یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۸:۵۵May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 5 آذر 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 2 آذر 1399 هم اندیشی 3 آذر 1399 هم اندیشی 4 آذر 1399 هم اندیشی 5 آذر 1399 هم اندیشی 6 آذر 1399 هم اندیشی 7 آذر 1399 هم اندیشی 8 آذر 1399 هم اندیشی 9 آذر 1399 هم اندیشی 10 آذر 1399 هم اندیشی 11 آذر 1399 هم اندیشی 12 آذر 1399 هم اندیشی 13 آذر 1399 هم اندیشی 14 آذر 1399 هم اندیشی 15 آذر 1399 هم اندیشی 16 آذر 1399 هم اندیشی 17 آذر 1399 هم اندیشی 18 آذر 1399 هم اندیشی 19 آذر 1399 هم اندیشی 20 آذر 1399 هم اندیشی 21 آذر 1399 هم اندیشی 22 آذر 1399 هم اندیشی 23 آذر 1399 هم اندیشی 24 آذر 1399 هم اندیشی 25 آذر 1399 هم اندیشی 26 آذر 1399 هم اندیشی 27 آذر 1399 هم اندیشی 28 آذر 1399 هم اندیشی 29 آذر 1399 هم اندیشی 30 آذر 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محمدحسن شاهنگی دبیر گروه علمی ادبیات اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در یادداشت خود پیرامون هالیوود و اسلام ستیزی نوشته است: ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۸    
طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز ، در 24 ساعت گذشته، با مرگ دست کم دو هزار و 516 مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده از مرز 270 هزار نفر عبور کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۰    
روز دوشنبه 10 آذرماه پدیده ماه گرفتگی در ساعت 11 و 2 دقیقه در آسمان رخ خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۰    
ازار داروی کشور با خلاء 1/67 میلیارد دلاری مواجه است که به کمک زیست بوم فناوری و نوآوری تا پایان سال پر خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۳:۳۹    
یکی از شرکت های دانش بنیان فن بازار سیستان و بلوچستان موفق به طراحی و ساخت منبع تغذیه واحدهای گازی و جایگزینی آن با نمونه آمریکایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۳:۲۴    
سعادتی با اشاره به فعالیت های مشترک کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و بسیج محلات گفت: در تداوم این فعالیت ها 25 هزار کانون فهما به منظور مقابله با کرونا با بسیج همکاری می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۳    
مرکز پژوهش های مجلس تاکید کرد: کمیته تخصصی، مستقل از معاونت امور دام و طیور، با هدف نظارت میدانی و مستمر بر اجزای مختلف زنجیره تشکیل شودو باید از همه اختیارات در زمینه نظارت دسترسی به همه اسناد و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۳    
سربلند روایتی است از کودکی تا شهادت شهید مدافع حرم؛ محسن حججی. چاپ چهلم این کتاب در چهل سالگی دفاع مقدس توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار اندیشه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۸    
روایت خبرنگار فارس از چند دقیقه هم نشینی با بسیجی های بیمارستان هاجر شهرکرد و بازدید از پایگاه بسیج این بیمارستان را می بینید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۲    
سینمایی نویس سابق نشریات مدعی اصلاحات، به چنگیز جلیلوند حمله کرد!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۷    
خدایا همه ما را ببخش و از سر تقصیرات ناخواسته ما بگذر؛ خدایا سایه شوم کرونا بردار، خدایا بساط خدمت ما را اگر صلاح می دانی طوری دیگر بیاری و اگر لیاقت شهادت داشتیم دریغ مدار...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۷    
در پی درخواست کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا برای پاسخ به برخی شبهات مطرح شده در فضای مجازی، وزیر بهداشت در نامه ای به این شبهات، پاسخ داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۷    
رئیس جمهور سابق آمریکا روایت خودش را از دلیل رأی دادن 73 میلیون نفر به دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری این کشور مطرح کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۲    
به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان متن نامه شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به بسیجیان در سال 1394 منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۷    
دشمن فقط هنگامی اسلحه تحریم را کنار می گذارد که از کارآمد بودن و تاثیر آن نا امید شود و این ناامیدی هنگامی به دشمن دست می دهد که ببیند مسئولان کشورمان امور اقتصادی و معیشت مردم را به مذاکره و -با عرض ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۶    
جمهوری اسلامی ایران در اجلاسیه سازمان بین المللی استاندارد (ایزو) پیشنهاد تدوین چهار استاندارد بین المللی جدید در حوزه فناوری نانو را مطرح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۶    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت: هنر چنانچه به درستی مورد توجه قرار گیرد، می تواند بهترین وسیله برای ترویج و تبلیغ ارزش های والای انسانی، خصوصاً سنت حسنه وقف باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۱    
