چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۵:۴۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 30 خرداد 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 1 خرداد 1395 گفتارنو 3 خرداد 1395 گفتارنو 4 خرداد 1395 گفتارنو 5 خرداد 1395 گفتارنو 6 خرداد 1395 گفتارنو 8 خرداد 1395 گفتارنو 9 خرداد 1395 گفتارنو 10 خرداد 1395 گفتارنو 11 خرداد 1395 گفتارنو 12 خرداد 1395 گفتارنو 13 خرداد 1395 گفتارنو 14 خرداد 1395 گفتارنو 15 خرداد 1395 گفتارنو 16 خرداد 1395 گفتارنو 17 خرداد 1395 گفتارنو 18 خرداد 1395 گفتارنو 19 خرداد 1395 گفتارنو 20 خرداد 1395 گفتارنو 22 خرداد 1395 گفتارنو 23 خرداد 1395 گفتارنو 24 خرداد 1395 گفتارنو 25 خرداد 1395 گفتارنو 26 خرداد 1395 گفتارنو 27 خرداد 1395 گفتارنو 28 خرداد 1395 گفتارنو 29 خرداد 1395 گفتارنو 30 خرداد 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۱۳    
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: ثبت جهانی دو پرونده بیابان لوت و قنات، کشور ایران را جزو ده کشور برتر دنیا در زمینه تعداد آثار ثبتی در فهرست میراث جهانی قرار خواهد داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۴    
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از آماده سازی پرونده ثبت ملی فالوده کرمانی خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۴۹    
اوایل سعی می کرد موضوع را به رویش نیاورد اما متوجه شد آشنایی و رابطه آنها به قبل از ازدواجشان برمی گردد و پس از تحقیق فهمید آنها تصمیم داشتند با هم ازدواج کنند اما خانواده ها با ازدواجشان مخالف ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۴    
بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند از دفن شدن سه نفر از کاوشگران غیر قانونی گنج در این شهرستان در زیر خاک خبر داد و گفت ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۰۴    
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: پرونده واگذاری خلاف مقررات 19 واحد مسکونی سازمانی متعلق به شرکت آب منطقه ای استان کرمان که توسط مدیران سابق این شرکت با بهای ناچیزی و برخلاف ضوابط منازل سازمانی به ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۹    
رئیس پلیس راه شمال استان گفت: وقوع سه حادثه رانندگی در تعطیلات آخر هفته سبب جان باختن دو نفر و مجروح شدن 5 تن شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۴    
فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری دوباره "هوش سیاه" ، هکر حرفه ای جنوب استان خبر داد و گفت: وی پس از رهایی از زندان 87 میلیون ریال را از حساب یک شهروند به سرقت برده بود، که به دام افتاد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۴    
رئیس پلیس فتا کرمان گفت: به هر میزان که محبوبیت شبکه های اجتماعی رشد می کند ریسک های مربوط به استفاده از آن ها نیز افزایش می یابد، از این رو از تهدیدات شبکه های اجتماعی نباید غافل شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۴    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کرمان از متلاشی شدن باند 4 نفره سرقت فرا استانی خبر داد وگفت : اعضای این باند در حال برنامه ریزی برای انجام سرقت در شهر کرمان بودند که در یک مسافرخانه دستگیر شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۲۵    
یک عضو کمیسیون اصل 90 مجلس دهم گفت: پرونده های اقتصادی احمدی نژاد مفقود نشده بلکه برای بررسی بیشتر به مراجع دیگر فرستاده شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۲۰    
مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس در واکنش به انتشار خبری مبنی بر هزینه اقامت روزانه یک و نیم میلیون تومانی نمایندگان ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۲۰    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مصرف محلی گفت: تاریخ انقضای برنج های سبد کالا تا اکتبر2017 است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۲۰    
10 اردیبهشت امسال مأموران کلانتری شازند اراک در حال گشت به رفتارهای پسر جوانی که سوار بر خودروی سمند سفید بود، ظنین شده و دستور ایست دادند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۵    
وزیر بهداشت و درمان در مجلس با تأکید بر اینکه واردات دارو در دولت یازدهم کاهش یافته است، گفت: این در حالی است که در زمینه تولید دارو در داخل کشور شاهد رشد بوده ایم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد تا لایحه ای برای ساماندهی درآمدها در خصوص وضعیت بیمه ها ارائه شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح یک فوریتی تدوین کرده اند که براساس آن ضمن تعیین سقف پرداختی 10 میلیون برای حقوق ها ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۰    
کاربران اینترنتی در ایران علیه پیش داوری و قضاوت نادرست در مورد این کشور و همچنان نشان دادن "ایرانی دیگر": تلاش و مبارزه می کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۰    
گرچه مواد معدنی درون بزاق دهان و فلوراید موجود در خمیردندان مینای دندان را ترمیم می کنند، اما بسیاری معتقدند کرم خوردگی دندان به طور طبیعی قابل درمان نیست ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۵    
افزایش وام ازدواج به 10 میلیون تومان زوج های جوان را چشم به راه نشانده تا ببینند سرانجام دریافت وام 10 میلیون تومانی چه خواهد شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۵    
اکثر تجهیزات تلفن همراه و گوشی و تبلت و رایانه قابل حمل و سایر فلش کارتهای حافظه، وارداتی و آن هم از نوع قاچاق است ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۰    
