یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۹:۰۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 29 آذر 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 2 آذر 1399 هم اندیشی 3 آذر 1399 هم اندیشی 4 آذر 1399 هم اندیشی 5 آذر 1399 هم اندیشی 6 آذر 1399 هم اندیشی 7 آذر 1399 هم اندیشی 8 آذر 1399 هم اندیشی 9 آذر 1399 هم اندیشی 10 آذر 1399 هم اندیشی 11 آذر 1399 هم اندیشی 12 آذر 1399 هم اندیشی 13 آذر 1399 هم اندیشی 14 آذر 1399 هم اندیشی 15 آذر 1399 هم اندیشی 16 آذر 1399 هم اندیشی 17 آذر 1399 هم اندیشی 18 آذر 1399 هم اندیشی 19 آذر 1399 هم اندیشی 20 آذر 1399 هم اندیشی 21 آذر 1399 هم اندیشی 22 آذر 1399 هم اندیشی 23 آذر 1399 هم اندیشی 24 آذر 1399 هم اندیشی 25 آذر 1399 هم اندیشی 26 آذر 1399 هم اندیشی 27 آذر 1399 هم اندیشی 28 آذر 1399 هم اندیشی 29 آذر 1399 هم اندیشی 30 آذر 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۶    
معاون وزیر بهداشت گفت: حتی علی رغم آلودگی هوا هم برای تهویه هوا هر ساعت، حدود 5 دقیقه پنجره خانه را باز کنید. وی افزود: کافی است تجمعی رخ دهد تا کرونا منتقل شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۶    
مشاور وزیر بهداشت با تاکید براین که هنوز زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع نشده است، گفت: تا زمانی که این زنجیره قطع نشود باید از این ویروس بترسیم و تا وقتی که واکسن نیامده و تمام مردم واکسینه نشوند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۶    
ابعاد حملات سایبری به نهادهای دولت آمریکا از آنچه در ابتدا گمان می رفت فراتر بوده و واشنگتن را در بحرانی گیج کننده فرو برده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۱    
صداوسیما که نباید تمام توانش را صرف فربه شدن سلبریتی ها و برخی برنامه سازان که توقعات نجومی دارند، بکند. این نهاد عمومی نباید پول بیت المال را صرف کشیدن ناز سلبریتی ها کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 177 بیمار کرونا در کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۱    
هزاران صهیونیست همچنان در اعتراض به بی کفایتی مقامات رژیم شان در کنترل اوضاع اقتصادی و شیوع ویروس کرونا به خیابان ها آمدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۴۱    
منابع خبری از اعتراض صهیونیست ها برای بیست وششمین هفته متوالی علیه نخست وزیرش رژیم اشغالگر صهیونیستی خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۴۱    
یک مقام ناتو با اشاره به حملات سایبری علیه مراکز دولتی آمریکا اعلام کرد تیم سایبری این سازمان از بیم حملات سایبری به صورت 24 ساعته در حالت آماده باش قرار دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۴۱    
ارتش چین با محکوم کردن اقدام ناوشکن آمریکا به عبور از تنگه تایوان، آن را تنش زا خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر پیگیری مطالبات و خواسته های بحق پرستاران تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۶    
رئیس مجلس با بیان اینکه سوءمدیریت اساسی ترین موضوع در بودجه است، گفت: بودجه و چالش های آن محدود به سال 1400 و این دولت نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۶    
عبداللهی گفت: مراکز درمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان در خدمت بیماران کرونایی است، تا ریشه کنی کرونا در مقابله با این ویروس منحوس آماده ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: خروجی و هدف قانون اقدام راهبردی لغو تحریم هاست و این قانون می خواهد طرف مقابل را وادار به آن کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۱    
جدیدترین محصول ایران خودرو به نام "تارا" ، قرار است بهمن ماه امسال وارد بازار شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۱    
دبیر کل سازمان ملل با تاکید بر لزوم حفظ برجام و بر اساس قطعنامه 2231 از کشورهای عضو خواست تا با ایران روابط تجاری برقرار کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۵    
نیروی هوایی آمریکا تعداد جنگنده های رادارگریز اف-35 خود در پایگاه ایلسون واقع در آلاسکا را تا 20 فروند افزایش داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۵    
ارتش سودان برای ادامه پیشروی در منطقه تحت اشغال اتیوپی در مرز مشترک میان دو کشور، تجهیزات نظامی سنگین به این منطقه فرستاد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۵    
سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: 50 درصد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی کشور مربوط به دورهمی های خانوادگی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۵    
با توجه به این که بی بند و باری این روزها در فضای بدون حصار مجازی بیداد می کند، فهم رسانه ای ضرورتی انکارناپذیر در استفاده از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی است که جای آن در سایه بی توجهی ها خالیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۵    
