پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۷:۰۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 14 آذر 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 2 آذر 1399 هم اندیشی 3 آذر 1399 هم اندیشی 4 آذر 1399 هم اندیشی 5 آذر 1399 هم اندیشی 6 آذر 1399 هم اندیشی 7 آذر 1399 هم اندیشی 8 آذر 1399 هم اندیشی 9 آذر 1399 هم اندیشی 10 آذر 1399 هم اندیشی 11 آذر 1399 هم اندیشی 12 آذر 1399 هم اندیشی 13 آذر 1399 هم اندیشی 14 آذر 1399 هم اندیشی 15 آذر 1399 هم اندیشی 16 آذر 1399 هم اندیشی 17 آذر 1399 هم اندیشی 18 آذر 1399 هم اندیشی 19 آذر 1399 هم اندیشی 20 آذر 1399 هم اندیشی 21 آذر 1399 هم اندیشی 22 آذر 1399 هم اندیشی 23 آذر 1399 هم اندیشی 24 آذر 1399 هم اندیشی 25 آذر 1399 هم اندیشی 26 آذر 1399 هم اندیشی 27 آذر 1399 هم اندیشی 28 آذر 1399 هم اندیشی 29 آذر 1399 هم اندیشی 30 آذر 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در آستانه پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حبیب روحی چوکامی قرار داریم. این شهید، سال 1361 در روستای چوکام از توابع خمام متولد شد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: به مناسبت هفتادمین سالروز ولادت امیر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۹    
ارگان رسمی دولت اذعان کرد: لایحه بودجه تقدیمی دولت، تناسبی با لایحه عملیاتی و کاری ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۹    
آمارهای اعلامی از ایالت های مختلف آمریکا نشان می دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی بیست وچهار ساعت گذشته شاهد افزایش 209 هزار نفری بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۹    
قائم مقام موسسه امام خمینی(ره) گفت: آیت الله مصباح یزدی از هوشیاری مناسب برخوردار هستند و زیر نظر پزشکان است، شکر خدا شرایط ایشان مساعد و تثبیت شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۰    
دولت روحانی در بودجه آخر خود، بالاترین رشد هزینه های جاری در دو دهه اخیر را ثبت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۰    
یک اندیشکده صهیونیستی می گوید آمریکا و ایران برای ازسرگیری مذاکرات هنوز راه درازی در پیش دارند و رژیم صهیونیستی باید به دقت اوضاع را زیر نظر بگیرد و با دولت جدید آمریکا همکاری کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۰    
حرف اصلی و پیام دقیق مصوبه مجلس این پیام را به دشمن می دهد: اجرای یک طرفه تعهدات دیگر امکان پذیر نیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس در واکنش به سخنان اخیر حسن روحانی تصریح کرد: مرغ 32 هزار تومانی، دلار 30 هزاری، برهوت سازی سفره مردم و بزک کردن برجام ، رسواتر از آن است که کسی برایش هول کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور برای چندمین بار، ضمن اظهار نظری فاقد وجاهت و نامتناسب با جایگاه حقوقی وی علیه مصوبه مجلس فضاسازی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۴    
اتابک نادری در زادروز شهید بابایی، خاطره ای از احترام خلبانان پایگاه هوایی تهران را در جریان فیلمبرداری سریال "شوق پرواز" مطرح کرد که اقدام قابل تأملی بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۹    
عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق در اولین گفتگوی رسانه ای خود پس از استعفا به صراحت گفت که شهید قاسم سلیمانی خط قرمزی بود که آمریکا از آن عبور کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۰:۲۲    
در منطقه مجنون جاده قمر و سنگر های فروریخته کاملا مشخص بود، اما برای تفحص شهدا باید تصمیم درستی گرفته می شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۰:۱۷    
قیطاسی نحوه فعالیت بانک ها و کارکنان درمناطق زرد، نارنجی و قرمز از شنبه 15 آذرماه را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۰:۱۷    
نوزاد دو ماهه آبدانانی که با هوشیاری غسال آبدانانی زنده شده بود درگذشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۰:۱۷    
مهم ترین کار ما در مواجهه با کرونا علاوه بر شستشوی مداوم دست ها، فاصله اجتماعی و ماسک زدن تقویت سیستم ایمنی بدن با انواع خوراکی هاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۰:۱۷    
کشورمان در طول 15 سال گذشته درخواستی برای پیوستن رسمی به سازمان همکاری شانگهای داده است، اما تاکنون تنها به عنوان عضو ناظر در سازمان شانگهای حضور دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۰:۰۲    
دانش هسته ای فناوری هسته ای تلاش در جهت توسعه علمی کشور مورد قهر و خشم دشمنان ملت ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۰:۰۲    
جو بایدن تمایل خود را برای پیوستن مجدد به توافق هسته ای تایید کرد، اما گفت که قصد ندارد به ایران اجازه دهد به تسلیحات هسته ای برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۶    
کارشناس فرهنگی و رسانه ای گفت: انقلابی بودن در عرصه های دانشگاهی می تواند کشور را از شرِّ مدیریت های ناکارآمد و مدیریت ناتوان و مخرب نجات دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۶    
رسانه های غربی گزارش داده اند که آژانس بین المللی انرژی اتمی به کشورهای عضو اعلام کرده است که ایران تصمیم به نصب تعداد بیشتری از سانتریفیوژهای پیشرفته IR-2M در تأسیسات هسته ای نطنز دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۶    
