شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۰:۵۳Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 17 خرداد 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 1 خرداد 1395 گفتارنو 3 خرداد 1395 گفتارنو 4 خرداد 1395 گفتارنو 5 خرداد 1395 گفتارنو 6 خرداد 1395 گفتارنو 8 خرداد 1395 گفتارنو 9 خرداد 1395 گفتارنو 10 خرداد 1395 گفتارنو 11 خرداد 1395 گفتارنو 12 خرداد 1395 گفتارنو 13 خرداد 1395 گفتارنو 14 خرداد 1395 گفتارنو 15 خرداد 1395 گفتارنو 16 خرداد 1395 گفتارنو 17 خرداد 1395 گفتارنو 18 خرداد 1395 گفتارنو 19 خرداد 1395 گفتارنو 20 خرداد 1395 گفتارنو 22 خرداد 1395 گفتارنو 23 خرداد 1395 گفتارنو 24 خرداد 1395 گفتارنو 25 خرداد 1395 گفتارنو 26 خرداد 1395 گفتارنو 27 خرداد 1395 گفتارنو 28 خرداد 1395 گفتارنو 29 خرداد 1395 گفتارنو 30 خرداد 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۲    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: 13800 یتیم در استان کرمان داریم که این افراد، 540 نفر حامی دارند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۷    
سید حسن خمینی در وزارت امور خارجه حضور یافت تا با وزیر امور خارجه، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار کند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۴    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از نظارت کامل واحدهای نظارتی بر واحدهای صنفی که در ماه مبارک رمضان سال گذشته مرتکب جرائم صنفی شده اند خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۹    
رئیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان از بخشودگی مبالغ جریمه های دوبله تا پایان سال 94 خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۹    
فرمانده انتظامی "فهرج"از دستگیری شرور شرق استان که در آخرین شرارت خود در آبان ماه سال گذشته دست به آدم ربایی زده بود توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در روز گذشته خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۴    
برنامه تلویزیونی "ماه عسل" که به عنوان پرطرفدارترین برنامه تلویزیونی ماه مبارک رمضان مورد توجه مخاطبان قرار گرفته، در طول سال هایی که از ساخت آن ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۴    
معاون وزیر صنعت با تشریح جزئیات مذاکره جدید ایران با پژو بر سر تولید قطعات، صادرات و قیمت گذاری محصولات تولیدی مشترک با ایران، گفت: خودروهای جدید پژو در ایران قیمت گذاری نمی شوند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۹    
عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات درباره احتمال تحریم سایبری ایران اظهار کرد: به هرحال ممکن است چنین برخوردهای نامتعارفی انجام شود، اما چنین تحریم هایی اصلاً منطقی نیست.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۹    
عضو هیات رئیسه مجلس دهم خبر داد که تصمیمی برای سخنگویی هیات رئیسه ندارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۴    
محققان دانشگاه هاروارد یک سیستم برگ مانند طراحی کرده اند که در تبدیل انرژی خورشید نسبت به گیاهان طبیعی بهتر عمل می کند
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۹    
پروفسور محمدعلی مولوی پدر علم ژنتیک ایران روز یکشنبه به علت سرطان پانکراس در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه دار فانی را وداع گفت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۹    
بلومبرگ در گزارشی نوشت با ورود ایران به بازارهای نفت، تولید طلای سیاه پس از یک دوره کاهش، دوباره رونق پیدا کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۹    
شهردار کرمان گفت: ساختمان اداری شهرداری کرمان که به صورت اسکلت فلزی و پیچ و مهره به عنوان اثری ماندگار در حال اجراست، ظرف 6 ماه آینده به اتمام می رسد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزییات تکمیلی از حادثه انفجار در یک ساختمان قدیمی را تشریح کرد و از کشف جسد مرد 41 یک ساله در زیر آوار خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۴    
رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه مردم نگران افزایش قیمت در اجاره بها و خرید و فروش مسکن نباشند، گفت: مسکن تا اواسط سال 96 گران نمی شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۹    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور می گوید بازرسان این سازمان علاوه بر شرکت خودروسازی سایپا، بازرسی از ایران خودرو را نیز در دست دارند و هنوز تحقیقات و بازرسی ها در خصوص این دو شرکت خودروسازی پایان نیافته ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۹    
توریست هایی که بهار گلپوش ایران را تجربه کرده اند، یک شوک و سورپرایز داشتند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۴    
هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور 0.2 درصد افزایش یافت و در سطح 1246.10 دلار ایستاد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۹    
قیمت گوشت قرمز گوسفندی و گاوی در ماه مبارک رمضان افزایش نخواهد یافت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۹    
رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: تداراک لازم برای عرضه کافی گوشت مرغ در ماه رمضان دیده شده است و قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ برای عرضه در این ماه حدود 6200 تومان است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۴    
روزه در واقع بهداشت کامل جسمی و شستشوی احشاء داخلی است. روزه داری باعث ایجاد جسمی تازه و خالی از سموم می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از گزارش وزیر کشور در مورد آسیب های اجتماعی بر حساسیت این موضوع تاکید کرد و از دولت خواست لوایح و پیشنهادات خود در این رابطه را به مجلس ارائه دهد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۹    
طی سال های مدیریت دولت گذشته 115 میلیارد متر مکعب آب از منابع استراتژیک و استراتیک از بین رفته است که این موضوع نشان دهنده مصرف بیش از حد آب بدون توجه به ظرفیت سفره های آب زیرزمینی است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۴    
