یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۰:۴۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 11 آذر 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 2 آذر 1399 هم اندیشی 3 آذر 1399 هم اندیشی 4 آذر 1399 هم اندیشی 5 آذر 1399 هم اندیشی 6 آذر 1399 هم اندیشی 7 آذر 1399 هم اندیشی 8 آذر 1399 هم اندیشی 9 آذر 1399 هم اندیشی 10 آذر 1399 هم اندیشی 11 آذر 1399 هم اندیشی 12 آذر 1399 هم اندیشی 13 آذر 1399 هم اندیشی 14 آذر 1399 هم اندیشی 15 آذر 1399 هم اندیشی 16 آذر 1399 هم اندیشی 17 آذر 1399 هم اندیشی 18 آذر 1399 هم اندیشی 19 آذر 1399 هم اندیشی 20 آذر 1399 هم اندیشی 21 آذر 1399 هم اندیشی 22 آذر 1399 هم اندیشی 23 آذر 1399 هم اندیشی 24 آذر 1399 هم اندیشی 25 آذر 1399 هم اندیشی 26 آذر 1399 هم اندیشی 27 آذر 1399 هم اندیشی 28 آذر 1399 هم اندیشی 29 آذر 1399 هم اندیشی 30 آذر 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۴    
در مجموعۀ سیمای صالحان پس از تحقیق و مطالعه بسیار در بیانات منتشر شده مقام معظم رهبری سعی بر آن بوده است که اکثر مطالبی که رهبری عزیز در مورد هر یک از علمای تشیّع از زمان حضور امامان معصوم (ع) تا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: 6 روز از آبگرفتگی معابر، خیابان ها و نفوذ آب به منازل بندر امام خمینی (ره) که قطب صنعتی و اقتصاد کشور است می گذرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۶    
شورای نگهبان طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران را تایید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مسعود براتی، کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت: آقای ظریف هنوز متن برجام را نخوانده است! ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۹    
نامزد معاونت ارشد سخنگوی بایدن، پیش از این مسئول روابط عمومی سازمانی به نام مووآن بود که مستقیم از جورج سوروس، مشهور به پدر انقلاب های رنگی، بودجه دریافت کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۹    
مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: دستگاه اطلاعاتی دشمن قبل از انجام عملیات تخریبی و تروریستی خود به زمینه سازی در افکار عمومی و پس از آن به مقدمه چینی برای پاک کردن ردپای تروریست ها و یا پیشگیری از ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۹    
حجت الاسلام پناهیان گفت: مدیرانی که لیاقت شهادت ندارند، لیاقت مدیریت هم ندارند و نمی شود اولیا خدا دشمن داشته باشند و برخی از مدیران هیچ دشمنی نداشته باشند و حتی وجود برخی از آنها برای دشمنان این مرز ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۲    
سخنان معاون اول جهانگیری مبنی بر این که از برجام نفع نبردیم ، رد دیرهنگام ادعاهای وی و هم طیفانش در بزک برجام است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۲    
سایت فرارو، از سایت های حامی دولت تصریح کرد دولت کسری خود را با دست کردن در جیب مردم رفع و رجوع می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محمد اسماعیلی در روزنامه جوان نوشت: تعلیق تعهدات اساسی برجام توسط مجلس شورای اسلامی با هدف کاهش پیامدهای حقوقی ناشی از تعهدات ایران در متن توافقنامه هسته ای بنا به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۲    
راه فخری زاده ها را در حوزه اقتصاد هم می توان ادامه داد به شرطی که به ظرفیت های داخلی اعتقاد و باور داشت
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۲    
منابع خبری در فلسطین اشغالی از انفجار خودرویی در شهری در جنوب پایتخت رژیم صهیونیستی خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از موارد تغییریافته در طرح جهش تولید و تامین مسکن پیرامون مسئله تامین مالی بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۴    
سناتور ایالت ورمونت در پیامی در توییتر با انتقاد از بی توجهی ترامپ به شیوع وسیع ویروس کرونا در آمریکا، وی را خطرناک ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۴    
معاون فنی گمرک از معرفی محتکرین کالا در گمرک به دادستانی استان ها خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۴    
برنامه پایش با حضور سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس، طرح جهش تولید دانش بنیان و نقش شرکت های دانش بنیان درشکوفایی و پویایی اقتصاد ایران را بررسی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۹    
وارد کنندگان بذر می گویند با بخشنامه بانک مرکزی 7 ماه است 1200 تن بذر ذرت و یونجه به ارزش 5 میلیون یورو در انبارهای گمرک رسوب کرده و موش میخورد بیم آن است که فاسد و غیر قابل کشت شوند در این صورت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۹    
اولین قسمت برنامه تلویزیونی عیار امشب ساعت 22 با حضور اکبر ترکان و با موضوع تاثیر پذیری اقتصاد ایران از تکانه های خارجی به صورت زنده از شبکه افق سیما به روی آنتن خواهد رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۸    
