یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۱May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 1 آذر 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 2 آذر 1399 هم اندیشی 3 آذر 1399 هم اندیشی 4 آذر 1399 هم اندیشی 5 آذر 1399 هم اندیشی 6 آذر 1399 هم اندیشی 7 آذر 1399 هم اندیشی 8 آذر 1399 هم اندیشی 9 آذر 1399 هم اندیشی 10 آذر 1399 هم اندیشی 11 آذر 1399 هم اندیشی 12 آذر 1399 هم اندیشی 13 آذر 1399 هم اندیشی 14 آذر 1399 هم اندیشی 15 آذر 1399 هم اندیشی 16 آذر 1399 هم اندیشی 17 آذر 1399 هم اندیشی 18 آذر 1399 هم اندیشی 19 آذر 1399 هم اندیشی 20 آذر 1399 هم اندیشی 21 آذر 1399 هم اندیشی 22 آذر 1399 هم اندیشی 23 آذر 1399 هم اندیشی 24 آذر 1399 هم اندیشی 25 آذر 1399 هم اندیشی 26 آذر 1399 هم اندیشی 27 آذر 1399 هم اندیشی 28 آذر 1399 هم اندیشی 29 آذر 1399 هم اندیشی 30 آذر 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۰    
معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران می گوید با در اختیار داشتن طیف مختلف سلاح های دورایستا متوسط هواپیماهای ما قادر هستند از فاصله به مسافت صدها کیلومتری هدف خود را منهدم کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۶    
داستان توتال در ایران، یک تراژدی محض است؛ تراژدی که باید با مسببان آن برخورد شده و سؤال شود که براساس چه دیدگاهی ملعبه دست شرکتی شدند که از همان ابتدا، پیش بینی می شد به صنعت نفت ایران خیانت می کند؟ .
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۷    
افزایش تورم و رکورد های نجومی آن در سال های متمادی گذشته همواره مورد نقد مردم و البته طیف های مختلف اقتصاددانان بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۱۷    
اولین اتوبوس علمی سیار کشور به همت معاونت علمی، پژوهشی و فناوری تهران بزرگ جهت اعزام به مناطق محروم و کم برخوردار تجهیز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۷    
عباس زاده رئیس اداره امور تبلیغ نخبگانی گفت: استکبار جهانی به این نتیجه رسیده است که در جنگ نرم هم موفق تر خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۳۲    
کتاب جدید حجت الاسلام بی آزار شیرازی شامل مجموعه مقالاتی درباره وحدت اسلامی و همبستگی مسلمانان جهان می باشد که ذیل شش موضوع سامان یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۳۲    
آل غفور عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم گفت: دشمنان کشورهای اسلامی برای پیشبرد اهداف اشغالگرانه خود در گام اول از جنگ سخت و در مرحله بعد از کودتا و جنگ نرم استفاده می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۰۲    
مدیر مسئول روزنامه جوان نوشت:آنچه در جنگ نرم آینده باید بیشتر نگران آن بود مقابله مدعیان دین با انقلاب اسلامی است، نه لیبرال ها و غربگراها.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۲۸    
جوانترین همسر حاکم دوبی با بادیگاردش روابط عاشقانه داشته و برای آنکه او را ساکت نگهدارد، هدایای گرانقیمتی برایش می خرید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۳:۲۸    
تشدید آمار ابتلایان و مرگ و میرهای بیماری کرونا نشان می دهد که ستاد مقابله با کرونا بایستی طرح های جدیدتر و جدی تری را برای مقابله با این ویروس تدارک و اجرا کنند که در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی نیز ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۳    
گزینه احتمالی جو بایدن برای تصدی پست وزارت خارجه گفت که از بازگشت آمریکا به برجام حمایت می کند، به شرطی که راهی برای محدودکردن برنامه موشکی و حمایت ایران از گروه های نیابتی اش در منطقه ایجاد شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۲    
شمار قربانیان کرونا در آمریکا در حالی به 260 هزار و 775 نفر افزایش یافته است که تاکنون 12 میلیون و 321 هزار و 678 نفر در این کشور به کووید- 19 مبتلا شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حمله تروریستی به کابل، نمونه ای از جنگ نیابتی و اقدامات هم پیمانان تروریست آمریکا در افغانستان و مسئولیت مستقیم آن متوجه این کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۱    
یک خبرنگار هلندی روز جمعه موفق شد تا به نشست مجازی و محرمانه وزرای دفاع کشورهای عضو اتحادیه اروپا نفوذ کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۶    
بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی خواستار شفاف سازی گمانه زنی ها درباره هیئت علمی شدن عراقچی در این دانشگاه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۱    
مشاور بایدن صراحتاً از تشدید فشار علیه ایران به منظور دائمی کردن محدودیت های هسته ای کشورمان و تعمیم خسارت محض برجام به دیگر حوزه ها از جمله توان موشکی و قدرت منطقه ای ایران سخن گفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۶    
رئیس جمهور لبنان گفت که کشورش برای حفاظت از تمامیت ارضی خود تلاش می کند و امیدوارند که مذاکرات ترسیم مرزهای آبی با رژیم صهیونیستی و میانجیگری نیروهای سازمان ملل متحد به نتیجه برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۱    
رئیس جمهور محترم گویی فراموش کرده اند که رقابت های انتخاباتی سال 96 گذشته و اکنون در مقام ریاست جمهوری در پاستور نشسته و باید پاسخگوی وعده های خود باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۱    
