یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۶:۰۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 30 آذر 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 2 آذر 1399 هم اندیشی 3 آذر 1399 هم اندیشی 4 آذر 1399 هم اندیشی 5 آذر 1399 هم اندیشی 6 آذر 1399 هم اندیشی 7 آذر 1399 هم اندیشی 8 آذر 1399 هم اندیشی 9 آذر 1399 هم اندیشی 10 آذر 1399 هم اندیشی 11 آذر 1399 هم اندیشی 12 آذر 1399 هم اندیشی 13 آذر 1399 هم اندیشی 14 آذر 1399 هم اندیشی 15 آذر 1399 هم اندیشی 16 آذر 1399 هم اندیشی 17 آذر 1399 هم اندیشی 18 آذر 1399 هم اندیشی 19 آذر 1399 هم اندیشی 20 آذر 1399 هم اندیشی 21 آذر 1399 هم اندیشی 22 آذر 1399 هم اندیشی 23 آذر 1399 هم اندیشی 24 آذر 1399 هم اندیشی 25 آذر 1399 هم اندیشی 26 آذر 1399 هم اندیشی 27 آذر 1399 هم اندیشی 28 آذر 1399 هم اندیشی 29 آذر 1399 هم اندیشی 30 آذر 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۵    
این مجاهدتی که در این مدّت انجام گرفت، پرستارها را در چشم مردم عزیز کرد. در این قضیّه ی کرونا مردم فهمیدند که پرستاری چه کار بزرگی و مهمّی است، چه ارزشهای والایی در درون آن وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۲۳:۰۸    
کیفیت هوای پایتخت امروز (چهارشنبه، دهم دی) از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با شاخص لحظه ای 165 در شرایط ناسالم برای همه گروه های جامعه قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۴    
سخنگوی کاخ کرملین با تکذیب دوباره دست داشتن روسیه در حملات سایبری گسترده اخیر به زیرساخت های آمریکا، گفت هیچ اطلاعاتی درباره نقش عوامل روسی در این حملات نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۹    
در روایت های بسیاری تأکید شده که بسیاری از خصوصیاتی در وجود مبارک حضرت زینب (س) وجود دارد که آن حضرت را به عنوان الگوی کاملی برای مؤمنان معرفی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۹    
پیامبر(ص) به سه پاداش بزرگ پرستاری اشاره فرمود که از جملۀ آنها یاری ملائک برای عبور از اهوال قیامت تا رسیدن به بهشت های قیامتی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۲    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای آورده است: بدزبانی ها و سخنان موهن یکی از خودباختگان ساده لوح که چندی است در برخی رسانه های مجازی منتشرشده چیزی جز خاک پاشی بر آفتاب نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حاج محمود کریمی، با انتشار پیامی به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، از وزیر بهداشت و کادر درمان تقدیر کرد. متن این پیام به این شرح است: ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انتقام سخت از عین الاسد شروع شده ولی ادامه دارد، گفت: ما لبالمرصاد هستیم؛ ما در کمین هستیم تا در موقعیت های مناسب، ضربات خودمان را به آمریکایی ها وارد کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۲    
معاون حقوقی رئیس جمهور می گوید: رفع تحریم ها از حقوق ملت ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۷    
منابع آگاه از دستگیری محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۷    
نمونه جدیدی از این ویروس به سرعت در لندن و جنوب شرقی انگلیس در حال گسترش یافتن است. وزیر بهداشت انگلیس گفته است، کنترل نوع جدید ویروس کرونا بسیار دشوار است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۲    
منابع امنیتی عراق خبر دادند پایگاه نظامی در سفارت آمریکا در بغداد با چندین راکت هدف گرفته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۷    
به مناسبت سالگرد شهادت شهدای جبهه مقاومت پویش تلاوت سوره مبارکه کوثر از اول دی ماه جاری تا پانزدهم دی ماه برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۵    
سرلشکر محمدعلی جعفری با تسلیت سردار ابوحمزه گفت: نقش آفرینی های سترگ آن ایثارگر ارجمند و مخلص برای همیشه ماندگار و الهام بخش نسل های امروز و فردا خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین افتتاح رادیو مقاومت، گفت: اگر 200 سال پیش مقاومت می کردیم ایران ما بزرگتر بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۵    
در پی کشف نسخه جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس شماری از کشورها پروازهای خود به آن کشور را تعلیق کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۵    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: میزان مطالبات صندوق توسعه ملی از دولت که در سال 1400 سر رسید آن فرا می رسد 12 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۵    
کمیته حقوق بشر مجلس با صدور بیانیه ای صدور قطعنامه ضدحقوق بشری علیه ایران را خلاف قوانین بین الملل دانست و از همراهی پارلمان اروپا با تروریسم اقتصادی آمریکا انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۵    
آمارهای وزارت دادگستری ترکیه افزایش چشمگیر تعداد پرونده های مرتبط با توهین به رئیس جمهوراین کشور را نشان می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۰    
یک روزنامه آمریکایی ضمن ارائه پیشنهاد به جو بایدن رئیس جمهور منتخب برای بهبود روابط این کشور با ایران نوشت، بازگشت به برجام شاید غیرممکن باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۵    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: اگر زنجیره شیطانی تحریف شکسته شود، تحریم هم شکسته خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعضای تیم مبارزه با کرونای کابینه اش را به سبب مطلع نکردن او از شیوع نوع جدید ویروس کرونا در انگلیس به باد انتقاد گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۵    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موضع گیری اخیر محمود امجد را سخیف توصیف کرد و گفت: بر اساس قاعده فقهی و قاعده اخلاقی هرکس مقابل ولایت بایستد سقوط خواهد کرد و آقای امجد سقوط کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۰    
