جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۱:۱۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 12 خرداد 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 1 خرداد 1395 گفتارنو 3 خرداد 1395 گفتارنو 4 خرداد 1395 گفتارنو 5 خرداد 1395 گفتارنو 6 خرداد 1395 گفتارنو 8 خرداد 1395 گفتارنو 9 خرداد 1395 گفتارنو 10 خرداد 1395 گفتارنو 11 خرداد 1395 گفتارنو 12 خرداد 1395 گفتارنو 13 خرداد 1395 گفتارنو 14 خرداد 1395 گفتارنو 15 خرداد 1395 گفتارنو 16 خرداد 1395 گفتارنو 17 خرداد 1395 گفتارنو 18 خرداد 1395 گفتارنو 19 خرداد 1395 گفتارنو 20 خرداد 1395 گفتارنو 22 خرداد 1395 گفتارنو 23 خرداد 1395 گفتارنو 24 خرداد 1395 گفتارنو 25 خرداد 1395 گفتارنو 26 خرداد 1395 گفتارنو 27 خرداد 1395 گفتارنو 28 خرداد 1395 گفتارنو 29 خرداد 1395 گفتارنو 30 خرداد 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۶    
ملت بزرگ، متمدن و دیرینه ی ایران، دگر بار خود را یافت و تحت آموزه های پیرپارسای جماران به یک مشت بزرگ و سترگ -که از دریای خزر تا خلیج فارس می جنبید- بدل شد و نوکران حقیر استعمار را از نقشه ی این ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۱    
جانشین فرمانده انتظامی بم از دستگیری دو جوان به دلیل ارتکاب 14 فقره برداشت غیرمجاز از حساب بانکی و کارت های اعتباری شهروندان خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۴۶    
شش دانش آموز رفسنجانی با ارائه فیلم های صدثانیه ای بر پایه علمی در جشنواره ابن هیثم، خوش درخشیدند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۴۶    
رئیس شعبه12دادگاه حقوقی کرمان گفت:تمامی حالات روانی افرادمتقاضی دریافت سرپرستی کودکان بررسی شودتا چنانچه احتمال جدایی وطلاق درمیان این اشخاص وجودداردازاعطاءسرپرستی به آنهاخودداری شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق حرفه ای انبار منازل مسکونی و کشف 17 فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری 12خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۱    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: برداشت دو هزار میلیاردی از اموال ایران بر اساس رای دیوان عالی آمریکا را از لحاظ ضدیت با روح برجام می توان بررسی کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۱    
معاون وزیر اقتصاد به تشریح جزییات لایحه قانون بانک مرکزی پرداخت و گفت: نحوه استقراض دولت از بانک مرکزی شفاف می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۷    
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: آمار نگران کننده ای از کودکان بدون شناسنامه داریم و در سال گذشته 200 کودک بدون شناسنامه در استان کرمان داشتیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۲    
وزیر اقتصاد امارات اعلام کرد ممکن است در سال جاری میلادی قیمت نفت به 60 دلار برای هر بشکه برسد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۲    
برنامه عربستان برای ممانعت از ورود زائران ایرانی در حج تمتع 95 یک تسویه حساب سیاسی و سناریوی از پیش طراحی شده بود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۲    
یک عضو مجمع روحانیون مبارز هنر امام در عرصه سیاست را پیوند سیاست با دین و اخلاق می داند و با تأکید بر اینکه تندروی و افراط گرایی ریشه بسیاری از دشمنی هاست ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۷    
متاسفانه دولت عربستان سعودی با نگاهی سیاسی به فریضه واجب حج ضمن کارشکنی در مسیر اجرای پیشنهادات منطقی جمهوری اسلامی که متضمن تامین امنیت و عزت حجاج بیت الله الحرام است ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۷    
یادگار امام (ره) گفت: هیچ کدام از رهبران انقلاب اسلامی متحجر نبودند؛ چرا که متحجرین پیش از انقلاب مبارزه را حرام می دانستند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۲    
بهای رسمی دلار ثابت ماند و نرخ پوند و یورو کاهش یافت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۲    
دادستان عمومی و انقلاب استان قم با اشاره به قتل فردی در منطقه شیخ آباد قم گفت: این قتل ارتباطی به مسائل امنیتی نداشته بلکه مشکلات شخصی میان افراد تبهکار علت اصلی این درگیری مسلحانه بوده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۷    
بر اساس مطالعات و پژوهش های انجام شده،بر خلاف ذهنیت عموم مردم،آسیب های جسمانی و روحی،روانی طلاق،برای آقایان و مردها بسیار بیشتر از طیف زنان و بانوان است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۷    
حجت الاسلام سید علی خمینی بر لزوم حساسیت همه اقشار جامعه روی مساله فساد تاکید کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۲    
در هفتاد و چهارمین روز از سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سه دستاورد فناورانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر رونمایی شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۲    
با فراگیر شدن مصرف خوراکی های فرآوری شده در میان مردم همه افراد در معرض ابتلا به التهاب روده قرار دارند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۷    
یک بازیگر رادیو درباره شرایط فعالیت در رادیو با بیان اینکه مشکل این است که دیگر این روزها خوشحال نیستیم به بیان توضیحاتی در این زمینه پرداخت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۷    
فردای پس از انتخاب لاریجانی به عنوان رئیس موقت مجلس دهم برخی از روزنامه های دلواپس اصولگرا به صورت هماهنگ و زنجیره ای به چاپ این مطلب که اصلاح طلبان تقریبا هیچ مبادرت ورزیدند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۲    
نامزد ایران برای دبیرکلی اوپک آقای مهندس نوذری، وزیر نفت اسبق ایران است که چهار سال پیش برای این منظور معرفی شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۲    
