دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۱:۲۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 15 آذر 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 2 آذر 1399 هم اندیشی 3 آذر 1399 هم اندیشی 4 آذر 1399 هم اندیشی 5 آذر 1399 هم اندیشی 6 آذر 1399 هم اندیشی 7 آذر 1399 هم اندیشی 8 آذر 1399 هم اندیشی 9 آذر 1399 هم اندیشی 10 آذر 1399 هم اندیشی 11 آذر 1399 هم اندیشی 12 آذر 1399 هم اندیشی 13 آذر 1399 هم اندیشی 14 آذر 1399 هم اندیشی 15 آذر 1399 هم اندیشی 16 آذر 1399 هم اندیشی 17 آذر 1399 هم اندیشی 18 آذر 1399 هم اندیشی 19 آذر 1399 هم اندیشی 20 آذر 1399 هم اندیشی 21 آذر 1399 هم اندیشی 22 آذر 1399 هم اندیشی 23 آذر 1399 هم اندیشی 24 آذر 1399 هم اندیشی 25 آذر 1399 هم اندیشی 26 آذر 1399 هم اندیشی 27 آذر 1399 هم اندیشی 28 آذر 1399 هم اندیشی 29 آذر 1399 هم اندیشی 30 آذر 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: نمایندگان مجلس با پیشنهاد اصلاحی در ماده 9 طرح برخی احکام مربوط به ساختار بودجه مبنی بر اعطای تنفس خوراک به پتروپالایشگاه ها برای رهایی از خام فروشی نفت موافقت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۲۲    
کتاب زندان جو (خاطرات درزکرده یک زندانی سیاسی)با ترجمه اسما خواجه زاده توسط انتشارات کتابستان منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۳    
ذوب آهن اصفهان در راستای خودکفایی و بومی سازی و به دنبال تولید ریل های مورد نیاز راه آهن و مترو 10 آذرماه ، موفق به تولید انبوه ریل زبانه سوزن شد و با این موفقیت چشمگیر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۳:۵۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در جدول زیر قیمت روز انواع برلیانس در بازار آزاد را مشاهده می کنید. م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۳۸    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 323 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 50 هزار و 917 نفر رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۹    
کتاب به اضافه مردم؛ ده اصل اساسی برای کار فرهنگی اثری از روح الله رشیدی است که انتشارات راه یار چاپ اول آن را در سال 1399 راهی بازار نشر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۰:۰۸    
برنامه تلویزیونی بدون توقف این هفته به موضوع چالش های اقتصادی کشور خواهد پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۳    
حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی سیرت با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۹    
یکی از نویسندگان و تحلیلگران معروف کویت، گفت که با توجه به سابقه ترور دانشمندان هسته ای توسط موساد، شهید فخری زاده نیز توسط این سرویس جاسوسی ترور شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۴    
چشم در مقابل چشم، بحران در مقابل بحران و تباهی در انتظار شروع کننده آن است. لذا اگر اکنون این بحران گریبانگیر مناطقی مانند جیزان شده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۵    
موسسه رتبه بندی اس اند پی گلوبال اعلام کرد: شیوع کرونا در جهان سبب شده است تا میزان استقراض بالا رود و رقم بدهی در جهان در سال جاری به 200 تریلیون دلار برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۵    
ذوب آهن اصفهان در راستای خودکفایی و بومی سازی و به دنبال تولید ریل های مورد نیاز راه آهن و مترو 10 آذرماه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۵    
با وجود کاهش قیمت طلا در روز جمعه، اما احتمال یک بسته محرک مالی جدید، سبب شد تا این فلز گرانبها، نخستین هفته افزایشی در 4 هفته گذشته را ثبت کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۵    
از ابتدای سال تا کنون 31 جلسه هیات پذیرش در زمینه پذیرش شرکت ها در بورس تهران تشکیل شده که به پذیرش 62 شرکت در بورس تهران منتج شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۰    
عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با تاکید بر اینکه بازگشت اقتدارآفرینی به کشور در دولت بعدی ضروری است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۲۴    
