دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۶:۳۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 26 آذر 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 2 آذر 1399 هم اندیشی 3 آذر 1399 هم اندیشی 4 آذر 1399 هم اندیشی 5 آذر 1399 هم اندیشی 6 آذر 1399 هم اندیشی 7 آذر 1399 هم اندیشی 8 آذر 1399 هم اندیشی 9 آذر 1399 هم اندیشی 10 آذر 1399 هم اندیشی 11 آذر 1399 هم اندیشی 12 آذر 1399 هم اندیشی 13 آذر 1399 هم اندیشی 14 آذر 1399 هم اندیشی 15 آذر 1399 هم اندیشی 16 آذر 1399 هم اندیشی 17 آذر 1399 هم اندیشی 18 آذر 1399 هم اندیشی 19 آذر 1399 هم اندیشی 20 آذر 1399 هم اندیشی 21 آذر 1399 هم اندیشی 22 آذر 1399 هم اندیشی 23 آذر 1399 هم اندیشی 24 آذر 1399 هم اندیشی 25 آذر 1399 هم اندیشی 26 آذر 1399 هم اندیشی 27 آذر 1399 هم اندیشی 28 آذر 1399 هم اندیشی 29 آذر 1399 هم اندیشی 30 آذر 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۴:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در حاشیه جلسه هیات دولت. م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۲۰:۰۶    
محققان به تازگی موفق به ساخت و توسعه یک اسکنر قابل حمل شده اند که کاربردی شبیه به سونوگرافی و دستگاه های مشابه به آن دارد و تصایر تهیه شده تسط آن، قابل نمایش بر روی تلفن همراه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۲    
یکی از کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه در صفحه اینستاگرام خود ضمن توهین به ساحت شهید والامقام، حاج قاسم سلیمانی اقدام به تعریف و تمجید از روح الله زم معدوم کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۷    
از دیروز تا امروز 28 آذر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 7 هزار و 121 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 85 نفر از آنها بستری شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۰:۵۹    
سازمان بهداشت جهانی در وبینار مشترک با سازمان جهانی غذا و داروی سازمان ملل به بررسی احتمال انتقال ویروس کرونا از طریق مواد غذایی پرداختند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۰:۴۹    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از کاهش 40 درصدی فوتی های کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۴    
مسئول روابط حشد شعبی در محور شمالی عراق از پاکسازی کامل منطقه وسیعی میان دو استان صلاح الدین و کرکوک از لوث تروریست های داعشی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۹    
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه سه کشور اروپایی نیز قابل اعتماد نیستن، نوشت: کسانی که برای رفع تحریم ها به همراهی آنها دل بسته اند، به جای آب ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۹    
حمید عطایی بازیگر نقش کیان در سریال خانه امن گفت: وقتی جامعه در شرایط سخت اقتصادی که بی ثباتی بیداد می کند قرار بگیرد، آسیب ها بیشتر شده و فرصت جولان تروریست ها فراهم می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۴    
رئیس مجلس گفت: ما هنگام ورود به مجلس به مردم قول دادیم که تلاش خواهیم کرد تا دولت را وادار به کار کنیم، از شهریورماه سال جاری توانستیم دولت را به فراخور موضوعات مختلف وادار به کار کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۹    
منابع بهداشتی در عراق از کاهش بسیار چشمگیر آمار ابتلا به ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: جلسه هیات دولت - 26 آذر م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۴    
رئیس مجلس لبنان پس از بیانیه سعد الحریری علیه میشل عون رییس جمهوری لبنان درخصوص بن بست سیاسی در این کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۴    
چین با هدف تقویت عملکرد این کشور در حوزه اقتصاد جهانی، کار آزمایشی استفاده گسترده ارز دیجیتالی را در مناطق مختلف آغاز کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۴    
به گفته منابع آگاه از دیدگاه رئیس جمهور منتخب آمریکا، او بعد از روی کار آمدن در بیستم ژانویه همچنان از سیاست تحریم به عنوان ابزار اصلی سیاست خارجی این کشور با کمی بازبینی و تعیین اهداف دقیق تر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۲:۰۹    
درحالی رسانه های اصلاح طلب با تیتر انحرافی در رفع تحریم ها یک ساعت هم نباید تاخیر کنیم دیدار امروز را پوشش دادند که رهبرانقلاب به راهبرد خنثی سازی تحریم ها تاکید داشته و سیاست دولت در خصوص رفع تحریم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۱:۵۹    
هدایت منابع موجود به سمت بخش تولید، یکی از دغدغه های اساسی که مورد غفلت دولت مردان قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۹    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم 5 شرکت و یک فرد خارجی به دلیل نقض تحریم های دولت این کشور علیه صنعت نفت و پتروشیمی ایران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۴    
همزمان با فرارسیدن 5 جمادی الاول سالروز میلاد حضرت زینب(س) مراسم جشن در هیأت های کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تصاویری از فرزندان شهید سلیمانی را در حاشیه دیدار دست اندرکاران مراسم سالگرد شهید سلیمانی با رهبر معظم انقلاب اسلامی را خواهید دید. م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۹    
بایدن با اتخاذ رویکردی سرهنگ سالارانه تر از ترامپ در چیدمان کابینه آینده اش، چنان تفی به صورت همراهانش در حزب زن سالار دموکرات انداخت که ائتلاف آبی را یک شبه به 2 جناح بنفش (حاکمیت گرا) و صورتی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۹    
