دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۰:۲۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 13 اردیبهشت 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 2 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 3 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 4 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 5 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 6 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 7 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 8 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 9 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 10 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 11 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 12 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 13 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 14 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 15 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 16 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 17 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 18 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 19 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 20 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 21 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 22 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 23 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 24 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 25 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 26 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 27 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 28 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 29 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۶    
با تلاش متخصصان و دانشمندان مرکز باروری و ناباروی اصفهان نخستین نوزاد دوبارفریز پس از 12 سال در بیمارستان مهرگان اصفهان به دنیا آمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۶    
صادق زیباکلام می گوید که اصلاحات مرده است فقط ختمش را به خاطر کرونا نگرفته اند. حالا اگر این فرضیه را بپذیریم و یا دست کم به این واقعیت که اصلاحات دچار انسداد جدی شده باور داشته باشیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۸    
منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم گفت: اولین جلسه شورای موقت نیرو های انقلاب در مجلس یازدهم 17 اردیبهشت برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۸    
مدیرکل اداره دارو سازمان غذا و دارو درباره وضعیت تولید سه داروی احتمالی درمان کرونا در ایران توضیح داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۸    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: در هفته های اخیر علائم بیماری کرونا از مشکلات تنفسی به سمت مشکلات گوارشی تغییر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۸    
به دستور وزیر نفت، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب موظف به ترخیص 20 دکل حفاری شرکت حفاری ایران شده است. ترخیص این دکل ها باعث بیکاری مستقیم 4 هزار نفر از پرسنل این دکل ها خواهد شد و اشتغال حدود 10 هزار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۸    
سجام یا همان سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان پلتفرمی برای ثبت اطلاعات مشتریان به صورت یکپارچه است. این طرح از اوایل سال 1397 آعاز شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۸    
می توان گفت در حال حاضر، سرعت قطار دیپلماسی، آنچنان کاهش یافته است که گویا سیاست خارجی دولت در حال رسیدن به یک سکون محض است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۸    
با توجه به آنکه حدود 43 میلیون بشکه نفت، درون 28 نفتکش از عربستان بارگیری شده و در حال رفتن به سمت آمریکا هستند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۸    
رئیس سابق کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق ضمن هشدار درباره باج خواهی واشنگتن در خصوص پرونده جنگنده های F16، گفت که بغداد باید دنبال منابع تسلیحاتی دیگری غیر از آمریکا باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۸    
باید از فیلم های آپارتمانی و سینمای گیشه ای و عوامانه عبور کرد و برای نشان دادن بخش هایی از جامعه بزرگ ایرانی و حقایق موجود در آن، یک مهاجرت معکوس در عرصه فیلمسازی صورت گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۸    
رهبر جریان حکمت ملی عراق با محکوم کردن جنایت تروریست های داعشی در به شهادت رساندن شماری از رزمندگان حشد شعبی بر ضرورت طراحی راهبرد امنیتی برای پایان دادن به حضور داعش در عراق تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۸    
با نزولی شدن شیوع بیماری کرونا و لغو ممنوعیت فعالیت های عمرانی، ساخت و سازها در مناطق سیل زده استان گلستان دوباره جان گرفته و مسئولان قول داده اند واحدهای مسکونی سیل زدگان را تا پایان خردادماه بسازند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۸    
130 عضو پارلمان انگلیس با ارسال نامه ای از نخست وزیر این کشور خواستند در صورت پیشبرد طرح بنیامین نتانیاهو در الحاق بخش های بزرگی از کرانه باختری به سرزمین اشغالی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۸    
