جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۲:۱۰May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 1 خرداد 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 1 خرداد 1395 گفتارنو 3 خرداد 1395 گفتارنو 4 خرداد 1395 گفتارنو 5 خرداد 1395 گفتارنو 6 خرداد 1395 گفتارنو 8 خرداد 1395 گفتارنو 9 خرداد 1395 گفتارنو 10 خرداد 1395 گفتارنو 11 خرداد 1395 گفتارنو 12 خرداد 1395 گفتارنو 13 خرداد 1395 گفتارنو 14 خرداد 1395 گفتارنو 15 خرداد 1395 گفتارنو 16 خرداد 1395 گفتارنو 17 خرداد 1395 گفتارنو 18 خرداد 1395 گفتارنو 19 خرداد 1395 گفتارنو 20 خرداد 1395 گفتارنو 22 خرداد 1395 گفتارنو 23 خرداد 1395 گفتارنو 24 خرداد 1395 گفتارنو 25 خرداد 1395 گفتارنو 26 خرداد 1395 گفتارنو 27 خرداد 1395 گفتارنو 28 خرداد 1395 گفتارنو 29 خرداد 1395 گفتارنو 30 خرداد 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از برقرای امنیت مطلوب توسط پلیس برای حضور مردم درجشن های نیمه شعبان خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۶    
رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه کرمان قابلیت تبدیل شدن به قطب فعالیت های فرهنگی در حوزه قضایی را دارد گفت: این استان در حوزه فرهنگی می تواند به عنوان قطب جنوبشرق کشور دیده شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۱    
فرمانده انتظامی "جیرفت" از دستگیری یک شرور سابقه دارحین سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو، خبر داد و گفت: به مخلان نظم و امنیت اجازه جولان نخواهیم داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۱    
رییس پلیس فتا استان کرمان از شناسایی یک صاحب خانه ای که در شبکه ی اجتماعی "بی تاک"به قصد آزار دادن شماره تلفن همراه خانم مستاجر را منتشر کرده بود، خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
دو زمین لرزه به بزرگی 3.1 ریشتری بامداد امروز فاریاب واقع در جنوب استان کرمان را تکان داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۱    
طلای جهانی در پی بالا رفتن انتظارات برای تحکیم سیاست پولی آمریکا در آینده نزدیک که به تقویت ارزش دلار منجر شد، به پایین ترین سطح در سه هفته اخیر سقوط کرد و دومین کاهش هفتگی متوالی را رقم زد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۷    
فقیه گفت: زمانی کارهای عروسکی ما در اوج بود، اما حالا که به سن 70 سالگی رسیده ام کسی سراغی از من نمی گیرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۲    
وکیل مدافع بابک زنجانی از ارسال پرونده موکل خود برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به دستاوردهای صنعت دارویی کشور در راستای اقتصاد مقاومتی از کاهش واردات دارو و افزایش سهم تولید داروی داخلی از بازار و همچنین توسعه صادرات این حوزه به میزان ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۷    
مجلس نمایندگان آمریکا لایحه بودجه دفاعی این کشور را بعد از اضافه شدن چند ماده ضد ایرانی به آن به تصویب رساند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره ترجمه گزارشی که مستمسکی برای منتقدان ظریف شد، توضیحاتی ارادئه داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۷    
بهای رسمی دلارو یورو افزایش و پوند کاهش یافت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۲    
مراسم برترین های فوتسال بانوان دنیا، با خبری خوش برای ایرانی ها همراه بود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۲    
یک جامعه شناس معتقد است، دلیل اینکه جوانان ایرانی بخش زیادی از زمان خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند این است که می توانند در این شبکه ها دیده شوند و مورد تایید قرار گیرند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۲    
متخصصان سلامت به این سوال که چرا دردهای مزمن حتی پس از بهبود آسیب دیدگی ادامه می یابند؟ ، پاسخ داده اند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۷    
برگزیده نخست مردم تهران در مجلس دهم گفت: در بحث ریاست مجلس وارد رقابتی شدیم اما تاکید داریم و امیدواریم که مبنای این رقابت، اخلاق و اخلاقیات باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۷    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس نهم گفت: باوجود این که تعداد بسیاری از برادران اصولگرا موفق به حضور در مجلس دهم نشده اند و به این دلیل به دنبال تشکیل پارلمان در سایه هستند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۷    
جامعه ایرانی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با مشکلاتی در زمینه ترویج فرهنگ مهدویت مواجه بود که نفوذ فرقه ضاله و استعمار ساخته بهائیت در دربار پهلوی و سیطره بر بسیاری از مجاری امور یکی از آنها بود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۲    
منصور معروف به منصور تارزان از ارازل و اوباش پایتخت و برادرزاده مسعود سیاه از اوباش سطح یک شهر در عملیات پلیس پایتخت دستگیر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۲    