وزیر امور خارجه آمریکا که دولت متبوعش بارها خواستار مذاکره با ایران شده و هربار با قاطعیت جواب منفی شنیده است، در اظهاراتی عجیب مدعی شد که ایران مشتاق مذاکره با آمریکاست!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تازه ترین آمارهای دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده از مرز 14 میلیون نفر گذشته است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۶    
مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از آغاز دومین مرحله خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام دراین مناطق متناسب با نیازهای مردم خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۰    
قیمت جهانی نفت در معاملات امروز بازار جهانی انرژی حدود یک دلار افزایش یافت و به مرز 50 دلار در هر بشکه رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۳۵    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی، رونمایی از سامانه جدید بورسی را تحولی شگرف در نظام بنگاه داری کشور ارزیابی کرد و گفت: سود شرکتهای بورسی از طریق سامانه به حساب سهامداران واریز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۳۵    
وزارت کشور ترکیه امروز اعلام کرد که ساخت دیوار 81 کیلومتری در مرز این کشور با ایران به اتمام رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۳۵    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی فعلی در برخی مناطق، گفت: روز یکشنبه 16 آذر به شدت بارش ها افزوده می شود و غیر از جنوب سیستان و بلوچستان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۳۵    
بر اساس پیش بینی کارشناسان، به احتمال زیاد حداقل تا 6 ماه آینده شاهد تداوم روند کاهشی ارزش دلار در بازار جهانی خواهیم بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۳۵    
اصغر استاد حسن معمار از پایان نگارش کتابی داستانی با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: کتاب، روایتی داستانی دارد و دارای دو بخش است که از کودکی تا شهادت سردار را بیان می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۵    
دولت جدید آمریکا تحت هدایت جو بایدن رئیس جمهور منتخب شاید امیدوار به جبران مافات و احیای تعامل سازنده باشد، اما در خواهد یافت که ایران بسیار تغییر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۵    
از یک سو اعتقادات غلط وزارتخانه های اقتصادی دولت موجب گرانی می شود و از سوی دیگر مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری به تئوریسین های اغتشاش تریبون می دهد. آیا این دوگانه اتفاقیست!؟
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۵    
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه مسلماً ترور فخری زاده بدون پاسخ نمی ماند، گفت: صهیونیست ها در یک اقدام تروریستی، دست به این جنایت زدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۱    
فعالیت گروه های شغلی 1 و 2 در تهران براساس شرایط کرونا، از فردا شنبه در تهران مجاز و گروه های شغلی 3 و 4 ممنوع است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۱    
نماینده دائم ایران نزد دفتر سازمان ملل در ژنو، با ارسال نامه ای به مدیرکل سازمان جهانی بهداشت، با اشاره به ترور شهید فخری زاده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۱    
هم زمان با تعطیلات کرونایی در کشور، دفتر آمار و فرآوری داده های وزارت صنعت بیشتر از بخش های دیگر به تعطیلات رفته و سه ماه است که آمار عملکرد این وزارتخانه و مجموعه های تحت نظر آن به روزرسانی نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه این کمیسیون پیگیر اجرای کامل قانون جدید چک است، گفت: علی رغم اینکه این قانون به طور ناقص اجرا می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۵    
سازمان برنامه جهانی غذ وابسته به سازمان ملل تأکید کرد که میلیون ها نفر از مردم یمن در آستانه قحطی جدیدی قرار دارند و نباید این مردم را به حال خود رها کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها گفت: این قانون دست دولت را برای برخورد با رفتارهای طلبکارانه کشورهای بد عهد برجام باز می کند لذا دولتمردان باید از ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۰    
نماینده تهران در مجلس گفت: با توجه به عهدشکنی طرف غربی در لغو تحریم ها در ماجرای برجام علت ناراحتی دولت از مصوبه مجلس برای لغو تحریم ها چیست؟
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تاثیر ترور شهید فخری زاده بر مذاکرات آمریکا و ایران برای بازگشت واشنگتن به برجام گفت ایرانی ها حق دارند احساس خیانت کنند و احتمالا آن ها هستند که نمی خواهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۴    
نامزد حزب دموکرات، در اولین واکنش به ترور دانشمند هسته ای و دفاعی ایران مدعی شد، سخت است که بگوید این ترور چه میزان تعاملات او با تهران را پیچیده خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی در اندیشکده هادسن، بازگشت به توافق هسته ای ایران را اشتباه خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۴    
بر اساس ابلاغ ستاد ملی کرونا، مساجد، امامزاده ها و اماکن زیارتی از فردا امکان فعالیت دارند، اما بازگشایی آن ها مشروط و محدود خواهد بود.