جمعی از مستندسازان با انتشار بیانیه ای، ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان را محکوم و اعلام کردند آماده ایم راه علمی و تلاش های شهید برای صلح را به دنیا بشناسانیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۷    
وزیر مشاور دولت عربستان سعودی در امور خارجه در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه ایران، به اتهام پراکنی علیه او و ایران پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۷    
اگرچه با توجه به درگیری شدید کشور با ویروس کرونا تعطیلی واحدهای صنفی یا سایر مراکز از قبیل ادارات امری اجتناب ناپذیر است اما نباید از این موضوع غافل شد که بخش خصوصی و بخصوص اصناف در این شرایط با چالش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۷    
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) گفت: آنچه که به عنوان یک تجربه در ماه های اخیر کسب کرده ایم این است که توجه به سلامت معنوی و اجرای برنامه هایی که می تواند این بعد سلامتی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۹    
در بیانیه انجمن اسلامی پزشکان پیرامون ترور شهید فخری زاده آمده است: بی تردید و لاجرم باید حرکت علمی و صنعتی کشور به ویژه در عرصه هسته ای و دفاعی با شتاب بیشتر و با قدرت مضاعف ادامه یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۹    
بعد از ترور همسرم شهید مجید شهریاری ، اولین شخصی که خودش را به ما رساند دکتر محسن فخری زاده ، بود و بنده هم به محض شنیدن خبر ترور دکتر فخری زاده ، خودم را به همسرش رساندم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۴۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نمایشگاه جهاد امسال حرکتی برای جهش بسیار بزرگ است که نتایج آن را در سال 1400 مشاهد خواهیم کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۳۹    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: طرح اقدام راهبردی مجلس برای رفع تحریم ها ابزار مهمی در دست تیم دیپلماسی ایران خواهد بود تا با استفاده از آن به طرف مقابل فشار بیاورند تا تحریم ها لغو شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۳۹    
وکیل ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اظهارات مدیر اخراجی امنیت سایبری این کشور که سلامت انتخابات 2020 را تأیید کرده، گفت هر فردی که فکر کند این انتخابات سالم بود باید اعدام شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۲:۲۴    
رئیس مجلس بعد از تصویب کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران، اظهار داشت: با تصویب کلیات این طرح مجلس این پیغام را به دشمنان ایران اسلامی داد که بازی یکطرفه پایان یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۲:۲۴    
مجلس، رئیس جمهور را مسؤول اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۲:۲۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشستی تاکید کرد ترور محسن فخری زاده اقدامی مجرمانه بود و با این روش ها نمی توان مانع برنامه هسته ای ایران شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۲:۱۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز کلیات و جزئیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را به تصویب رساندند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۲:۱۹    
همزمان با تصویب طرحی در مجلس شورای اسلامی ایران در پاسخ به بی عملی کشورهای اروپایی رویترز ادعاهایی درباره اقدامات سابق کشورهای اروپایی در خصوص تحریم ها علیه ایران مطرح کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۱:۵۴    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: فردا آقای نوبخت ساعت 10 صبح برای تقدیم لایحه بودجه سال 1400 به مجلس می روند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۱:۵۴    
شهید فخری زاده در سخنانی منتشر نشده تأکید می کند: نمی شود به حرف، قول و رفتار آمریکا تکیه کرد. حاج قاسم را به شهادت رسانده بعد پیغام می فرستد که می خواهیم تنش زدایی کنیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۳    
به همت انجمن علمی مطالعات اجتماعی حوزه، کارگاه آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در علوم انسانی اسلامی برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۳    
یک نماینده پارلمان لبنان با بیان اینکه آمریکا به طور مستقیم در امور سیاسی این کشور مداخله می کند، گفت: علت این مداخله جویی سیاسی، ناتوانی نظامی واشنگتن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۳    
کتاب 10 غلط مشهور درباره اسرائیل نوشته ایلان پاپه (مورخ اسرائیلی) برای دومین بار توسط انتشارات کتابستان منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۳    
یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تأکید کرد: روابط تشکیلات خودگردان فلسطین با تل آویو به وحدت ملی فلسطین آسیب جدی می زند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۳    
