چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۸:۰۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 27 خرداد 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 1 خرداد 1395 گفتارنو 3 خرداد 1395 گفتارنو 4 خرداد 1395 گفتارنو 5 خرداد 1395 گفتارنو 6 خرداد 1395 گفتارنو 8 خرداد 1395 گفتارنو 9 خرداد 1395 گفتارنو 10 خرداد 1395 گفتارنو 11 خرداد 1395 گفتارنو 12 خرداد 1395 گفتارنو 13 خرداد 1395 گفتارنو 14 خرداد 1395 گفتارنو 15 خرداد 1395 گفتارنو 16 خرداد 1395 گفتارنو 17 خرداد 1395 گفتارنو 18 خرداد 1395 گفتارنو 19 خرداد 1395 گفتارنو 20 خرداد 1395 گفتارنو 22 خرداد 1395 گفتارنو 23 خرداد 1395 گفتارنو 24 خرداد 1395 گفتارنو 25 خرداد 1395 گفتارنو 26 خرداد 1395 گفتارنو 27 خرداد 1395 گفتارنو 28 خرداد 1395 گفتارنو 29 خرداد 1395 گفتارنو 30 خرداد 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۶:۳۳    
مورین داد سرمقاله نویس نیویورک تایمز که ارتباط مونیکا لوینسکی منشی کاخ سفید با بیل کلینتون را فاش ساخت دموکرات بود و سلسله مقالات او در این مورد باعث شد تا جایزه معروف پولیتزر را هم از ان خود کند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۴۱    
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سطح کشور 120000هزار خانواده زندانی محتاج مساعدت وجود دارد که از میان آنها فقط 47000خانواده تحت حمایت قرار دارند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۶    
فهیمه حمزه نژاد دانش آموز دبیرستان علوم ، استعداد عجیبی در نوشتن خط فارسی و عربی از چپ به راست و خط انگلیسی از راست به چپ را دارد
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۱    
نماینده دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از پلمپ یک تالار باغ پذیرایی،سفرخانه سنتی،رستوران و غیرفعال شدن موقت یک واحد تهیه غذای آماده(پیتزا-ساندویجی) در شهر کرمان خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۶    
رییس جمهوری اعلام کرد که دولت جمهوری اسلامی ایران به طور رسمی از آمریکا به علت ضبط و دستبرد به حدود دو میلیارد دلار از اموال بانک مرکزی ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۸    
یک متخصص طب سنتی گفت: اگر فردی در سنین زیر 40 سال با مشکل سفیدی مو مواجه شود باید نسبت به درمان اقدام کرده زیرا سفیدی مو در این سنین می تواند دلیل نوعی بیماری باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۳    
وزیر امور خارجه آمریکا گفته است کشورش به تعهدات خود در قالب برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) عمل کرده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۸    
مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: 160 مددجوی جرایم غیرعمد در زندان های این استان به سر می برند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۸    
گشت زنی های محسوس و نامحسوس شروع شد و اشرار تحت تعقیب که با یک دستگاه خودرو پژو پارس از روستای دهسرد به سمت شهرستان کرمان در حال طی طریق بودند طی یک عملیات ضربتی به محاصره در آمدند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۳    
رییس اداره توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: پیش بینی ما برای صادرات استان در سال جاری یک میلیارد و 200 میلیون دلار بود و به نظر می رسد عددی که کشور در نظر گرفته(یک میلیارد و 169 ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۳    
زلزله ای به بزرگی 3و چهار دهم ریشتر در مقیاس ریشتر بم را لرزاند
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۳    
در پی تصمیم بانک مرکزی آمریکا مبنی بر ثابت ماندن نرخ بهره و نیز احتمال خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، بهای طلا افزایش و بهای نفت کاهش یافت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۸    
معاون تولید، صادرات و فناوری دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور معتقد است که مناطق آزاد "دروازه واردات" نیست و این عنوان برای این مناطق بی انصافی است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۴    
قیمت سبد نفتی اوپک روز سه شنبه با 61 سنت کاهش، به 45دلار و 64 سنت برای هر بشکه رسید.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۴    
یک مقام مسئول در آستانه تابستان ضوابط و قیمت خرید تضمینی برق از مشترکان را اعلام کرد و گفت: شرکت برق به ازای هر کیلووات تولید برق 150 تومان و هزینه سوخت مصرفی پرداخت می کند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۴    
آبان سال گذشته ماموران پلیس تهران در جریان قتل دو مرد در معامله اشیا عتیقه در تهران قرار گرفتند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۹    
محمد جواد ظریف گفت: ایران می تواند شریکی مهم در زمینه های تجاری، سیاسی و اقتصادی برای آلمان در منطقه باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۹    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به فرموده امام علی(ع) اگر انسانی دو روزش همانند هم باشد او ضرر کرده است ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۰    
