جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۰:۳۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 18 خرداد 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 1 خرداد 1395 گفتارنو 3 خرداد 1395 گفتارنو 4 خرداد 1395 گفتارنو 5 خرداد 1395 گفتارنو 6 خرداد 1395 گفتارنو 8 خرداد 1395 گفتارنو 9 خرداد 1395 گفتارنو 10 خرداد 1395 گفتارنو 11 خرداد 1395 گفتارنو 12 خرداد 1395 گفتارنو 13 خرداد 1395 گفتارنو 14 خرداد 1395 گفتارنو 15 خرداد 1395 گفتارنو 16 خرداد 1395 گفتارنو 17 خرداد 1395 گفتارنو 18 خرداد 1395 گفتارنو 19 خرداد 1395 گفتارنو 20 خرداد 1395 گفتارنو 22 خرداد 1395 گفتارنو 23 خرداد 1395 گفتارنو 24 خرداد 1395 گفتارنو 25 خرداد 1395 گفتارنو 26 خرداد 1395 گفتارنو 27 خرداد 1395 گفتارنو 28 خرداد 1395 گفتارنو 29 خرداد 1395 گفتارنو 30 خرداد 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۸:۳۳    
آنچه در پی می آید، اولین گفتار از شرح مختصر دعای مکارم الاخلاق توسط یادگار گرامی امام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی است که در ماه مبارک رمضان به صورت روزانه منتشر خواهد شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۸:۲۴    
اگر بنا باشد که ماه مبارک بیاید و انسان سی روز گرسنگی و تشنگی و بی خوابی بکشد و با روز آخر شعبان یک ذره هم فرق نکرده باشد، چنین روزه ای برای انسان اثر ندارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۷:۳۹    
علی جنتی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه فیلم 50 کیلو آلبالو به اشتباه پروانه نمایش گرفته درباره دو فیلم فروشنده و بارکد اظهارنظر کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۶:۴۴    
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: جایگاه و خدمات قوه قضاییه در نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران باید طی هفته قوه قضاییه از سوی مسئولین،رسانه ها،نهاد ها و ادارات تبیین شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۳    
اعتمادبه نفس اصلاح طلبان بعد از این ردصلاحیت های گسترده در انتخابات مجلس دهم و ترک نکردن میدان، جالب بود ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۱:۰۸    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در ماه مبارک رمضان رستوران ها و اغذیه فروشی ها ملزوم به رعایت قانون هستند و باید از هر گونه سرویس دهی در ملاء عام خودداری نمایند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۱:۰۳    
رئیس پلیس راه استان از فوت یک پسر بچه 4 ماهه و مجروح شدن پسر بچه 4 ساله دیگری بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری "ام وی ام 110" در محور روستایی "دریجان" خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۱:۰۳    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق و کشف 22 فقره سرقت داخل خودرو در عملیات ماموران کلانتری 16 خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۸    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان بم شیوع حمله باج افزارها (Ransom Ware) در فضاهای مجازی را ناشی از سهل انگاری کاربران و عدم رعایت موارد ساده امنیتی برشمرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۸    
فاطمه سعیدی با اشاره به بودجه سازمان صداوسیما و هزینه کرد آن گفت: تاکنون هیچ مجلسی نتوانسته از سازمان صداوسیما تحقیق و تفحص داشته باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۳    
مرضیه برومند که بارها گفته است که از بالا رفتن سنش ناراحت نمی شود،می گوید: خیلی خوشحالم 66 سالم شده است ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۳    
محققان موسسه فناوری ماساچوست در کشفی جدید دریافته اند که یک باکتری دهانی می تواند مانند روش ویرایش ژنی کریسپر عمل کرده و آران ای را تجزیه کند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۳    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: هیچ گونه ممنوعیتی از سوی جمهوری اسلامی ایران برای فروش آب سنگین به کشورهای مختلف وجود ندارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۴۸    
