سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۳:۴۸Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 19 آبان 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 آبان 1395 گیل خبر 2 آبان 1395 گیل خبر 3 آبان 1395 گیل خبر 4 آبان 1395 گیل خبر 5 آبان 1395 گیل خبر 6 آبان 1395 گیل خبر 7 آبان 1395 گیل خبر 8 آبان 1395 گیل خبر 9 آبان 1395 گیل خبر 10 آبان 1395 گیل خبر 11 آبان 1395 گیل خبر 12 آبان 1395 گیل خبر 13 آبان 1395 گیل خبر 14 آبان 1395 گیل خبر 15 آبان 1395 گیل خبر 16 آبان 1395 گیل خبر 17 آبان 1395 گیل خبر 18 آبان 1395 گیل خبر 19 آبان 1395 گیل خبر 20 آبان 1395 گیل خبر 21 آبان 1395 گیل خبر 22 آبان 1395 گیل خبر 23 آبان 1395 گیل خبر 24 آبان 1395 گیل خبر 25 آبان 1395 گیل خبر 26 آبان 1395 گیل خبر 27 آبان 1395 گیل خبر 28 آبان 1395 گیل خبر 29 آبان 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۲    
علیرضا اورنگی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور اراضی کشور با رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد انزلی دیدار کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۲    
اختصاصی گیل خبر/گزارش تصویری مراسم سوم مهندس علیمحمدی مدیرعامل اسبق شرکت توزیع برق استان گیلان
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۷    
وضعیت هوای گیلان دست کم تا پایان هفته کنونی پایدار است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۲    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه شهروندان استان در نرم افزار پیام رسان تلگرام خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۲    
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: بر اساس گزارشات کمیسیون اصل نود حدود 80 هزار واحد از مجموع دو میلیون واحد مسکن مهر در کل کشور آماده تحویل به متقاضیان است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۵۲    
این جغد بعد از مداوا به دامان طبیعت باز گردانده خواهد شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۴۲    
ضرغامی پست جدید اینستاگرام خودش را به انتخابات آمریکا اختصاص داده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۴۲    
دومین نشست تخصصی آموزشی دبیران کانون های تئاتر سراسر کشور به میزبانی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه در دانشکده زبان و ادبیات فارسی برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۳۲    
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از توقیف یک محموله قاچاق ظروف شیشه به ارزش 2 میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس آگاهی این استان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۱۲    
تصویری که از دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوریخواه آمریکا در ذهن جهانیان ترسیم شده، فردی افراطی است که اگر رئیس جمهور قدرتمندترین کشور دنیا شود ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۱۲    
هالیوودی ها که روزهای پر تب و تابی را پشت سر گذاشتند و مثل دیگر مردم آمریکا چشم به صفحه تلویزیون و انتشار اخبار دوخته بودند، به انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهوری واکنش نشان دادند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۷:۰۷    
علیرضا حیدری قهرمان اسبق کشتی آزاد کشورمان، از عباس جدیدی حمایت کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۷    
دولت قطر مصرف مشروبات الکلی در خیابان ها و اطراف ورزشگاه های این کشور در جام جهانی 2022 را ممنوع اعلام کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۴۲    
رییس جمهوری با بیان اینکه عزت و استقلال ایران در این است که مواضع ما فقط از خواست و اراده مردم ایران اثر می پذیرد و با تغییرات در دولت های خارجی تغییر نمی کند، تأکید کرد: نتیجه انتخابات آمریکا ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۲۷    
معاون سازمان برنامه و بودجه گیلان از توقیف بخشی از اعتبارات ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهررود رشت با دستور دستگاه قضایی از حساب شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری این استان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۷    
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان گفت:با افتتاح سه کتابخانه دربندرانزلی، رشت و آستانه اشرفیه درهفته کتاب و کتاب خوانی، سرانه فضای کتابخانه های گیلان به 32هزار و پانصد مترمربع افزایش می یابد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۷    
این خودرو به لیزرهایی برای اسکن جاده پیش رو و سامانه تعلیق قابل تطبیق مجهز خواهد شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۷    
گزارش رسانه های غربی و آمریکایی حاکی از این است که در برخی شهرها و دانشگاه های آمریکا، هواداران کلینتون، تظاهراتی ضد ترامپ برگزار کرده و در نقاطی آتش افروخته اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۷    
اگر چه هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ هر دو به طور گسترده از شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی برای تبلیغات به نفع خود استفاده کردند، اما ترامپ در این زمینه عملکرد موفق تری داشته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۲    
یکی از تیم های لیگ برتری فوتبال ایران به سرو سه زیتون پرورده و یک نوشابه اضافه از سوی داوران به دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اعتراض کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۲    
