سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۹:۳۶Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 11 آبان 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 آبان 1395 گیل خبر 2 آبان 1395 گیل خبر 3 آبان 1395 گیل خبر 4 آبان 1395 گیل خبر 5 آبان 1395 گیل خبر 6 آبان 1395 گیل خبر 7 آبان 1395 گیل خبر 8 آبان 1395 گیل خبر 9 آبان 1395 گیل خبر 10 آبان 1395 گیل خبر 11 آبان 1395 گیل خبر 12 آبان 1395 گیل خبر 13 آبان 1395 گیل خبر 14 آبان 1395 گیل خبر 15 آبان 1395 گیل خبر 16 آبان 1395 گیل خبر 17 آبان 1395 گیل خبر 18 آبان 1395 گیل خبر 19 آبان 1395 گیل خبر 20 آبان 1395 گیل خبر 21 آبان 1395 گیل خبر 22 آبان 1395 گیل خبر 23 آبان 1395 گیل خبر 24 آبان 1395 گیل خبر 25 آبان 1395 گیل خبر 26 آبان 1395 گیل خبر 27 آبان 1395 گیل خبر 28 آبان 1395 گیل خبر 29 آبان 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۱:۵۴    
جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم ظهر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار و گفت و گو کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۵۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش 10 درجه ای دما در برخی نقاط کشور، استان های پربارش کشور در روز چهارشنبه را اعلام کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۳۹    
استاندار ظهر امروز در دیدار سفیر ارمنستان در جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد داد شرکتهای مشترک بین اتاق بازرگانی گیلان و استانهای ارمنستان برای گسترش روابط اقتصادی تشکیل شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۹    
بازپرس شعبه یازده دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان گفت: پس از انتشار خبری مبنی بر دستگیری ‘مرد هزارچهره در کرمان رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار شعبه یازده بازپرسی کرمان قرار گرفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۹    
رئیس سابق اتاق بازرگانی تهران معتقد است با وجود اینکه در سال های گذشته حمایت های قانونی و بانکی از صنعت خوردو صورت گرفته امروز خودروهایی در داخل با دو برابر قیمت بیشتر نسبت به قیمت های جهانی تولید می ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۴    
مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی عنوان کرد:در حالیکه آسیب های اجتماعی به جامانده از آن سقوط هنوز ترمیم نشده ،کابوس اشتباهات اثرگذار داوری ، ملوان و هواداران آن را نشانه گرفته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۴    
معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: در هفت ماه گذشته آتش نشانان و تیم های امداد و نجات بالغ بر 165 مورد خدمات آسانسورکه منجر به محبوس شدن افراد در آسانسور بوده است را به شهروندان ارائه داده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۹    
در این پرونده 121 نفر جلب شدند که برای آنها قرار وثیقه یا بازداشت موقت یا قرار تأمین دیگری صادر شد و 26 نفر دیگر در این رابطه احضار شدند که برای برخی از آنها قرار وثیقه صادر شد و برخی دیگر نیز آزاد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۹    
دانشمندان انگلیسی طی یک دستاورد بزرگ موفق به تولید قرص پیشگیری از بارداری برای مردان شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۴    
با حکم تعزیرات حکومتی گیلان، یک موسسه پزشکی غیرمجاز در رشت تعطیل و پلمپ شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۰۴    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از سخنرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در میدان شهدای ذهاب شهر رشت خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۴    
مدیر جذب سرمایه گذاری، بانک و بیمه سازمان منطقه آزاد انزلی از برگزاری دومین نشست تخصصی بررسی وضعیت بازار بورس اوراق بهادار در این منطقه خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۳۴    
فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: انفجار نارنجک دستی شب گذشته در یک منزل مسکونی در دهستان نایگون شهرستان ایرانشهر 4 کشته و یک زخمی برجای گذاشت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۱۴    
شهردار تهران گفت: عده ای در خارج از کشور علیه نظام کمر بسته و انتشار لیست املاک واگذار شده موجب سو استفاده این افراد شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۹    
نماینده ولی فقیه در گیلان صدا و سیما را یک دانشگاه بسیار بزرگ دانست و گفت: صدا و سیما فرهنگ اسلامی و انقلابی ایران را به دنیا معرفی کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۹    
اخیرا مراسم کوروش در شیراز برگزار شد که حواشی زیادی داشت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۴    
دوستانی که با عنوان فقهی مباهته( به زبان ساده جواز تهمت و بهتان زدن برای دفع ضرری است که پیش بینی می شود) آشنایی دارند شاید این ادبیات را با استناد به این عنوان موجه جلوه بدهند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۹    
