کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۰    
جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس به همراه مرتضی شریفی مدیر عامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت با همراهی معانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با هوشنگ ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۵    
فعال با اشاره به اتمام کار دفتر موقت کنسولگری عراق در رشت، گفت: مهلت صدور روادید در کنسولگری موقت عراق در رشت به اتمام رسید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۱۵    
آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار کارآفرینان استان های گیلان( منطقه تالش) و اردبیل، کار را جوهر شرافتمندانه انسان و باعث اعتلای کشور دانست و گفت: اگر چه قانون گریزی های مسؤولین در مقطعی ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۰:۵۷    
نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی و شهردار منطقه 5 رشت با احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر دیدار کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۰:۲۲    
هیات عالی اقتصادی دو ایالت شمالی آلمان در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، نسبت به همکاری مشترک اقتصادی ابراز تمایل کردند.