دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۶:۳۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 17 آذر 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 2 آذر 1399 هم اندیشی 3 آذر 1399 هم اندیشی 4 آذر 1399 هم اندیشی 5 آذر 1399 هم اندیشی 6 آذر 1399 هم اندیشی 7 آذر 1399 هم اندیشی 8 آذر 1399 هم اندیشی 9 آذر 1399 هم اندیشی 10 آذر 1399 هم اندیشی 11 آذر 1399 هم اندیشی 12 آذر 1399 هم اندیشی 13 آذر 1399 هم اندیشی 14 آذر 1399 هم اندیشی 15 آذر 1399 هم اندیشی 16 آذر 1399 هم اندیشی 17 آذر 1399 هم اندیشی 18 آذر 1399 هم اندیشی 19 آذر 1399 هم اندیشی 20 آذر 1399 هم اندیشی 21 آذر 1399 هم اندیشی 22 آذر 1399 هم اندیشی 23 آذر 1399 هم اندیشی 24 آذر 1399 هم اندیشی 25 آذر 1399 هم اندیشی 26 آذر 1399 هم اندیشی 27 آذر 1399 هم اندیشی 28 آذر 1399 هم اندیشی 29 آذر 1399 هم اندیشی 30 آذر 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۳    
لایحه بودجه 1400 در یک نگاه کلی با رشد 45درصدی در بودجه عمومی مخارج دولت، رشد 25درصدی حقوق، رشد 250درصدی فروش نفت یا اوراق نفت بسته شده و این در حالی است که سهم مالیات در بودجه عمومی 29 درصد است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۸    
محققان یکی از شرکت های دانش بنیان نرم افزاری را پیاده سازی کردند که با ساخت تصویر سه بعدی از این گیرنده ها، بهترین ترکیب شیمیایی ممکن برای ساخت دارو متناسب با گیرنده های فرد را پیشنهاد می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۵:۱۳    
پنجمین با همکاری"سازمان مدیریت صنعتی"و"انجمن علمی مدیریت صنعتی" برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۸    
خواننده معروف عراقی که خواندن برای صدام حسین را نپذیرفته بود و بیش از 30 سال بود که خوانندگی را کنار گذاشته و قاری قرآن شده بود، قربانی کرونا شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین از آمریکا خواست هر چه سریعتر و بدون پیش شرط به برجام باز گردد و به هم تعهدات خود در قبال این توافق نامه بین المللی از جمله لغو تحریم ها اقدام کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۳    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت رفاه گفت: بسته معیشتی 100 هزار تومانی که قرار است به حساب سرپرستان خانوار واریز شود جدا از یارانه معیشتی (یارانه بنزین) است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۵:۱۳    
نیروی دریایی ارتش در پروژه جدید دفاعی خود، یک سیستم سونار غوطه ور مخصوص بالگردهای ضد زیردریایی را ارتقاء داده کرده که توان این نیرو برای کشف و درگیری با شناورهای زیر سطحی را افزایش خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۳    
علی ربیعی سخنگوی دولت دوشنبه شب باحضور در منزل شهید فخری زاده گفت: یاد و راه آن شهید بزرگوار قطعا ادامه خواهد یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۳    
مدیرمسؤول روزنامه کیهان نوشت: این سؤال از آقای رئیس جمهور نیست چرا با مصوبه ای که می تواند به زورگویی آمریکا و اروپا خاتمه داده و زمینه را برای لغو تحریم ها فراهم آورد، مخالفت می کنند؟!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۳    
یک کارمند حسام الدین آشنا ضمن روایت وارونه از ماجرای تصویب قانون ضدتحریمی مجلس مدعی شد این کار بسیار بد، مضر و خطرناک است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۹    
تولید دهانشویه گیاهی با اثرات ضد میکروبی و ضد التهابی در کشور عکس تزیینی است
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۴    
دبیرکل اتحادیه مشرقی لبنان با استناد به تعبیر دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه "دشمن باید روی یک پا منتظر پاسخ ما باشد" ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۴۹    
دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی روایتی از جلسه روز گذشته دانشجویان با رئیس قوه قضائیه را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۴۹    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت آقای احمدی نژاد، پیشنهاد شد که آقای زارعی وزیر نفت باشند اما ایشان قبول نکردند و گفتند افرادی را بهتر از خود برای وزارت نفت می شناسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۹    
