دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۱:۰۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 15 اردیبهشت 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 2 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 3 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 4 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 5 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 6 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 7 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 8 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 9 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 10 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 11 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 12 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 13 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 14 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 15 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 16 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 17 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 18 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 19 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 20 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 21 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 22 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 23 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 24 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 25 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 26 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 27 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 28 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 29 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۵    
صحن های اماکن زیارتی با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا از امروز 5 خردادماه، از یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آن، به روی زائران باز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
آخرین پیگیری ها از وضعیت حسین کاظم پور اردبیلی نماینده ایران در هیئت عامل اوپک حاکی از این است که هنوز تغییری در وضعیت وی ایجاد نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۶    
لانه مفسدان اقتصادی از میدان دید مراکزی که وظیفه مبارزه با این پدیده پلشت را دارند، پنهان نیست و اگر اراده و همتی در میان باشد مقابله با گرانی های افسار گسیخته و کمرشکن به آسانی امکان پذیر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۲:۰۶    
افشاگر اسرار خاندان آل سعود معروف به مجتهد با انتشار ویدئویی در صفحه توئیتر خود از سیاست های خاندان سعودی انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۱:۵۶    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورتی که اقدام به الحاق بخش یا بخش هایی از کرانه باختری کند تمامی توافقنامه های این تشکیلات و رژیم صهیونیستی لغو خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۱:۳۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق توضیحات نماینده وزیر خارجه بازگشت سیروس عسگری دانشمند ایرانی زندانی درآمریکا قطعی بوده و مشکلات از سر راه برداشته شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۱:۲۶    
منتخب مردم قم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه برنامه تحول مجلس را دنبال خواهد کرد، اعلام کرد که برای حفظ انسجام نیروهای انقلاب کاندیدای ریاست مجلس نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۱:۲۶    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در سخنرانی امروز (دوشنبه) خود به تروریستی خواندن این جنبش توسط آلمان، طرح اقتصادی دولت لبنان و پاسخ به برخی اتهامات علیه حزب الله پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۶    
امید میثم گفت: امید به توافق میان عبدالله عبدالله و اشرف غنی افزایش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۶    
آمریکا به دنبال بازگشت به برجام نیست بلکه به دلیل شکست های پی در پی در مواجهه با ایران تلاش می کند به عنوان یکی از پیشنهاد دهندگان قطعنامه 2231 ایران را اصطلاحا به مرگ (تداوم تحریم) بگیرد تا ایران به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۶    
نماینده پارلمان عراق از رئیس جمهور این کشور به دلیل عدم امضای اجرای حکم اعدام صادر شده در حق تروریست های داعش انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش نشانی تهران اولین سازمانی در خاورمیانه بود که به عضویت رسمی انجمن “ CTIF” درآمد و در میان مدعیان قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۶    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 98 هزار و 647 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 74 نفر در 24 ساعت گذشته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۶    
دستگاه های امنیتی یمن از عملیاتی در استان ذمار و کشته شدن یکی از سرکردگان گروهک داعش خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۶    
یک تحلیلگر آمریکایی بر این باور است که بحران ویروس کرونا همه نابرابری ها و بی عدالتی های جوامع غربی را به خوبی نشان داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۶    
رئیس قوه قضائیه به تعیین تکلیف پرونده های معوقه در سال 99 اشاره کرد و گفت: بروزرسانی و اتمام کار این پرونده ها در همین روزهای ابتدای سال امکان پذیر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۶    
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان "مهمترین دارایی ما بانک های اطلاعاتی دقیق و تسهیل گری بین خیّرین و مردم است" ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۶    
شبکه الجزیره در یک فیلم مستند به نقل از شاهدان عینی در زندان زنان سعودی٬ گزارشی از روش های غیرانسانی و بی شرمانه نیروهای امنیتی عربستان برای بازجویی از این زنان منتشر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۶    
وزارت صنایع روسیه اعلام کرد صادرات تجهیزات محافظ شخصی فقط برای کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اورآسیا لغو شده و صادرات آنها به دیگر کشورها (به جز موارد ارسال کمک های انسان دوستانه) همچنان ممنوع است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۶    
تلاش دولت دونالد ترامپ برای نسبت دادن خاستگاه ویروس کرونا به چین شمای تازه ای از در هم آشفتگی و ناهماهنگی های دولت آمریکا را به نمایش گذاشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۶    
فرماندار ایالت ایلینوی به شدت از عملکرد کاخ سفید در مقابله با بحران شیوع ویروس کرونا انتقاد کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۶    
با توجه به شیوع ویروس کرونا در عراق، استاندار نجف از عدم پذیرش زائران شهرها و کشورهای مختلف به این شهر در ایام شهادت امام علی (ع) و احیای شب های قدر خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۶    
فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه دیگر از نزدیک به دشمن شلیک نمی کنیم و تسلیحات دورایستا با هدایت های مختلف را در اختیار داریم، از تست موفق سامانه خودمحافظتی بالگردها خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۶    
نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه اصلاح ماده (1) قانون پولی و مالی کشور با تصویب ماده واحده این لایحه مبنی بر تومان شدن واحد پولی ایران موافقت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۶    
با توجه به اینکه با شیوع ویروس کرونا کلاس های دانشگاهی به صورت آنلاین در حال برگزاری است و زمان برگزاری امتحانات پایان ترم نزدیک است دانشگاه ها معتقدند که امتحانات باید به صورت حضوری برگزار شود اما ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۶    
وقتی وزیر دارایی سعودی اعلام می کند اتخاذ تدابیر دردناک در راه است، یعنی این که چرخه اقتصاد این کشور در وضعیت انقباضی قرار دارد و میانگین بیکاری و قیمت خدمات عمومی و کالاهای اساسی در کشور افزایش می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۶    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس از 27 اردیبهشت در مناطق کم خطر گفت: به یک ماه زمان برای آموزش دانش آموزان نیاز داریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
یک اقتصاددان که در زمره طراحان لایحه مشارکت عمومی خصوصی در سال 88 بوده است، از ماجرای مقاومت سازمان برنامه و بودجه و تاخیر 6 ساله دولت برای تصویب این طرح و تفاوت لایحه فعلی با طرح اولیه می گوید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
روزنامه الرای الیوم نوشت سکوت رژیم آل سعود در برابر تحقیر و تمسخرهای ترامپ به این دلیل است که حیات این رژیم در گروه حمایت های آمریکاست و از خود هیچ استقلال و اراده ای ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
جنگ قدرت بین چین و آمریکا در دوره ریاست جمهوری ترامپ احتمالا یکی از نقاط قوت رئیس جمهور کنونی آمریکا باشد، اما این ادعا تا پیش از شیوع ویروس کرونا صدق می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
منابع عراقی از دفع چندین حمله عناصر داعش در استانهای مختلف عراق توسط نیروهای الحشد الشعبی طی دو روز گذشته خبر داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
استاندار نجف اعلام کرد، با توجه به شرایط بهداشتی و شیوع ویروس کرونا، مسئولان استان امسال نمی توانند در سالروز شهادت امام علی -علیه السلام- میزبان عزاداران باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۶    
عروس و داماد جوان در شهرستان عجب شیر خود را سرباز ولایت اعلام کرده و با بخشیدن هزینه عروسی خود به رزمایش کمک مومنانه آرزو می کنند این خبر به مقام معظم رهبری برسد و لبخند رضایت ایشان باعث دلگرمی آنها ...