پژوهشگران حوزه ICT در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پژوهشگاه فضایی ایران و دانشکده پست و مخابرات در بیانیه ای ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده را محکوم کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۸    
نماینده دائم سوریه در سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی تأکید کرد که دمشق به تمامی تعهدات خود در این سازمان عمل کرده است اما آمریکا و غرب به دنبال مخدوش کردن چهره سوریه هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۸    
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار پیامی در گذشت سید صادق المهدی رئیس حزب امت سودان و نخست وزیر اسبق سودان را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۸    
نگاهی به ارتباطات خانوادگی مدیران شرکت دانش پارسیان ، حکایت از ارتباط این افراد با متهم پرونده اقتصادی و همچنین نماینده متحصن مجلس ششم و عضو حزب منحله مشارکت دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۸    
وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه ای شروط این کشور برای مذاکره با دولت جدید آمریکا را اعلام کرد و گفت:مسکو تنها بر اساس اصل صداقت، احترام متقابل و برابری با دولت آینده آمریکا همکاری می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۸    
توجه ویژه رئیس جمهور به برگزاری جلسات شورای اجرایی فناوری اطلاعات و حضور در آن، در شرایطی است که بیش از دو ماه از تشکیل آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی می گذرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۳    
جوانه های کتابخانه های عمومی استان تهران، شهید محسن فخری زاده و عمو راستگویِ ایام کودکی را با شعر و مرثیه تا منزل ابدی بدرقه کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۳    
در یک زد و خورد تمام عیار با ابرقدرت های مستکبر جهان که دوران افول شان را سپری می کنند، نباید یک توفیق آنها در به شهادت رساندن دانشمند هسته ای ما به اختلال دستگاه محاسباتی و نادیده گرفتن دستاوردهای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۳    
یک تحلیلگر سیاسی لبنانی اعلام کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت پرده ترور شهید فخری زاده قرار دارند و این ترور هرگز نمی تواند پیشرفت های علمی ایران را متوقف کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۳    
وزارت راه و شهرسازی به دولت پیشنهاد داده تا سقف تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در کلانشهرها 150 و وام ودیعه مسکن 60 میلیون تومان شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۳    
اطلاعات به دست آمده از نحوه به شهادت رسیدن شهید فخری زاده طی عملیات تروریستی، حکایت از استفاده از تیربار اتوماتیکی دارد که بر روی خودروی وانت در محل حادثه نصب شده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۳    
نماینده مجلس خبرگان رهبری مهار هوای نفس را عنایت الهی دانست و تبیعت از خواهش های نفسانی را موجب هلاکت انسان بیان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۸    
برای تقویت اعضای بدن و بهبود سلامت آن ها عصاره و آب قلم گاو را در برنامه ی غذایی خود بگنجانید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۸    
آن ها که در طول دو و نیم سال اجرای سیاست ضد ایرانی فشار حداکثری نتوانستند به هدف متوقف کردن اقتصاد ایران برسند امروز از آرامش و روند بهبود در اقتصاد ایران عصبانی اند و می خواهند در این چند هفته امواج ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۸    
شهادت فخری زاده، برای او خیر و برای ما شر بود، برای او قصۀ پیله و پروانه و برای ما غصۀ ماندن میان درودیوار است و محرومیت از مردی که ندانستیم چه حقی بر امنیت و پیشرفت ایران دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۳    
دانش هسته ای ترورشدنی نیست و مردم هم نه تنها تحت تأثیر اقدام دشمن قرار نگرفتند، بلکه هوشمندتر و متحدتر نسبت به منافع ملی و در برابر دشمنان ملت شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۳    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید خون شهید فخری زاده را به برجام و مذاکره فروخت، گفت: پاسخ کوبنده و تلافی جویانه به ترور شهید فخری زاده باعث افزایش امنیت ملی خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۸    
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در آغاز نشست خبری خود شهادت محسن فخری زاده، دانشمند دفاعی و هسته ای کشور را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۸    
منابع امنیتی به یک روزنامه لبنانی خبر دادند که نیروهای مقاومت فلسطین اخیرا یک حمله به دستگاه های ارتباطی را خنثی کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۸    
مجلس سازمان انرژی اتمی ایران را مکلف به عملیاتی کردن غنی سازی و تحقیق و توسعه با ماشین های نسل ششم طی بازه زمانی یکساله کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۳    