حاج علی محمدپور ساکن روستای شیرکلا از توابع بخش چمستان شهرستان نور اموالش را به ارزش بیش از 300 میلیارد ریال با نیات مذهبی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۴    
یک نماینده مجلس با بیان اینکه دولت مدیریت درستی در بودجه ندارد، گفت: ما می گوییم به قشر کم درآمد 120 هزار تومان کالابرگ می دهیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۴    
انتشارات فانوس دریایی در کشور کلمبیا کتاب عمویم سلیمانی که در بردارنده 20 داستان از سردار شهید سلیمانی است را برای مخاطبانش ترجمه و منتشر می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۲۹    
پادشاه عربستان سعودی امروز نامه ای را توسط وزیر تجارت کشورش به رئیس جمهور عراق فرستاد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۹    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بودجه سال 1400 گفت: دولت باز هم نتوانسته تحولی در بودجه نویسی داشته باشد و تکرار همان بودجه نویسی غلط باز هم مشکلات کشور و مردم را افزایش خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۹    
جدول دارایی های بانک مرکزی نشان می دهد موجودی طلای این بانک در سال 97 از 96 هزار و 683 میلیارد تومان به 67 هزار و 880 میلیارد تومان کاهش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۰۴    
پس از گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی درباره سرگردانی ساکنان فلسطین اشغالی، خبرگزاری رسمی امارات در بیانیه ای به نقل یک شرکت هوایی از صهیونیست ها عذرخواهی و تأکید کرد که سیاست این کشور در پذیرش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۵۹    
رئیس مجلس در دیدار وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: توفیق اجباری حذف نفت از بودجه را پیش رو داریم و می توانیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۵۹    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: مقاومت و ایستادگی ملت سوریه موجب گردید تا محور مقاومت در منطقه تقویت گردیده و طرح ها وخواب شوم دشمنان به ویژه برای ملت سوریه نقش بر آب شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۵۹    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی توضیحاتی درباره واکسن کرونا و تلاش های این بانک برای انتقال پول در این زمینه ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۵۴    
صهیونیست ها تصور می کنند با ترور شهید فخری زاده ابتکار عمل را در برخورد با ایران در دست گرفته اند، ولی این جمهوری اسلامی است که گوی و میدان را به طور کامل در دست دارد و می تواند در زمان و مکان مناسب ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۵۴    
بررسی های میدانی مشخص کننده آن است که بسیاری از بانک های کشور انگیزه ای برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن ندارند و از هر 100 میلیون تومان تسهیلات پرداخت در سال 99 تنها 1 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۵۴    
فرمانده قرارگاه بقیه الله(عج) با صدور پیامی درگذشت علی اصغر زارعی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۴۹    
مجموع دارایی ارزی بانک مرکزی در سال 97 به عدد 97 میلیارد و 413 میلیارد دلار رسید که نسبت به سال 96 حدود یک میلیارد و 548 میلیارد تومان رشد داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۴۹    
شورای اتحادیه اروپا در بخشی از بیانیه خود که دوشنبه صادر شده خواستار همکاری با دولت آمریکا در خصوص برجام شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۹    
دبیرکل اتحادیه عرب مدعی شد که بازگشت به برجام بدون تغییر رفتار ایران کشورهای منطقه را تهدید خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۴    
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه آلمان از همه طرف ها خواست خواستار بازگشت بی قید و شرط آمریکا به برجام شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۴    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت علی اصغر زارعی را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۲۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان دو کشور استقلال، عزت و پیشرفت کشورهای اسلامی را نمی خواهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۴    