رئیس دیوان محاسبات کشور با اشاره به گزارش تفریغ بودجه سال 98، گفت: آمار نشان می دهد که حدود دو سوم از احکام بودجه یا ناقص عمل شده و یا فاقد عملکرد بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۰    
مذاکرات پیچیده میان حزب نتانیاهو و گانتز برای ممانعت از انتخاباتی دیگر در فلسطین اشغالی در ساعات پایانی ضرب الاجل تصویب بودجه تا روز سه شنبه در حالی در جریان است که اختلافات حل نشدنی به نظر می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۰    
اعضای فراکسیون روحانیت مجلس با صدور بیانیه ای موضع خود را در قبال برخی اظهارنظرها در باره ولایت فقیه اعلام داشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۰    
با دعوت تولیت آستان قدس رضوی به پاس ایثار و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در دفاع از جان و سلامت مردم، تمامی پرستاران بخش ها و بیمارستان های درگیر کرونا مهمان مهمانسرای امام رضا(ع) می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۶    
چین در واکنش به افزودن نام ده ها شرکت و موسسه این کشور به فهرست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا، اعلام کرد: اقدامات لازم را برای محافظت از حقوق و منافع قانونی شرکت های چینی انجام خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۶    
سردار غلامعلی ابوحمزه مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان به همرزمان شهیدش پیوست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۶    
رئیس مجلس با بیان اینکه محدود کردن شرایط ثبت نام چه ضرورتی دارد، ادامه داد: تشخیص صلاحیت افراد پس از ثبت نام به عهده شورای نگهبان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت در پاسخ به نامه قالیباف برای اصلاح بودجه وعده همکاری برای اصلاح داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۱    
یک شرکت امنیت سایبری آمریکایی مدعی شده است که حدود 200 سازمان توسط هکرها هک شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت اقدامات مداخله جویانه پارلمان اروپا علیه مقامات ایرانی را قرائت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۱    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس، گفت: متأسفانه دولت در لایحه بودجه سال آینده برای اجرای سند منحوس 2030 اعتبار در نظر گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۱    
جدیدترین نظرسنجی موسسه گالوپ نشان می دهد وجهه بین المللی آمریکا در سال 2020 همچنان به روند نزولی خود ادامه داده و به یک رکورد ناامیدکننده دیگر دست یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۱    
حسن روحانی از ابتدای سال جاری به اذعان رسانه های حامی دولت، دستورات مهمی برای کنترل قیمت ها و مبارزه با گرانی به دستگاه های دولتی داده است، اما مردم بر بی فایده بودن این دستورات شهادت می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان تحریف همه مشکلات را به تحریم ربط می دهد در حالی که مذاکرات برجامی باعث مشکلات معیشتی مردم شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در صحن علنی گفت: چه ضرورتی دارد که ما اینقدر فضا را محدود کنیم در حالی که طبق قانون تشخیص آنهایی که صلاحیت دارند بعد از ثبت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۶    
متقی فر درباره تغییرات اخیر در جبهه پایداری گفت که بنا به قوانین جدید وزارت کشور، عناوین تغییر کرده و جایگاه آقای آقاتهرانی و محصولی تغییری نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مهمترین ویژگی کشورهای پادشاهی خلیج فارس این است که آنها جمهوری نیستند و لازم نیست با پارادوکس های جمهوری در کشور، خودشان را وفق دهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۶    
مادر شهید هاشمی برایم تعریف می کرد که حاج قاسم می گوید حالا دیگه برای حاج حمید پارتی بازی کردی و برایش دعای شهادت می کنی!؟
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۶    
فردوسی پور گزارش بازی را با بغض برای دلتنگی مردم ایران شروع کرد. این در حالی است که علی رغم حواشی ایجاد شده برای برنامه نود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۶    
برنامه تلویزیونی جهان آرا شنبه شب (29 آذرماه) با حضور رستم قاسمی وزیر اسبق نفت و رئیس اسبق اوپک و با موضوع بررسی راهکارهای خنثی سازی تحریم ها از شبکه افق سیما پخش شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۱    
یوسفی عضو کمیسیون تلفیق بودجه از مشخص شدن اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 1400 خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط اختصاصی و عمومی داوطلبان ریاست جمهوری را مشخص کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۶    
عدم اجرای حداقل نیمی از قوانین مصوب معضلی است که بارها از سوی نمایندگان مجلس با اعتراض مواجه شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۱    
نمایندگان مجلس با پیشنهاد حذف کاندیداتوری فرماندهان عالی نیروهای مسلح برای انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۶    
رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه ی گام دوم انقلاب با مرور تجربه ی 40 ساله ی انقلاب اسلامی اعلام کردند: انقلاب وارد دوّمین مرحله ی خودسازی و جامعه پردازی و تمدّن سازی شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۶    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: امروز پرستاران در چشم مردم از همه عزیزتر و از همیشه عزیزتر و شرافتمندتر هستند؛ این لطف خداست که امیدواریم همواره به همین شکل باشد و افزایش پیدا کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۱    
اطلاعیه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص حمایت معیشتی از اقشار کم درآمد و فاقد درآمد ثابت، صادر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۱    
تعالی معنوی و بالندگی در مسیر بندگی وابسته به نقش آفرینی درست بانوان در جامعه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۶    
میزان ارز 4200 تومانی تخصیص داده شده به کالاهای اساسی در دو سال اخیر به مراتب بیشتر از منابع ارزی نفتی دولت بوده و در نتیجه ...