یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۷:۰۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 24 آذر 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 2 آذر 1399 هم اندیشی 3 آذر 1399 هم اندیشی 4 آذر 1399 هم اندیشی 5 آذر 1399 هم اندیشی 6 آذر 1399 هم اندیشی 7 آذر 1399 هم اندیشی 8 آذر 1399 هم اندیشی 9 آذر 1399 هم اندیشی 10 آذر 1399 هم اندیشی 11 آذر 1399 هم اندیشی 12 آذر 1399 هم اندیشی 13 آذر 1399 هم اندیشی 14 آذر 1399 هم اندیشی 15 آذر 1399 هم اندیشی 16 آذر 1399 هم اندیشی 17 آذر 1399 هم اندیشی 18 آذر 1399 هم اندیشی 19 آذر 1399 هم اندیشی 20 آذر 1399 هم اندیشی 21 آذر 1399 هم اندیشی 22 آذر 1399 هم اندیشی 23 آذر 1399 هم اندیشی 24 آذر 1399 هم اندیشی 25 آذر 1399 هم اندیشی 26 آذر 1399 هم اندیشی 27 آذر 1399 هم اندیشی 28 آذر 1399 هم اندیشی 29 آذر 1399 هم اندیشی 30 آذر 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۷    
این تشکیلات جدید سیاسی البته بار دیگر در سیطره خاتمی قرار دارد. تا جاییکه رئیس شورای هماهنگی اصلاحات گفته است: خاتمی رهبر جریان اصلاحات است و هر اقدامی که انجام دهیم با تایید خاتمی خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۹    
براساس اطلاعات موجود در 60 شرکت دولتی میانگین حقوق دریافتی بیش از 20 میلیون تومان است که با متناسب سازی این حقوق ها و حمایت از اقشار ضعیف می توان ضمن دنبال کردن عدالت اقتصادی از بار هزینه های دولت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۴:۵۹    
شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور روحانی اخیراً به دلیل ارتکاب به چند جرم به زندان محکوم شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۴    
گرچه فراری بودن روحانی از رسانه ها، به ویژه رسانه های منتقدین دولت تدبیر امری محرز است. اما خود دولتی ها تلاش دارند که از روحانی یک چهره انتقاد پذیر و جوابگو به رسانه ها بسازند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۶    
ناگهان اتو را به کمر محسن میرجلیلی چسباند که محسن از شدت درد با حالت عجیبی دهانش را باز کرد، سپس از هوش رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۱    
چرا برخی دولت های اروپایی از اعدام روح الله زم به دست و پا افتاده و ریسک اتخاذ مواضع مداخله جویانه را پذیرفتند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۶    
سید مرتضی نبوی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روایت جالبی از احتجاج رهبر معظم انقلاب با مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مناسبات ایران با آمریکا را یادآوری کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۱    
سبحان قلی کهنبانی عکاس پیشکسوت مطبوعات که روز گذشته دار فانی را وداع گفت، خاطره جالبی از برخوردش با امیرعباس هویدا نخست وزیر دوران پهلوی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۱    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از پیگیری موضوع بدرفتاری با سرباز بابلی با همکاری قوه قضاییه خبر داد و گفت: مساله بدرفتاری با سرباز مذکور صحت داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۶    
انتشار مجموعه قورباغه به کارگردانی هومن سیدی که قرار بود از طریق نماوا توزیع شود، با دستور قضایی متوقف شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۶    
مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: آقای رئیس جمهور هر از چندگاه تاکید می کنند که برجام دستاوردهای فراوان و خیره کننده و حتی بی نظیر در تاریخ کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۲    
علامه شیخ شلتوت بیش از آن که به عنوان یک متفکر و متکلم برجسته شناخته شود، به عنوان یک فقیه و مصلح در راستای تقریب بین مذاهب اسلامی شناخته می شود
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۲۷    
بعضی ها فقط تظاهر به خیرخواهی کرده و در واقع هدفشان خیانت و فریب بوده است و برای رسیدن به اهدافشان از صفت خیرخواهی سوءاستفاده کرده اند؛ نمونه بارز آن شیطان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۲۷    
ارائه بیش از 8 هزار خدمت تخصصی به صنایع و مراکز علمی، ره آورد اجرای برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۲۲    