در مراسم قرائت دعای ندبه این هفته، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی میرباقری سخنرانی و سعید حدادیان قرائت دعا خواهند داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۱    
رئیس اتاق بازرگانی تهران در نامه هایی جداگانه به معاون اول و معاون اقتصادی رئیس جمهور، شیوه نامه جدید تنظیم بازار فولاد از سوی دولت را موجب بازگشت امضای طلایی و بروز توزیع رانت نجومی در این بازار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۵    
کمتر از دو هفته تا پایان مهلت قانونی دولت برای تحویل لایحه بودجه سال 1400 در 15 آذر ماه باقی مانده و خطر تکرار و حتی تشدید کسری بودجه در سال آتی کاملا محتمل است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۴    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، تحریم های یکجانبه را غیرقانونی، غیرانسانی و محکوم به شکست دانست و گفت: نیروهای آمریکایی با تداوم اشغال خاک سوریه مشغول غارت نفت و ثروت این کشور هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۴    
معاونت فرهنگی دبیرخانه شورای مدارس اهل سنت با همکاری مرکز خدمات حوزه، مسابقات سراسری قرآن، ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را به صورت مجازی برگزار می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۸    
معاون بین الملل بنیاد سعدی در وبینار زبان فارسی؛ قدرت نرم دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران گفت: زبان فارسی می تواند پل ارتباطی میان دنیای خارج از ایران و جهان ایرانی به عنوان یک کل باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۸    
کارشناس تحولات غرب آسیا معتقد است آمریکا درحال بازتولید یک داعش بعثی است تا حضور خود را در عراق توجیه کند و این درحالی است که حشد شعبی به تنهایی می تواند از عهده داعش برآید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۳    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این ستاد ستاد ملی نیست بلکه ستاد دولتی کروناست، اشکال کار هم این است که حتی توصیه هایی که از وزارت بهداشت و درمان که قطعاً با نخبگان زیادی در تماس هستند به ستاد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۹    
بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص)، برنامه ای تدارک دیده است تا در آن دانشمندان کشور های اسلامی تجربیات علمی و فناورانه خود را به اشتراک بگذارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۹    
محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به تحلیل تصویر چهره با استفاده از فناوری هوش مصنوعی شدند که می تواند حالت چهره را به صورت مستقل از شخص در تصاویر کنترل نشده شناسایی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۹    
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: قصد داریم پارک هایی که امکان توسعه فیزیکی دارند را به مقر دانش بنیان در استان تبدیل کنیم تا فضای مناسبی برای شرکت های دانش بنیان در هر استان داشته باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۴    
واحد اطلاعات اکونومیست می گوید جو بایدن احتمالاً تقابل اقتصادی با چین را تشدید می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۷    
در وضعیت هشدار این روزها، بیمارستانها مرکز مراجعه بیماران زیادی می باشند که استیصال و درد و رنج عمیقی دارند و هیچ دستاویز و پناهی به محکی قرآن و مناجات با خدا نمی توان برای بیماری یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۷    
رئیس کمیسیون اروپایی در حالی که دیگر زمان زیادی تا پایان مهلت مقرر برای دستیابی به توافق با انگلیس در مذاکرات برگزیت وجود ندارد، همچنان از اختلافات جدی با لندن خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۷    
نهاده های دامی را کاهش واردات می داند. به گفته او، میزان واردات نهاده های دامی، 40 درصد کاهش یافته است و تا زمانی که عطش بازار گرفته نشود در بر همین پاشنه خواهد چرخید و ریسک صنعت پروتیین دامی ایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۷    
حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت آن حضرت، به همت خادمان سیاه پوش شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۱    
حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی تفکر بسیجی را یک تفکر قرآنی و الهی دانست که می تواند جامعه را در مسیر پیشرفت و ارزشهای اسلامی پیش ببرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت کمک معیشتی و وام یک میلیونی فقط به سرپرستان خانوارهای بدون درآمد انجام می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۰    
اتاق افسران ارتش یمن در تازه ترین گزارش روزانه خود از 72 بار نقض توافق آتش بس الحدیده و حمله به مناطق مسکونی یمن توسط ائتلاف متجاوز عبری-عربی-غربی خبر داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۰    