میزان درآمد و دارایی های پترو پوروشنکو، رئیس جمهور اوکراین اعلام شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۲۹    
در این سانحه شخصی به نام مهران فلاح (26 ساله) و یک سرنشین دیگر که هنوز هویت وی شناسایی نشده، مصدوم و به بیمارستان منتقل شده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۹    
نماینده مردم رشت گفت: سران فتنه هشت سال هر بلایی خواستدند بر سر مردم آوردند و راحت در خیابان راه می روند اما امروز به کسان دیگری برچسب فتنه می زنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۴    
آتش سوزی مهیب منزل مسکونی در معلولین رشت مهار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۵۴    
این واردات از هر کشوری می تواند صورت گیرد اما به نظر می رسد بیشترین واردات از کشور امارات انجام گیرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۳۹    
مرگ روانپزشک مشهور 52 ساله همدانی، که فوق تخصص اعصاب و روان بود و جسد حلق آویزش ساعت هفت و 30 دقیقه صبح پنج شنبه هفته گذشته در حیاط منزل مادرش پیدا شد همچنان مردم این شهر را در شوک فرو برده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۲۹    
اگرچه نمونه های واقعی این خودرو در سال های آتی وارد خواهند شد، اما ارزیابی روی نمونه های اولیه این خودرو به صورت مخفیانه در نقاط مختلف جهان آغاز شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۱۹    
...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۱۴    
می خواهم به طور روشن و شفاف بگویم که جواد (ظریف) یک مذاکره کننده سرسخت و پرتوان و در تمام مدت یک وطن پرست است که به سختی برای منافع کشورش جنگید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۰۹    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است مشکل اصلی مربوط به مدارس دولتی است که صدها کلاس بدون معلم یا با افراد غیرمعلم اداره می شوند در حالی که در برنامه دانش آشتیانی به مدارس غیردولتی توجه شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۵۹    
این هنرمند بیش از 1000 بار این نقش را ایفا کرد و قرار بود در فوریه سال 2017، صدودومین سالگرد تولدش روی صحنه جشن گرفته شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۵۴    
ماجرای فیش های نامتعارف از سوی برخی ها با جار و جنجال فراوان مطرح شد اما دیوان محاسبات افرادی که از این حقوق های غیر متعارف برخوردار بودند را 397 نفر اعلام کرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۴۴    
یک اتفاق تازه ای این روزها در فضای مجازی در حال رخ دادن است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۳۴    
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی افراد با پول عربستان سعودی به بهانه بزرگداشت کوروش تجمع اهانت آمیز برگزار کردند، گفت: استقلال و وحدت ملی ما دشمنان را به فکر چنین توطئه هایی انداخته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۹    
مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم محمد اتابه گوراب زرمیخی در صومعه سرا آغاز شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۱۴    
شهردار رشت موفق شد در سومین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران برای مدیریت شهر در بین 85 کشور با کسب رتبه برتر جایزه خشت طلایی را کسب کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۰۹    
تلاش پژوهشگران جهرمی در کاشت خرمای مجول، گران ترین خرمای جهان به ثمر نشست.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۰۴    
بهای نفت در بازارهای جهانی به پائین ترین سطح در یک ماه گذشته رسید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۵۴    
مردم کره جنوبی روز یکشنبه در صف های طولانی در سئول میوه نذری دریافت کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۴۴    
به دقت به بدن خود گوش فرا دهید زیرا بیشتر مواقع نکات مفیدی را برای شناسایی برخی بیماری ها مانند سرطان در اختیار شما قرار می دهد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۴۴    
صبح امروز بررسی صلاحیت سه وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید در دستور کار نمایندگان مجلس دهم قرار گرفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۳۴    
از گنجینه اسناد هویتی گیلان درنشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی در استانداری رو نمایی شد .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۹    
استاندار عصر امروز با وزیر نفت به عنوان وزیر معین ستاد اقتصاد مقاومتی در گیلان دیدار کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۱۴    
اختصاصی گیل خبر/ صفحه اول روزنامه های صبح سه شنبه گیلان
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۲:۰۹    
امیر حامد: در طول جشنواره رضوی کسی با ما تماس نگرفت که شما زنده اید و زنده به محل جشنواره رسیدید ؟! در آن استان بسیار یتیم بودیم به طوریکه ارگان های دولتی دیگر به ما لطف داشتند و با ماشین های شخصی ...