بسیج دانشجویی دانشکده فیزیک هفت دانشگاه تهران در نامه به محضر رهبر معظم انقلاب برای ادامه راه شهدای هسته ای از جمله شهید فخری زاده اعلام آمادگی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۳    
رسانه های صهیونیستی از وجود تماس های محرمانه بین تل آویو و آنکارا به منظور بهبود روابط دوجانبه خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۳    
رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی زکات را تسبیب رزق و برکت دانست و گفت: زکات موجب توسعه و فراهم شدن رزق آدمی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۳    
جامعه ایمانی مشعر قصد دارد با مشارکت و هم اندیشی جامعه بزرگ فعالان هیأت و نخبگان فرهنگی، عبارتی را به عنوان شعار مشترک فاطمیه 99 انتخاب نماید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۰۳    
هر وقت اصلاح طلبان از عدم تمایل برای رسیدن به پاستور می گویند عطششان برای این جایگاه بیشتر احساس و نمایان می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۳    
لیندسی گراهام سناتور ارشد جمهوری خواه ضمن حمایت از پیگیری حقوقی ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت، اگر مجمع گزینندگان پیروزی جو بایدن را تایید کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۳    
فخری زاده در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی ، طریق العلم سلطان را انتخاب کرد و برای یادگیری دانش های روز دنیا، استقامت و پایداری نشان داد و خود را به مرز دانش دنیا رساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۳    
خبرگزاری رسمی یمن حملات اخیر ائتلاف سعودی به صنعاء و دیگر استان ها را اقدامی ناشی از ناتوانی سیاسی و نظامی کامل توصیف و اعلام کرد، امروز ریاض به دلیل شکست های مکرر در ضعیف ترین وضعیت خود قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۳    
نماد صندوق سرمایه گذاری پالایش یکم با تأخیر 41 روزه در بورس باز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۳    
یک سازمان فعال حقوق بشری در پایتخت یمن، در گزارش سالیانه خود، جدیدترین آمار از جنایات ائتلاف سعودی طی شش سال تجاوز به یمن را ارائه کرد که بر اساس آن نزدیک به 17 هزار غیر نظامی کشته و بیش از 26 هزار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۸    
در حالی دولت 205 هزار میلیارد تومان از منابع بودجه 1400 را از محل فروش اوراق پیش فروش نفت پیش بینی کرده است که کارشناسان و مراکز پژوهشی انتشار این اوراق را پرهزینه ترین شیوه جبران کسری بودجه می دانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۳    
رئیس مجلس پس از تصویب کلیات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها، گفت: مجلس با تصویب کلیات این طرح این پیغام را به دشمنان داد که بازی یک طرفه پایان رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۰۸    
پس از جنایت روستای فرحاتیه از توابع ناحیه الاسحاقی در استان صلاح الدین عراق که طی آن شماری به دست داعش کشته و برخی دیگر ربوده شدند، حشد شعبی به همراه ارتش عراق در این منطقه مستقر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۵۸    
نشریه علمی تمدن نوین اسلامی و دین پژوهی پذیرای مقالات اساتید، دانشجویان و پژوهشگران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۳    
ارتش لبنان اعلام کرد که به مدت سه شب جنگنده های ارتش لبنان بر فراز این کشور گشت زنی های شبانه خواهند داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۳    
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم سامانه گنبد آهنین را در شهر بندری حیفا مستقر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۸    
نماینده دائم ایران در ژنو در نامه ای به کمیسر عالی حقوق بشر با اشاره به وجود قرینه های جدی مبنی بر دست داشتن رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده نسبت به عواقب خطرناک تروریسم دولتی جنگ طلب بر حاکمیت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۸    
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (اوچا) اعلام کرد که جنگ در یمن و عوامل مرتبط با آن، تا کنون باعث کشتار 223 هزار نفر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۸    
منابع آگاه از سفر ناگهانی و مشکوک سفیر آمریکا در یمن به استان شرقی المهره که تحت اشغال ائتلاف سعودی است، خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۳    
منابع خبری شایعه حمله هوایی به مواضع مستشاران ایرانی در مرز سوریه و عراق و شهادت یکی از فرماندهان ایرانی در این حمله را تکذیب کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۳    
دبیرکل سازمان ملل در اولین تماس تلفنی خود با جو بایدن که رئیس جمهور منتخب آمریکا معرفی شده است، خواستار تقویت همکاری واشنگتن با سازمان ملل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۳    
سخنگوی دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل در نامه ای به وال استریت ژورنال حمایت از ترور یک دانشمند را تشویق رژیم جنایتکار اسرائیل و متحدانش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۳    