در پی انتشار مفاد بودجه 1400 و درج نام بنیاد شهید سلیمانی در ردیف بودجه های پیشنهادی دولت، دختر این شهید در بیانیه ای از دولت خواست بودجه درنظر گرفته شده به این مجموعه را برای حل مشکلات مردم اختصاص ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۲۴    
محمد عبیاوی شهردار بندر امام خمینی(ره) با ابلاغ استاندار خوزستان تعلیق شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محمد ایمانی فعال رسانه ای با انتشار فیلمی از درماندگی رژیم صهونیستی در مقابل عملیات شناسایی پهپادهای جبهه مقاومت در کانال تلگرامی خود نوشت: ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۹    
رئیس سازمان حشد الشعبی ضمن تاکید بر اینکه رزمندگان این سازمان، مدافع ملت عراق و مطالبات برحق آنها می مانند، درباره ادامه توطئه ها برای تخریب چهره این سازمان هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۹    
بررسی و ارزیابی پرونده درمانی و اقدامات انجام شده در خصوص مرگ نوزاد آبدانانی در کمیسیون تخصصی انجام شد که توسط روابط عمومی علوم پزشکی در اختیار رسانه ها قرارگرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۹    
مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به فعالیت موج فعال بارشی در استان گفت: از فردا یکشنبه شانزدهم آذرماه بارش های سراسری در استان تهران آغاز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۹    
نیروی دریایی انگلیس خبر داد که طی دو هفته گذشته ناوگان دریایی روسیه در نزدیکی آب های منطقه ای انگلیس حضور چشمگیری داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۹    
وزیر خارجه عربستان سعودی از آمریکا خواست تا در هر توافق احتمالی با ایران، با کشورهای عربی خلیج فارس، مشورت شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۴    
بازار سهام امروز شنبه 15 آذرماه در ابتدای معاملات با عرضه های محسوس کار خود را کاهشی آغاز کرد و بیش از 6 هزار واحد افت کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۴    
بعقوب معراجی عضو جدا شده از گروهک منافقین، می تواند یک شاه کلید برای پرونده مالی گروهک، افراد و احزابی که از این گروه پول دریافت کرده اند، به حساب آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۴    
وزیر بهداشت، با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران، گفت: در این شرایط هم، ما پنج به یک از آمریکا جلو هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۴    
پاسخ ایران نه تنها در سطحی که ما خسارت دیده ایم هست بلکه پاسخ ایران بازدارنده و عبرت آموز خواهد بود و باید به شکلی دشمن را مجازات کرد که دیگر فکر تعدی به ذهنش خطور نکند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۸    
بررسی ها نشان می دهد در آینده حملات و جنگ های سایبری پس از بلایای طبیعی و رویدادهای آب و هوایی، اصلی ترین عامل آشوب و اختلال در جهان خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۸    
اجرای صحیح طرح شهید سلیمانی می تواند ظرف مدت 3 ماه زنجیره انتقال ویروس کرونا را 90 درصد کاهش دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۸    
رییس سازمان محیط زیست در خصوص توهین به بنیانگذار انقلاب اسلامی در دادسرای کارکنان دولت احضار و تفهیم اتهام شده و با قرار تامین آزاد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۸    
معاون اقتصادی رییس جمهوری گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا چهار تصمیم اقتصادی برای واحدهای آسیب دیده از اعمال محدودیت ها گرفته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۸    
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان اخلال در نظام اقتصادی موسوم به پروژه رضوان با حضور متهمان و وکیل شکات برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۵    
رئیس شورای شهر تهران بااشاره به اینکه آمار فوتی های ناشی از کرونا در پایتخت 40 درصد کاهش یافته است، گفت: تعطیلی ها و محدودیت های مربوط به کرونا باید تا رسیدن به آمار فوتی های کمتر از 10 نفر ادامه یابد
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با تأکید بر این موضوع که رعایت پروتکل های بهداشتی باید مدنظر همه افراد قرار داشته باشد گفت: وضعیت تهران از قرمز به نارنجی تغییر کرده اما این شرایط شکننده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۵    