یک عضوشورای مرکزی حزب اسلامی کارگفت:حضور حدودا 105 اصلاح طلب در مجلس دهم با توجه به حضور انگشت شمار آنها در 12 سال گذشته نشانه ی پیروزی آن ها است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۴۸    
تعداد اعضای کمیسیون های مجلس قرار است 23 نفر باشد. به این ترتیب می توان گفت ترکیب نهایی کمیسیون های آموزش مجلس تقریبا مشخص شده است و با قطعیت بیشتری می توان درباره ترکیب این کمیسیون صحبت کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۴۸    
سخنگوی دولت از پرداخت 5 هزار و 300 میلیارد تومان به بخش فرهنگی در سال 94 خبر داد و گفت: باید نسبت به نهادهای غیر دولتی که از اعتبارات دولتی استفاده می کنند ولی برون داد آن عدم رضایت رهبر معظم انقلاب ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۴۳    
یک سخنگوی اتحادیه اروپا ارسال نامه مشترک به محمدجواد ظریف از سوی فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای خارجه گروه 1+5 درباره "مشکلات مالی" ایران در برجام را تکذیب کرده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۳۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به روند ارائه گزارش وزرا در مجلس انتقاد کرد و گزارش آنها را روزنامه ای خواند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۳۸    
من تمام این دنیا را مانند یک پادری می بینم که قرار است روی آن پا بگذاریم، از آن رد شویم و به خانه برسیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۳۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ضمن انتقاد به ارائه آمارهای نسبت ازدواج به طلاق گفت: طبق محاسبات جمعیت شناختی میزان ازدواج در جامعه کم نشده، بلکه به دلیل پایین تر آمدن باروری در دهه 70 ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۳۳    
هیلاری کلینتون نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به دست آورد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۸    
عکس های همسرم در همه گروه های تلگرامی پخش شده است و من باید بی غیرت باشم که با این شرایط بخواهم زندگی ام را با این خانم ادامه دهم
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۸    
رقابت برای ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات میان گزینه هایی از دو لیست اصولگرایان و لیست امید است. جایی که محمد مهدی زاهدی و محمد رضا عارف شانس بالاتری را در میان سایر کاندیدا های احتمالی دارند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۸    
مدیر عامل شرکت ایران ایر در گفت وگو با رویترز گفته که ایران در حال انجام مذاکراتی با بوئینگ برای خرید هواپیما از این شرکت آمریکایی است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۳    
در جلسه ویژه سازمان مدیریت برای بررسی دلایل شکست طرح خرید کالای ایرانی قرار بر این شده تا سقف 1.5 میلیون تومانی حقوق مشمولان این طرح برداشته شود تا شاید مردم رغبتی به تهیه کارت های اعتباری داشته ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۳    
وزیر نفت می گوید کشورهای همسایه با ارزان فروشی تلاش می کنند مشتریان نفتی ایران را فراری دهند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۸    
بهای رسمی دلار کاهش و نرخ پوند و یورو افزایش یافت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۳    
با توجه به گزارشی که توسط سازمان پژوهش های شفافیت بازار انجام شد، بازار محصولات ضد پیر شدن در ایالات متحده طبق برنامه ریزی ها تا سال 2019، ارزشی برابر با 191.7 میلیارد دلار خواهد داشت ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۸    
فراکسیون ولایت این روزها مانند بنایی نوساز است که نیمی از آجرهای آن فرو می ریزند؛ آجرهایی که هنوز یک جای مشخص جمع نشده اند تا شکل بنایی تازه به خود بگیرند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۳    
رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان این که براساس برآوردهای مختلف سالانه بین 13 تا 30 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور اتفاق می افتد گفت ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۳    
دختر جوان در یکی از کلیپ هایی که منتشر کرده با نشان دادن صحنه های آزار و اذیت یک سگ، پایش را روی گلوی حیوان گذاشته و دستهایش را دور گردن سگ می فشارد یا در صحنه ای دیگر سر یک سگ را بی رحمانه به زمین ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۸    
