دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۲۱:۲۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 6 خرداد 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 1 خرداد 1395 گفتارنو 3 خرداد 1395 گفتارنو 4 خرداد 1395 گفتارنو 5 خرداد 1395 گفتارنو 6 خرداد 1395 گفتارنو 8 خرداد 1395 گفتارنو 9 خرداد 1395 گفتارنو 10 خرداد 1395 گفتارنو 11 خرداد 1395 گفتارنو 12 خرداد 1395 گفتارنو 13 خرداد 1395 گفتارنو 14 خرداد 1395 گفتارنو 15 خرداد 1395 گفتارنو 16 خرداد 1395 گفتارنو 17 خرداد 1395 گفتارنو 18 خرداد 1395 گفتارنو 19 خرداد 1395 گفتارنو 20 خرداد 1395 گفتارنو 22 خرداد 1395 گفتارنو 23 خرداد 1395 گفتارنو 24 خرداد 1395 گفتارنو 25 خرداد 1395 گفتارنو 26 خرداد 1395 گفتارنو 27 خرداد 1395 گفتارنو 28 خرداد 1395 گفتارنو 29 خرداد 1395 گفتارنو 30 خرداد 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۰:۰۴    
این سفر هرچند کوتاه و مجمل بود؛ اما پیوند عام و خاص بود، از آن جهت که چهرگانی سوخته از باد گندمزارهای کویر با تمام بی خبری از لید و خبر در کنار کسانی که خبر را می دانند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۴۴    
منتخب مردم تهران در مجلس دهم اعلام کرد در موضوع انتخاب رئیس مجلس دهم با افتخار به محمد رضا عارف رأی خواهد داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۰    
رهبر انقلاب، تولید 19 هزار سانتریفیوژ نسل اول ، ]به کارگیری ده هزار سانتریفیوژ ، تولید نسلهای دوم، سوم و چهارم سانتریفیوژ و کارخانه تولید آب سنگین را از دیگر نمودهای قدرت هسته ای ایران خواندند و ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۳    
نماینده مردم کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب وفاریاب با بیان اینکه تدابیری برای جلوگیری از دوقطبی شدن فضای مجلس اتخاذ می شود ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان از رسیدگی به 32 مورد شکایات مربوط به تاکسی ها طی اردیبهشت ماه سالجاری خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۰    
آتش سوزی منزل مسکونی در میدان سرآسیاب خسارات مالی فراوانی را بر جای گذاشت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۴۵    
رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان گفت: در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی در صدد تشکیل اندیشکده گردشگری با حضور فعالان اقتصادی بخش گردشگری ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۴۱    
فرمانده انتظامی بافت از کشف یک دستگاه خودوری سرقتی و دستگیری بک سارق در شب گذشته خبر داد و گفت: نیسانی که در الیگودرز به سرقت رفته بود در بافت کشف شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۴۱    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.2 ریشتر شب گذشته راور کرمان را لرزاند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۴۱    
مستشار دادگاه کیفری یک استان کرمان گفت: درگذشته ماده مصرفی اصلی معتادان تریاک بود اما آرام آرام به سمت هروئین و کراک تغییر کرد و امروز مواد مخدرصنعتی زنگ خطر بزرگ را به صدا درآورده اند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۶    
رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت:جنگ ها امروزه شکل دیگری به خود گرفته اند و ابزارهای جنگ ها به کلی دگرگون شده است به طوریکه فضای سایبری و بازی های رایانه ای از ابزارهای جنگ نرم شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۱    
محققان به تازگی نشان داده اند که پوشش دهی سطوح بیمارستانی، تجهیزات جراحی، ایمپلنت های بیماران و سیستم های انتقال آب بیمارستان با ذرات نانومقیاس از جنس مس می تواند ابتلای افراد به عفونت های بیمارستانی ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۶    
7 اسفند و 42 اردیبهشت منتخبین مردم در مجلس دهم را مشخص کرد. بحث اصلی بعد از برگزاری انتخابات در فضای سیاسی روز کشور انتخاب ریاست مجلس بین دو گزینه اصلی است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۶    
ارگ بم به عنوان بزرگترین بنای خشت و گِلی جهان درحالی درحال بازگشت به شکوه و عظمت گذشته است که به زودی زیباترین بخش این بنای کهن نیز مرمت و در دسترس گردشگران قرار می گیرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۱    
به نوشته وی افتتاحیه مجلس دهم نماد عینی چرخش قدرت در نظام جمهوری اسلامی است که از دل انتخابات بیرون می آید ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۱    
در حالی که مردم برای کمک با امدادگران آتش نشانی تماس گرفته بودند ناگهان صدای شلیک چند گلوله نیز از ساختمان 3 طبقه قدیمی به گوش رسید ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۶    
