دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۲۳:۴۷Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 22 آبان 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 آبان 1395 گیل خبر 2 آبان 1395 گیل خبر 3 آبان 1395 گیل خبر 4 آبان 1395 گیل خبر 5 آبان 1395 گیل خبر 6 آبان 1395 گیل خبر 7 آبان 1395 گیل خبر 8 آبان 1395 گیل خبر 9 آبان 1395 گیل خبر 10 آبان 1395 گیل خبر 11 آبان 1395 گیل خبر 12 آبان 1395 گیل خبر 13 آبان 1395 گیل خبر 14 آبان 1395 گیل خبر 15 آبان 1395 گیل خبر 16 آبان 1395 گیل خبر 17 آبان 1395 گیل خبر 18 آبان 1395 گیل خبر 19 آبان 1395 گیل خبر 20 آبان 1395 گیل خبر 21 آبان 1395 گیل خبر 22 آبان 1395 گیل خبر 23 آبان 1395 گیل خبر 24 آبان 1395 گیل خبر 25 آبان 1395 گیل خبر 26 آبان 1395 گیل خبر 27 آبان 1395 گیل خبر 28 آبان 1395 گیل خبر 29 آبان 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۷    
اختصاصی گیل خبر/ گزارش تصویری آغاز ساخت تصفیه خانه فاضلاب مراکز آموزشی درمانی رشت سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۷    
محسن خزائی خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ارتباط با حکم صادره در خصوص مدیرعامل سابق تامین اجتماعی گفت: امیدوارم که این حکم منطبق بر قانون صادر شده باشد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۲    
نماینده مجلس دهم گفت: 90 درصد مدعیان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری آینده در بین اصولگرایان خیلی ریز هستند و حتی به درد سمت استانداری نمی خورند چه برسد به کاندیداتوری با انتخابات ریاست جمهوری.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، از شناسایی و دستگیری چهار متهم به خفت گیری و سرقت از زنان از اعضای باندی معروف به فرفره و کشف بیش از چهار فقره سرقت خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۲    
نواب صفوی در آخرین پست صفحه بازیگر ایرانی که به ترکیه مهاجرت کرده و در سریال های ماهواره ای فارسی زبان بازی می کند کامنت جالبی گذاشته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۷    
فرمانده سپاه قدس گیلان شهدا را مظهر اطاعت محض از امام عصر خود عنوان کرد و گفت: شهدا بهترین نوع تبعیت از امام زمان عصر را به ما آموختند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۲    
این 2 سوداگر مرگ در زندان مرکزی لاکان رشت اعدام شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۷    
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی فردا یکشنبه با شکایت دولت و حسین فریدون به دادگاه می رود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۲    
با ورود رسمی تلفن های همراه آیفون 7 به بازار ایران قیمت این محصول، تعدیل شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۲    
اداره امنیت عمومی لبنان بدون هیچ پاسخ روشنی از ادامه اکران عمومی انیمشن ضدصهیونیستی فهرست مقدس ممانعت کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بیشتر بیمارستان های استان تصفیه خانه فاضلاب ندارند، گفت: به بیمارستان هایی که فاقد سیستم فاضلاب و تصفیه باشند مجوز بهره برداری داده نمی شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۷    
غرفه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فضایی برای معرفی کل رسانه های استان بود و بر همین اساس این اداره کل بروشوری حاوی اطلاعات تمام نشریات و پایگاه های خبری استان منتشر و در نمایشگاه توزیع نمود و در ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۷    
هادی طباطبایی در اولین تجربه مربیگری خود در ورزشگاه شهید عضدی اولین پیروزی را بدست آورد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۲    
رئیس پلیس راهور ناجا با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره رفتار نامناسب ماموران پلیس راهور با یک راننده که اخیرا تصاویرش در فضای مجازی منتشر شده است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۲    
براساس دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر ارز همراه مسافر ورود ارز فیزیکی (اسکناس) توسط هر مسافر از خارج از کشور تا سقف 10هزار دلار و یا معادل آن به سایر ارزها بدون نیاز به اظهار آن در مبادی ورودی گمرک ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۲    
اینجا کودکان را 100 هزار تومان می خرند و از آن یک کودک کار پر درآمد در می آورند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۷    
رضا رسولی عضو شورای شهر رشت بار دیگر بر ضرورت کمک به باشگاه سپیدرود رشت به عنوان یکی از مصادیق سرمایه اجتماعی تاکید کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۷    
پلیس آمریکا روز شنبه از کشته شدن یکی از تظاهرکنندگان شرکت کننده در راهپیمایی اعتراضی علیه دونالد ترامپ در شهر پورتلند خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۳:۵۷    
جعفری دولت آبادی اعلام کرد: با تکمیل تحقیقات پرونده یاشار سلطانی، نامبرده با تبدیل قرار تأمین آزاد شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۷    
چرا سرمایه گذاران از استان قم فراری هستند؟ این پرسشی است که این روزها و هفته ها و ماه ها در جلسه مختلف مسئولان استان قم و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۷    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا با اعلام اینکه به زودی با رئیس جمهوری روسیه تماس تلفنی برقرار می کند، متذکر شد جنگ ایالات متحده علیه نظام دمشق به درگیری با روسیه منجر خواهد شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۳:۲۷    