منابع خبری از حمله گشتی های امنیتی رژیم سعودی به مسجدی در شهرک عوامیه در منطقه قطیف واقع در شرق عربستان سعودی خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضائیه، از نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب قانون راهبردی کاهش تحریم ها و وادار کردن دشمن به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۹    
این خون نامه را می توان ادامه داد اما اگر در خانه کس است، یک حرف بس است. شخصیتی که چهل سال منتظر شهادت و بیست سال، منتظر ترور بوده است، صدایش درنیامده و دستی در بیت المال نبرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۴    
سوال اساسی اینجاست که چرا در حوزه نظامی می توانیم کاری بکنیم که بزرگترین ارتش های دنیا باید از احساس محترم شمرده شدن از طرف نیروی دریایی سپاه با افتخار یاد کنند ولی در حوزه مذاکرات هسته ای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۴    
روحانی کسی بود که در دولت اصلاحات مذاکرات هسته ای را بر عهده داشت و در نهایت آن را به عنوان پرونده ای شکست خورده که منجر به صدور هفت قطعنامه علیه ایران شد، به دولت بعدی واگذار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۴    
کتاب تاریخ شفاهی جنگ سایبری به روایت مرحوم علی اصغر زارعی منتشر می شود. برای این کتاب، 22 جلسه گفت وگوی فعال در 2 سال برگزار شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۴    
ائتلاف به اصطلاح ضد داعش که آمریکا هدایت آن را برعهده دارد روز یکشنبه یک کاروان تجهیزات لجستیک را از منطقه کردستان عراق برای شبه نظامیان تحت حمایت خود در شرق سوریه فرستاد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۴    
نیروهای حشد شعبی موفق شدند در عملیات ضد تروریستی خود یک سرکرده داعشی را به هلاکت برسانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۹    
یکی از نهادهایی که در واقعه ترور شهید فخری زاده، بسیار بد عمل کرد، صدا و سیما بود. متاسفانه رسانه ملی کشور در این موضوع به معنای واقعی کلمه، گیج بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۹    
مهدی فضائلی در واکنش به شایعات بی اساس ضدانقلاب نوشت: به کوری چشم دشمنان و به فضل الهی و با دعای خیر ارادتمندان، حضرت آقا سلامت و بانشاط به انجام برنامه های شان طبق روال مشغولند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۴    
نماینده تهران در مجلس با اشاره به لایحه بودجه 1400 گفت: ایرادات متعدد و عدم تطابق ارقام با واقعیات به احتمال زیاد موجب رد کلیات از سوی نمایندگان خواهد شد چرا که نمی توانیم بپذیریم درآمد نفتی 250 درصد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۹    
مادر شهید طارمی می گوید: می دانستم هادی به سوریه و عراق می رود و همراه حاج قاسم است، اما اینکه دقیقا کارش چیست نمی دانستم. وقتی از ماموریت می آمد، زیر کفش هایش را می بوسیدم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۴    
سه کشور اروپایی عضو برجام، ضمن ابراز نگرانی از تصمیم ایران برای نصب سانتریفیوژهای جدید در تاسیسات نطنز، این اقدام را ناقض توافق هسته ای و مخالف دیپلماسی ادعا کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مصوب مجلس از 4 ماه قبل در دستور کار کمیسیون قرار داشت، گفت: خون شهید فخری زاده باعث شد کاری که بررسی آن زمان زیادی می برد، سریع تر به نتیجه برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۹    
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با اقدامات بموقع دستگاه قضایی استان گلستان از خروج حدود دوهزار میلیارد تومان پول و 30 کیلوگرم شمش طلا از استان گلستان و کشور جلوگیری شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۹    
مدیر کل امنیت عمومی لبنان درباره وجود توطئه های تروریستی و تاثیر نابسامانی اوضاع سیاسی و اقتصادی بر امنیت کشور هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: جو مانچین سناتور دموکرات ایالت ویرجینیای غربی روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه ان بی سی ضمن انتقاد شدید از عملکرد دونالد ترامپ در مقابله با بحران کرونا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رویکرد میان مدت و بلندمدت دولت ها تقویت بنیه اقتصادی خانوارها و افزایش ارزش پول ملی باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۹    
معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد که توطئه های عربستان سعودی در منطقه در خدمت به منافع رژیم صهیونیستی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:پیش بینی های که داریم این است که امسال هم اصلاح ساختار بودجه روندی بهتر از سنوات گذشته نداشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۴    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مردمی که 8 سال دفاع مقدس پیشگام خدمت و مقاومت بودند، شایسته بهترین خدمات هستند و انتظار می رود کار اساسی برای مشکل جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب انجام شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۴    
مجموع بودجه کل استان های کشور در لایحه بودجه سال آینده معادل 353 هزار و 621 میلیارد تومان است که از این میزان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۴    
2300 استاد بسیجی دانشگاه آزاد طی نامه ای به رئیس بنیاد مکتب حاج قاسم سلیمانی نوشتند: ما تمام ظرفیت ها را جهت پیشبرد اهداف بنیاد در طبق اخلاص گذاشته و پا در رکاب این مکتب جهانی حاج قاسم هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۴    
نماینده مردم شاهین شهر به وزیر علوم ضرورت نظارت بیشتر بر مدیریت و آموزش دانشگاه های جامع علمی و کاربردی را متذکر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۴    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه دولت جوان و کارآمد این نیست که حتما رئیس آن 30 ساله باشد، گفت: دولت فعلی از بعد از تاریخ مشروطه پیرترین دولتی بود که داشتیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۹    
مظفرالدین شاه قاجار پنجمین پادشاه ایران از دودمان قاجار بود، وی آخرین پادشاه ایران است که در ایران درگذشته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۴    
وزیر خارجه سوریه صبح فردا (سه شنبه) با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۴    
رئیس پیشین سیا با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یک کشور مستقل است و کشورهای دیگر حق ندارند مقام های ارشد این کشور را به قتل برسانند، گفت که ترور فخری زاده باید محکوم شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۹    
آقای آخوندی تماس هایی که می گرفت و یا تماس هایی که با وی گرفته می شد، اعلام می کرد که بگویید آقای موسوی با 60 درصد آرا جلوتر است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۹    
وزیر خارجه لبنان گفت، اگر آمریکا شرط عدم حضور حزب الله را در دولت لبنان بگذارد، همان طرفی است که مانع تشکیل دولت جدید شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۴    
خبرگزاری رویترز روز دوشنبه گزارش داد، شمار مبتلایان و تلفات ویروس کرونا در جهان به 66 میلیون و 400 هزار تن مبتلا و یک میلیون و پانصد هزار فوتی افزایش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۴    
در پی دستور رئیس قوه قضائیه حجت الاسلام والمسلمین درویشیان رئیس کل بازرسی کشور دقایقی پیش به منظور پیگیری مشکلات و معضلات آبگرفتگی اهواز و دیگر شهرستان های خوزستان وارد اهواز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن اینکه یکی از مطالبات جدی نمایندگان را توجه به وضع معیشتی کارگران می داند، معتقد است که دخالت های دولت مانع افزایش حقوق کارگران متناسب با نرخ تورم شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۹    
گویا وام 50 میلیونی ازدواج برای سال بعد 50 میلیون می ماند و تورم موجود نتوانست آن را در ردیف بودجه سال بعد بیشتر کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۴    
الگوی حرکت در گام اول براساس بیانیه دارای شش رکن مبدا، مقصد، محرک، متحرک، زمان و مکان است و همین ارکان در الگوی حرکت گام دوم نیز جاری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۴    
دولت بنگلادش روند انتقال مسلمانان آواره روهینگیا از مرزهای این کشور با میانمار به یک جزیره دور افتاده در خلیج بنگال را آغاز کرد.