اگر ما بخواهیم ریال عمان را به یورو تبدیل کنیم، به دلار نیاز نداریم، اما سیستم به شکلی طراحی شده که ریال اول باید به دلار تبدیل شود و سپس به یورو.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۲    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه شاید امروز بسته حمایت از صادرات را ابلاغ کنم، گفت: در این بسته ما دنبال ایجاد خط اعتباری برای محصولات صادراتی خود به کشورهای هدف هستیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۷    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۷    
پیش بینی شده است صادرات نفت ایران در ماه مه (12 اردیبهشت تا 11 خرداد) در حدود 2 میلیون و 100هزار بشکه در روز یا تقریبا 60 درصد بیش از مدت مشابه سال گذشته باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۲    
معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به برخی نگرانی ها در حوزه میراث فرهنگی پاسخ داد. او با خوش بینی و مثبت اندیشی، همه این اتفاقات را حل شده می بیند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۸    
آمارها موید افزایش و رشد طلاق در مناطق متعدد کشور از کلانشهر ها تا شهرستان ها است و حتی این موج نامیمون در روستاها نیز نمود و بروز پیدا کرده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۳    
زمانی که این مکمل ها استفاده شود از آنجا که بسیاری مشتقات شیشه دارد در مدت یک ماه اعتیاد را به دنبال دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۸    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی گفت که سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات با قراردادن داعش و عوامل جانی گروهک های وابسته به سرویس اطلاعاتی بیگانه در تور و چتر اطلاعاتی ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۳    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه بزرگان باید مسائل و مشکلات را در فضاهایی که صلاح می دانند حل کنند تا به این جناح و آن جناح کشیده نشود گفت: اختلافات باید در درون کشور حل شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۸    
مهم ترین نکته ای که درباره انتقاد از برجام مطرح می شود اینکه آن دستاوردهای مورد انتظار از گشایش های ارزی مطابق آنچه فکر می کردیم یا آنچه از ابتدا انتظار می رفت ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۸    
ارنست مونیز، وزیر انرژی آمریکا، از نهایی شدن طرح خرید آب سنگین از ایران به ارزش 8.6 میلیون دلار خبر داده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۳    
دولت به اصول و ضوابطی و به حداقلی از آزادی مطبوعات معتقد است و پای آن هم ایستاده است. با وجود اینکه روزنامه همشهری که از بودجه بیت المال منتشر می شود ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۸    
مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: استان کرمان از قابلیت های بالایی دربخش کشاورزی برخوردار ویکی از قطب های کشاورزی کشور محسوب می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۳    
صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز است و خوردن آن فواید زیادی برای سلامت انسان دارد برای اینکه بدانید بهترین غذا برای صبحانه چیست ادامه مطلب را بخوانید.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۳    
قیمت انواع خودرو در مناطق آزاد اعلام شد
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۳    
متاسفانه تعداد فیلمنامه های خوبی که در طول سال نوشته می شود زیاد نیست.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۸    
با استفاده از یک خط ایرانسل پیامی در شبکه اجتماعی تلگرام برای دختر جوان فرستادم با کد 5 رقمی نیز به صفحه کاربری اش در تلگرام ورود کردم و از طرف وی برای دوستانش پیام فرستادم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۳    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد اجرای طرح مسکن اجتماعی پس از اتمام طرح مسکن مهر انجام می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۳    
هم اکنون، ال90 به دلیل کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب، پرتقاضاترین و پرفروش ترین خودروهای زیر 50 میلیونی ساخت داخل است که روزانه مشتریان زیادی برای خرید این خودرو به نمایشگاه های اتومبیل و نمایندگی ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۳    
حجت الاسلام حسن روحانی و سایر ارکان دولت اعم از وزرا، مشاوران و رئیس دفتر رئیس جمهوری، در مدت فعالیت خود نشان داده اند که نه تنها بر تقویت مکتب تشیع در داخل و خارج کوشا هستند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۳    
وزیر اقتصاد در مصاحبه با رسانه های اندونزیایی از بازگشت مشتریان نفت ایران و علاقه دو بانک خصوصی ایران برای تأسیس بانک جدید در اندونزی خبر داده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۸    
محتمل ترین افرادی که به نظر می رسد خود را کاندیدای ریاست مجلس خبرگان رهبری خواهند کرد آیت الله جنتی، آیت الله هاشمی شاهرودی، آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله امینی هستند.