دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۴:۳۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 2 آذر 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 2 آذر 1399 هم اندیشی 3 آذر 1399 هم اندیشی 4 آذر 1399 هم اندیشی 5 آذر 1399 هم اندیشی 6 آذر 1399 هم اندیشی 7 آذر 1399 هم اندیشی 8 آذر 1399 هم اندیشی 9 آذر 1399 هم اندیشی 10 آذر 1399 هم اندیشی 11 آذر 1399 هم اندیشی 12 آذر 1399 هم اندیشی 13 آذر 1399 هم اندیشی 14 آذر 1399 هم اندیشی 15 آذر 1399 هم اندیشی 16 آذر 1399 هم اندیشی 17 آذر 1399 هم اندیشی 18 آذر 1399 هم اندیشی 19 آذر 1399 هم اندیشی 20 آذر 1399 هم اندیشی 21 آذر 1399 هم اندیشی 22 آذر 1399 هم اندیشی 23 آذر 1399 هم اندیشی 24 آذر 1399 هم اندیشی 25 آذر 1399 هم اندیشی 26 آذر 1399 هم اندیشی 27 آذر 1399 هم اندیشی 28 آذر 1399 هم اندیشی 29 آذر 1399 هم اندیشی 30 آذر 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۸:۵۷    
ترابی سازنده خطایاب شبکه های توزیع برق اظهار کرد: راه برون رفت کشور ما از شرایط سخت توجه به پیشرفت های علمی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۲    
در مطلب زیر روایتی خواندنی از نحوه مجروح شدن و شهادت و تدفین سردار حاج عباس برقی را از نظر می گذرانید. شهیدی که در سردخانه زنده شد!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۵۸    
در قسمت 19 سریال خانه امن پخش شد و در این قسمت، نیروهای اطلاعاتی به دنبال یکی از چهره های اصلی داعش که در سریال ابوعامر معرفی می شود،در حال شناسایی و عملیات اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۳    
به دنبال یک حادثه تیر اندازی در یکی از رستوران های شهر بِلِویو در ایالت نبراسکای آمریکا، دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۳    
وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که در حمله به مواضع طالبان در استان ارزگان 31 عضو این گروه کشته و 23 تن دیگر زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بازار خودرو هفته گذشته را در حالی آغاز کرد که اختلافات قیمتی آن به طور بی سابقه ای افزایش یافته بود و حتی در برخی مواقع قیمت یک خودرو از نمایشگاهی به نمایشگاه دیگر تا 30 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۳    
به دنبال خروج ایالات متحده از پیمان آسمان باز، وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای ضمن انتقاد از اقدام ریاکارانه واشنگتن خاطرنشان کرد که مسکو به دنبال تضمین های کاملی است که کشورهای باقی مانده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۳    
فرزند محمود کریمی از مادحان تهرانی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از انجام جراحی موفقیت آمیز روی پدر خود خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۳    
یاران آیت الله هاشمی باز هم پیشقدم شدند و کاندیداهای احتمالی خود را معرفی کردند. حزب کارگزاران سازندگی حزبی اصلاح طلب است اما تفاوت هایی جزئی با سایر احزاب این جریان دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۳    
توئیتر حتی برای این اتفاق بارها توئیت رئیس جمهور آمریکا را حذف یا برچسب زنی کرد و آن را گمراه کننده خواند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۶    
حسام الدین آشنا به عنوان متهم جرم سیاسی بابت دو مورد اتهام نشر اکاذیب با شکایت معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور و همچنین شکایت سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه، دفاعیات خود را شرح داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۶    
رئیس قوه قضاییه گفت: تهدید امنیت غذایی مردم توسط سوداگران و سودجویان جنایت علیه مردم است و بازی کردن با امنیت جانی مردم یک مسأله عادی نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۶    
رئیس جمهور سوریه، طی احکامی جداگانه، فیصل مقداد را به عنوان وزیر خارجه، بشار الجعفری را معاون او و بسام الصباغ را نیز به عنوان نماینده دائم این کشور در سازمان ملل تعیین کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۶    
شاخص کل بورس تهران روز را با روند کاهشی شروع کرد و با افت 27 هزار واحدی همراه بود. بسیاری از نمادها با افزایش عرضه روبرو بودند و شستا بیشترین اثر را در روند شاخص گذاشت اما در ساعات پایانی روندی صعودی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۶    
رئیس شرکت بیوتکنولوژی ایالات متحده در مصاحبه ای با هفته نامه آلمانی Welt am Sonntag اعلام کرده است که دولت ها مجبورند بین 25 تا 37 دلار به ازای هر دوز واکسن ویروس کرونا هزینه کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت حجت الاسلام سید یحیی جعفری را تسلیت گفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۱    
موسسه تحقیقاتی فریزر از افت 15 پله ای آزادی اقتصادی ایران خبر داد و اعلام کرد در میان 162 کشور جهان، ایران در رتبه 158 قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۱    
