شنبه ۲۶ خردادساعت ۱۶:۰۸Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 24 آبان 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 آبان 1395 گیل خبر 2 آبان 1395 گیل خبر 3 آبان 1395 گیل خبر 4 آبان 1395 گیل خبر 5 آبان 1395 گیل خبر 6 آبان 1395 گیل خبر 7 آبان 1395 گیل خبر 8 آبان 1395 گیل خبر 9 آبان 1395 گیل خبر 10 آبان 1395 گیل خبر 11 آبان 1395 گیل خبر 12 آبان 1395 گیل خبر 13 آبان 1395 گیل خبر 14 آبان 1395 گیل خبر 15 آبان 1395 گیل خبر 16 آبان 1395 گیل خبر 17 آبان 1395 گیل خبر 18 آبان 1395 گیل خبر 19 آبان 1395 گیل خبر 20 آبان 1395 گیل خبر 21 آبان 1395 گیل خبر 22 آبان 1395 گیل خبر 23 آبان 1395 گیل خبر 24 آبان 1395 گیل خبر 25 آبان 1395 گیل خبر 26 آبان 1395 گیل خبر 27 آبان 1395 گیل خبر 28 آبان 1395 گیل خبر 29 آبان 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۴۵    
خبر طلاق هیلاری کلینتون از بیل کلینتون خیلی سریع تیتر یک رسانه های ایران شده است، بدون آن که منبع معتبری آن را تایید کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۵    
اعضای کمیته های حقوقی و رفاهی خانه مطبوعات گیلان مشخص شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۰    
آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت و گویی مشروح ، با اعلام حمایت مجدد از رییس جمهور، وی را فردی اصلح برای انتخابات آتی خواند و گفت: روحانی در دور دوم بهتر کار خواهد کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۰    
هوشنگ ابتهاج (ه.ا. سایه) به انتشار کتاب بانگ نی و قیمت آن واکنش نشان داد و گفت در جریان انتشار این کتاب نبوده است. او همچنین بر رعایت حال مخاطب در قیمت گذاری کتاب تاکید دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۰    
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: طبق آخرین تصمیمات جابجایی 3 فرماندار در گیلان قطعی است و کارهای آن در شرف انجام میباشد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی شورای شهر رشت به مدیریت یکپارچه و عدم عملکرد به شیوه جزیره ای تاکید کرد و گفت: در کارگروه های تشکیل شده در استانداری، صندلی های شورا و مدیریت شهری خالی است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۰    
اعلام بستری شدن شهردار انزلی در حالی اعلام شدن است که طی هفته های گذشته انتقادات بسیار تندی توسط مقامات و مسئولین شهر از مدیریت شهری صورت گرفت و حتی این انتقادات به نماز جمعه نیز کشیده شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۰    
این وضعیت جوی دست کم تا اوایل هفته آینده در گیلان ماندگار است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۰    
رئیس کل دادگستری استان به همراه معاون قضایی و تنی چند از مدیران اداری دستگاه قضایی بطور سرزده از دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فومن بازدید کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۰    
رضارشیدپور مجری برنامه حالا خورشید با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از پخش فیلمی که به بیماری شهلا ریاحی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون پرداخته بود عذرخواهی کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۵    
کی روش گفت بعد از جام جهانی از فوتبال ایران خداحافظی خواهد کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۵    
واکنش هنرمندان به آلودگی هوا | تهمینه میلانی: تهران دارد خفه می شود
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۵    
دختر 7 ساله بابلی بر اثر استفاده نا بجای اطرافیان با استفاده از سم کشاورزی صبح امروز دوشنبه جان خود را از دست داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۰    
لسفه به تعبیر برخی فیلسوفان بخشی بزرگ از کارستان تاریخ زندگی بشر است؛ کارستان فهم عالم. کارستانی که با حیرت آغاز می شود، برای فیلسوف شدن باید دچار حیرت شد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۰    
بسیاری از مردم جهان به جای مصرف مکمل هایی که برای کاهش وزن در بازار موجود هستند، روش ها و درمان های طبیعی را برای مبارزه با چاقی برگزیده و در این مسیر کاملا موفق عمل کرده اند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۰    
عضو شورای شهر رشت با تاکید بر تسریع درباره خرید باشگاه سپیدرود رشت توسط شهرداری بیان داشت: غیر منصفانه است که کمک ها به سپیدرود توسط شورا و شهرداری نادیده گرفته شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۰    
با دعوت آکادمی اسکار از اصغر فرهادی؛ این کارگردان سرشناس سینمای ایران در مراسم اسکار افتخاری حاضر شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۵    
بعد از ادعای دونالد ترامپ درباره آمریکایی نبودن باراک اوباما حال یک شبکه تلویزیونی پاکستان در یکی از بخش های خبری اش ادعا کرده است که این موضوع درباره دونالد ترامپ نیز صدق می کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۰    