سیف گفت: کشورهای زیادی بوده اند که به دلیل فشارهای جامعه، قصد داشتند به صورت شتابزده مشکل را حل کنند اما در نهایت گرفتار تورم های سه رقمی شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۰    
به نظرم سینمای بخش خصوصی در حال جان گرفتن و راه افتادن است؛ یعنی اگر بخش خصوصی سرپا باشد، سینما سرپاست.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۰    
بدن کمتر کسی نسبت به دوغ واکنش نشان می دهد و تحمل آن برای بسیاری از افراد، ساده تر از شیر و ماست است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۵    
بر اساس برآوردهای انجام گرفته، سالانه در حدود 2.3 میلیون نفر در سرتاسر جهان مبتلا به بیماری ام اس می شوند که علت آن هدف قرار گرفتن سیستم عصبی بدن از سوی سیستم ایمنی به طور اشتباه است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۵    
خرید و فروش قسطی مسکن با ضمانت بانک مسکن امکان پذیر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۰    
توییتر بلاک کاربران مزاحم را آسان تر و امکان دیده شده ریتوییت ها توسط فرد بلاک شده را حذف کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۰    
کارشناس ارشد تغذیه سازمان غذا و دارو گفت: نوشیدن انواع شربت با درصد شیرینی بالا میزان تشنگی را افزایش می دهد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۰    
مجموع صادرات نفت خام ایران از ابتدای دولت یازدهم تا فروردین ماه امسال بیش از 2 برابر شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۵    
هم اکنون 14 میلیون تن سیمان در انبارها دپو شده و این میزان تا پایان سال به 20 میلیون تن می رسد. این خبر را بهروز نعمتی، عضو هیات رئیسه مجلس 13 مردادماه دو سال پیش اعلام کرده بود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۵    
مخالفان روحانی [پیامک زدند] این برج بازنشسته های نیروهای مسلح حقوق ندارند، دولت پول ندارد حقوق بدهد. آقای روحانی خیلی تحت فشار است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۶    
این قاچاقچی مسلح دیروز مردم یکی از روستاهای فسا را به گلوله بست ، شوهر خواهر و عموی خود را کشت و در نهایت خودش هم به هلاکت رسید.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۱    
آقای عارف نشان دادند که از نظر شخصی به دموکراسی و رای مردم اعتقاد دارند و این توانایی در ایشان وجود دارد که با نتایج انتخابات به صورت کاملا واقع بینانه رو به رو شوند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۶    
اگر شما هم از کوتاه کردن موهای خود پشیمان شده اید و می خواهید به سرعت موهای خود را دوباره بلند کنید این ماسک موی خانگی باور نکردنی می تواند به سرعت موها را بلند و درخشان کند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۱    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۱    
معاون تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان تهران گفت: وزارت جهاد در راستای توسعه مکانیزاسیون تسهیلاتی را در اختیار کشاورزان قرار می دهد تا ضایعات کشاورزی به حداقل برسد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۶    
یک متخصص تغذیه با بیان اینکه افراد بویژه نوجوانان و افراد مسن باید حداقل سه وعده غذایی داشته باشند، اظهار کرد: خوردن افطار، شام و سحری تامین کننده این هدف است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۲    
ما خواهان روابط قوی ایران و آلمان در همه زمینه ها نه تنها سیاسی و اقتصادی بلکه فرهنگی و اجتماعی هستیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۷    
دادستان کل جنوب ایالت نیویورک، پیش از این با درخواست رضا ضراب برای آزادی به قید وثیقه 50 میلیون دلاری تا زمان رسیدگی به اتهاماتش در دادگاه مخالفت کرد ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۷    
به رغم آنکه برخی اخبار حکایت از این دارد که در پایان ماه رمضان افزایش قیمت خودرو توسط تولیدکنندگان اعمال خواهد شد، اما به نظر می رسد این موضوع نیز نتوانسته محرکی برای ورود مشتریان به بازار خودرو باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۷    
اختلافات و کینه های قبلی بین افرادی از اهالی دو روستای حاشیه شهر مشهد در 18 سال قبل هنگامی شدت گرفت که نزاعی به خاطر متلک گویی یک جوان مشهدی به دختری در روستا رخ داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۲    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران درباره راهکارهای موثر برای رونق بازار کار توضیح داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۸:۵۲    
دولت تدبیر و امید یک پنجم نمونه مشابه خود هزینه کرده و در کل دولت کم هزینه ای برای کشور بوده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۸:۵۲    
طبعا الان که ترکیب مجلس تغییر کرده باید تغییراتی را به خصوص در تیم اقتصادی خود ایجاد کند. هماهنگی لازم در تیم اقتصادی دولت دیده نمی شود.