یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۳:۰۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 4 آذر 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 2 آذر 1399 هم اندیشی 3 آذر 1399 هم اندیشی 4 آذر 1399 هم اندیشی 5 آذر 1399 هم اندیشی 6 آذر 1399 هم اندیشی 7 آذر 1399 هم اندیشی 8 آذر 1399 هم اندیشی 9 آذر 1399 هم اندیشی 10 آذر 1399 هم اندیشی 11 آذر 1399 هم اندیشی 12 آذر 1399 هم اندیشی 13 آذر 1399 هم اندیشی 14 آذر 1399 هم اندیشی 15 آذر 1399 هم اندیشی 16 آذر 1399 هم اندیشی 17 آذر 1399 هم اندیشی 18 آذر 1399 هم اندیشی 19 آذر 1399 هم اندیشی 20 آذر 1399 هم اندیشی 21 آذر 1399 هم اندیشی 22 آذر 1399 هم اندیشی 23 آذر 1399 هم اندیشی 24 آذر 1399 هم اندیشی 25 آذر 1399 هم اندیشی 26 آذر 1399 هم اندیشی 27 آذر 1399 هم اندیشی 28 آذر 1399 هم اندیشی 29 آذر 1399 هم اندیشی 30 آذر 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۵:۱۸    
وضعیت شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۵    
اهرم مالی به معنی استفاده از ابزار های مالی یا بدهی برای افزایش سود سرمایه گذاری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۳    
مصوبات مالیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا برای اجرا به وزیر اقتصاد ابلاغ شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۱    
برنامه جدید جدال احسن با هدف پاسخ به شبهات از زوایای مختلف روزهای پنجشنبه هر هفته به روی آنتن رادیو قرآن می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۰    
گزارش آکادمی مطالعات فضای مجازی چین نشان داد اقتصاد دیجیتال این کشور در سال 2019 به 5.45 تریلیون دلار رسیده است که 36.2 درصد تولید ناخالص داخلی این کشور محسوب می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۲    
شماری از هواداران رهبر جنبش اسلامی نیجریه در اعتراض به دستگیری غیرقانونی وی و همسرش در پایتخت این کشور آفریقایی تظاهرات کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۱    
نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی و ولی عهد ابوظبی که دستش به خون هزاران غیرنظامی یمنی آغشته است، از طرف یک برنده جایزه صلح نوبل برای دریافت این جایزه معرفی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۱    
امروز توسعه دهندگان واکسن کروناویروس روسیه موسوم به واکسن "اسپوتنیک وی"(Sputnik V) گفتند براساس تجزیه و تحلیل دوم میان دوره ای داده های آزمایش بالینی واکسن مذکور 95 درصد موثر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بر اساس گزارش های دریافتی رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم به 85 تا 90 درصد رسیده که بسیار امیدوار کننده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۸    
فارغ از بی پایه و اساس بودن قطعنامه ای که توسط کانادا مطرح شده، جالب است که این قطعنامه را کشوری مطرح می کند که سالهاست به عنوان ساحل امن تروریستها و بهشت گمشده ی اختلا س گران شناخته شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۷    
منابع عراقی از آزادی یک اسیر زن ایزدی از دست گروه تروریستی-تکفیری داعش پس از گذشت 6 سال خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۷    
وزیر دفاع عراق اعلام کرد: 2000 داعشی در شمال بابل، بغداد و مناطق آزادشده از لوث داعش وجود دارد که بخش اعظم داعشی ها، محلی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۷    
چه محصولی در فضای پساهشتادوهشت، بهترین مواجهه را با شبکه های ماهواره ای ایجاد کرد؟ همان محصولی که به دلیل صحنه رقص بیژن بنفشه خواه و متلک های بودارش حتی از شبکه نمایش خانگی مجوز نگرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۷    
رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به افزایش قیمت مرغ در بازار، شرکت پشتیبانی امور دام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۷    
هرچند بلینکن ادبیات مودبانه تر و دیپلماتیک تری نسبت به دونالد ترامپ و مایک پمپئو در سیاست خارجی دارد اما آنچه او بیان داشته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۷    
رولف دوبلی معتقد است دنبال کردن اخبار شرکت های رسانه ای با همدستی سلبریتی ها و تروریست ها، باعث از بین رفتن ساختار فیزیکی ذهن و خلاقیت شده و به مرور انسان ها را بدبین و بدبخت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۷    
عضو فراکسیون دانش بنیان مجلس گفت: مجلس در زمینه افزایش سرمایه و تصویب قوانینی برای حمایت از دانش بنیان ها با نهاد هایی مانند صندوق نوآوری همکاری خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۷    