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تفاهم نامه جدید این سازمان با داروخانه های طرف قرارداد،گفت: بیش از 7600 داروخانه در اولین روز آغاز این طرح، به این طرح پیوستند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۶    
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: دریافت هزینه ای به عنوان هزینه گارانتی از سوی شرکت های واردکننده خودرو اقدامی غیر قانونی است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۱    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۶    
نائب رئیس شورای ملی زعفران گفت:دوماهی است که قیمت محصول به ثبات رسیده به طوریکه حداقل هر کیلو زعفران 5 میلیون و 400 تومان و حداکثر 6 میلیون و 700 هزار تومان است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۱    
محققان حقایق ناشناخته ای از بینی انسان برملا کردند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۱    
این هک توسط فرد یا گروهی که خود را تیم هک مافیا می خواند انجام شده است که حکایت از یک حمله سایبری دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۶    
شمارش معکوس برای آغاز مجلس دهم شروع شده و تنها 2 روز به نواخته شدن زنگ دهمین دوره پارلمان باقی مانده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۱    
یادگار امام خمینی با تأکید بر ضروت اجتهاد مداوم در اندیشه امام خمینی گفت: اینکه یک جمله امام بدون ذکر قبل و بعد آن، از مجموعه بیانات ایشان استخراج شود و سپس بدان استناد شود کار صحیحی نیست.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۶    
نامتعادل بودن قیمت نفت شاید برای بازار نفت دیگر یک اتفاق عادی باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۶    
عقربه ها ساعت 7 و 32 دقیقه عصر سه شنبه 4 خرداد را نشان می داد که مأموران کلانتری 113 بازار از آتش سوزی خانه ای متروکه در محدوده میدان محمدیه باخبر شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۶    
فعالان بازار بر این باورند که اثر مصوبه شورای رقابت بر قیمت ها، پس از صدور بخشنامه برای نمایندگی های خودروسازان و اعمال قیمت های جدید، ملموس خواهد بود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۱    
مهم ترین موضوع در مجلس دهم ترکیب هیات رئیسه است اما این روزها، فکرها مشغول تعیین رئیس است غافل از اینکه بازیگران دیگر هیات رئیسه نیز به اندازه شخص رئیس، اهمیت بالایی دارند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۶    
عبدالله ناصری جزئیاتی را از پیشنهادات اصلاح طلبان به علی لاریجانی برای گفت و گو و مذاکره در مورد هیأت رئیسه مجلس آتی بیان کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۶    
رئیس کل بانک مرکزی: اخیراً پنج بانک متخلف را در کمیته رسیدگی به تخلفات مجازات کردیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۱    
یک فوق تخصص شبکیه و لیزر گفت: در دیابت نوع یک (وابسته به انسولین) آسیب های چشمی شدیدتر است و به دلیل تغییرات هورمونی و اثر قندخون بر چشم ها، نابینایی مطلق ناشی از دیابت در افراد بیشتر دیده می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۱    
منتخب مردم تهران گفت: فراکسیون امید با ریاست عارف به دنبال تحقق شعار امید آرامش و رونق اقتصادی است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۲۲    
مقام ارشد وزارت حج و عمره عربستان سعودی از حصول توافق کشورش با ایران در صدور روادید برای زائران مناسک حج خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۲۲    
حجت الاسلام طه هاشمی گفت که عده ای حسود هستند و مطرح شدن نام ایران را در جهان برنمی تابند، به همین دلیل با سینما مخالفت می کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۲    
یک عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید: اگر ما نتوانیم سود بانکی را کاهش دهیم در واقع امکان هدایت سرمایه ها را به سمت تولید نخواهیم داشت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۲    
مقام وزارت خارجه آمریکا می گوید: ما هیچ وعده ای نداده ایم و و هیچ برنامه ای نداریم که به ایران دسترسی به سیستم مالی آمریکا را ارائه دهیم.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۷    
در الگوی سیاست ورزی مدرن، کدخدامنشی و ریش سفیدی جایی ندارد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۷    
ورود زود هنگام به فضای انتخاباتی خصوصا زمانی که پای انتخاب رییس قوه مجریه در میان باشد پدیده ای است که فضای سیاسی ایران خود را بیگانه از آن نمی داند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۰:۵۵    
دیلی کالر نوشت: فرمانده بنام سپاه قدس ایران راهی فلوجه در عراق شده تا به مدیریت نبردی رو در رو که می تواند خونین ترین نبرد علیه داعش باشد، کمک کند. ...