محققان دانشگاه کالیفرنیا در برکلی یک ابزار ویرایش ژنی جدید طراحی کرده اند که کاربردی تر و استفاده از آن راحت تر است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۲    
چک پول های کهنه جای اسکناس های فرسوده در برخی خودپردازهای بانکی را گرفته و بانکی ها هم با کسر مبلغی، چک پول های کهنه را تعویض می کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۷    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: ترکیب هیات رئیسه مجلس دهم نشانگر یک مجلس تعاملی در آینده خواهد بود و نتیجه این جریان مثبت است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۲    
قیمت انواع خوودروهای داخلی 12 خرداد
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۷    
احمد توکلی معتقد است: تقسیم بندی مجلس دهم به برجامیان و نابرجامیان یک نوع مطلق سازی است و طرح این گونه مسایل باعث اختلاف نظر و دعوا در کشور می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۷    
زن پرستار شماره حسابی به من داد و گفت که چهار میلیون تومان به این حساب واریز کنم تا هرچه زودتر پسرم تحت جراحی قرار گیرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۲    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار گفت: دستور کارهای اولین نشست آتی شورای عالی اشتغال مشخص شده که یکی از آنها، نهایی کردن موضوع تقسیم کار بین دستگاه ها درباره اشتغال زایی است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاها درباره تصمیم ایران به ایجاد پایگاهی نظامی در اقلیم کردستان عراق، اعلام کرد، واشنگتن از وجود چنین طرحی بی اطلاع است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۷    
بازیگر "پسران آجری" گفت: در سریال "برادر" از عوامل جوان بهره می برند و اگر چه ممکن است جوانان با ما مشکلی داشته باشند اما ما خودمان را با آنها وفق می دهیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۷    
معاون مهندسی مس منطقه کرمان گفت: شاخص ها و نقشه راه مدیریت انرژی در سال 94، به منظور شناسایی موارد اتلاف انرژی و کاهش هدررفت انرژی تدوین شد و در سال 95 با جدیت تمام پیاده سازی آن دنبال خواهد شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۷    
رئیس فراکسیون امید اظهار داشت فراکسیون امید تلاش می کند تا در کمیسیون ها یک توزیع منطقی و معقولی داشته باشیم و توصیه ما به دوستان این بود که بر اساس تخصص برویم جلو و نه بر اساس جاذبه هایی که وجود ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۲    
قرارگیری در معرض دو نوع پرتوهای ماورای بنفش A و B همیشه مضر است و باید با ضدآفتاب ها از پوست در برابر آن ها محافظت کرد. اما مسئله این است میان طیف گسترده ضدآفتاب ها کدام را برای خودمان انتخاب کنیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۲    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: قیمت مرغ در هفته جاری به دلیل کم شدن عرضه از سوی مرغداران با افزایش روبه رو خواهد شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۷    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران توقف مسابقه تدوین و تصویب طرح های جدید را مهم ترین انتظار اقتصادی از مجلس دهم عنوان کرد و گفت: به جای تصویب قوانین جدید باید مقررات مخل و مانع کسب و کار اصلاح و حذف شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۲    
محققان دریافته اند که انجام ورزش های هوازی تاثیرات منفی چاقی مفرط در کودکان را کاهش می دهد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۴۷    
دولت عراق ورود هرگونه کالا به این کشور را منوط به ارائه گواهی مبداء در گمرکات ورودی این کشور کرد
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۴۷    
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی گفت: مساله مقابله با فساد در ابعاد مختلف یک مساله ملی و فراجناحی است و نباید این مساله را سیاسی کنیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۴۲    
مسمومیت معتادان به تریاک های آلوده به سرب، ایران را به دردسر انداخت. اواسط اردیبهشت ماه بود که سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر از آلودگی تریاک ها به سرب خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۷    
گرچه این روزها بخش اعظم اخبار حوزه فناوری به افزایش سرعت اینترنت اختصاص می یابد و این مسأله به یکی از دغدغه های اصلی ساکنان هزاره سوم تبدل شده است ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۲    
ذخایر به اندازه ای است که هرزمان نیاز باشد می توانیم بدون هیچ تأخیری وارد بازار شویم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۲    
با اعلام قیمت های پایه محصولات پتروشیمی در هفته گذشته باز هم شاهد تغییرات کاهشی قیمت محصولات در بورس کالا و به تبع آن در بازار آزاد بودیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۱۸    
مدیرکل سیاسی و امنیت بین المللی وزارت امور خارجه ایران با بیان اینکه خصومت ایران و آمریکا با برجام حل نمی شود، گفت: اقدامات متقابل ایران، آمریکایی ها را پشیمان می کند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۰۴    
معتقدم اصلاح طلبان و فراکسیون امید سهم خوبی در هیات رییسه گرفت و عدم حضور آقای عارف بر کرسی ریاست هم دلیلی بر ناکامی اصلاح طلبان در رسیدن به هدف شان در انتخابات هفت اسفند نیست.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۸:۵۹    
به نظر نمی رسد که مشکل اصلاح طلبان و اعضای فراکسیون امید با همه اصولگرایان باشد بلکه با اصولگرایان تندرو است اما چرایی این تفرقه اندازی ها و تخریب های تندروها به خاطر دو علت به هم پیوسته است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۸:۴۴    
رسانه های دلواپس یا با سکوت با با هشدارهایی تلویحی به استقبال حضور علی مطهری و مسعود پزشکیان در کرسی های نواب رییسی مجلس دهم رفته اند.