سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۹:۳۸Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 5 آبان 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 آبان 1395 گیل خبر 2 آبان 1395 گیل خبر 3 آبان 1395 گیل خبر 4 آبان 1395 گیل خبر 5 آبان 1395 گیل خبر 6 آبان 1395 گیل خبر 7 آبان 1395 گیل خبر 8 آبان 1395 گیل خبر 9 آبان 1395 گیل خبر 10 آبان 1395 گیل خبر 11 آبان 1395 گیل خبر 12 آبان 1395 گیل خبر 13 آبان 1395 گیل خبر 14 آبان 1395 گیل خبر 15 آبان 1395 گیل خبر 16 آبان 1395 گیل خبر 17 آبان 1395 گیل خبر 18 آبان 1395 گیل خبر 19 آبان 1395 گیل خبر 20 آبان 1395 گیل خبر 21 آبان 1395 گیل خبر 22 آبان 1395 گیل خبر 23 آبان 1395 گیل خبر 24 آبان 1395 گیل خبر 25 آبان 1395 گیل خبر 26 آبان 1395 گیل خبر 27 آبان 1395 گیل خبر 28 آبان 1395 گیل خبر 29 آبان 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۵۲    
با اعلام دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات پایگاه اطلاع رسانی خبر رسان آزاد مجوز فعالیت گرفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۵۲    
قرار است حسن عباسی سخنران سیاسی روز پنج شنبه جاری در مراسم پاسداشت خاطره سرداران شهید احمد مایلی، حسین املاکی و محمد ناظری که در مسجد کیاکلایه لنگرود برگزار می شود سخنرانی می کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۷    
رهبر انقلاب اسلامی کشتار مردم یمن را بدترین نوع تروریسم خواندند و تأکید کردند: حمله سعودی ها به مردم در مجلس عزاداری در یمن با صدها کشته و زخمی بدترین نوع تروریسم است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۲۲    
به مناسبت هفته گرامی داشت پدافند غیر عامل ، مانوری به همین مناسبت در دبیرستان نمونه دولتی شرف و شاهد شهید عارف احمدی برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۷    
افتتاحیه چالش پویش درامد پدافند غیر عامل در سالن اجتماعات نظام مهندسی ساختمان گیلان برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۲    
رضا قلیزاده مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد انزلی از رشد 49 درصدی مجوزهای فعالیت اقتصادی صادره از سوی معاونت متبوع وی در هفت ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۷    
عضو کمیته علمی کنگره کولوپروکتولوژی گفت:شیوع سرطان های روده بزرگ در ایران چندان با سایر کشورها تفاوت ندارد ولی مبتلایان به این بیماری در کشور سن کمتری دارند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۲    
با حضور سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان به تعداد ضلع های مدال آوری در المپیک افزوده خواهد شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۰۷    
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان از بارش 35 سانتی متر برف در محور اسالم به خلخال خبر داد و گفت: این مقدار بیشترین بارش برف گزارش شده در ارتفاعات گیلان بوده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۷    
مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران با برتری خارج از خانه شهرداری فومن مقابل شهرداری تبریز و صعود به مرحله بعدی آغاز شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۲    
طرح استیضاح و محاکمۀ رئیس جمهور ونزوئلا توسط پارلمان این کشور و با برگزاری یک نشست فوق العاده کلید خورد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۷    
گزارشگران محلی تصاویری از لحظه بازداشت پسر خاله صدام در یک تانکر آب، در جنوب کرکوک منتشر کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۲    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان به مناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل با اشاره به ضرورت توجه به پدافند غیر عامل در کلیه بخش های زیرساختی کشور و استان گفت ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۲    
رییس پلیس بین الملل ناجا ضمن اشاره به ارتباط با 190 کشور دنیا از طریق اینترپل، درباره پرونده خاوری نیز گفت: الان پلیس، خاوری را شناسایی کرده، اما برای ادامه باید مقامات قضایی و سیاسی اقدام کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۷    