یکی از شرکت های فناور با هدف بهره مند کردن صنعت برق از توانمندی دانشی خود اقدام به طراحی و تولید تجهیزات کاربردی این حوزه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۷    
منابع خبری گزارش داده اند نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی تماس با یکی از اعضای حزب لیکود که به کرونا مبتلا شده قرنطینه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۷    
وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد نام دو شهروند ایران را در فهرست تحریم ها قرار داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۲    
یک نهاد انگلیسی: بندر جده عربستان سعودی پس از حادثه حمله به یک نفتکش تعطیل شد
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۲    
نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: انتظار بودجه شفاف و منطبق بر ملاحضات اقتصادی جامعه امروز از دولت می رفت اما بخش بزرگی از بودجه اساسا قابل نظارت نبوده و در عین حال در مسیر منافع مردم نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۲    
عضو سابق مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد بحث تجزیه آمریکا جدی است و برای جلوگیری از آن باید دست به کار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۲    
سازمان بورس و اوراق بهادار نحوه دریافت سود سهام عدالت سال 98 برای افرادی که روش مستقیم و غیر مستقیم انتخاب کرده اند، را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۷    
مشاور امنیت ملی سابق دولت آمریکا که به تازگی با فرمان عفو دونالد ترامپ از زندان آزاد شده، گفت ترامپ همچنان راه های زیادی برای باقی ماندن در قدرت پیش رو دارد و صد در صد رئیس جمهور بعدی آمریکاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۷    
فرماندار یکی از ایالات پر جمعیت آمریکا گفت، با وجود توزیع واکسن کرونا، چند هفته آینده اوضاع مانند جهنم خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: اصلاح تعرفه های آب، برق و گاز و صفر شدن هزینه مشترکان کم مصرف موضوعی است که طی سالیان گذشته بر آن تأکید شده و خوشحالیم که دولت مجبور به اجرای آن شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۷    
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه برای صدور مجوز مطالعه انسانی واکسن کرونای تولید داخل تاخیر نداشتیم و گفت: تاکنون هیچ واکسنی توسط سازمان بهداشت جهانی تایید نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۷    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت روابط مسکو و واشنگتن با روی کار آمدن جو بایدن تغییر نخواهد کرد و این که چه کسی در آمریکا رئیس جمهور باشد برای روسیه تفاوتی نمی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۲    
منابعی در یک شرکت دریانوردی از انفجاری در یک نفتکش در بندر شهر ساحلی جده در غرب عربستان خبر داده و گفته اند عامل انفجار برخورد با جسمی خارجی بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۲    
عدم حضور اهالی رسانه و منتقدین در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، امکان انتخاب های نامعقول و مغرضانه هیئت داوران را فراهم می کند و دست فیلم های ضد ملی و فمینیستی را برای دست یابی به سیمرغ مهم ترین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۲    
سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحده هشدار داد که در سال 2021، دست کم پنج میلیون نفر از مردم یمن تنها یک گام تا قحطی فاصله خواهند داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۷    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز دشمنان همه عرصه ها از دارو، غذا، آب و درمان را عرصه جنگ با ما قرار داده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۷    
مشاور کمیسیون روابط خارجه پارلمان عراق گفت که امروز از آمریکا به دلیل نقض حاکمیت عراق و استفاده از سلاح های حاوی اورانیوم علیه این کشور در دادگاه های سوئد و آلمان شکایت خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۲    
خداوند بارها در قرآن کریم به توجه به یتیم و فقیر سفارش کرده است، اما این سفارش و امر الهی در سوره مبارکه ماعون به گونه ای متفاوت بیان شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۷    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه، امروز برای برگزاری هفتمین دور کمیته مشترک مشورت های راهبردی ایران و عمان وارد مسقط شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۷    
