سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۰:۵۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 1 اردیبهشت 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 2 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 3 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 4 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 5 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 6 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 7 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 8 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 9 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 10 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 11 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 12 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 13 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 14 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 15 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 16 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 17 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 18 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 19 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 20 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 21 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 22 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 23 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 24 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 25 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 26 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 27 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 28 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 29 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۸    
محمد بن سلمان در خصوص وضعیت کنونی دچار محاسبه اشتباه شده است و اگر سیاست های خود را تغییر ندهد نه تنها قادر به اداره جنگ بر سر قیمت نفت با روسیه نیست، بلکه حتی نمی تواند تاج وتخت را حفظ کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۸    
سر و صدای واردات شکر این بار از طریق یک نماینده منتخب آن هم با به اصطلاح ارز 36 هزار تومانی، در آمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۸    
بانک مرکزی نامه دادستان انتظامی مالیاتی در رابطه با ارتکاب جرم مالیاتی و مجازات مباشرت در جرم برای کارکنان بانکها را به مدیران بانکی ابلاغ کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۸    
سقوط قیمت نفت آمریکا در روز دوشنبه از زمان آغاز بازار فروش نفت آمریکا در سال 1983 تاکنون بی سابقه بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۸    
مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور گفت: در درگیری رزمندگان قرارگاه قدس با قاچاقچیان موادمخدر در شهرستان سراوان سه نفر از این قاچاقچیان به هلاکت رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۸    
قائم مقام اسبق شرکت ملی پالایش و پخش گفت: معاونت توسعه و مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در یک اقدام فراقانونی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۸    
معاون پرستاری وزیر بهداشت از مشارکت 65 درصد پرستاران در مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونا خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۸    
فرمانده نیروی دریایی سپاه از دستیابی این نیرو به موشک های سطحی و زیرسطحی با برد 700 کیلومتر خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۸    
رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا با اشاره به کاهش شدید قیمت نفت گفت که مسکو و ریاض با عرضه بیش از حد نفت به بازارها، تلاش دارند تا تولیدکنندگان نفت و گاز آمریکا را نابود کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۸    
رئیس سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری هشدار داد بدترین وقایع مربوط به شیوع کرونا هنوز اتفاق نیفتاده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: اینفوگرافی دولتمردان آمریکایی در بیان رهبرمعظم انقلاب را مشاهده می کنید. م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دونالد ترامپ،در یکی از نشست های خبری اخیرش آمارهای ایران درباره ویروس کرونا را غیر واقعی خواند و درباره انتخابات آمریکا گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس قوه قضائیه: جوجه کٌشی هم اقدام غیرقانونی بود هم غیرشرعی و غیراخلاقی؛ توجیهات برخی متولیان امر هم غیرقابل قبول و بدتر بود م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
مسئول قرارگاه جهادی شهید علیمردانی استان خراسان رضوی می گوید: شرط ضمن عقد همسرم این بود که به مدت دو سال به صورت کاملاً رایگان و جهادی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1294 مبتلای جدید به کرونا در بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۸    
امام صادق علیه السلام در حدیثی به ثواب روزۀ سه روز پایانی ماه مبارک شعبان اشاره کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۸    
معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از 2 مورد سرمایه گذاری خارجی خبر داد و گفت: در مناطق آزاد قاچاق نداریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهارات وزیر امورخارجه آمریکا مبنی بر درخواست از شورای امنیت سازمان ملل برای تمدید ممنوعیت خرید و فروش سلاح از سوی ایران، پس از مهرماه امسال را ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:کشورهایی که به جای رسیدگی به مردمشان، منابع و امکاناتشان را صرف جنگ افروزی می کنند، در تمام سالها جرئت و جسارت تجاوز به کشور ما را نداشتند و ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۸    