یک مسئول امنیتی گردانهای حزب الله عراق تاکید کرد: هیچ تغییری در موضع ما در خصوص اشغالگران آمریکایی ایجاد نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۴    
کلب صادق نقوی رهبر شیعیان هند که از حامیان بارز انقلاب اسلامی ایران، وحدت اسلامی و محور مقاومت در ھند بود دارفانی را وداع گفت. به مناسبت این رخداد ابراهیمی ترکمان پیام تسلیتی صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۴    
مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب با تاکید بر اینکه نباید دستاورد این زجری که مردم در این چند سال کشیدند، از بین برود، گفت: نباید برای آزادسازی ارز صادرات نفت از کره ای ها لوازم خانگی وارد کنیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۶    
اداره آمار ایتالیا پیش بینی کرده که میزان زاد و ولد در این کشور در سال جاری میلادی به دلیل بحران کرونا به نقطه بسیار پایینی برسد و نابرابی های شغلی هم افزایش چشمگیری یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۶    
صادرات نفت عربستان در ماه سپتامبر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد کاهش یافت که دلیل آن کاهش شدید تقاضا برای نفت در بازار جهانی بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۲    
مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ در مصاحبه با یک نشریه آلمانی گفت: ترامپ با وجود مخالفت با نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، سرانجام و ناگزیر کاخ سفید را ترک خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۲    
در حالی که 25 روز از اجرای قرنطینه سراسری در فرانسه می گذرد فوت 1005 نفر در شبانه روز گذشته نگرانی ها را در این کشور افزایش داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۲    
رسانه های صهیونیستی از سفر هفته آینده وزیر خارجه این رژیم به بحرین که اخیرا توافق سازش با تل آویو امضا کرده است، خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۱    
نماینده اسلام آباد به همراه 32 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درباره ضرورت اتخاذ تدابیر فوری برای حمایت از اقشار آسیب پذیر در مقابل گرانی های اخیر تذکر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۱    
بر اساس توافق آتش بس میان باکو و ایروان، ارتش جمهوری آذربایجان بامداد روز چهارشنبه وارد منطقه کلبجار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۱    
حمله عناصر باقی مانده گروه تروریستی داعش به منزل رئیس پلیس صلاح الدین و زخمی شدن و وخامت حال وی، زخمی شدن سه نظامی در کرکوک در حمله تکفیری ها و عملیات موفق حشد شعبی در دیالی از مهمترین اخبار امنیتی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۱    
نائب رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن تشریح نتایج گفت وگوهای اخیر قاهره گفت، فتح قصد کشاندن حماس به سمت سازش سیاسی را دارد و حماس به این موضوع نه گفته زیرا این تجربه قبلا شکست خورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی های کمرشکنی که یک روز با تخم مرغ آغاز شد، حالا به مرغ رسیده و امروز قیمت مرغ تبدیل به نمادی از ناکارآمدی و ناهماهنگی در اجرا و سیاستگذاری شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۱    
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که طرح عملیات تروریستی اعضای داعش در مسکو را خنثی کرده و یک نفر نیز تا کنون بازداشت شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۱    
تحولات میدانی و امنیتی استان مأرب حاکی از آن است که ائتلاف سعودی برای تسلیم این استان به نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن آماده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۰    
یک فعال اقتصادی و دو شهروند ایرانی که به اتهامات واهی، در خارج از کشور بازداشت شده بودند، با یک جاسوس دو تابعیتی که برای رژیم صهیونیستی فعالیت می کرد، تبادل و آزاد شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۰    
همزمان با 5 آذر روز بسیج مستضعفین، عملیات اجرایی احداث شهرک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (ساکنان زاج و داربست) با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به زمین زده شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۰    
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در استان گلستان هر پروژه ناتمام که پیمانکار داخلی و یا خارجی نتوانسته اند به مرحله اجرا برسانند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۹    
رئیس جمهور گفت: دولت آینده آمریکا باید کارهای بزرگی را انجام دهد و بتواند در برابر آن همه اقداماتی که چهره آمریکا را تخریب کرد تا حدی شرایط را جبران کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۹    