جان مولانی کمدین، هنرپیشه و نویسنده آمریکایی می گوید پس از گفتن یک جوک در برنامه برنامه زنده شنبه شب (Saturday Night Live) سرویس های امنیتی از من بازجویی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۵    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش 25درصدی حقوق ها برای سال آینده مورد قبول نمایندگان نیست و این افزایش باید بر اساس تورم انجام شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۵    
سازمان برنامه و بودجه کشور در پیوست های مختلف منابع و درآمد های لایحه بودجه 1400 برای هر استان را هم منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۵    
شبکه خبری سی ان ان به نقل از مقام اطلاعاتی سابق آمریکا فاش کرده که دولت ترامپ از برقراری دیدار میان مقام های اطلاعاتی پنتاگون با تیم انتقالی بایدن جلوگیری کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۵    
یک نماینده فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان گفت، از کسانی که این جنبش را به دست داشتن در انفجار بندر بیروت متهم کردند، شکایت شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جمعی از مداحان طی روزهای اخیر در ماهشهر و بندر امام حضور پیدا کردند که این کار، موجب ارتقای روحیه مردم این منطقه شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۵    
سفارت ایران در کابل در پی انتشار ویدئوهایی در فضای مجازی منتسب به اتباع افغان تاکید کرد تردیدی نیست مناسبات دو کشور برادر و همسایه بر اصول و پایه های محکمی استوار است که اقدامات بدخواهان خللی در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۵    
نایب رئیس مجلس با اشاره به روند بررسی لایحه بودجه 1400 در مجلس گفت: تلاش می کنیم ارقام بودجه ای به خصوص درآمدها و منابع بودجه دقیق تر شود تا کسری بودجه را کاهش دهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۰    
امام جماعت مسجدجامع نظام مافی تهران گفت: از فروردین ماه 99 که مقام معظم رهبری به رزمایش همدلی اشاره کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۰    
ستاد تنظیم بازار با عرضه مستقیم تک محصولی در میادین میوه و تره بار ویژه شب یلدا موافقت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۰    
در کتاب جنگ خوب است مصاحبه مدیران و مشاوران امنیتی اطلاعاتی و مسئولان سیاست خارجی آمریکا را می خوانید و با تعریف جدیدی از عبارت امنیت ملی در آمریکا آشنا می شوید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۰    
نامزد حزب دموکرات آمریکا که در آستانه ورود به کاخ سفید قرار دارد، گفت مراسم تحلیف او به دلیل شرایط کرونا با حضور جمعیتی اندک و اغلب به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۵    
شما فکر نکنید انجام یک ترور کار یکی دو نفر است. در این عملیات و در عقبه آن شبکه ای برنامه ریزی و سازماندهی تروریست ها را بر عهده داشته است!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۵    
سفیر ایران در بغداد خبر داد که فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سفر اخیر خود به عراق با نخست وزیر و رئیس جمهور عراق دیدار کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۰    
کتاب روایت تسخیر ( روایتی تصویری از تسخیر لانه جاسوسی) به همت بنیاد بین المللی استکبارشناسی 13 آبان و توسط انتشارات سازمان بسیج دانشجویی منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۵    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تأکید بر اینکه آمریکا نمی تواند موجب حذف مسیر هوایی مقرون به صرفه فضای ایران برای شرکت های هواپیمایی دنیا شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۵    
وزیر خارجه روسیه ضمن انتقاد از تحریم های جدید آمریکا و اروپا علیه دمشق در میانه همه گیری کرونا، حضور نظامیان آمریکایی در سوریه را غیرقانونی و مانع وحدت این کشور خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۵    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: ابتدای انقلاب به جریان لیبرال اعتماد و به این جریان رسمیت بخشیده شد و جریان نفوذ در دل حکومت اسلامی تا امروز ادامه پیدا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۵    
نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه تجربه نشان داده که تحریم ها با مذاکره برداشته نمی شود، گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به دنبال تامین منافع ملت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۵    
فرمانده کل شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) اعلام کرد که 4000 عنصر حزب کارگران کردستان (پ ک ک) در درگیری های سوریه کشته شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۵    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: این حرکت جدیدی که دولتی ها و اصلاح طلبان به بهانه روی کار آمدن بایدن آغاز کرده اند یک بازی دادن و فریب افکار عمومی و کلاهبرداری سیاسی است
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۵    
دبیرخانه شورای عالی امنیت درباره حاشیه سازی های اخیر در مورد تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها بیانیه ای منتشر و اعلام کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۰    
رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت:در سال 97 وقتی ارز 4200 تومانی مطرح شد، در عرض 6 ماه، ثبت شرکت های جدید 34 درصد افزایش یافت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۰    
وزیر خارجه روسیه بر پیشنهاد رئیس جمهور این کشور برای برگزاری نشست گروه 1+5 و ایران برای پیشبرد و تسهیل طرح ایجاد یک نظام امنیت جمعی در خلیج فارس تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۲۵    
ما مثل گروهی هستیم که رییس خود را حبس نموده و خود تصمیم جنگ یا صلح اتخاذ می کند. می دانیم اگر بیاید مشکلات را حل می کند ولی باز او را محبوس کرده ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۰    
بررسی اتفاقات متعدد در دولت روحانی نشان می دهد که تضعیف مولفه های قدرت ملی در حوزه داخلی و خارجی روی امنیت و معیشت مردم اثر منفی بسیار قابل توجهی می گذارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۵    
در روزگاری که ایران استقلال نداشت، مجلس نمایندگان مردم خار چشم خارجی ها بود. به ویژه آن که در مجلس شورای ملی از دوره سوم، نمایندگان وطن پرست زیادتر شدند؛ مدرس و بهار هم آمده بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۵    
محدودیت های کرونایی در مناطق متناسب با شرایط کرونا در حال اجراست و فعالیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش هم تابع اعلام ستاد کروناست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۵    
ایالت کالیفرنیا پیروزی نامزد حزب دموکرات در این ایالت را تایید کرد تا وی 270 رای الکترال مورد نیاز برای ورود به کاخ سفید را بدست بیاورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۵    
رابطه واشنگتن و پیونگ یانگ در دوران ریاست جمهوری جو بایدن به محلی برای گمانه زنی های متعدد تبدیل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۵    
طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز ، شمار کلی قربانیان کرونا در آمریکا با ثبت رکورد جدید سه هزار و 506 قربانی در 24 ساعت به مرز 280 هزار نفر رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۴    
محاسبات آمریکایی ها برای صهیونیست ها در اینگونه حوادث بسیار مهم است. موضع امریکایی ها در قبال ترور شهید فخری زاده بسیار مشخص است
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۴    
بر اساس نظرسنجی انجام شده اکثر آمریکایی ها اعتقاد دارند که کشورشان در مسیر نادرستی قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۴    
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: شفافیت آرا موجب تحقق نظارت مردمی شده و عملکرد نمایندگان را بالا می برد ضمن اینکه اگر نمایندگان در یک اتاق شیشه ای قرار بگیرند این کار منجر به افزایش دقت نمایندگان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۴    
گروه های فلسطینی تاکید کردند جنایات روز جمعه صهیونیست ها در کشتن کودک فلسطینی و آتش زدن کلیسایی در قدس نشانه شکست سازش است و برای مقابله با آن باید همه اشکال مقاومت به کار گرفته شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۹    
اصلاحات سناریوهای مختلفی را در دست بررسی دارد. سناریوهایی که از سوی گروه ها و احزاب مختلف این جریان سیاسی مطرح شده است و علاوه بر اینکه اهداف جناحی را تامین می کند گوشه چشمی هم به اهداف گروهی و حزبی ...