سخنگوی دولت با بیان اینکه چیزی به نام عادی شدن شرایط نداریم و همه باید مراقبت کنیم، گفت: امروز دولت هم باید با پیامدهای مستقیم و غیر مستقیم کرونا چون فقر و بیکاری روبرو باشد و هم به مبارزه با تحریم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۸    
وزیر کشور گفت: اتفاقات روی داده پس از افزایش قیمت بنزین نیازمند تحلیل مستقلی است که خودمان این تحلیل را داریم و گزارش و مستنداتمان را به تمام مسئولان نظام ارائه دادیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۸    
رئیس جمهور آمریکا که دولتش رهبری تروریسم اقتصادی علیه ایران در بحبوحه شیوع ویروس کرونا را بر عهده دارد باز هم ژست کمک به ایران گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۸    
فیلم کوتاهی از هشدار شبانه نیروی دریایی سپاه به ناوهای آمریکا در خلیج فارس منتشر شده که در آن، آمریکایی ها پاسخ نیروهای سپاه را به زبان فارسی می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۸    
بخشنامه سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش تا 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در کنار عدم اجرای ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه و حذف بالاترین پله مالیاتی حقوق در کمیسیون تلفیق ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۸    
حدود 2 هزار تن از تروریست های داعش در مناطق بیابانی استان های حمص و دیرالزور سوریه حضور دارند و افزایش تحرکات آنان باعث شد نیروهای سوری عملیات پیش دستانه ای را علیه آنان آغاز کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۸    
منتخب مردم فریدن در مجلس، گفت: مجلس یازدهم قصد تقابل با دولت را ندارد لذا مجلس در جهت اصلاح امور کشور تلاش خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۸    
ابراهیم اصغرزاده، از فعالان اصلاح طلبان به تازگی در اظهاراتی اینطور گفته است که برخی به او می گویند: "تا ابد که نمی شود برای اصلاح منتظر ماند"!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۸    
اگرچه سالهاست سلاح ژ-3 به عنوان یک اسلحه قابل اطمینان، در سازمان رزم نیروی زمینی ارتش مشغول فعالیت است اما به گفته فرمانده این نیرو، قرار است تحول بزرگی در این نیرو با ورود یک سلاح ایرانی رخ دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
رییس قوه قضائیه درخصوص گزارش دیوان محاسبات گفت: همه باید از نظارت و شفافیت استقبال کنند؛ نظارت گریزی امرناپسندی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
وزیر خارجه لبنان در گفت وگو با روزنامه ای سعودی، حمله رژیم صهیونیستی به خودروی حامل عضو حزب الله را محکوم کرد و گفت لبنان با اسرائیل در حالت جنگ قرار دارد .
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
مسئول دفتر خدمات اجتماعی جامعه ایمانی مشعر از اجرای پویش علی یاوران خبر داد و گفت: هیأت های مذهبی طی ماه رمضان به یاد امیرالمؤمنین(ع) در 110 نقطه کشور و در هر نقطه توزیع 110 هزار پرس غذا میان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور ، مهدهای کودک نیز همانند سایر مراکز آموزشی تعطیل شده اند اما برخی از مهدهای کودک در تماس با خانواده ها اعلام کرده اند که باید برای ماه های اسفند و فروردین که مهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
رئیس پلیس کشور با اشاره به افزایش قابل توجه سلاح و مهمات گفت: برخی استانها مانند خوزستان و سیستان و بلوچستان در کشفیات سلاح و مهمات شاخص بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
رهبر معظم انقلاب بارها به تمجید از دو اثر مرحوم آیت الله نجفی قوچانی پرداختند و مطالعه آن را به دیگران توصیه کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۸    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به اینکه 80 درصد روستاهای کشور به اینترنت متصل هستند، گفت: هر هفته 100 روستا به شبکه اینترنت متصل می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۸    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: لغو طرح ترافیک و فاصله گذاری هوشمند 56 درصد آمار مسافران تاکسی را در روزهای گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۸    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور رایزنی و گفتگو با مقامات سوریه وارد دمشق شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۸    
تحلیلگر و نویسنده سوری از آموزش عناصر تروریستی داعش در پایگاه التنف سوریه خبر داد و گفت: آمریکا وجود داعش را بهانه ای برای ماندن می داند و اگر وجود نداشته باشد، تلاش می کند که آن را ایجاد کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۸    
معاون اول رئیس جمهور گفت: ارز 4200تومانی برای حفاظت از زندگی و معیشت مردم و فقط برای تأمین چند قلم کالای اساسی اختصاص پیدا می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۸    
رئیس کل بانک مرکزی نوشت: برای شفافیت بیشتر اسامی واحدها و مبلغ وام گیرندگان تولیدکنندگان کوچک و متوسط خدمات در سایت بانک مرکزی اعلام خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۸    
کلاس های درس از امروز به طور رسمی در شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) برگزار می شوند اما هزینه اینترنت در سبد تحصیل دانش آموزان، خانواده ها را نگران کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا می گوید که اگر جو بایدن پیروز انتخابات شود ایران و چین و کشورهای دیگر آمریکا را مال خودشان می کنند.