پیشوای جهان تشیع، امام جعفر صادق (ع) می فرماید: هرکس او را زیارت کند، بهشت بر او واجب می شود. در حدیث دیگری آمده است: زیارت او، هم سنگ بهشت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۹    
وزیر بهداشت از تأمین واکسن کرونا از سه طریق برای 20 تا 21 میلیون نفر خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۸    
مسئول تیم مذاکره کننده آمریکا در مذاکرات هسته ای برجام، در مصاحبه ای برخی موانع بر سر راه احیای این توافق را یادآوری کرد و گفت این توافق یک شبه احیا نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۸    
در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی بسیج را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران خواندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۷    
طرح ممنوعیت خروج مسؤولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسؤولیت تا سپری شدن مراحل قانونی در مجلس شورای اسلامی تهیه و تدوین شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۷    
مذاکرات جدیدی برای برجام انجام نخواهد گرفت زیرا مذاکرات برجام در گذشته انجام شده و مراحل خود را طی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۷    
عیسی کلانتری (معاون حسن روحانی) به شکل رسمی، علنی، به صراحت و بدون ترس به حضرت امام اهانت کرده و ایشان را فرزند آمریکا خطاب کرده است!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۷    
معاون درمان وزارت بهداشت، در مورد وقوع برخی از مرگ های کرونایی در سنین سالمندی، نکاتی را توضیح داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۷    
هر یک از کودکان کار آرزویی داشتند و آرزو را به گونه ای معنا می کردند. بزرگ مردانی کوچک که خوب می دانستند چرخ هیچ صندلی ای تا ابد برای هیچ انسانی نمی چرخد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امیرالمومنین امام علی علیه السّلام در حدیثی می فرمایند: صِیانَةُ المَرأةِ أنعَمُ لِحالِها وَ أدوَمُ لِجَمالِها. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۷    
ناصر یکی از سارقان حرفه ای لوازم خودرو است که با پیچ گوشتی در خودرو ها را باز می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۷    
شهید محمد بلباسی از شهدای لشکر عملیاتی 25 کربلا بودند که سال 95 در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسیدند. در این راستا گفت و گویی با همسر شهید بلباسی ، محبوبه بلباسی انجام شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۷    
همزمان با فرارسیدن سالروز وفات حضرت معصومه(س)، هیأت ها مراسم عزاداری برپا می کنند که باتوجه به شرایط کرونایی برخی از مجالس به صورت مجازی خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۷    
منابع سوری بامداد چهارشنبه از تجاوز رژیم صهیونیستی به منطقه جبل المانع در حومه دمشق خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۷    
رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: اگر قرار باشد چند نفر از نمایندگان مجلس تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها را بر عهده داشته باشند، مسائل مختلف پیش می آید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: فرارسیدن هفته بسیج رو به همه بسیجیان این مرز و بوم تبریک گفته و به همین مناسبت تصویری با محوریت جمله شهید محرمعلی یزدی خدمت شما تقدیم می شود. م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۷    
چندی است که نام یک چهره جوان برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به گوش می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: صبح امروز مراسم شکرگزاری در کاخ سفید با حضور ترامپ و خانواده وی برگزار شد. م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تأمین نظر شورای نگهبان طرح اخذ مالیات از خانه های خالی را اصلاح کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۷    
وزیر امور خارجه آمریکا گفت، وزرای انتخابی دولت احتمالی بعدی این کشور در جهانی خیالی زندگی کرده اند و اهل مماشات هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۷    
رفرمانده نظامی ارشد جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه واشنگتن جنگ یمن را آغاز کرده است تاکید کرد که برای یمن اهمیتی ندارد چه کسی پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۷    
داوودآبادی در کتاب یاد یاران تلاش کرده با قلم خود گوشه هایی از حماسه آن رهاشدگان در فضای جبهه را به سینه تاریخ بسپارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۷    
وزارت جهاد کشاورزی در تامین نهاده های دامی کشور ضعیف عمل کرده است و نمی تواند در این شرایط، مقصر را وزارت صمت بداند و از کنترل اوضاع بازار دام و طیور و مدیریت توزیع نهاده های دامی شانه خالی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی جنبش حماس در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه، گفت که عادی سازی روابط کشورهای عربی با صهیونیستها باعث این تجاوزات شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۷    
انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده های نفتی کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد: مردم مراجعه به جایگاه ها جهت سوخت گیری را به ساعت شروع منع تردد موکول نکنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۷    
از زمانی که خودروسازان خارجی به ویژه پژو و رنوی فرانسه به بهانه تحریم صنعت ما را ترک کردند، تا به امروز 154 قطعه مهم خودرو داخلی سازی شده است و 340میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشتیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۷    
بر اساس نظر مقام معظم رهبری و آیت الله العظمی بهجت رحمه الله علیه، دعا کردن به زبان فارسی در قنوت نماز مانعی ندارد و نماز را باطل نمی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۷    
منابع محلی در جنوب افغانستان اعلام کردند که بر اثر انفجاری در شهرک عینو مینه شهر قندهار 23 نفر کشته و زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۷    
ما تا غروب مطلق دشمنان ایستاده ایم و به پیروزی ایمان داریم و آن را تعقیب خواهیم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۷    
این مراسم که به مناسبت سالروز رحلت حضرت معصومه (س) برگزار می شود از طریق سایت هیئت آنلاین، بستر پخش زنده مراسم های مذهبی پخش خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۷    
رئیس جمهور منتخب آمریکا از جنگ عراق حمایت کرد، موضع قاطعی در قبال جنگ خونین در یمن نگرفت،از این رو این اعتقاد وجود دارد که انتخاب تونی بلینکین برای پست وزارت خارجه آمریکا نیز جزو اشتباهات جدیدی از ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۷    
فکر میکنم که قادرم یک فضا اجماع، تفاهم و گفت وگو در سطح ملی و یک فضای گفت وگوی از موضع قدرت و عزت با خارج فراهم کنم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۷    
کارشناسان مسایل نظامی در تحلیل خود از حمله موشکی یمن به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو، مرحله آینده را برای عربستان سعودی سخت تر ارزیابی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۷    
قیمت تمام شده بلیط که 15 هزار تومان است. بالاخره در حد 5 هزار تومانش را مردم بدهند!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۷    
بایدناکارآمدی یافسادِ هرمدیر و نهادی را، بر عهدۀ خودِ اودانست واو را بازخواست کرد، نه این که انتظار داشت که هر جا اختلالی پدید آمد، بی درنگ و مستقیم، شخصِ ولیّ فقیه واردشده و دستور صادر کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۷    
دیدار بن سلمان با نتانیاهو در این برهه برای بن سلمان که در سیاست داخلی و منطقه ای است به نوعی قمار روی ترامپ دست زده بود یک ضرورت بود تا مرهمی بر شکست های مستمر او باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل دفتر مسافر سازمان راهداری با بیان اینکه صدور بلیت برای مسافر اتوبوس فقط با استعلام کد ملی متقاضی از سامانه وزارت بهداشت مبنی بر مبتلا نبودن به کرونا میسر است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۷    
منابع خبری از اولین نتیجه دیدار مخفی بنیامین نتانیاهو با ولیعهد عربستان در خاک این کشور خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۷    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات آخرین روز هفته با افزایش 10 هزار و 57 واحد روبرو شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۷    
درحالی دولت در پاسخ به منتقدان با پیش کشیدن موضوع تحریم ها بیان می کند شما اصلا می دانید مدیریت یعنی چه که امروز مردم گرانی های سرسام آوری را روی دوش خود احساس می کنند و قیمت اقلامی غذایی مانند مرغ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۷    
پژوهشگر و مدرس فلسفه گفت: طب سنتی بازخوانی یک سنت است و سعی دارد تا تعاملی بین طب قدیم و طب جدید برقرار کند بنابراین واژه سنتی در این عبارت به معنی قدیمی بودن نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۷    
شب گذشته یک زن سوئیسی با یک چاقو به مردم در فروشگاهی در این کشور حمله کرد که شواهد نشان می دهد وی از طرفداران داعش بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۷    
بررسی صورت های مالی شرکت های ملی نفت، ملی گاز و ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در سال 97 نشان می دهد که 94 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۷    
یک استاد علوم سیاسی دانشگاه بغداد گفت آمریکاها تلاش دارند این پیام را برسانند که کم رنگ شدن حضور آنها در عراق موجب رشد گروه تروریستی داعش می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۷    
خیلی از مشکلات کنونیِ ما ربطی هم به تحریم و مانند این چیزها ندارد؛ مربوط به ناهماهنگی ها است. این گرانی های اخیر واقعاً توجیه ندارد؛ بایستی مسئولین با هماهنگی علاج کنند.
  • ۱