دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۷:۴۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 8 آذر 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 2 آذر 1399 هم اندیشی 3 آذر 1399 هم اندیشی 4 آذر 1399 هم اندیشی 5 آذر 1399 هم اندیشی 6 آذر 1399 هم اندیشی 7 آذر 1399 هم اندیشی 8 آذر 1399 هم اندیشی 9 آذر 1399 هم اندیشی 10 آذر 1399 هم اندیشی 11 آذر 1399 هم اندیشی 12 آذر 1399 هم اندیشی 13 آذر 1399 هم اندیشی 14 آذر 1399 هم اندیشی 15 آذر 1399 هم اندیشی 16 آذر 1399 هم اندیشی 17 آذر 1399 هم اندیشی 18 آذر 1399 هم اندیشی 19 آذر 1399 هم اندیشی 20 آذر 1399 هم اندیشی 21 آذر 1399 هم اندیشی 22 آذر 1399 هم اندیشی 23 آذر 1399 هم اندیشی 24 آذر 1399 هم اندیشی 25 آذر 1399 هم اندیشی 26 آذر 1399 هم اندیشی 27 آذر 1399 هم اندیشی 28 آذر 1399 هم اندیشی 29 آذر 1399 هم اندیشی 30 آذر 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخصوص ترور شهید فخری زاده گفت: ما همواره چنین ادعاهایی را می شنویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 371 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۳:۰۰    
دولت برای آنکه بتواند در مواجهه با دولت بایدن دست پر داشته باشد تا دولت آمریکا را به چنین تصمیمی برساند که سیاست های مبتنی بر فشار حداکثری ترامپ را کنار بگذارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۱    
آستان قدس حسینی در دومین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه حضوری فعال و برجسته دارد و در این نمایشگاه کتابهای مفیدی برای شهروندان کرد و عرب عرضه گردیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۶    
مدیر حوزه های علمیه با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: سیاست مداران فریب دشمن را نخورند و در کنار حکمت و منطق با اقتدار و شجاعت در برابر دشمن بایستند و مواضع قاطع و انقلابی بگیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۶    
اولین برنامه از سلسه برنامه های همایش بین المللی نهج الشهیدین شب گذشته در خانه تاریخی شاعر مقاومت نزار قبانی با حضور شاعران ایرانی و سوری برگزار شد
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۶    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایرانی را محکوم و تاکید کرد که او طی جنایتی بزدلانه که رد پای آمریکایی ها و اسرائیلی ها به وضوح در آن دیده می شود، به شهادت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۳    
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: تنها راه نجات، محو رژیم صهیونیستی است و هرقدر این اقدام به تأخیر بیفتد ما باید هر روز خسارات جدیدی ببینیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۳    
سردار قاآنی در پیامی به مناسبت شهادت دکتر فخری زاده تأکید کرد: با تمامی نیروهای مدافع میهن اسلامی در گرفتن انتقام خون این شهید عزیز و تمامی شهدا از تروریست های کوردل و اربابانشان هم پیمان می شویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۸    
گرچه بی اعتنایی این جماعت به منافع ملی مدت هاست که برای مردم ثابت شده، اما به زعم خودشان با سکوت پیشه کردن در ماجرایی مثل ترور دانشمندان هسته ای کشورمان، می توانند وجهه ای روشنفکرانه از خود نشان دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۸    
اطلاعاتی که جمهوری اسلامی از بسیاری از مقامات عالی رتبه فعلی و سابق رژیم صهیونیستی دارد، اطلاعات کاملی است و این هراس را برای مقامات رژیم صهیونیستی بیشتر می کند که کدام یک از آنها در لیست مقابله به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۱۸    
در پی ترور و شهادت محسن فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشورمان چند تن از شاعران محفل ادبی فیض در یک جمع سرایی احساسات خود را در قالب شعر بیان کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۳    
دبیر کانون مرغداران گوشتی کشور با اشاره به گرانی قیمت جوجه یک روزه و نهاده های دامی گفت: تعزیرات حکومتی در کنار برخورد با مرغداران با افزایش قیمت جوجه یک روزه و نهاده های دامی نیز برخورد کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی: یک میلیون تن کنجاله سویا برای تولید مرغ کم داریم/وزارت صمت باید پاسخگو باشد معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۸    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: وضعیت امروز خودروسازی پیامد 30 سال همکاری با فرانسوی ها است. همکاری مجدد با فرانسوی ها، به کانالیزه شدن تحرکات خودروسازان متناسب با اراده فرانسوی ها می انجامد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۸    