اصلاح طلبان که این روزها حیات خود را به شدت به برجام وابسته می بینند ساز مذاکره با آمریکای بایدن را کوک کرده اند و بیان می کنند هر کسی که از پیروزی نامزد دموکرات آمریکا ذوق زده نیست سیاه نمایی می کند!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۱    
اروپا که باید اکنون قدردان ایران می بود و صبر دوساله ایران علی رغم صفر شدن اندک مزیت برجام را مورد ستایش قرار میداد با پررویی در مقابل انفعال دولت روحانی و وزارت خارجه ظریف ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۱    
امید به غرب باید از بین برود. بر پای نگاه داشتنِ انقلاب اسلامی، پاسداری از امر قدسی در این تاریخ است و چون گشوده شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۶    
سامانه عماریار به مناسبت آغاز هفته بسیج برنامه های ویژه ای تدارک دیده است. از جمله آن ها می توان به اکران آنلاین آثار شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۶    
فعال حوزه فرهنگ و رسانه گفت: یکی از حلقه های مفقوده جبهه فرهنگی انقلاب بحث عرضه کتاب است و در این حوزه هنوز به نقطه ایده آل نرسیده ایم
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۱    
صفحه اول روزنامه تهران تایمز تصویر معناداری از میرحسین موسوی و دونالد ترامپ به علت شباهت های رفتاری منتشر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۱    
التهاباتِ انتخاباتِ آمریکا درحال کاهش است، امّا انتظار برای تحوّل در تعاملات ایران و آمریکا و بازگشتِ همه به برجام روز به روز افزایش می یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۶    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند انسجام ملی، روحیه از خودگذشتگی و در یک کلام تعمیق روحیه بسیجی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۶    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس ، گفت: بازگشت پول های رفته به بیت المال یکی از آثار مثبت تصویب و اجرای طرح سوت زنی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۱    
در حالی که ایالت های مختلف آمریکا از کالیفرنیا گرفته تا نیویورک محدودیت های جدید کرونایی وضع و کسب و کارها را تعطیل کرده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۱    
آقای روحانی درباره اوباما معتقد است که او را باهوش و مودب یافته! اما همین آقای مودب در خاطرات خود که اخیراً منتشر شده اذعان می کند که چگونه بعد از فتنه 88 به فکر تحریم های فلج کننده و همدستی فتنه و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۱    
قوه قضائیه در دو سال گذشته با انجام پیگیری ها و اقداماتی موفق شد چند صد هزار میلیارد تومان از پول های بیت المال را به خزانه بازگرداند و با زمین خواری و قاچاق نیز به طور ویژه برخورد کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۱    
نماینده مردم قصر شیرین در مجلس، گفت: طرح های معیشتی با همکاری مجلس و دولت تحقق می یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۶    
یکی از بانیان پیگیری جدی کاهش جمعیت کشور و تحدید نسل ایرانیان در دهه 60 جناب آقای "رضا ملک زاده" معاون مستعفی تحقیقات وزارت بهداشت و وزیر وقت بهداشت دولت هاشمی بوده است!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۷    
رئیس ستاد انتخابات کشور از احتمال 2روزه شدن انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: ما این پیشنهاد را می دهیم و اجرایی شدن آن منوط به موافقت شورای نگهبان و تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۷    
آقای ملک زاده، چرا اطلاعات حیاتی گروههای مختلف مردم کشورمان درباره عوامل بیماری زا را در اختیار کشورهای متخاصم با ایران قرار داده اید؟ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۲    
عملکرد 7 ماهه تجارت کشور و تقاضای ارز خدمات نشان می دهد در صورتی که دولت ثبت سفارش واردات را به شدت کنترل نکند و اجازه واردات بدون انتقال ارز را ندهد، اقتصاد کشور با کسری 12 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۱    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان با اشاره به سواستفاده رسانه های معاند از ماجرای تخریب سکونت گاه بانوی بندرعباسی گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۱    
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: شرایط امروز کشور، شرایط پس از مذاکرات 6 ساله است و مشکلات عدیده ای که باز عده ای می خواهند حل آن را به مذاکرات گره بزنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۱    
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: امروز شاهد گسترش روحیه شجره طیبه بسیج در دیگر کشورها هستیم و طبیعی است که دشمنی استکبار با این نهاد نیز بیشتر شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۶    
بخش اعظم مشکلات اقتصادی کشور در سال های اخیر، ناشی از تصویب قوانین بودجه با کسری فراوان در سال های 98 و 99 بوده، اتفاقی که مقصر اصلی آن سازمان برنامه و بودجه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت به دنبال ایجاد فضای روانی در کشور با کمرنگ کردن صفرها در پول های ملی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۱    
اکنون سپاه با کمک ناو شهید رودکی می تواند انواع عملیاتهای ترکیبی را در آبهای دوردست به اجرا درآورد که در عملیاتها، حجم وسیعی از موشکها و پهپادها حضور موثر و ماموریت متفاوتی خواهند داشت.