خواستگاری یک استاد دانشگاه از دختر دانشجو برایش دردسر عجیبی را رقم زد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۲    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس کرج گفت که باند چهار نفره جعل اسکناس در این شهرستان شناسایی و اعضا آن دستگیر شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۳:۰۲    
تیم تحقیقاتی از دانشگاه امپریال کالج لندن و شرکت دی ان ای الکترونیکس نوعی فلش یواس بی ساخته اند که از یک قطره خون برای آزمایش اچ .آی.وی استفاده می کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۲:۵۲    
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس از بازبینی و اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۲:۵۲    
مدیرکل استاندارد استان تهران نام هفت شرکت تولیدکننده لوازم خانگی غیراستاندارد را معرفی کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۲:۴۲    
استاندار صبح امروز در گردهمایی مدیران ارشد وزارت صنعت،معدن و تجارت پیشنهاد تأسیس دفتر نمایندگی صندوق توسعه دریایی در گیلان را ارائه کرد و گفت ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۷    
شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان رتبه ی برتر آزمون های کفایت تخصصی را در بین شرکت های آبفار سراسر کشور کسب کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۷    
چگونه پوست خود را شفاف تر کنیم؟چگونه پوست خود را سفیذ کنیم؟ این ها سوالاتی است که به صورت روزمره بار ها و بار ها از ذهن شما عبور میکند. اما آیا جوابی برای این سوالات خود دارید ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۷    
رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: شدت این سانحه رانندگی به حدی بود که 2 نفر از سرنشینان 2 خودرو جان خود را از دست دادند و پنج نفر نیز مجروح شده اند که برای مداوا به مراکز درمانی شهرهای ایلام و مهران ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در دولت یازدهم بالغ بر 25 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنعت با بیش از 650 مورد پروانه بهره برداری انجام شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۷    
معترضان به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جمعه شب نیز برای سومین شب متوالی به راهپیمایی و تجمعات در سراسر آمریکا ادامه دادند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: سه سال از عمر دولت یازدهم گذشته و ما معتقدیم پنج سال دیگر از این دولت باقی مانده است و روحانی شایسته ترین گزینه برای ریاست جمهوری است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۱:۳۷    
اتاق تحقیقات کمیته اخلاق فیفا به خاطر دریافت پول های غیرقانونی از یک شرکت بازاریابی توسط آلفردو هاویت، نایب رئیس پیشین این نهاد رأی به محرومیت مادام العمر وی داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۷    
درحالی که این روزها خبر انتقال سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف به تیم لیورپول انگلیس در رسانه های مختلف جهان مطرح شده است، این مهاجم ملی پوش کشورمان در تیرراس رسانه ها قرار گرفته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۲    
در حالی که این روزها خبرهای زیادی درباره برخورد صدا و سیما با رسانه های مستقل تصویری در فضای مجازی شنیده می شود و گویا تلویزیون عزم خود را برای رویایی با فضای مجازی جزم کرده مجری سابق تلویزیون که خود ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۰:۵۲    
گروه بهمن شرایط فروش نقدی و اعتباری خودرو آسا B50F را اعلام کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۲    
روز پنجشنبه (10 نوامبر) رسانه ها از درگذشت لئونارد کوهن، خواننده مشهور کانادایی خبر دادند، اما حالا اعلام شده او دوشنبه، یعنی سه روز قبل از اعلام این خبر فوت کرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۰:۲۷    
جسد سوخته یک مرد 34 ساله اهل تالش که دارای اثرات گلوله بود، در صندوق عقب خودرویی در یکی از خیابان های شهرستان آستارا کشف شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۲    
آنطور که به نظر میرسید قربانی بر اثر ضربه چاقو دچار خونریزی شدید و به قتل رسیده و معاینات پزشکی قانونی حاکی از آن بود که حدود چند ساعت از مرگ وی میگذرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۷    
سطوح پایین ویتامین D در خون ممکن است از واکنش مناسب سلول های موجود در مثانه برای مقابله با سلول های غیر طبیعی جلوگیری کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۲    
این فرد به اتهام مشارکت در کلاهبرداری به مبلغ 14 هزار میلیارد ریال از طریق فروش اوراق موسوم به سهام و با وثیقه 42 هزار میلیارد ریال دستگیر و روز جمعه پس از تفهیم اتهام با صدور قرار 14 هزار میلیارد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۲    
این افراد حلقه اصلی و نزدیک ترامپ را تشکیل می دهند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۷    
مردم گیلان بسیار مهربان و دارای فرهنگی غنی هستند و بازیگران بسیار توانمندی هم در این استان فعالیت دارند .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۲    
مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان گفت: عیار مطبوعات و رسانه های گیلان در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور پایین بود