یک عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: موفق ترین برگ برنده دولت آقای روحانی در عرصه بین المللی برجام بوده است. باید این واقعیت را بپذیریم که دولت با توافق و اجرای برجام کارستان و هنرمندانه کردند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۴    
اسکن های مغزی صورت گرفته نشان می دهند که هر چه فعالیتی که هنگام یادآوری خاطره صورت می گیرد با خاطره مورد نظر مرتبط تر باشد افراد بیشتر می توانند به یاد بیاورند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۹    
مینا که از چندی قبل در یکی از شبکه های اجتماعی عضو شده بود با مرد جوانی که خود را مهندس معماری معرفی می کرد آشنا شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۴    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس از دولت خواست لایحه مدیریت آسیب های اجتماعی در کشور را به مجلس ارائه کند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۴    
خبرها در رابطه با مذاکرات ایران و شرکت های بزرگ و مطرح در صنعت حمل ونقل هوایی هرازچندگاهی به گوش می رسد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۹    
براساس داده های رویت شده توسط رویترز، بیش از20 ابر نفتکش تحت مالکیت اروپایی ها و آسیایی ها درحال حمل نفت خام ایران هستند و این به تهران اجازه می دهد تا صادرات نفت خود را بسیار سریعتر از حد انتظار ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۴    
عربستان سعودی در راستای سیاست های تقابل با ایران، بعد از عدم توافق کشورهای اوپک برای محدود کردن سقف تولیدات تمامی کشورهای عضو این سازمان، قیمت نفت صادراتی خود برای اروپا را کاهش داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۵۹    
به این دلیل که شایسته جامعه ما نیست که یک بخش اجازه بدهد و یک بخش جلوگیری کند. این کار بدی است؛ اما اصل امر برگزاری کنسرت ممنوعیتی ندارد؛
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۵۹    
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:حمایت از سرمایه گذاری یکی از اولویت های دستگاه قضائی در استان کرمان است و بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی را به شدت دنبال می کنیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۵۴    
عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس نهم می گوید: وزرای احمدی نژاد تحت هر شرایطی مسئول فساد اقتصادی بابک زنجانی هستند و باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۹    
سرمدی گفت: از نکات جالب فیلم "پیام" حضور مرضیه وفامهر همسر ناصر تقوایی در نقش دختر من است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۴    
یک فعال سیاسی با اشاره به ترکیب هیأت رئیسه مجلس دهم، گفت: ترکیب هیأت رئیسه مجلس دهم، مثل ترکیب نمایندگان مجلس به جهت حضور همه سلایق سیاسی، متعادل است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۹    
وزیر کشور گزارشی را درباره ی آسیب های اجتماعی به مجلس ارائه کرد و بر لزوم همکاری قوا برای رفع این آسیب ها تاکید کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۵    
شما می توانید با استفاده از یک سوزن معمولی افراد را از خطر سکته مغزی نجات دهید.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم با رشد فکری و آگاهی که مردم پیدا کرده اند، اتفاقات ناگوار گذشته تکرار نشود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۵    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۰    
بازار برنج ایرانی طی چند ماه گذشته فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده و در روزهای باقی مانده به آغاز ماه رمضان نیز از این افزایش قیمت بی نصیب نمانده است در این میان فروشندگان این محصول سرنخ ماجرا ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۲۵    
هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر افزایش 14 درصدی کلیه مستمری های بازنشستگی ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۲۰    
هر چند عبارت اقتصاد مقاومتی این روزها از زبان مقامات کشور بسیار به گوش می رسد؛ اما برداشت های متفاوتی از آن در افکار عمومی شکل گرفته است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۲۰    
رییس سازمان بهزیستی گفت: مسئولیت توزیع سبد حمایت غذایی نیازمندان و مددجویان ویژه ماه مبارک رمضان، بر عهده وزارت رفاه بوده و بهزیستی به طور مستقل یارانه یا بسته حمایتی در این ماه به مددجویان ارائه ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۵    
برای فروش خودروی گرانقیمتم در روزنامه آگهی داده بودم. روز بعد مرد ناشناسی با من تماس گرفت و پس از توافق بر سر قیمت قرار ملاقات گذاشتیم اما او اصرار کرد که مدارک خودرو را نیز همراه داشته باشم تا ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۵    
ساعت 23 دوشنبه 10 خرداد صدای مشاجرات شدید از خانه ای در خیابان دماوند به گوش رسید و لحظاتی بعد هم سر و صدا قطع شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۰    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی آمار تولید خودروسازان در دو ماه ابتدایی امسال را اعلام کرد که تولید خودروهای سواری کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 9/ 3 درصد افت را تجربه کرده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۰    
دولت قرار است لایحه اصلاحیه بودجه را جهت تعیین تکلیف حذف 24 میلیون یارانه بگیر به مجلس می برد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۶    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه در رسانه های خبری پیرامون اینکه بنده گفته ام روحانی زیر بار اجرای طرح امر به معروف ونهی از منکر نمی رود ناقص است و بنده تنها تاکید کرده ام که دولت باید در این حیطه ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۸:۵۱    
جناح راست سخت ترین روزهای حیات سیاسی خود را سپری می کند و شیخ الشیوخی هم نیست تا جوابی برای چه کنم های این جناح و راه حل و راهبردی برای سر خط آوردن همه مردان مدعی اصولگرا داشته باشد.