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان از عضویت رایگان در کتابخانه ها در 24 آبان خبر داد و افزود: طرح بخشودگی جرائم دیرکرد در کتابخانه های عمومی گیلان از 22 تا 27 آبان اجرا می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۰    
یک اتومبیلران گیلانی موفق شد عنوان سوم رقابت های قهرمانی کشور را کسب کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۰    
هزینه این بنرها و جایگاه نصب آن را چه کسی می پردازد؟ آیا با توجه به عضویت ایشان در شورای شهر و داشتن حق بنر از پرداخت پول چنین تبلیغاتی در یکی از معروفترین میادین شهر معاف هستند؟
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست سیاهکل از کشف لاشه یک رأس مرال خبر داد و گفت: به نظر می رسد کشته شدن این مرال ناشی از حمله خرس بوده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۰    
2 بازیکن ایرانی در میان برترین های تاریخ فوتبال آسیا قرار گرفته اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۵    
مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: 63درصد خبرنگاران گیلانی، عضو بسیج رسانه این استان در 16 شهرستان هستند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۵    
سید اسماعیل میر غضنفری فرماندار شهرستان رودبار از موکب قافله عاشقی لوشان بازدید کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۰    
یک عروس و داماد جوان فراموش کردند به مراسم ازدواجشان بروند در حالی که معاون شهرداری و مهمانان و ساقدوش ها همه در انتظار بودند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۰    
گروه مشاوران رسانه ای فیلم درباره آمنه، گزارش یک اسیدپاشی مشخص شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۰    
روستاییان گیلان با استفاده از سامانه ی تلفنی1523 قبوض آب شرب را غیرحضوری پرداخت کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۰    
اگرچه بحران ناگهانی برف گیلان در سال 1381 دست وی را در پوست گردو قرار داد و باعث عذرخواهی وزیر کشور وقت شد، اگرچه مدارک تحصیلی اش سیاسی است و مرتبط با ورزش نیست ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۵    
اگر می خواهید از این پدیده نادر طبیعی عکاسی کنید غروب امشب تنها 30 دقیقه وقت دارید که لنزهای دوربین خود را رو به آسمان تنظیم کرده و عکس بگیرید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۰    
متخصص طب سنتی گفت: با استفاده از پیاز و ریز کردن آن در آب جوش، می توان آنفلوانزای همراه با تب را درمان کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۰    
فرمانده انتظامی بندر انزلی از شناسایی و دستگیری 13 نفر اعضای یک شرکت هرمی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۰    
جانشین ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان گیلان گفت : زائران گیلانی حتماً باید روادید داشته باشند و به جز مهران به هیچ مرز دیگری مراجعه نکنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 گفت: دست های پشت پرده ای در کار است که می خواهند پرونده تخلفات حقوق های نجومی را لاپوشانی کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۰    
جلسه هماهنگی دیدار سوریه برابر ایران برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۰    
DS فرانسه از تنها سدان این شرکت با نام 5LS درایران رونمایی کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۰    
بررسی های انجام شده نشان داده است که بیش از 40 درصد افرادی که می دوند این کار را برای کاهش وزن انجام می دهند. با این حال همیشه دویدن باعث کاهش وزن نمی شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۰    
یارانه نقدی ماه جاری ساعت 24 چهارشنبه همزمان با 26 آبان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۵    
دونالد ترامپ در گفتگو با برنامه شصت دقیقه شبکه سی بی اس در پاسخ به سئوال مجری که پرسید آیا واقعا مرز آمریکا و مکزیک دیوار می کشید گفت پاسخ من مثبت است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت از پیمانکاران مجرب و کارآمد برای اجرای پروژه های عمرانی استفاده کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۰    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اصولگرایان کمبود کاندیدا ندارند، گفت: البته الان تکثر کاندیداها خوب نیست ولی بحث آقای قالیباف با دیگران متفاوت است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۵    
فیلم کوتاه خانه روشن است به کارگردانی حامد اریب در دهمین حضور بین المللی خود در جشنواره جهانی فیلم سالیر ، کشور روسیه، برگزیده بخش رسمی مسابقه این جشنواره شد .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۰:۲۱    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی بر نقش مهم مرکز یادگیری محلی در توانمندی افراد تاکید کرد.