خودرو رنو کپچر در بازار 117 میلیون و لیفان 60X دستی 52 میلیون و 500 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۲    
کمپین انتخاباتی ترامپ در یک سال اخیر 3٫2 میلیون دلار برای خرید و تهیه کلاه های تبلیغاتی هزینه کرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۷    
استاندار صبح امروز در دیدار با معاون امور مالیاتی کشور گفت : حمایت از رونق فضای کسب و کار و تحقق برنامه های مالیاتی مکمل هستند .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۲    
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بر ضرورت سازماندهی فعالان اجتماعی و فرهنگی و بهره مندی از تخصص و خدمات آنان تاکید کرد .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۷    
نادرشیخ الاسلامی و فرحناز آسوده به جشنواره جهانی فیلم مستند IDFA دعوت شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۲    
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: 25 درصد افراد زندانی متهم هستند که حکمی برای آنها صادر نشده و این امر مشکلاتی را ایجاد کرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۲    
نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه 40 درصد مطالبات مربوط به چایکاران پرداخت نشده، گفت: قول های رئیس جمهور در سفر به استان گیلان هنوز به سرانجام نرسیده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۲    
اختصاصی گیل خبر/گزارش تصویری نشست شورای قضایی استان گیلان با حضور اقای جهانگیر رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی کشور
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۷    
کارشناس تغذیه مرکز بهداشت صومعه سرا گفت: عمده ترین ویژگی تخم مرغ و وجه تمایز آن با سایر موادغذایی ترکیب کامل پروتئینی آن و مواد مهم موجود در آن است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۲    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه توان سپاه 10 برابر سال آخر جنگ تحمیلی است، گفت: نیروی دریایی سپاه از بدو تاسیس درگیری با آمریکا را آغاز کرده و یکی از عملیاتی ترین نیروهاست.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۷    
این بارش ها که با شدید شدن فعالیت سامانه هوای سرد از دیروز آغاز شد دست کم تا فردا ادامه دارد
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۲    
حسینعلی امیری معاون پارلمانی دولت در گفتگو با روزنامه آرمان به مباحث مطرح شده درباره فشار به روحانی برای معرفی نکردن نجفی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش واکنش نشان داده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۲    
حق نه دادنی، بلکه گرفتنی ست اصلاح طلبان بعد از چهارده سال باز، موفق شدند در پایگاه اجتماعی سرخورده ی خویش، اقبال پیشین را تا حدی بازیابند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۲    
محمدرضا شجریان به روی صحنه بازمی گردد! این خبری بود که رایان فرزند کوچک او اعلام کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۲    
نماینده ولی فقیه در گیلان با پسندیده خواندن اقدام های قوه قضائیه در ترویج شعائر دینی در زندان ها، گفت: گسترش اقدام های فرهنگی در داخل زندان ها ضرورت است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۷    
کالین پاول وزیر امور خارجه آمریکا در کابینه جرج دبلیو بوش روز سه شنبه اعلام کرد که از هیلاری کلینتون نامزد دمکرات ریاست جمهوری آمریکا پشتیبانی می کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۷    
یک فعال سیاسی معتقد است که اصولگرایان در تلاش هستند تا برای انتخابات سال آینده به یک وحدت و اجماع برسند، معرفی گزینه های متفاوت تا پیش از رسیدن به زمان انتخابان بسیار طبیعی است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۲    
خلیل رفعتی، مالک 46 ساله آبمیوه فروشیِ زنجیره ای سانلایف ارگانیکس است که علاوه بر موفقیت فعلی از سختی هایی که متحمل شده تا به یک مولتی میلیاردر تبدیل شود، می گوید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۲    