مسئول ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو، نسبت به مرگ های عمدی (خودکشی) ناشی از مسمومیت با قرص برنج هشدار داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۸    
بازار معاملات مسکن شهر تهران و سایر شهرهای کشور از فردا به واسطه شروع پرداخت سری اول تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم ، با نسل تازه تقاضای خرید، رونق بیشتری می گیرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۴    
وزیر دادگستری گفت: در بازگرداندن اموال بابک زنجانی نسبت به گذشته توفیق چندانی نداشته ایم و ان شاءالله بتوانیم در رابطه با استرداد اموال به جایی برسانیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۹    
مطالعات اخیر نشان داده افراد دارای موهای سر نامنظم و غیرقابل کنترل به احتمال کمتری به سرطان مبتلا می شوند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شبکه المیادین به سوالات مجری این شبکه پاسخ داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۴    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۰    
شهداد در 24 ساعت گذشته با 46درجه ی سانتیگراد، گرم ترین و لاله زاربا 10 درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۳۰    
محققان از کشف شهری باستانی در زیر آبهای یونان خبر داده اند که نه توسط انسان بلکه به وسیله میکروبها ایجاد شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۳۰    
دانشمندان آمریکایی در تلاش برای مقابله با کمبود اعضای بدن اهدایی با پرورش اندام انسان در بدن خوک ها موفق به تولید جنین های نیمه انسان و نیمه خوک شده اند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۲۵    
چهره های معتدل اصولگرا همچون علی لاریجانی و محمدرضا باهنر که در سال های اخیر از جمله منتقدان دولت احمدی نژاد بوده اند معتقدند عملکرد دولت یازدهم رضایت بخش بوده است و جامعه احمدی نژاد را در انتخابات ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۲۰    
زن جوان تصورش را نمی کرد فردی که گوشی او را هک کرده و مدام برایش پیام های تهدیدآمیز می فرستاد شوهرش بوده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۱۶    
در کنار نارضایتی مصرف کنندگان از قیمت و کیفیت خودروهای داخلی، کارشناسان نیز از عملکرد خودروسازان در این حوزه انتقاد می کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۱۶    
باید توجه داشت سینما جای طرح مسئله است و بهترین فیلم های تاریخ سینما آثاری است که غم و تلخی دارند، با این تفاسیر زیاد نباید به چنین جریانی (سیاه نمایی) اهمیت داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۱۱    
نمایشگاه دستاوردهای قطعه سازان ایرانی در حالی هفته گذشته در محل مرکز تحقیقات رنو برگزار شد که به گفته رنویی ها، این نمایشگاه پل اتصال صنعت قطعه کشور به زنجیره جهانی این خودروساز فرانسوی خواهد بود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۶    
ساکس، مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور توسعه پایدار، با معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه دیدار کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۶    
عده ای معتقدند شکل گیری این تصویر و تصور از کرمان نبود یک سیاست رسانه ای در خصوص انتشار خبرهای مربوط به کشف مواد مخدر است و باید در انتشار این دست از اخبار تجدیدنظر صورت بگیرد ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۶    
مدیرکل خاورمیانه وزارت امور خارجه ژاپن با معاون عربی آفریقای وزارت امور خارجه دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه به ویژه اوضاع سوریه و یمن گفتگو کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۸:۵۶    
اینگونه رفتارهای فردی در دنیای سیاست امروز معنا و تاثیر دارد و مناسبات نیروهای سیاسی را تلطیف می کند و به نزدیک شدن قلوب نیروهای انقلاب به یکدیگر کمک می کند
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۸:۴۷    
نماینده مجلس هشتم که به مجلس دهم راه پیدا کرده است دیروز در نشست علنی پارلمان گفت: در مجلس هشتم 17 پرونده فساد به یک کمیسیون دادم که از آنها خبری نیست.