جهادگران قرارگاه نرجس خاتون با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران از کادر درمانی این بیمارستان که در خط مقدم مبارزه به کرونا هستند، تقدیر و قدردانی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۷    
حجت الاسلام تختی پور مدیر کانون فرهنگی هنری نور پیرامون تفسیر منسوب به امام حسن عسکری(ع) گفت:379حدیث در این تفسیر آمده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۷    
سالیوان بعد از مذاکرات عمان همواره یکی از اعضای تیم مذاکره کننده آمریکا در گفت وگوهای هسته ای با ایران بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۷    
کتیبه نصب شده در حسینیه امام خمینی(ره) در دیدار اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با رهبر معظم انقلاب از کلمات قصار امیرالمومنین(ع) است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۷    
امام حسن عسکری (علیه السلام) فرمودند: هر یک از شما چون در دینش پارسا و در سخنش راستگو و امانتدار و خوش اخلاق با مردم باشد، گفته می شود: این یک شیعه است. این کارهاست که مرا خوشحال می سازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۷    
کتاب عارف 12 ساله شامل خاطرات شهید نوجوان رضا پناهی همزمان با هفته بسیج توسط انتشارات شهیدکاظمی به چاپ سوم رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۷    
جمعی از چهره های موسوم به اصلاح طلب بیانیه ای در توصیه به جمهوری اسلامی برای تعامل با بایدن نوشته اند که هم ناشی از بدفهمی آنها از سیاست های بایدن است و هم به مثابه ایستادن با چماق بر سر مردم ایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تمام دولت ها بین 47 درصد تا 90 درصد افت ارزش پول ملی داشته ایم که ناشی از افزایش نقدینگی به علت کسر بودجه و چاپ پول است که پدیده دلاری شدن اقتصاد را شکل می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۷    
مقام معظم رهبری می فرمایند: تقیه به معنای تعطیلی مبارزه نیست، بلکه تغییر شیوه مبارزه به شکل پنهانی است که کمترین خطر را برای شیعیان داشته باشد که در این راستا، تشکیلات مهمترین سهم را دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۷    
بانک مرکزی و شبکه بانکی به منظور اجرای قانون جدید، تمهیدات لازم را برای ثبت چک در سامانه صیاد توسط دارندگان چک فراهم کرده است، لازم به ذکر است کارسازی چک تا اطلاع ثانوی به روال سابق همچنان ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۷    
از آنجا که شاخص های مهم اقتصادی کشورهای حوزه یورو به کمترین میزان در 6 ماه گذشته رسیده، پیش بینی می شود این کشورها دوباره در حال رفتن به سممت یک رشد اقتصادی منفی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۸:۵۷    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که جهان باید بداند که نظام سعودی جنگ و محاصره را آغاز کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۸:۵۷    
بازی سفیر عشق روایتگر داستان حضور حضرت مسلم ابن عقیل (ع) در شهر کوفه به عنوان سفیر امام حسین (ع) است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۸:۵۷    
آیت الله جوادی آملی گفت: ما اگر توانستیم به مرحله شناخت برسیم می توانیم خود را فیلسوف بدانیم، فیلسوف کسی است که توحیدی و خدامحور باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۴    
سال های متمادی سریال ها و مسابقات صدا و سیما در ارتباط با مسائل سیاسی روز به نوعی اخته بودند، اما این رویه با سریال خانه ی امن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۴    
از نظر اصلاح طلبان، انتخابات ریاست جمهوری در ایران نمایشی است، مگر اینکه پیروز انتخابات، یک فرد اصلاح طلب باشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۴    
فرمانده پلیس فرودگاهِ پلیس پیشگیری ناجا، از کشف بیش از 90 میلیارد ریال ارز و طلای قاچاق توسط پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۴    
معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی کشوری، از پرداخت وام ضروری نوبت هشتم بازنشستگان و وظیفه بگیران واجد شرایط این صندوق تا عصر سه شنبه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یک موشک لانگ مارچ 5، فضاپیمای چینی را به فضا برد تا برای نخستین بار پس از 4 دهه از خاک ماه نمونه برداری کند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۴    
وزیر خارجه عربستان در ادامه مداخلات آشکار کشورش در امور داخلی لبنان، شروع به گزافه گویی علیه حزب الله کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۵۴    
شاخص بورس امروز کار خود را با رشد پنج هزار واحدی آغاز کرد و در ادامه با کاهش ارزش سهام در نماد های شاخص ساز کاهش نسبی پیدا کرد و شاخص کل در بازار بورس امروز سه شنبه 18 هزار و 597 واحد افت داشت که در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۵۴    
مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه مهر 1364 خبر از شهادت شهید آبشناسان و "سرلشکر عزیزالله کاظمی کرهرودی" از شهدای شاخص استان مرکزی را اعلام فرمودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۵۴    
بر اساس تجزیه و تحلیل مرکز تحقیقات "pew research" پیش بینی می شود تا سال 2100 جمعیت جهان با نرخ رشد سالانه کمتر از 0.1درصد و با افت شدید نسبت به نرخ فعلی به 10.9میلیارد نفر برسد و در نهایت متوقف شود!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۵۴    
مهمترین کمکی که می توانیم به سیستم ایمنی ریه کنیم، این است که آن را در معرض عوامل آلوده کننده مانند آلودگی هوا قرار ندهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۵۴    
آمارهای بانک مرکزی حکایت از بدهی خارجی ایران در پایان سه ماهه اول سال 99 دارد که بر اساس آن، این رقم به 8 میلیارد و 655 میلیون دلار رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۵۴    
سوالی که ذهن مردم را درگیر کرده این است که چه تفاوتی میان یک کارمند ساده به حقوق کمتر از پنج میلیون با یک بازیگر سینما با درآمد ماهیانه 600 میلیون تومانی وجود دارد که یکی قبل از دریافت حقوقش مالیات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۵۴    
سیدمحسن دهنوی اعلام کرد حجت الاسلام روحانی از وی شکایت کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۴۴    
امواج وای فای عوارض زیادی برای سلامت بدن به خصوص سلامت مغز دارد و این عوارض در کودکان بیشتر مشاهده شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۴۴    
مشکل بازار پوشک از حدود 2 هفته قبل شروع شد، کمبود بازار برطرف شده، اما قیمت ها هنوز هم بالاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۴۴    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهم ریختگی و نابه سامانی این روزهای بازار محصولات لبنی، مرغ و تخم مرغ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۴۴    
اگر این شب ها تاکسی اینترنتی گرفتید و خودرویی چند میلیاردی سفر را تایید کرد دنبال دوربین مخفی نگردید؛ دعا به جان کرونا کنید!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۴۴    
احادیث اخلاقی امام حسن عسکری (ع) تصویری از جهان اخلاق و معنویت را ترسیم کرده اند که دنیای حقیقی یا مجازی عصر حاضر، به آن نیاز مبرم دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۳۴    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با ذکر خاطره ای از سردار سلیمانی هفته بسیج را تبریک گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۳۴    
نامزد دموکراتِ مدعی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 در پیامی اعلام کرد: انتخابات تمام شد؛ پس لفاظی های ساخته شده برای دیوسازی از هم را کنار بگذاریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۳۴    
رئیس پلیس فتا استان بوشهر در خصوص کلاهبرداری با شگرد واریز بسته حمایتی 100 هزار تومانی کرونا به شهروندان هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۵:۰۲    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به چهار محور لازم برای اقتصاد کشور یعنی حل مشکل کسری بودجه، افزایش سرمایه گذاری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۷    
همزمان با آغاز محدودیت های کرونایی، آرامشی نسبی در بازار طلا و ارز حاکم شده و قیمت های ارز و سکه با شیب ملایم در حال طی مسیر کاهشی هستند؛ اما دلایل واقعی کاهش قیمت ها در این بخش چیست؟
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: جواد کریمی قدوسی، نماینده مجلس درباره اصلاح نظام بانکی طی توییتی نوشت: از رسانه ملی تقاضا دارم در تداوم گزارش های فساد ستیزانه خود گزارشی تهیه نموده و جویا شود چرا قریب ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سیدمحسن دهنوی، نماینده مجلس درباره گرانی کالاها در توییتر نوشت: دولت به قدری بی کفایت شده که قبل از بررسی دلایل افزایش قیمت یک کالا، کالای دیگری گران می شود. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۲    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت :اصلاح ساختار بودجه کمک می کند تا بتوانیم با یک انضباط مالی قوی تری بودجه سالیانه را اجرا کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۲    
اظهارات وزیر صمت درباره حذف ارز 4200 تومانی، اذعان دولت به حیف و میل بیت المال در ماجرای واگذاری 18 میلیارد دلار ارز است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۷    
ورود زودهنگام آموزش و پرورش به اجرای بخشنامه تعارض منافع گام مثبتی بود اما مسیر اجرای آن هنوز ابهاماتی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۷    
نماینده گرمی در مجلس از کلید خوردن طرح سوال از کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۷    