ترور دانشمندان هسته ای در ایران بخشی از تلاش های بی پایان جامعه اطلاعاتی اسرائیل همراه با همتایان غربی آن برای مختل کردن دستیابی به اهداف هسته ای است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۳    
مؤسسه تحقیقاتی فیچ با بررسی سیاست خارجی دولت بایدن با بیان این که بایدن نمی تواند نظم جهانی دوران پیشاترامپ را به طور کامل احیا کند نوشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۸    
دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا سالهاست که سیاست ترور مقامات و دانشمندان ایرانی را در هماهنگی یا عاملیت رژیم صهیونیستی دنبال می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۸    
اعضای خانواده شهید فخری زاده با حضور در معراج شهدا برای دقایقی با پیکر مطهر شهید وداع کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۸    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که مردم نگران محصولات پروتئینی نباشند، گفت: از امروز مرغ کیلویی 18 هزار و 500 تومان در تمام فروشگاه ها برای عرضه موجود است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۳    
یک تحلیلگر سیاسی و نویسنده آمریکایی بر این باور است که مأموران اسرائیلی بی شک در ترور شهید محسن فخری زاده فیزیکدان ایرانی نقش داشته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۰    
موضوع حضور در دریا برای نیروهای مسلح کشورمان بسیار مهم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سکانسی قابل تامل از سریال گاندو را در ادامه خواهید دید. م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۰    
آقای روحانی گفته است به قبل از ژانویه 2017 بازگردیم، در عمل قابل درک نیست؛ چراکه در دوره ترامپ شاهد اعمال تحریم هایی بودیم که توسط کنگره و نه رئیس جمهور وضع شده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۰    
دبیر کل سازمان ملل در واکنش به ترور محسن فخری زاده، خواستار خویشتنداری طرفین مربوط به این موضوع شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یکی از کاربران توییتر در صفحه شخصی خود به واکنش دولتی ها به ترور شهید فخری زاده واکنش نشان داده است. م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۰    
بحمدالله خانواده ایشان نیز همانند خودشان فرهیخته و با روحیه بسیار بالا در فضا حضور دارند و همگی درخواستشان این بود که راه شهید عزیزمان را با قوت ادامه دهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ترورناجوانمردانه ⁧‫شهید فخری زاده‬⁩ بی پاسخ نخواهد ماند، نوشت: خواب را بر سران خون آشام⁧‫ صهیونیسم‬⁩ حرام خواهیم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: علیرضا زاکانی نماینده مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر به ترور شهید فخری زاده واکنش نشان داده است. م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، به ارائه تازه ترین وضعیت بیماری و همچنین اعمال محدودیت ها و پروتکل ها در کشور پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۵    
اصغر شرفی گفت: آقایان یادشان رفته در عصری زندگی می کنیم که طرف آنسوی دنیا آب بخورد چند ثانیه بعد خبرش این سر دنیا به اطلاع بقیه مردم جهان می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۰    
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از پیشنهاد نامگذاری خیابانی در تهران به نام شهید فخری زاده به کمیته نام گذاری شورای شهر خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۰    
دانشمندان آمریکایی عجیب ترین علامت ابتلا به کرونا را کشف کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۰    
خشونت علیه زنان و کودکان در دوران شیوع کرونا در اروپا به مرز هشدار رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان توئیتی را منتشر کرده است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۵    
نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: قدرت موشکی ما به قدری بالا است که می تواند اسرائیل را به توبره بکشد؛ رژیم صهونیستی از امروز به بعد باید منتظر انتقام سخت ایران باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۵    
گردانهای حزب الله عراق در واکنش به ترور دانشمند هسته ای ایران به دست عوامل جنایتکار دشمن تأکید کرد که این جنایت محور صهیونیستی آمریکایی سعودی را در معرض انتقام قرار می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۵    
محسن رضایی در نامه ای به رئیس جمهور، خواستار همت مضاعف برای جلوگیری از تکرار اقدامات تروریستی در کشور شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۵    
میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) در توییت های خود به ترور شهید دکتر فخری زاده واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۰    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: تلاشگران و متخصصان قرارگاه خاتم در ادامه راه شهید فخری زاده از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و انتقام خون این شهید بزرگوار را با استقلال ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۰    
آیت الله تحریری تولیت مدرسه علمیه مروی با بیان اینکه پروردگار اسرع الحاسبین است، گفت: خوف از خدا مقدمه دوری از گناه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۰    
آمریکا و حامیانشان بدشان نمی آید که در چنین شرایطی با تله گذاری، ایران را وارد مقوله تنش های نظامی کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۰    
مدیرتولید شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: هلدینگ خلیج فارس دو مگاپروژه جدید را برای تولید پروپیلن در دستور کار قرار داده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۰    
علی محمد مودب، شاعر انقلابی کشورمان در نخستین واکنش به ترور دانشمند هسته ای کشورمان و شهادت شهید محسن فخری زاده، سروده خود را در اختیار خبرگزاری فارس گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۵    
عصر روز گذشته 7 آذرماه، محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشور توسط دشمنان و گروه های تروریستی به شهادت رسید. مداحان، منبری ها، هیأت های مذهبی و مجامع مداحی کشور در پیام هایی این اقدام را محکوم کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۵    
غایت انتقام سخت تنبیه تاریخی آمریکا ها یعنی اخراج آنها از منطقه است ولی انتقام سخت برای خون شهید فخری زاده، تنبیه فوری ولی تاریخی صهیونیست ها برای عقب راندن خواهد بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۵    
عقب نشینی و انفعال و سازش جوییِ ما، به ضررِ ما تمام خواهد شد. دولتمردان ضعیف و جامعۀ به ضعف کشانده شده ، حریم و حصاری ندارد و دستخوشِ تعدّیِ دشمن قرار می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۰    
مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: صدور چک های تضمینی در وجه حامل و پشت نویسی آنها عملاً چک تضمینی را تبدیل به وجه نقد با مبالغ بسیار کلان نموده که به دلیل غیرقابل رهگیری بودن بهترین وسیله برای پولشویی و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۰    
همسر شهید محسن فخری زاده از مسئولان و جوانان خواست نگذارند خون شهید پایمال شود و راهش را ادامه دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۰    
رئیس جمهور فرانسه تصاویر منتشر شده از ضرب و شتم یک مرد سیاه پوست به دست پلیس در پاریس را مایه شرم این کشور خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حجت الاسلام علیرضا پناهیان در واکنش به ترور شهید محسن فخزی زاده، دانشمند هسته ای کشور، متنی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد. پناهیان نوشته است: ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۰    
تل زینبیه در طرح توسعه حرم امام حسین (ع) بیش از 6 برابر توسعه می یابد که اربعین سال 1400 این مکان مقدس آماده و پذیرای زوار خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۰    
رمان مثل بیروت بود توسط انتشارات کتابستان منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۵    
گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور قتل های فراقانونی در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده در توییتی نوشت قتل هدفمند فرامرزی خارج از درگیری مسلحانه، نقض قانون بین المللی حقوق بشر و منشور سازمان ملل است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۵    
بی شک این حادثه تروریستی و مذبوحانه ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده ملت ایران در برابر حرکت علمی و افتخارات و توانمندی های ملت بزرگ ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۵    
دادگاهی در ونزوئلا 6 مدیر سابق شرکت پالایشی سیتگو آمریکا را به خاطر فساد به زندان محکوم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۰    
تیراندازی در درون مرکز خرید آردن شهر ساکرامنتوی ایالت کالیفرنیا، به مرگ یک شخص انجامید و یک نفر هم بشدت زخمی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۰    
ترور شهید فخری زاده نشان از این دارد که مذاکره با آمریکا و بازگشت به برجام ساده اندیشی و خیال خام است و نتیجه و ثمره ای جز ترور و تحریم های بیشتر و مجدد ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۵    
