سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۳:۲۱Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 18 آبان 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 آبان 1395 گیل خبر 2 آبان 1395 گیل خبر 3 آبان 1395 گیل خبر 4 آبان 1395 گیل خبر 5 آبان 1395 گیل خبر 6 آبان 1395 گیل خبر 7 آبان 1395 گیل خبر 8 آبان 1395 گیل خبر 9 آبان 1395 گیل خبر 10 آبان 1395 گیل خبر 11 آبان 1395 گیل خبر 12 آبان 1395 گیل خبر 13 آبان 1395 گیل خبر 14 آبان 1395 گیل خبر 15 آبان 1395 گیل خبر 16 آبان 1395 گیل خبر 17 آبان 1395 گیل خبر 18 آبان 1395 گیل خبر 19 آبان 1395 گیل خبر 20 آبان 1395 گیل خبر 21 آبان 1395 گیل خبر 22 آبان 1395 گیل خبر 23 آبان 1395 گیل خبر 24 آبان 1395 گیل خبر 25 آبان 1395 گیل خبر 26 آبان 1395 گیل خبر 27 آبان 1395 گیل خبر 28 آبان 1395 گیل خبر 29 آبان 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۸:۰۲    
جمهوری اسلامی ایران اسنادی در اختیار دارد که زنده بودن حاج احمد متوسلیان و همراهانش را تا تابستان سال جاری تایید می کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۷:۵۲    
سخنگوی دولت با اشاره به اظهار نظر رییس قوه قضاییه درباره فعالیت رسانه ها گفت: من با صراحت و شفافیت تکرار می کنم که دولت به آزادی بیان و نقد در چارچوب قانون معتقد و البته معترض است که عده ای در حاشیه ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۷:۴۷    
خودرو پورشه کاین GTS ، به مبلغ 1 میلیارد و 400 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۷:۴۲    
بلای آسمانی ، تنها نامی است که می توان برای این اتفاقات گذاشت. حوادثی که در زمانی برای افراد رخ داده است که احساس می کرده اند اوضاع کاملا آرام است و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۷:۳۲    
قبل از اینکه صنعت چاپ باعث ارزان و دردسترس شدن کتاب شود، کتاب ها در اواسط قرون وسطی به طور فوق العاده ای کمیاب و باارزش بودند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۷:۲۷    
Whitney Plantation در نزدیکی والاس در لوئیزیانا در رود ریور تاریخی قرار دارد. این مزرعه سابق نیشکر در روزهای قبل از جنگ داخلی تاسیس شد و امروزه تنها موزه آمریکاست که به برده داری اختصاص داده شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۷:۱۲    
رئیس کمیسیون ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی کلانشهر رشت از آغاز اقدامات اجرایی برای نجات رودخانه ها در رشت خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۷:۰۲    
سرعت رشد سنبل آبی زیاد است و پوشش فراوان آن از رسیدن اکسیژن به آبزیان تالاب ها و آبگیرها جلوگیری می کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۶:۵۲    
مسئول ایستگاه 9 آتش نشانی رشت گفت: برخورد دو دستگاه خودرو در این شهر منجر به مصدومیت و محبوس شدن یک سرنشین خانم شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۶:۴۷    
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت آغاز ترویج فرهنگ مطالعه از پیش دبستانی گفت: آموزش و پرورش می تواند دغدغه های ما را در عرصه ترویج فرهنگ کتابخوانی کاهش دهد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۶:۴۷    
رئیس اداره محیط زیست شهرستان رودبار اعلام کرد: درفصل شکار، شکار چهارپایان ممنوع است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۷    
علی اکبر مرادی مبتکر آبدانانی موفق به طراحی و ساخت نمونه یک نوع دزدگیر ماهواره ای خودرو شده که دارای قابلیت سیستم کنترل و مراقبت خودرو از طریق ارتعاش ماهواره ای از راه دور است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۰۷    
مراسم بدرقه سفیران فرهنگی سازمان اهدای خون استان گیلان به کربلا صبح امروز در تالار اجتماعات سازمان انتقال خون این استان برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۲    
مقامات قضایی آمریکا گفتند، برادر رضا ضراب، تاجر ایرانی-ترک طلا هم به دست داشتن در انجام صدها میلیون دلار تراکنش مالی برای دولت و نهادهای ایرانی متهم شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از حریق ناگهانی یک دستگاه اتوبوس درون شهری در بزرگراه آزادگان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۷    
پژوهشگران ارتباطی مستقیم بین تعداد سیگارهای کشیده شده در طول زندگی و تعداد جهش ها در DNA یک فرد سیگاری را نشان داده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۷    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: امروز حکم قصاص دو چشم محکومی که اقدام به پاشیدن آهک بر روی چشمان دختر 4 ساله ای کرده بود اجرا شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۲    