فرماندهی عملیات مشترک عراق از کشته شدن عناصر تروریستی داعش در عملیات ضد تروریستی نیروهای مسلح این کشور در مناطق مختلف عراق خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۰    
فرمانده پدافند موشکی رژیم صهیونیستی از احتمال همکاری نظامی این رژیم با کشورهای امارات و بحرین درباره تبادل فناوری موشکی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۰    
حبیب همتی رئیس شورای شهر تنکابن با شلیک اسلحه شکاری فوت شد. مدیرکل پزشکی قانونی مازندران نیز این خبر را تایید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۰    
بیش از یک هزار و 200 بسته معیشتی و حمایتی کمک مؤمنانه شب یلدا با تلاش بسیجیان آملی امشب بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده کرونا توزیع شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۰    
نخست وزیر عراق در سفر اعلام نشده به اردن، با شاه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۰    
منابع یمنی از حمله جنگنده های سعودی به برخی مناطق و رونمایی انصارالله از یک دستاورد قابل توجه در زمینه دفاعی نظامی خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین وضعیت کرونا در استان های کشور را تشریح کرد و گفت: خوشبختانه اکنون هیچ شهری در وضعیت قرمز کرونا نداریم و 205 شهر در وضعیت نارنجی و 243 شهر در وضعیت زرد این بیماری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: اعضای خیریه دانشجویی جمعیت طاها که برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و اشتغال زایی بسیاری در مناطق محروم اطراف تهران اجرایی کرده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۴:۴۵    
بسیاری از از اسرائیلی ها برای بی بند و باری به دبی سفر کرده و امارات متحده عربی نیز زمینه آن را به شکل فراگیری برای آنها فراهم کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با تاکید بر وجود تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت که در انتخابات شکست نخورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۵    
اصلاح طلبیِ پیشرو زمانی باید به انتخابات ورود کند که اولاً از معرفی نامزد اصلی خود محروم نباشد و ثانیاً بتواند در صحنه سیاست و جامعه و اقتصاد ایران تغییراتی معنادار برپایه برنامه ای منسجم پدید آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۵    
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه صحبت های آقای امجد را زمانی که شنیدم یاد زبیر افتادم که عبدالله پسرش او را خراب کرد گفت: آقای امجد مراقب باشید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۰    
مادر محمدحسین حدادیان از دردهای این روزهایش می گوید؛ از اینکه جای شهید و جلاد را عوض می کنند و حالا پدر روح الله زم که فرزندش آمر جنایات بیشماری است را دارای چهره ای نورانی معرفی می کند!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۱۰    
یک روزنامه اصلاح طلب گزارشی درباره نابرابری چند سال اخیر منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۵    
معاون رئیس جمهور از اصلاح مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای پرداخت کمک معیشتی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۲۰    
پس از اعلام خبر گزارش مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا توسط عادل فردوسی پور، تعداد مخاطبان صفحه فارسی AFC رو به افزایش گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۲۰    
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به اینکه دولت با بی توجهی به دستمزد کارگران به سبک خود از تولید حمایت کرد گفت: دولت از مالیات های اسف بار خود برای تولیدکنندگان کوتاه نیامد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۱۵    
دبیرکل سازمان ملل در دهمین گزارش اجرای قطعنامه 2231 با تأکید بر ضرورت حفظ برجام، از همه کشورهای عضو این سازمان خواست در چارچوب این قطعنامه روابط تجاری و اقتصادی با ایران برقرار کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۱۵    
بازگشت به آرمانهای انقلاب از مهم ترین الزامات تحقق روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در مسئولان کشور است در حال حاضر با این آرمانها فاصله زیادی داریم که با ساختن یک کشور نمونه و دارای رفاه باید این فاصله ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۵    
چگونه ممکن است که وزارت ارتباطات با سهل انگاری ها و سیاسی بازی های خود باعث شود که ابزارهای غیر استاندارد و ناامن ارتباطی اینگونه رها شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۰    
در پی تشدید تنش ها میان مسکو و واشنگتن در خصوص اتهام زنی آمریکا به روسیه درباره حملات سایبری به سازمانهای دولتی آمریکا، واشنگتن از تصمیم برای تطعیلی دو کنسولگری باقیمانده خود در روسیه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۰    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار بازگشت دولت به مصوبه مجلس شدند.