جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۲:۰۹May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 13 خرداد 1395 - goftareno.ir

گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 31 فروردین 1395 گفتارنو 31 اردیبهشت 1395 گفتارنو 31 تیر 1395 گفتارنو 31 مرداد 1395 گفتارنو 31 شهریور 1395 گفتارنو 30 مهر 1395 گفتارنو 29 آبان 1395 گفتارنو 2 آذر 1395 گفتارنو 30 دی 1395 گفتارنو 1 بهمن 1395 گفتارنو 30 اسفند 1395 گفتارنو 1 خرداد 1395 گفتارنو 3 خرداد 1395 گفتارنو 4 خرداد 1395 گفتارنو 5 خرداد 1395 گفتارنو 6 خرداد 1395 گفتارنو 8 خرداد 1395 گفتارنو 9 خرداد 1395 گفتارنو 10 خرداد 1395 گفتارنو 11 خرداد 1395 گفتارنو 12 خرداد 1395 گفتارنو 13 خرداد 1395 گفتارنو 14 خرداد 1395 گفتارنو 15 خرداد 1395 گفتارنو 16 خرداد 1395 گفتارنو 17 خرداد 1395 گفتارنو 18 خرداد 1395 گفتارنو 19 خرداد 1395 گفتارنو 20 خرداد 1395 گفتارنو 22 خرداد 1395 گفتارنو 23 خرداد 1395 گفتارنو 24 خرداد 1395 گفتارنو 25 خرداد 1395 گفتارنو 26 خرداد 1395 گفتارنو 27 خرداد 1395 گفتارنو 28 خرداد 1395 گفتارنو 29 خرداد 1395 گفتارنو 30 خرداد 1395 گفتارنو 31 خرداد 1395 
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۳۱    
کاپیتان محمود امینی، ناگفته هایی از مراسم تشییع 14 خرداد را برای ما بازگو کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۲    
نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امام در دل مردم و جوانان آن زمان جای گرفت و اسلام را به عنوان یک دین پویا و به روز معرفی کرد و مردمسالاری دینی یا دموکراسی مبتنی بر دین و اعتقادات را مطرح ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۷    
او خود را نه رهبر بلکه طلبه ای کوچک و خادم ملت می پنداشت و صادقانه می فرمود که به من خدمتگزار بگویید بهتر از آن است که رهبر بخوانید. ایشان نگاه ویژه ای به مسائل کشور به ویژه فرهنگ داشتند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۴    
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در حال حاضر تعداد 11883 نفر در زندان های استان تحمل کیفر می نمایند که از این تعداد 68 درصد دارای جرائم مواد مخدر می باشند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۴    
اولین نشست شورای مدیران مطبوعات خانه مطبوعات استان کرمان عصر روز گذشته با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۵    
فرمانده انتظامی راور از فوت یک نفر و مجروح شدن چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور روستایی "گزک - حرجند" خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان"بم" از کشف چند محموله انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 250 میلیون ریال در عملیات روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالای این شهرستان خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۰    
به نوشته رویترز انتظار می رود تهران و ریاض در جلسه امروز اوپک در خصوص تولید نفت در مقابل یکدیگر قرار گیرند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۵    
محققان در دانشگاه ایالتی جورجیا موفق به ساخت پروتئینی شدند که به طور موثر می تواند گیرنده های سطح سلول مرتبط با تعدادی از بیماری ها را هدف قرار دهد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۵    
پرویز پورحسینی به بهانه اکران فیلم تئاتر کارنامه بندار بیدخش بهرام بیضایی، با اشاره به همکاری هایی که با این کارگردان تئاتر و سینما داشته ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۶    
شاخص بورس با 769 واحد کاهش در هفته گذشته معادل یک درصد افت را به ثبت رساند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۶    
دیاثت فرهنگی به جمله دیاثت سیاسی - اقتصادی آقای جوادی آملی برمی گردد و معنای بسیار عمیقی دارد و مثل تفکر پیش پا افتاده این دوستان نیست. آقایان اگر معنای این جمله را برنمی تابند، مشکل خودشان است
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۶    
رییس کمیسیون قالی و صنایع دستی اتاق بازرگانی کرمان از شکل گیری کنسرسیوم صادرات صنایع دستی استان با هدف تسهیل در امر صادرات این کالا خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۱    
محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران با حمایت "شرکت پسمانداری صنعت هسته ای ایران" در فاز آزمایشگاهی نانو جاذبی برای حذف اورانیوم از پساب صنایع هسته ای تولید کردند که استفاده از آن موجب افزایش بازدهی ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۶    