آمریکا بیش از یک تریلیون دلار در افغانستان متحمل هزینه شده؛ اما با ناامیدی از رسیدن به خواسته 20 ساله خود دست دوستی به سوی کسانی دراز کرده که تا چندی قبل برای سر آنها جایزه تعیین کرده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی بار دیگر خواستار عدم بازگشت دولت آمریکا به توافق هسته ای با ایران شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۱    
یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به رونمایی از ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نوشت، ناو جدید ایران یک تهدید نامتقارن و یک زرادخانه شناور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۱    
سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی محدودیت جغرافیایی ندارد گفت: امروز قدرت فرسایشگر انقلاب اسلامی آمریکا را از قرارگاه راهبردی اش دور کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: بی تدبیری وزارت جهاد رشد بی رویه قیمت مرغ را رقم زده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۱    
در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجدی در ایالت زامفارا در نیجریه 5 نفر کشته و 40 تَن ربوده شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۱    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با یک نشریه اماراتی، با حمایت از رویکردهای دولت ترامپ علیه ایران گفت، رئیس جمهور آمریکا هر آنچه که برای اطمینان از امنیت آمریکایی ها لازم باشد را حفظ می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۱    
پیش بینی ها حاکی از آن است که طی یک تا 2 سال آینده چین جایگاه کشور با بیشترین ظرفیت پالایش نفت در جهان را از آن خود کند و در این زمینه آمریکا را پشت سر بگذارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۱    
تظاهرات هزاران صهیونیست علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۱    
معاون دبیرکل جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در سخنانی تأکید کرد که این جبهه با هرگونه همکاری های امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی مخالف است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۱    
یک منبع سوری تأکید کرد که اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر انجام حمله هوایی به منطقه البوکمال در مرزهای مشترک سوریه و عراق صحت ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی آمریکا، در واکنش به انتشار خبری از سوی نشریه پولیتیکو در مورد درخواست یک مقام ارشد جمهوریخواه از وی برای قبول نتیجه انتخابات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۱    
وزیر خارجه آمریکا با سفر به دوحه قطر، با نمایندگان طالبان و دولت افغانستان به طور جداگانه گفتگو کرد حال آنکه ظاهراً این اقدام به پیشرفت قابل ملاحظه ای در روند صلح منجر نخواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۱    
مردم فرانسه در اعتراض به لایحه دولت این کشور برای افزایش قدرت پلیس، اقدام به برپایی تظاهرات کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۱    
هاشمیان گفت: من نمی دانم چرا دکتر ملک زاده طلبکارانه صحبت می کنند؟ پروژه کرونای کشور، کلیه مسائل پژوهشی و کلیه نظراتی که درباره دارو است، زیر دست ایشان بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۱    
ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی آخرین دستاورد نیروی دریایی سپاه پاسداران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۱    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تهدید را با تهدید و امنیت را با امنیت جواب می دهیم و برای ما به هیچ عنوان قابل قبول نیست که کشتی ها باری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۱    
رئیس مجلس گفت: امروز جوانان متعهد و خلاق در بسیج توانسته اند در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، دانش بنیان، فضای مجازی و جهادی بارهای زیادی را از دوش حاکمیت بردارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۱    
جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اعمال محدودیت های کرونایی دقایقی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۱    
یک عضو ارشد حماس اعلام کرد، به تشکیلات خودگردان فلسطین در مقابل بازگرداندن سفرایش به ابوظبی و منامه وعده های مالی داده شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۶    
چرا باید یک خبرگزاری خارجی، گزارش بازرسان آژانس درباره تاسیسات ایران را قبل از انتشار رسمی در اختیار گرفته و آن را منتشر کند؟!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۶    
حسین مرعشی، از دستگیرشدگان فتنه 88 در بخشی از یک مصاحبه که اعتمادآنلاین آنرا منتشر کرد، گفته است: مسأله اصلی در این کشور اقتصاد و تحریم است و این باز هم به نظرم گفتمان محوری رقابت 1400 خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۶    
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران گفت: دشمنان با استفاده از اراذل و اوباش و برخی عوامل داخلی خود سعی دارند که امنیت کشور را برهم بزنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۶    
چپ های ستادی با مشخص شدن بیشتر ناکارآمدی گفتمان خود در دولت، مجلس دهم و شورای شهر؛ به جای عذرخواهی و اشاره به مثبتات رقیب اما به "ترور مدیریت جهادی" روی آورده اند.