پیرو خبر برخی سایت های خبری مبنی بر پذیرفته شدن درخواست اعاده دادرسی مهدی هاشمی از سوی دیوان عالی کشور، دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز (چهارشنبه) این خبر را تکذیب کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۷    
انتشار تصویر زن پناهنده سوری در زمان دیدار با وزیر خارجه فرانسه انزجار کاربران سوری شبکه های اجتماعی را برانگیخته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۲    
دختری که با سنگدلی دست به کشتار حیوانات می زد و عکس ها و فیلم های آن را منتشر می کرد دستگیر شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۷    
خیلی از پدر و مادرها وقتی از علاقه فرزندشان به نویسندگی، شاعری، نقاشی، تئاتر و ... مطلع می شوند و می بینند که فرزندشان قصد تحصیل و یا گذران وقت در این حوزه ها را دارد می گویند اینها برای تو نان و آب ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۷    
شهره قمر تازه ترین پست اینستاگرام خود را به شکایت خود از پلیس فتا اختصاص داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۷    
به گزارش گیل خبر، بزرگترین مسابقه طناب کشی جهان در کشور ژاپن با حضور 1500نفر با طنابی 200 متری به وزن 43تن برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۲    
بیماری های عجیب و نادری در جهان وجود دارد که شاید تا به حال در مورد آن چیزی نمی دانستید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۲    
به گزارش گیل خبر، غنی سازی به سبک وزیر بهداشت
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۲    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از اظهار نظر شورای نگهبان در رابطه با نظارت مستمر بر نمایندگان انتقاد کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۷    
بر اساس رای گیری که از بین 1000 راننده صورت گرفته است ، مردم بریتانیا بعنوان بهترین رانندگان در اروپا شناخته شده اند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۲    
یکی از زیبایی های درونی خودرو صفحه نورانی لمسی 8٫7 اینچی است که می توانید به واسطه آن تمام عملکردهای داخلی و سامانه اطلاعات و سرگرمی را به سادگی کنترل کنید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۲    
مطالعه نشان داد با افزایش سطح استروژن، حجم هیپوکامپ تاحدودی افزایش می یابد. اندازه گیری محققان نشان داد هر دو ماده سفید و خاکستری مغز با افزایش میزان استروژن بیشتر می شود و بدین ترتیب حجم هیپوکامپ هم ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۷    
آلوئه ورا یک ماده ضروری برای افزودن به برنامه درمان آکنه شما محسوب نمی شود. اما اگر دارای جوش هایی ملتهب هستید یا پوست شما به واسطه داروها و درمان آکنه دچار خشکی و تحریک شده است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۷    
هنگامی که یک برنامه ورزشی جدید را شروع می کنید تاثیراتی از جمله سوزش عضلات را نیز حس خواهید کرد. با این حال احتمال دارد که کاهش وزن مشاهده نکنید و حتی اشتهای شما افزایش یابد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۲    
در سال 2012 میلادی در جریان تبلیغات ریاست جمهوری؛ خانم پارک اعلام کرد چوی سون سیل از جمله کسانی است که کمک های زیادی در اختیار او قرار داده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۲    
در این میان برنامه های سطحی، بدون برنامه ریزی، بدون محتوا که نه تنها بی اثر بود بلکه باعث دلسرد شدن فعالین حوزه خوراک در گیلان شد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۲    
چروک شدن پوست و کم شدن طراوات و خاصیت الاستیکی آن یکی از اولین نشانه های پیری است، اما به نظر می رسد که نه تنها پوست، بلکه مغز هم با افزایش سن نشانه هایی از پیری را نشان می دهد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۷    
سخنرانی در مراسم افتتاحیه اولین دوره تحصیلی دانشجویان دانشگاه امام خامنه ای در زیباکنار، مهمترین برنامه سفر سردار جعفری به رشت است
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۷    
بر اثر بروز آتش سوزی در یک واحد مرغداری در روستای سوخته کوه آستانه اشرفیه 6 هزار قطعه مرغ زنده زنده در آتش سوختند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۲    
جهانگیر رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار و گفت وگو کرد.