چرا معلوم نیست چگونه فردی که هیچ سابقه ای از ایثار گری ندارد با کمال وقاحت نه تنها به جانباز عزیزمان، بلکه به همه ی جانبازان و ایثارگران اینگونه اهانت می کند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۲۲    
مرد غارنشین شهرستان فومن معروف به عزیز جنگلی پس از 55 سال زندگی در غار سرشماری شد. این مرد در این سال ها به تنهایی در غار زندگی می کرد و در حالی که اهالی روستای سه سار برای او کلبه ای در جنگل ساخته ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۷    
طی روزهای گذشته اعلام شد مالک بنایی واقع در خیابان شریعتی رشت روبروی مسجد مجتهد در بافت سنتی بازار رشت که به سرای میخچی معروف است بعد از خروج بنایش از فهرست آثار ملی در حال فراهم کردن مقدمات احداث ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از عضویت 30 دستگاه اجرایی در ستاد ساماندهی امور جوانان این استان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۲:۰۷    
رقم کلی تخلفات ایشان و دولتش 48 هزار میلیارد تومان بود و این سه حکم بخشی از این مجموعه بزرگ است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۷    
رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر شجونی، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۷    
نیروهای عراقی یک صد جسد بدون سر را در یک گور جمعی در منطقه تازه آزادشده حمام العلیلدر جنوب موصل پیدا کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به لبنان تاکید کرد: خطر گروه های تکفیری خطری است که نه تنها سوریه و لبنان، که کل منطقه و جهان را تهدید می کند و نیازمند اقدام مشترک همه کشورهای منطقه است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۲    
نتیجه اولین صندوق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع هیلاری کلینتون است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۷    
بانک مرکزی مدتهاست بانکها را مکلف کرده ماهانه حداقل 150 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج دهند؛ تکلیفی که اگرچه کارنامه مثبت 4135میلیارد تومانی به جا گذاشته اما688 هزار نفر هنوز در صف هستند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۷    
مشاهده یک توله ببر آزاد و سرگردان در خیابان های مشهد که حدود یک هفته پیش از طریق شبکه های اجتماعی از آن پرده برداری شد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۲    
صداهای عجیبی در زمین وجود دارد که ممکن است بارها به گوش ما خورده باشد و بی تفاوت از کنار آن گذشته باشیم ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۷    
جویندگان کنجکاو موجودات فضایی همیشه در جستجوی یافتن نشانه های حیات در سایر سیاره ها هستند اما حالا ادعای عجیبی را مطرح کرده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۲    
حتماً شما هم از بدخطی پزشکان ایرانی بسیار شنیده اید. شاید هم شده که بارها نسخه یا آزمایشتان را بالا و پایین کرده باشید و از آن سر در نیاورده باشید ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۲    
رئیس اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان گیلان از کشف یک انبار چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 هزار ریال در رشت خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۵۲    
شش سال پس از ناپدید شدن مرد جوان در گیلان، سرنخ هایی از او در تهران کشف شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۷    
رقابت های فوتبال ساحلی جام بین قاره ای در حالی به پایان رسید که در مراسم معرفی برترین های این دوره از رقابت ها، پیمان حسینی ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۷    
استاندار گیلان با اشاره به نقش رسانه ها در توسعه گفت: توسعه بدون حضور رسانه ها امکانپذیر نیست.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۷    
معاون رئیس رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درگذشت مدیرعامل اسبق شرکت توزیع برق استان گیلان را تسلیت و از خدمات وی تجلیل کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۷    
ثابت قدم با اشاره به اعزام کاروان خدام العتره به کربلا معلی، گفت: پشتیبانی اجتماع بزرگ اربعین در نجف، کربلا و سامرا بر عهده شهرداری رشت است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۸:۵۲    
سخنگوی ناجا گفت: با 4 نفر از عوامل انتظامی که اقدام به برخورد با تماشاگران فوتبال کرده بودند، برخورد انضباطی صورت گرفت.