نویسنده کتاب مسجد رهبر گفت: به افرادی رسیدیم که صحبت های پیش از انقلاب آیت الله خامنه ای در مسجد کرامت را ضبط کرده و تا الان منتشر نشده بود. قسمت مهم فعالیت های ایشان در مشهد همین سخنرانی هاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۳    
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان در واکنش به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در ادامه یهودی سازی قدس بیانیه ای صادر کرد و خواستار اعمال فشار جامعه بین الملل بر این رژیم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۳    
نویسنده کتاب 40 سال بعد گفت: امروز دشمنان داخلی و خارجی ایران، پروژه شکست گفتمان انقلاب را در داخل پی گیری می کنند تا از طریق ایجاد یأس و نا امیدی و دامن زدن به مشکلات اقتصادی زمینه نارضایتی های ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۸    
کتاب انسان 250 ساله مجموعه بیانات آیت الله خامنه ای درباره زندگی سیاسی و مبارزاتی امامان شیعه است که خواندنش به نوجوانان و بزرگسالان پیشنهاد می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۸    
شبکه الجزیره به نقل از یک مقام دولت مستعفی یمن از فشار ریاض بر منصور هادی برای اجرای صرفا بُعد سیاسی توافق ریاض و گذشتن از اجرای کامل بُعد نظامی توافق خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۸    
وزیر خارجه روسیه در مصاحبه ای تأکید کرد که مسکو تنها بر اساس اصل احترام متقابل و صداقت با دولت آینده آمریکا همکاری خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۸    
اقدام ننگین ترور دانشمند ایرانی محسن فخری زاده توسط عوامل مزدور آمریکا و اسرائیل مورد توجه گسترده رسانه های روسیه قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۳    
دیپلمات ارشد روس با انتقاد از تحریم های یکجانبه علیه کشورهای مختلف، از طرح مقاومتی ایران، ونزوئلا و کوبا تمجید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۳    
مغربی ها در تجمعی که به مناسبت روز جهانی همبستگی با فلسطین داشتند پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۸    
تیم های مذاکره کننده آمریکایی و کره جنوبی، برای اولین بعد از انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده، درباره هزینه حضور بیش از 28 هزار نظامی آمریکا در کره جنوبی گفت وگو کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۸    
شبکه فاکس نیوز در خبرهای جداگانه ای گزارش داد که مدیر گروه ویژه شکست داعش در پنتاگون و مشاور رئیس جمهور آمریکا در حوزه ویروس کرونا از سمت های خود استعفا داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۸    
با توجه به اینکه شهید فخری زاده اهل قم بود، همه چیز برای تدفین این دانشمند هسته ای در این شهر مهیا بود، اما روز گذشته با توجه به اطلاع رسانی نشدن مکان تدفین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۳    
چند سازمان کنترل تسلیحاتی و حقوق بشری در مخالفت با فروش 23 میلیارد دلار موشک، جنگنده و پهپاد به امارات متحده عربی نامه ای امضا کرده و از کنگره ایالات متحده خواستار توقف آن شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۳    
بعدا مشخص شد آمانو و تیم همراه او که دو نفر از آنها جاسوسان سرویس سیا و سرویس اطلاعاتی فرانسه بودند، شرط کرده بودند پرونده پی ام دی ایران بسته نخواهد شد مگر اینکه مصاحبه با شهید فخری زادهصورت گیرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۳    
وزارت خارجه اسلوونی از تصمیم دولت این کشور برای تروریستی و مجرم دانستن جنبش حزب الله لبنان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۳    
یک شاعر و مداح اهل بیت(ع) از مردم خواسته در فاطمیه امسال، مجالس روضه خانگی برپا کنند. او اعلام آمادگی کرده تا در این مجالس خانگی بدون هیچ چشمداشتی روضه خوانی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۸    
یک عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین به تشریح دلایلی پرداخت که منجر به شکست گفت وگوهای اخیر میان فتح و حماس با هدف آشتی ملی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۸    
هیأت میثاق با شهدا با وخیم شدن اوضاع کرونایی کشور و محدودیت های اعمال شده جلسات هفتگی خود را که به صورت مجازی هم برگزار می شود، در خانه شهیدان برگزار می کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۳    
در تعارفات روزانه لق لقه زبان خیلی از ماست؛ وقتی می خواهیم با آشنایی گفت وگو کنیم. دائم می گوییم قربانت شوم، فدایت شوم و .... اما بابت چه هزینه ای حاضریم بند انگشتی نثار حتی عزیزترین هایمان بکنیم؟
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۳    
در آبان ماه 1399 بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان ایلام با 8,8 درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان تهران با 3.2 درصد افزایش است.
  • ۱