مقامات وزارت خارجه روسیه تأکید کردند که مفاد پیمان "آسمان باز" باید بطور کامل و "نه انتخابی" از سوی کشورهای باقی مانده در آن اجرا شود و اطلاعات حاصله از پروازهای نظارتی کاملاً محرمانه است و نباید به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یک کاربر فضای مجازی با انتشار تیتر روزنامه وطن امروز درباره مدیریت دولت طی توییتی نوشت: واقعاً که از مدیریت، فقط قدُ قُد کردنش رو بلدن! ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۷    
یک کارشناس مسائل امنیتی عراق تأکید کرد که عناصر داعش از نیروهای خارجی حاضر در داخل عراق، سلاح دریافت می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۷    
دبیر کارگروه مدولباس کشور می گوید، برگزاری جشنواره ها با بودجه کم بسیار کوچک و دوستانه برگزار می شود اما کاملاً کاربردی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: عنابستانی، نماینده مجلس در واکنش به گرانی مرغ طی توییتی نوشت: مرغ 35 هزار تومانی فقط یک نمونه ملموس از مدیریت درخشان دولتی است که همیشه منتقدانش را به مدیریت بلد نبودن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۲    
در حالی که وزیر دفاع عراق از وجود دو هزار داعشی در شمال بابل و بغداد و مناطق آزادشده خبر می دهد، گروه اطلاعاتی الصقور نیز از دستگیری هزاران تروریست طی ده ماه گذشته خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۲    
سفارتخانه چین در فیلیپین ضمن محکوم کردن آشوب زایی آمریکا در قاره آسیا، تاکید کرد واشنگتن باید تحریک به تقابل و رویارویی را پایان دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۲    
نظرسنجی دانشگاه هاروارد نشان می دهد، اکثر رای دهندگان آمریکایی معتقد هستند که دونالد ترامپ باید به شکست خود به جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور اذعان کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پیمان علیشاهی، کاریکاتوریست با انتشار کاریکاتور "شکاف طبقاتی" در توییتر نوشت: با حذف دلال ها و رانت خواران شکاف طبقاتی کمتر می شود. م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۲    
یک روزنامه لبنانی به ابعاد سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی پرداخت و آن را بزرگترین خنجر سعودی به فلسطین قلمداد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۲    
مصاحبه چند روز پیش رئیس جمهور فرانسه درباره امور داخلی الجزائر، اعلام حمایتش از رئیس جمهور این کشور و طفره رفتن از عذرخواهی پاریس به دلیل دوران استعمار، با موجی از خشم و اعتراض احزاب ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اعلام خبر تماس تلفنی که با ولی عهد بحرین داشته، گفت به زودی به این کشور سفر می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۷    
سخنگوی دولت امروز درباره مصوبه یارانه معیشتی مجلس گفت: آنچه نظر مجلس محترم است یک یارانه دائمی است، امسال از فروش اموال دولتی منابع آن تامین شد، بودجه سال بعد و سالهای بعد از کدام محل تامین می شود؟
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۰۲    
دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی با بیان اینکه بر اساس سند الزامات شبکه ملی اطلاعات، اینترنت بخشی از این شبکه است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۰۲    
عراق به دنبال یک قرارداد پیش پرداخت 5 ساله برای محموله های نفت خام بصره است که از ژانویه 2021 آغاز شده و تا دسامبر 2025 ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۰۲    
مهدی واقعاً مطالعات خوبی در خصوص شهدا و دوران دفاع مقدس داشت. خیلی از شهدای جنگ تحمیلی را می شناخت و با آن ها انس گرفته بود. شهید باکری از جمله شهدایی بود که مهدی علاقه زیادی به ایشان داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۷    
اظهارات وزیر صمت درباره حذف ارز 4200 تومانی، اذعان دولت به حیف و میل بیت المال در ماجرای واگذاری 18 میلیارد دلار ارز است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۷    
رئیس کل بانک مرکزی اخیراً در نامه ای به رئیس جمهور به مصوبه اخیر درباره ترخیص کالاهای رسوبی از گمرک که بدون حضور نماینده بانک مرکزی تصمیم گیری شد، به 3 دلیل مهم این مصوبه را غیر عملیاتی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محموله بزرگی از لوازم خانگی جزو گروه چهار مربوط به شرکت بوش آلمان (دارای محصول مشابه داخل که ثبت سفارش آنها ممنوع شده است) در آستانه ترخیص از یکی از گمرکات کشور قرار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۷    