ویژه برنامه گرامیداشت شهید محسن فخری زاده از حرم مطهر رضوی، شنبه هشتم آذرماه به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۵    
دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره در توئیتی با بیان اینکه ترور شهید فخری زاده، یأس و پستی مرتکبان و آمران آن را نشان می دهد، اعلام کرد: چهره قبیح آمریکا و صهیونیسم واضح تر می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۰    
منابع یمنی از تشدید درگیری ها بین نیروهای وابسته به امارات و عربستان سعودی در جنوب یمن و کشته شدن پنج نفر از جمله دو فرمانده متحد وابسته به امارات خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۰    
رهبرمعظم انقلاب با اشاره به ترور شهید فخری زاده تاکید کردند: دو موضوع مهم را همه دست اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۰    
خانواده شهدا در صفحات مجازی خود با واکنش به شهادت شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان همدردی خود را با خانواده این شهید عزیز اعلام کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۵    
بررسی آخرین وضعیت سامانه جامع انبارها به عنوان یکی از زیر مجموعه های اصلی سامانه جامع تجارت نشان می دهد که علیرغم ضرورت و اهمیت این سامانه در جلوگیری از احتکار هنوز داده های ضروری این سامانه به علت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۵    
جبهه مردمی آزادسازی فلسطین ضمن محکوم کردن ترور دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی ایران تأکید کرد که این اقدام در راستای هدف قرار دادن توانمندی های عملی و نظامی ایران صورت گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۵    
منابع آگاه فاش کردند که پس از انتخابات آمریکا، شاه سعودی مشاوره هایی در خصوص تشکیل ائتلافی جدید در منطقه دریافت کرده است که یکی از اعضای احتمالی آن ترکیه خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۰    
درپی ترور ناجوانمردانه محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان نهاد ها و چهره های فرهنگی و مذهبی کشورمان در پیام هایی ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه خواهان اقدام فوری و انتقام از این حرکت شوم شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۵    
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه شفافیت آرا منجر به عمق بخشی و بهبود کارکرد نمایندگان و پاسخگو کردن آنان در برابر مردم شده و منجر به عدم رانت و ابهام می شود گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۵    
در ادامه واکنش های منطقه ای به ترور دانشمند ایرانی، سران تعدادی از گروه های مقاومت فلسطینی اعلام کردند، این اقدام بزدلانه بدون پاسخ نمی ماند و ایران می تواند پاسخی قاطع دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۵    
در پی ترور و شهادت شهید محسن فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشور شاعران وارد میدان شده و احساسات خود را در قالب بیت و مصرع بیان کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۰    
حزب الله لبنان در بیانیه ای ضمن تأکید بر ایستادگی در کنار ایران برای مقابله با توطئه های خارجی، تصریح کرد، ایران قادر است عاملان ترور دانشمندانش را شناسایی و دست آنها را قطع کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۰    
در بحبوحه انتشار خبرهای ترور شهید محسن فخری زاده ، مدیر یک اندیشکده صهیونیستی ضد ایرانی در پیامی تحریک آمیز و با اشاره به مدت باقی مانده از ریاست دونالد ترامپ نوشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۰    
سعید علامیان از تالیف خاطرات نماینده ولی فقیه در نیروی قدس در زمان جنگ تحمیلی و جنگ سوریه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۵    
روزنامه رأی الیوم در واکنش به شهادت محسن فخری زاده در مقاله ای نوشت که گروه ترور دانشمند هسته ای ایران مرتبط با سیا و موساد است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۰    
حزب الله لبنان در بیانیه ای ضمن تأکید بر ایستادگی در کنار ایران برای مقابله با توطئه های خارجی، تصریح کرد، ایران قادر است عاملان ترور دانشمندانش را شناسایی و دست آنها را قطع کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۰    
دبیر کل سازمان ملل در واکنش به ترور دانشمند هسته ای ایران از همه طرفها خواست از افزایش تنش ها خودداری کنند!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۵    