یک مستندساز همزمان با اکران ایستاده در غبار از اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس خواست تا به تماشای این فیلم بنشینند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۵۶    
تازه دامادی که به جرم قتل عروسش به مرگ محکوم شده بود با نقض این حکم در دیوانعالی کشور از اعدام نجات یافت و پرونده اش برای محاکمه دوباره به دادگاه کیفری استان ارجاع شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۵۱    
روحانی با اشاره به یکی از دیدارهای خود با مقام معظم رهبری در خصوص مسایل اقتصادی، خاطرنشان کرد: ایشان در این جلسه تأکید کردند که یکی از دستاوردهای بزرگ دولت یازدهم ایجاد آرامش در اقتصاد و جامعه است و ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۶    
وکیل مدافع علی اکبر جوانفکر از محکومیت موکلش به 91 روز حبس تعزیری خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۶    
اگر چه ایراداتی به بخش خصوصی وارد است اما فشردن گلوی بخش خصوصی و تشکیل شرکت های شبه دولتی و... نگذاشته بخش خصوصی اقدامات مد نظر را انجام دهد و قدرتمندتر حاضر شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۱    
بهای رسمی تمامی نرخ ارزهای دولتی ثابت ماند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۱    
از هر 10 ازدواج برای آقایان یک ازدواج بالای 35 سال رخ داد، ضمن اینکه 14 درصد ازدواج ها برای خانم ها بالای سن متعارف و بیش از 30 سال است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۳۶    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۳۶    
در سرتاسر جهان میلیون ها نفر احساس می کنند گوش هایشان وزوز می کند و سوت می کشد. اگر این مشکل به طور منظم و طولانی مدت ادامه داشته باشد بسیار غیرقابل تحمل می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۷    
رییس مرکز بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال موردی از وبا در کشور مشاهده نشده است، بر لزوم رعایت موازین بهداشتی در استان های در معرض خطر بویژه استان های مرزی تاکید کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۲    
هفته جاری قیمت سه مدل خودروی وارداتی در بازار افزایش یافته است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۲    
یک کارشناس مسکن درباره تاثیر کاهش نرخ سود بانکی به 15 درصد در بخش مسکن گفت: آن چه به سپرده های کوچک، قدرت می دهد جمع آنهاست که اگر اقدام اخیر بانک ها مبنی بر کاهش سود بانکی به 15 درصد محقق شود سپرده ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۱۷    
پدر من کله پز بود و از نوچه های طیب خدابیامرز بود. بزن بهادر و باستانی کار بود و همدوره هفت کچلون و حسین رمضون یخی.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۱۲    
نماینده پیشین مردم اردبیل در مجلس نهم با انتقاد از جوسازی رسانه ای علیه دولت درخصوص انتشار فیش های حقوقی مدیران دولتی ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۱۲    
عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران از مردم خواست تا برای اجرایی شدن قراردادهای جدید خودروسازان صبر و تحمل بیشتری به خرج دهند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۱۲    
آن شب اعضای دیگر خانواده هم در اتاق های طبقه دوم ساختمان واقع در بولوار توس مشهد به خواب رفتند اما صبح روز بعد حادثه دلخراشی همه اهالی ساختمان را در شوک فرو برد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۷    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت که نگاه اکثریت اعضا نسبت به آقای هاشمی اجمالا مثبت است. اگر نسبت به ایشان نگاه مثبت وجود نداشت ایشان را درون فهرست خبرگان قرار نمی دادیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۹:۳۸    
عفونت معده بیماری است که در اغلب موارد با آنفولانزای مرغی اشتباه گرفته شده و در بین مردم به آنفولانزای معده شهرت دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۹:۳۸    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه کاهش نرخ سود بانکی سبب افزایش قدرت خرید مسکن می شود گفت: باید راهکارهای کلیدی برای خروج بازار از رکود در دستور کار قرار گیرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۹:۳۳    
با بوئینگ به توافق مکتوب رسیده ایم نهایی شدن قراردادها با بوئینگ و ایرباس ، منتظر مجوز وزارت خزانه داری امریکا است صنعت هوایی بسیار فرسوده است و از 250 هواپیمای فعال کشور ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۹:۳۳    
رقم 240 میلیون تومان حتی اگر فیش حقوقی نبوده و گردش مالی یکساله حقوق و مزایا بوده باشد بازهم غیرقابل توجیه است و در مقابل دستمزد 812 هزار تومانی یک کارگر که در ماه می گیرد، قابل مقایسه نیست.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۹:۲۸    
در قالب چنین فسادی است که در یک دوره هشت ساله ریاست جمهوری مبلغی نزدیک به 800 میلیارد دلار پول ملت بی حساب و کتاب هزینه می شود و هیچ نهاد قانونی و مسوول معترض آن نشده و گزارشی را به مردم به عنوان ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۹:۱۳    
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی، گفت: هرچه به زمان انتخابات ریاست جمهوری نزدیک تر می شویم موج تخریب ها علیه دولت هم بیشتر می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۹:۱۳    
عضو شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح طلب در رابطه با انتشار فیش های حقوق مدیران دولتی گفت: این موضوع می تواند فرصتی باشد برای دولت باشد که این میراث نامطلوب دولت قبل را از میان بردارد.