کارگردان مجموعه تلویزیونی از سرنوشت از احتمال ساخت فصل چهارم این مجموعه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۹    
وزیر بهداشت با بیان اینکه دورهمی های خانوادگی دلیل 65 درصد ابتلاها به بیماری کرونا است گفت: خوش گذرانی یلدا را به اندوهی طولانی تبدیل نکنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۴    
امام جمعه موقت تهران شهادت را معامله ای پرسود و بی نظیر با خدا بیان کرد و گفت: مدافعان حرم الگوی عملی برای نسل جوان هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۴    
وزارت دفاع و خارجه آمریکا نیز در موج حملات سایبری چند روز اخیر هدف قرار گرفته و اطلاعات آنها توسط هکرها به سرقت رفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت خارجه های ایران و گروه 1+4 دقایقی پیش آغاز شد. م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۴    
شعری که رهبر انقلاب، امروز تنها یک مصرعش را خواندند، سروده ای پرمغز از علی اکبر آزادی، متخلص به گلشن است که 66 سال قبل در دیوانی به نام گلشن آزادی در کتابفروشی ابن سینا منتشر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: صحن علنی مجلس شورای اسلامی امروز 26 آذر ماه 1399 را در ادامه خواهید دید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۴    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: تورهای گردشگری با عنوان واکسیناسیون کرونا غیرمجاز هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۴    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با انتقاد از آلودگی شدید تهران، گفت: این آلودگی به دلیل بنزین است و وزیر نفت باید در این باره پاسخگو باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۲۹    
منابع غربی از ماموریت خطرناکی که ولیعهد سعودی به جوخه وحشت، برای از پای درآوردن یکی از منتقدان بن سلمان در نروژ داده، پرده برداشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۲۹    
ما سخت و با وسواس مذاکره می کنیم اما وقتی توافق کردیم به تعهداتمان پایبندیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۲۴    
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه گفت: بعضی دوستان که از مقام علمی آیت الله یزدی اطلاع داشتند به ایشان پیشنهاد کردند که رساله شان را منتشر کنند اما ایشان گفتند نه لزومی ندارد بحمدالله دیگران هستند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۹    
محمّدحسین صفار هرندی با اشاره به جلسه اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر انقلاب گفت: آقای هاشمی خواست بگوید که مثلاً مذاکره با آمریکا به عنوان یک راه حل هست که من از زمان امام آن را در نظر داشتم و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۹    
گذشت آن زمانی که کسی بخواهد در مقابل این خواست نامطلوب سکوت بکند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۹    
عباسعلی کدخدایی با تأکید بر اینکه شورای نگهبان تنها جایی است که محصولاتش تضمین شده نیست، گفت: شورای نگهبان هرگز نمی تواند این تضمین را بدهد که رفتار نمایندگان یا رؤسای جمهور طی 4 سال رفتار درستی باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۴    
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته در درگیری مسلحانه مرزداران با اشرار مسلح و قاچاقچیان موادمخدر در منطقه مرزی زهک، یکی از دلاورمردان مرزبانی به شهادت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۴:۴۹    
مدرک آقای روحانی مورد تایید نبود اما متأسفانه مجلس دهم همراهی لازم را برای تفحص از این مدرک انجام نداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۹    
رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار چهار توصیه مهم به مسئولان و ملت ایران داشتند: در همه زمینه ها قوی شوید ، به دشمن اعتماد نکنید ، اتحاد ملی را حفظ کنید و بیش از آنکه به فکر رفع تحریم باشید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۵۴    
برخی نزدیکان زم،تلاش کردند به تحریفی بزرگ در مورد چهره و عملکرد نیما زم بپردازند ، یک نگاه گذرا و مرور بر آنچه توسط زم در کانال تحت هدایتش موسوم به آمدنیوز منتشر می شد، واقیعت را روشن می سازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۰۹    
بسته های حمایتی ویژه شب یلدا شامل ماهی، آجیل، میوه و برخی اقلام غذایی همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) میان نیازمندان توزیع شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۵۹    
در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس جمعی از برگزار کنندگان مراسم سالگرد شهدای مقاومت و خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی با رهبر انقلاب دیدار میکنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۵۴    
محسن تنابنده و احمد مهرانفر از جمله هنرمندانی بودند که اعلام کردند دیگر با صدا و سیما همکاری نخواهند کرد! اکنون درحالی که یک سال هم از صحبت ها نگذشته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۵۴    
خاتمی در دیدار با اصلاح طلبان در اظهاراتی قابل تامل پیرامون قوه قضائیه گفته است که دستگاه قضایی باید از صدور و اجرای احکامی که می تواند افق پیش رو را تیره و رنجی بر رنج های ملت بیافزاید، پرهیز کند!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۳۹    
روحانی در حالی مدعی است که لغو تحریم ها را حتی یک ساعت هم عقب نمی اندازد که لایحه بودجه 1400 به گونه ای تنظیم شده است که کشور را در دوگانه تسلیم یا ابرتورم در سال آینده قرار می دهد و عملا این پیام را ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۳۴    
مقامات ارشد پنتاگون در گزارشی به خطر حملات مستقیم به پایگاه های آمریکا در داخل این کشور و لزوم اتخاذ راهبردهای نوین اشاره کردند.