گروه کتائب حزب الله عراق تاکید کرد که همکاری میان عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده همه آنها را در معرض انتقام و پاسخ قرار می دهد و بهای جنایات آنها باید گزاف باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۵    
رژیم صهیونیستی از سال ها پیش برنامه ای را برای ترور دانشمندان هسته ای ایران آغاز کرده و به دنبال ترور شهید فخری زاده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۵    
دیپلمات روسیه در سازمان ملل با اشاره به گزارش روزنامه آمریکایی درباره شهادت فخری زاده نوشت: آنچه در گزارش روزنامه آمریکایی می بینیم بازتابی از آمادگی آمریکا برای دادن چراغ سبز به ترورهای سیاسی فرا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۵    
عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد، گفت: طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد در صحن علنی به تصویب خواهد رسید تا با قانون جدید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۰    
شبکه سی ان ان با اشاره به سکوت مقامات آمریکایی درباره ترور دانشمند برجسته هسته ای ایران به نقل از یک مقام واشنگتن گزارش داد که کاخ سفید در حال بررسی ترور این دانشمند ایرانی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۰    
وزیر خارجه آمریکا می گوید که واشنگتن از همه ابزارهای تحریمی خود برای جلوگیری از توسعه برنامه موشکی ایران استفاده خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۰    
کریستوس ماکریدیس و جاناتان هارتلی در مقاله ای برای مرکز مرکاتوس دانشگاه جرج ماسون آمریکا به پیامدهای اقتصادی کرونا بر اقتصاد آمریکا و رشد اقتصادی این کشور پرداخته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۵    
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در پیامی به وزیر خارجه کشورمان شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت و تاکید کرد که این جنایت توسط رژیم صهیونیستی طراحی شده بود که از قدرت علمی ایران هراس دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۵    
در حالی کارشناس محاسبه حقوق دولتی معدن به راحتی می تواند با جابه جایی ردیف درجه بندی بلوک سنگ ها، اعداد متفاوتی از حقوق دولتی را از شرکت های معدنی مطالبه کند و زیرمیزی بگیرد که نرم افزار جدید حقوق ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۰    
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به راهپیمایی شهروندان فلسطینی در شرق نابلس که در مخالفت با شهرک سازی رژیم صهیونیستی برگزار شد، به ده ها آسیب زدند
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۰    
یک روزنامه آمریکایی به نقل از سه مقام اطلاعاتی خبر داد که رژیم صهیونیستی پشت حمله به شهید محسن فخری زاده بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۰    
عضو پارلمان مصر گفت که در قضیه ترور دانشمند هسته ای ایران انگشت اتهام به سمت اسرائیل نشانه می رود
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۵    
استاد دانشگاه کالیفرنیا میگوید، تصور کنید اگر ایران یا یک دولت دیگر که با آمریکا همسو نیست دانشمندان اسرائیلی را ترور میکرد میتوانید خشم و عصبانیت حکومتهای غربی را تصور کنید؟
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۵    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق ضمن محکوم کردن ترور شهید محسن فخری زاده، بر ایستادگی ایران اسلامی و پیروزی و اقتدار آن تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۵    
درحالی که در تبصره 17 قانون بودجه بر ثبت تمامی کمک ها و حمایتهای دستگاههای مختلف در سامانه مشخص بر اساس کد ملی فرد دریافت کننده حمایت، تاکید شده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۰    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل با ارسال یک پیام مکتوب به شورای امنیت تاکید کرده است که نشانه های جدی وجود دارد که رژیم صهیونیستی مسئول ترور دانشمند هسته ای ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۰    
در طی یک مسیر 14 ساله (ازسال 1385 تاکنون) با تکیه بر توان طراحی، پژوهشی، مهندسی و اجرای نیروهای ایرانی، امروز ایران در تأمین بسیاری از تجهیزات سرچاهی که بسیار در صنعت نفت پرکاربرد و استراتژیک هستند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۵    
در حالی قانون تمرکز وظایف و اختیارات بخش کشاورزی به استناد مصوبه سران قوا تعلیق شده است که رئیس سابق مجلس در یک جلسه غیر علنی این مصوبه را تکذیب کرده و دولت هم تاکنون سندی از مصوبه سران ارائه نداده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۵    
وزیر خارجه ونزوئلا با انتشار بیانیه ای، ترور دانشمند هسته ای ایران را قویا محکوم کرد.