یک نماینده پارلمان عراق که از طریق فهرست ائتلاف الفتح به پارلمان راه یافته بود به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۷    
منابع رسانه ای از وقوع انفجار در یک نفتکش در آب های بندر شهر جده واقع در غرب عربستان خبر داده و اعلام کردند که این حادثه روز گذشته رخ داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۷    
خیلی تلاش کردم بفهمم چرا "ایهود باراک" نخست وزیر اسبق رژیم اسرائیل عکسی را از خود به همراه "محمد ششم" پادشاه مغرب را منتشر کرده که مربوط به چهار دهه پیش است و در جریان سفر محرمانه باراک به رباط در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۲    
این روزها که مقامات و مطبوعات ایرانی پاسخ های متعددی به رجب طیب اردوغان داده اند، نام سیاست نوعثمانی گرایی مکرر به گوش می رسد: می گویند اردوغان تلاش دارد با بکارگیری آن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 251 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 52 هزار و 447 نفر رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۷    
سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در منزل دانشمند شهید محسن فخری زاده نشان درجه یک نصر را به خانواده این شهید والامقام اعطا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۷    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران در نشست جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: کاری که نتانیاهو در حال انجام دادن است فعال کردن تیم بایدن با توجه به پروژه های مشترک گذشته است که قدم اول آن ترور شهید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۲    
شاه از همان نخستین سفر رسمی به اروپا، وارد چنین حاشیه هایی شد. مثلاً وقتی برای اولین بار به انگلیس رفت، در سال 1327، با چند ستاره مشهور سینما ارتباط داشت که معروف ترین آن ها، ریتا هیورث بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: شهید مدافع حرم محمد قنبریان ، یکی از قهرمانان گمنام این سرزمین است که در نبرد با تروریست های داعشی به شهادت رسید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۲    
تهران از وضعیت قرمز خارج شد.عضو شورای شهر تهران می گوید آمار مرگ و میر ناشی ازکرونا در تهران به طورمتوسط 50 درصد کاهش پیدا کرده است اما همچنان شهروندان باید رعایت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۷    
جیک سالیوان گزینه بایدن برای پست مشاور امنیت ملی کاخ سفید از روح الله زم بازوی رسانه ای غربیها برای اشوب و اغتشاش در ایران حمایت و از اعدام او در ایران به شدت انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۲    
وقتی حاج قاسم از پیش ما رفت یکی از عکس های شهیدمان را که روی میز بود برداشت و داخل جیبش گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۲    
باید امیدوار بود که آقای ظریف بداند که کار او به جای رسیده که اروپا قدر و احترام خود را با وزیر خارجه دولت روحانی با فردی همانند روح الله زم که جاسوسی او مشخص و محرز است، تنظیم می کند!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۲    
ما در اینجا این نکته را هم بیان می کنیم که مسئله تهمت زدن به شهردار سابق تهران دیگر یک مسئله شخصی نیست و قالیباف حق ندارد با مسامحه نسبت به این پرونده برخورد کند!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۷    
آقای رئیس دفتر روحانی برای مجلس خط و نشان می کشد، به اقدامات قوه قضائیه حمله می کند و در خصوص مباحث کلان کشورداری هر روز مصاحبه می کند و یادداشت می نویسد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۲    
معاون حقوقی رئیس جمهور از تمدید بررسی لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۲    
دولت آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد پس از انتشار گزارش های رسانه ای درباره حملات سایبری در حالت آماده باش قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۲    
دیوان محاسبات براساس مفروضات لایحه بودجه 1400 سه سناریوی احتمالی برای تحقق منابع نفتی در سال آینده را بررسی کرده است.