تهیه کننده برنامه "خندوانه" با اشاره به اینکه برای اجرای بخش دوم مسابقه "لباهنگ" در این برنامه در حال برنامه ریزی هستند، از احتمال ورود عروسک هایی دیگر در کنار "جناب خان" سخن گفت.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۶    
یادگار امام (ره) گفت: هیچ کدام از رهبران انقلاب اسلامی متحجر نبودند؛ چرا که متحجرین پیش از انقلاب مبارزه را حرام می دانستند ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۱    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۴۶    
جزئیات تازه از پرونده مرد ژله ای که در شب های تاریک کابوس زنان شیرازی شده بود در تجسس های اطلاعاتی و قضایی گسترده فاش شد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۴۶    
یکی از مهمترین مواد غذایی که می تواند سلامت افراد را تضمین کند هویج است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۴۱    
محققان آلمانی و آمریکایی با مطالعه ژنوم قارچ Aspergillus fumigatus موفق به کشف مواد جدیدی شده اند که در خانواده آلکالوییدهای ایزوکولینولین قرار داشته و می توانند در داروسازی کاربرد داشته باشند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۶    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، سخنان دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره توافق اتمی را رد کرده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۶    
افزایش حقوق بازنشستگان، جذب 30 درصدی مربیان فنی و حرفه ای و رونمایی از بازار مجازی تعاون مهمترین خبرهای این هفته را به خود اختصاص داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۱    
سودجویان قصد دارند چای سنواتی و تاریخ مصرف گذشته را که کیلویی 100 تومان خریدند، با ورود به کارخانجات مختلف و افزودن عطر و اسانس کیلویی 10 هزار تومان بفروشند
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۱    
وزیر نفت درباره افزایش تولید نفت خام کشور گفت: ایران در ماه می حدود دو میلیون و 23 هزار بشکه نفت خام صادر کرده است.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۶    
آیا می دانید احتمال سرقت یا مفقود شده تلفن همراه بیش از سایر ابزارهای الکترونیکی است؟ لذا هنگام ذخیره اطلاعات شخصی خود در آن دقت بیشتری نمایید.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۶    
قاتل ستایش کوچولو، صبح دیروز برای انجام تحقیقات، به دادگاه کیفری منتقل شد ولی پشت درهای بسته در مقابل سوالات قاضی سکوت کرد
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۱    
در حالی بازار خودرو همسو با رویکرد خودروسازان هیچ گونه سیگنالی به مصوبه شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت خودروهای داخلی نشان نداده است که خبرها حکایت از ابلاغ قیمت های جدید تولید کنندگان پس از ماه ...
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۱    
سختگیری های بهاره خسته ام کرده، اشتباهم این بوده که با دختری 7 سال بزرگتر از خودم ازدواج کرده ام
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۶    
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت که این تشکل سیاسی- مذهبی به موضوع ریاست جمهوری ورود کرده و در جلسات درباره آن حرف زده اما هنوز تصمیمی نگرفته اند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۶    
بررسی ها نشان می دهد، افزایش میزان مالیاتی که پزشکان باید پرداخت کنند افزایش یافته و همزمان سازمان نظام پزشکی با اعتراضات متعددی رشد 10 درصدی تعرفه های درمانی را مکفی نمی داند.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۱    
سید حسن خمینی در یک گفتگوی تلویزیونی در آستانه برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) قرائت تازه ای از چهره مبارزاتی و آرمانهای امام به صورت مستقیم به مردم ارائه کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۱    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، انتشار نص افکار و آراء امام (ره) و پرهیز از اختلاط آن با تفاسیر شخصی را مورد تاکید قرار داد.
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۰۶    
فراکسیون اصولگرایان ولایت تنها یک هفته در بهارستان فراگیر بود
گفتارنو   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۱    
ما قانونی داریم به نام قذف؛ یعنی نسبت ناروا دادن. حالا ما اگر آن را توسعه بدهیم، جزا هم دارد که جزای آن 80 تازیانه است