طبق گزارش رسانه آمریکایی، کیلی مک انانی سخنگوی جدید کاخ سفید تنها 15 دقیقه بعد از اینکه در اولین کنفرانس خبری به خبرنگاران قول داد هرگز دروغ نخواهم گفت ، چندین دروغ گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۸    
سخنگوی دولت در واکنش به طرح اخیر آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران گفت: این پیام روشن را به آمریکا و بقیه انتقال دادیم که این اتفاق واکنش سخت جمهوری اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره پیامدهای اقتصادی ناشی از آزادسازی سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد و از تاثیرات مثبت آزادسازی آن دفاع کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۸    
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه به دلیل پیچیدگی ماهیت ویروس، ساخت واکسن کرونا به آسانی میسر نیست، گفت: بخش زیادی از آنچه در دنیا ادعا می شود، جنبه تبلیغاتی دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۸    
با توجه به حضور 100 نماینده یهودی غیر آلمانی تبار، از مجموع جمعیت 150 هزار نفری یهودیان در پارلمان این کشور و شرح وظایف پارلمان که تقریباً همه کاره کشور است به آسانی می توان حدس زد که دولت آلمان در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۸    
با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی شود. دولت آقای روحانی و به خصوص وزارت امور خارجه و وزارتخانه های اقتصادی باید در ریل گذاری خود، یک تغییر اساسی ایجاد کرده و از فاز انفعال در سیاست خارجی خارج شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۸    
رئیس جمهور اسبق لبنان اعلام کرد که آمریکا و اسرائیل از عناصر تکفیری برای ترور رفیق الحریری و نابودی سوریه استفاده کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۸    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای صدور احکام رتبه بندی معلمان در حال رایزنی و مذاکره هستیم، درباره امتحانات غیرحضوری در بستر شاد و احتمال بازگشایی مجدد مدارس توضیحاتی داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۸    
سرپرست بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه میانگین اجرای طرح هادی در استان نسبت به میانگین کشوری پایین تر است، گفت: فاز نخست این طرح فقط در 44 روستا به پایان رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۸    
استاد علوم سیاسی دانشگاه لبنان با اشاره به بازمانده های گروه موسوم به 14 مارس برای مانع تراشی علیه دولت در راه مبارزه با فساد و سوءاستفاده از مطالبات بحق مردم گفت: اگر وجود مقاومت نبود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۸    
یاسر قزوینی حائری مدرس گروه مطالعات عراق دانشگاه تهران معتقد است که آمریکا به دنبال ایجاد تغییراتی در شیوه حضور خود در عراق متناسب با آینده ای است که برای عراق ترسیم می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۸    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا تشکیل جلسه داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۸    
پس از گذشت حدود 80 روز از همه گیری ویروس کرونا در کشور و البته استان گلستان، این روزها با کاهش ابتلا و روند نزولی شیوع بیماری مواجه هستیم تا جایی که وضعیت برخی از شهرستان ها در استان گلستان سفید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۸    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که این نیرو موشک های جدید کروز با برد 700کیلومتر را در اختیار دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۸    
فرودگاه بین المللی هنگ کنگ با به کارگیری نانو سوزن ها در 40 ثانیه میکروب ها و ویروس ها، از جمله ویروس کرونا را از بین می برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۸    
در پی حمله صبح امروز داعش از چند محور به استان صلاح الدین در عراق، پس از محاصره مناطق درگیری به دست نیروهای الحشد الشعبی، تدابیر امنیتی در مناطق استراتژیک این استان تشدید شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۸    
خودروسازان امسال را با افت تولید شروع کردند به طوری که تولید انواع خودرو در کشور طی فروردین ماه حدود 43 درصد کاهش یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۸    
ناسا بالاخره سه شرکت فضایی را برای توسعه فرودگرهای ماه در مأموریت بعدی خود به قمر زمین انتخاب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام هایی جداگانه به وزرای دفاع و رؤسای ستاد نیروهای مسلح کشورهای منطقه از اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای انتقال تجارب در حوزه مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۸    
وبگاه خبری شبکه السومریه به نقل از یک منبع سیاسی فهرست اسامی اعضای کابینه جدید عراق را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۸    
یک کارشناس اقتصادی مفاد لایحه فعلی مشارکت عمومی خصوصی دولت را یک فاجعه اقتصادی و امنیتی دانست و گفت: اگر مشارکت عمومی خصوصی در کشور به درستی تدوین و اجرا شود، می تواند یک انقلاب ایجاد کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۸    
چند روزی است که طرح برآورد نیروی انسانی مورد نیاز رشته های علوم تغذیه تا سال 1404، صدای کارشناسان تغذیه را بلند کرده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
طبق اعلام سازمان خصوصی سازی، در پی ابلاغیه مقام معظم رهبری در موافقت با آزاد سازی سهام عدالت، تاکنون 13 میلیون مراجعه به سامانه سهام عدالت صورت گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
رئیس جمهور آمریکا با حمله به دو شبکه خبری این کشور، آنها را دست نشانده های چین و دشمن مردم آمریکا توصیف کرد.