معاون حقوقی سازمان بورس گفت: طبق احکام صادره از مرجع انتظامی در ادامه اقدامات نظارتی سازمان بورس، 21 نفر دیگر از مدیران به سلب صلاحیت 6ماهه و جریمه نقدی و 4 شرکت به اخطار کتبی با درج در پرونده محکوم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به جزئیات بودجه 99 در خصوص فروش سهام دولتی، گفت: 28 هزار میلیارد تومان مازاد فروش سهام از جیب مردم به حساب دولت رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۲    
حمیدرضا مقدم فر در یادداشتی به بررسی 4 سال هماوردی ترامپ در مواجهه با آیت الله خامنه ای پرداخت، مواجهه ای که شکست های مفتضحانه ای برای ترامپ به همراه آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۲    
رئیس کل گمرک گفت: آمار تجارت خارجی جمهوری اسلامی ایران در هشت ماهه سال جاری حاکی از تبادل 97 میلیون و 700 هزار تن کالا به ارزش 44 میلیارد و 600 میلیون دلار است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: دولت قصد دارد علاوه بر پرداخت کمک های بلاعوض طی 4 ماه باقیمانده از سال، به 29.7 میلیون نفر هم تسهیلات کرونایی خانوار پرداخت کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۷    
با تایید طرح معیشتی مجلس توسط شورای نگهبان، دولت در مقابل عمل انجام شده قرار گرفت و موضوع طرح کمک معیشتی 100 هزار تومانی را مطرح کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۷    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی امروز در حضور رهبر انقلاب تشکیل جلسه خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولی عهد سعودی پیش از این نیز دیدارهایی به طور غیر علنی داشتند، اما چرا در این برهه علنی شد؟
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۲    
ائتلاف متجاوز سعودی از زمان آغاز جنگ یمن تاکنون با وجود تجهیز زرادخانه های خود به پیشرفته ترین هواپیماهای جنگی نتوانسته در برابر سامانه های پدافند هوایی ساخت یمنی ها حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۲    
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن ضمن اعلام اینکه ائتلاف سعودی در صورتی که خواهان صلح است با جنگ و محاصره را متوقف کند، تصریح کرد، تمامی اهداف در کشورهای متجاوز به یمن مشروع است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۲    
برخی شخصیت های فلسطینی در گفت وگو با شبکه المیادین گفتند، شلیک موشک قدس 2 به آرامکو در عربستان سعودی که همزمان با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ریاض انجام شد، موازنه راهبردی منطقه ای را تغییر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا ساعاتی بعد از اعلام موافقت خود با آغاز روند انتقال قدرت به جو بایدن ، در پیامی توییتری انتخابات اخیر ریاست جمهوری را فاسدترین انتخابات تاریخ این کشور خواند و شکست در آن را نپذیرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: منابع صهیونیستی از تشدید اختلافات میان بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم خبر دادند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۷    
معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن تأکید کرد که جنگ با عربستان سعودی همچنان ادامه دارد و تا زمانی که تجاوز به خاک یمن ادامه داشته باشد، این حملات نیز ادامه خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۷    
پلیس فرانسه به منظور تخلیه اردوگاه موقت مهاجران در مرکز شهر پاریس که به ادعای آنها غیر قانونی بوده به استفاده از گاز اشک آور متوسل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۷    
وزارت دفاع روسیه از ورود یک ناو آمریکایی به حریم دریایی این کشور در خلیج پتر کبیر و تقابل کشتی جنگی روسی با آن خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۷    
مسئولان مغرب از متلاشی شدن یک باند گروه تروریستی داعش در جنوب این کشور که قصد اجرای عملیات های تروریستی را داشت، خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۲    
حرم امامین عسکریین(ع) در دو دهه اخیر به دلیل حضور تکفیری ها و داعش در سامرا و تخریب این مکان مقدس، ناامن بود و زائران امکان تشرف به حرم را نداشتند؛ تا اینکه در دهه اخیر با تلاش نیروهای مقاومت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۲    
اسامی برگزیدگان جشنواره سراسری شعر بسیج راز های ارغوانی پس از بررسی و داوری داوران در هفت بخش موضوعی اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۲    
شعر انتظار، جلوه گاه اعتراض، انتقاد، حرکت، تکاپو و بیداری است. شاعران شیعی انتظار را نه در نشستن و ایستایی، بلکه در برخاستن و پویایی معنا می کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۲    
مراسم هفتگی قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه مسجد مقدس جمکران همچون هفته های گذشته به دلیل شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می شود. امشب در مراسم توسل به حریم کبریاٰ سیدرضا نریمانی دعا می خواند.
  • ۱