در پی انتشار خبر پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شاخص بورس تهران 1415 واحد افت کرد. در حال حاضر شاخص بورس تهران روی رقم 78 هزار و 455 واحد ایستاده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۲    
محققان و پزشکان متخصص تغذیه توصیه می کنند افرادی که در محیط های بسته شاغل هستند و در طول روز ویتامین D را از طریق آفتاب نمی توانند دریافت کنند باید از ماهی های روغنی ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۲    
این که گفته شود اصلاح طلبی در بین مدیران دولتی استان وجود ندارد بی احترامی به کسانی است که در عرصه هستند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۷    
فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات می گوید به تازگی متوجه شده اند غار علیصدر همدان که از آثار ملی ثبت شده و منحصر به فرد در کشور و حتی در دنیاست محسوب می شود ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۲    
با اراده و اتحاد همه ی اهالی هنر و تئاتر و تلاش مسئولان، مجتمع خاتم الانبیاء برای اهالی هنر محفوظ خواهد ماند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان از آغاز پرداخت حقوق ناجیان غریق مناطق خطرآفرین در این استان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۷    
اروپا خانه شماری از مردم کشورها و شهرهایی است که بالاترین درآمد و استانداردهای زندگی در جهان را دارند، اما این مزیت بدون هزینه نیست.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۲    
با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ و معاونش در گردهم آیی جمهوری خواهان در نیویورک حاضر شدند و اعلام پیروزی کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۲    
این موتور یک مدل مفهومی است که احتمالا به نسخه پیشرو و گل سرسبد محصولات موتوری مونیخ تبدیل خواهد شد که سراسر از فیبر کربن ساخته شده است. تمام بخش های خودرو از قاب ها تا چرخ ها از جنس کربن است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۷    
در حالی که رئیس کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون با حضور در جمع هواداران در مقر کمپین در نیویورک تاکید کرد که کلینتون قصد ندارد سخنرانی پایانی را ایراد کند و همه چیز بعد از شمارش کل آرا مشخص خواهد شد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۷    
جانشین فرمانده سپاه با تأکید بر اینکه تغییر خاصی با تغییر رئیس جمهوری آمریکا احساس نمی کنیم، گفت: برای ما تفاوت معناداری ندارد که کدام یک از کاندیداها رأی بیاورند چون نه در سیاست های منطقه ای و نه در ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۷    
مردی جوان که در پی اختلافات خانوادگی با خواهر زنش تصاویر خصوصی او را در شبکه اجتماعی تلگرام منتشر کرده بود توسط پلیس فتا دستگیر شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۲    
زمین لرزه ای با بزرگای 4٫2 در مقیاس امواج درونی زمین، فاریاب در استان کرمان را لرزاند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۷    
نشانه ها و علایم سکته مغزی ممکن است ار فردی به فرد دیگر و با توجه به نوع سکته مغزی، قسمتی از مغز که تحت تاثیر قرار گرفته است و میزان آسیب متفاوت باشند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۷    
شهردار رودبار از اجرای 3000 تن آسفالت در معابر شهر رودبار جهت لکه گیری وترمیم وضعیت نامناسب آسفالت در هفته ی آینده خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۳۷    
مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان منصوب شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۳۲    
رژیم غذایی مایند حاصل ترکیبی از دو رژیم غذایی مدیترانه ای و دش است که بر سلامت مغز متمرکز است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۷    
ترامپ پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۷    
تیراندازی در اطراف یک مرکز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در منطقه مسکونی آزوسا (Azusa)، واقع در لس آنجلس ایالت کالیفرنیا ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۱۷    
محمود واعظی وزیر ارتباطات با بیان اینکه فعلا خبری مبنی بر فیلتر تلگرام نشنیده ام، گفت: اما نه فقط تلگرام بلکه به همه شبکه های اجتماعی که در ایران در حال سرویس دهی هستند اعلام شده که باید مقررات و ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۷    
خیر مبارکه ای 4 تن یونجه نذری برای خوراک وحوش به محیط بانان پاسگاه پارک ملی کلاه قاضی اهداءکرد .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۲    
دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در عرصه انتخابات آمریکا فعال هستند که از اول انقلاب سیاست هایشان یکسان بوده است و آن چنان تفاوتی با هم نداشتند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۷    
اسماعیلی در ارتباط با حکم صادره رئیس سابق تامین اجتماعی گفت: حکم صادره غیر قطعی بوده است و مطابق دیگر احکام غیر قطعی هم از سوی متهم پرونده و هم شاکی قابل اعتراض و رسیدگی مجدد در محاکم تجدید نظر است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۲    
به دنبال مخالفت های شدید اصولگرایان با مواضع مهندس جعفرزاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در روز رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت وی در بیانیه ای نسبت به آن واکنش نشان داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حفظ ارزش ها و شعارهای انقلاب اسلامی جزو شاخص های مهم بوده و فتنه 88 از خطوط قرمز نظام است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۷    
آتش سوزی واقع در راسته مسگران رشت 40 آتش نشان را به محل حادثه اعزام کرد.