یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۲:۲۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 12 آذر 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 2 آذر 1399 هم اندیشی 3 آذر 1399 هم اندیشی 4 آذر 1399 هم اندیشی 5 آذر 1399 هم اندیشی 6 آذر 1399 هم اندیشی 7 آذر 1399 هم اندیشی 8 آذر 1399 هم اندیشی 9 آذر 1399 هم اندیشی 10 آذر 1399 هم اندیشی 11 آذر 1399 هم اندیشی 12 آذر 1399 هم اندیشی 13 آذر 1399 هم اندیشی 14 آذر 1399 هم اندیشی 15 آذر 1399 هم اندیشی 16 آذر 1399 هم اندیشی 17 آذر 1399 هم اندیشی 18 آذر 1399 هم اندیشی 19 آذر 1399 هم اندیشی 20 آذر 1399 هم اندیشی 21 آذر 1399 هم اندیشی 22 آذر 1399 هم اندیشی 23 آذر 1399 هم اندیشی 24 آذر 1399 هم اندیشی 25 آذر 1399 هم اندیشی 26 آذر 1399 هم اندیشی 27 آذر 1399 هم اندیشی 28 آذر 1399 هم اندیشی 29 آذر 1399 هم اندیشی 30 آذر 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۳    
در میان پرسش های متعددی که درباره بودجه صدا و سیما وجود دارد پاسخ به یک سؤال حائز اهمیت است که چقدر خروجی شبکه و بودجه، همخوانی دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۳:۵۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در حاشیه سومین جلسه رسیدگی به اتهامات رییس پیشین سازمان خصوصی سازی م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 284 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 50 هزار و 594 نفر رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۲۴    
مدیر سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین اعلام کرد که ترورهای بزدلانه علیه فرماندهان و دانشمندان ایرانی نه تنها اراده ملت ایران را تضعیف نمی کند، بلکه آنها را بیش از پیش مصمم می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۰    
رژیم صهیونیستی با محاسباتی غلط در جنایت ترور محسن فخری زاده وارد باتلاقی شده که نه تنها اهداف موردنظرش از این اقدام خطرناک محقق نشد، بلکه مجبور است با نگرانی در انتظار پاسخ دردناک ایران بماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۰    
کارشناس مسائل سیاسی و راهبردی جهان عرب با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه در ترور شهید محسن فخری زاده گفت: قانون بین الملل حق واکنش ایران به این عملیات را محفوظ می داند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۵    
علی خضریان گفت: آن زمانی که برجام در مجلس 20 دقیقه ای تصویب شد، مجلس صاحب نظر و صاحب اختیار بود. حالا مجلس می گوید ایران می تواند بخشی یا کل اقدامات خود را ملغی یا تعلیق کند، این چه مشکلی دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۵    
فراخوان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمدمهدی طباطبایی نژاد برای برگزاری در بهمن ماه 99 منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۲    
دفتر ریاست جمهوری فرانسه روز چهارشنبه با تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر بانک مرکزی لبنان، اعلام کرد که هیچ کدام از برنامه ها و اصلاحات ارائه شده در نقشه راه فرانسه برای حل بحران اقتصادی و سیاسی لبنان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۲    
دومین کنفرانس حمایت از بیروت و ملت لبنان در پاریس با سخنرانی رئیس جمهوری فرانسه آغاز به کار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به مجوز انسانی واکسن کرونا نوشت: اولین واکسن کووید 19 در ایران موفق به اخذ کد اخلاق شد و وارد فاز مطالعه بالینی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۷    
"طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت" ایران با توجه به اصلاحات انجام شده، در جلسه امروز عصر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مورد تایید شورا واقع شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۷    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از دستگیری 3 تن از عناصر تروریست ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی که قصد انجام اقدامات تروریستی را داشتند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۹    
رهبر معظم انقلاب درپیام مربوط به شهادت شهید فخری زاده گفتند:این عنصر علمی کم نظیر جان عزیز و گرانبها رابه خاطر تلاشهای علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والای شهادت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۴    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به رکوردهای لایحه بودجه 1400 نسبت به بودجه 1399 پیشنهاد رد کلیات لایحه مذکور را ارائه کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۱    
در تست PCR در فاصله 24 تا 72ساعت موردنیاز برای اعلام نتیجه،فرد به دلیل اینکه نمی دانست نتیجه تستش مثبت است یا خیر، ارتباطاتش را با اطرافیان ادامه می داد و ممکن بود ناخواسته باعث آلوده شدن آن ها شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۱    
یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دولت آمریکا قصد دارد در آستانه سالروز ترور شهید سپهبد سلیمانی، تعدادی از کارکنان سفارت خود در بغداد را از عراق خارج کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۳۱    
عیلرضا میریوسفی با اشاره به ترور دانشمند دفاعی و هسته ای کشورمان گفت ایران تاکنون توطئه های زیادی را نقش بر آب کرده و این اقدامات خللی در برنامه هسته ای صلح آمیز آن ایجاد نخواهد کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۲۶    
بازیگر سریال خانه امن با بیان اینکه این سریال به لحاظ فیزیکی و تعداد سکانس ها سخت ترین بازی ام بود گفت: ضبط سکانس نقل قول از جو بایدن قبل از مشخص شدن کاندیداها بود!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۲۱    
یک مقام سابق رژیم صهیونیستی تصریح کرده که این رژیم توان پیروزی در برابر ایران در صورت بروز درگیری را نخواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۶    
دکتر محسن اگر اراده می کرد، بهترین دانشگاه های دنیا منتش را می کشیدند. او در شرایط سخت ایران، مردمش را تنها نگذاشت و با وجود بی انصافی مسئولان مرتبط، مجاهدت علمی اش را گسترش داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۶    
نگاهی به برخی شواهد و منابع نشان می دهد برای اولین نام شهید فخری زاده در زمان دولت دوم اصلاحات بین سال های 82 تا 83 درز کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۶    
رئیس مجلس طی نامه ای به رئیس جمهور قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را جهت اجرا ابلاغ کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۶    
استاد دانشگاه گفت: شهید محسن فخری زاده، دیدگاه امثال پوپر و پیروان ایرانی اش را نه تنها غیر فلسفی بلکه منجر به فروپاشی علم می داند و تداخل بی منطق و افراطی علوم و فلسفه در یکدیگر را اخلال در هردو می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: شما باید در گفتار سنجیده تر عمل کنید و گرای غلط ندهید. اینکه شما پاسخ به ترور شهید فخری زاده را به موقع مناسب حواله می دهید و یا اینکه مصوبه مجلس را مضر می دانید با شان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۶    
دولت در لایحه بودجه سال 1400 برای خانوارهای فاقد مسکن که صاحب فرزند سوم شوند، وام 70 میلیون تومانی خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۱    
یک منبع عراقی گزارش داد که نیروهای آمریکایی بدون اطلاع دولت عراق تغییرات اساسی در پایگاه هوایی عین الأسد در باند فرود هواپیماها و ساختار پایگاه ایجاد کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۱    
گزارشگر ویژه سازمان ملل با بیان اینکه تحریم های یکجانبه، همه گیری کرونا را بسیار وخیم تر و فاجعه بارتر کرده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۶    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت : اولویت مجلس توسعه روز افزون عدالت اجتماعی و ایجاد فرصت های برابر در دسترسی به امکانات و منابع به ویژه برای گروه های با نیازهای ویژه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۶    
دفتر رهبر جنبش اسلامی نیجریه با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن ترور شهروندان بیگناه یکی از ایالت های این کشور، رژیم حاکم بر نیجریه را مقصر شرایط کنونی حاکم بر این کشور برشمرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۱    
رئیس جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه ای گفته با شکست رئیس جمهور فعلی این کشور در انتخابات، کار خوبی را برای کشورش انجام داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۴۶    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب روایتی از بیانات منتشرنشده رهبر انقلاب در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی را منتشر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محمد ایمانی فعال رسانه ای در خصوص تحویل بودجه 1400 توسط آقای امیری در کانال تلگرامی خودنوشت: تا امروز فکر می کردیم آقای حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۷    
یک استاد علوم سیاسی معتقد است طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مجلس شورای اسلامی نه تنها مانعی برای دولت نیست بلکه کمک به دولت و وزارت امور خارجه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۹    
گرفتن انتقام خون شهید محسن فخری زاده موضوعی دور از ذهن نیست اما اینکه این بار ایران چه مسیری را برای اخذ تاوان از رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش در پیش خواهد گرفت سوالی است که پاسخ های متعددی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امیرالمومنین امام علی علیه السلام در حدیثی می فرمایند: اَلبَغیُ یَصرَعُ الرِّجالَ وَ یُدنِی الآجالَ. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۹    
دبیر شورای نگهبان از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور خواست تا با شناسایی زمینه های بروز ترور شهید فخری زاده از تکرار وقوع آن بطور جدی جلوگیری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۹    
وزیر پیشین نفت گفت: در این شرایط مدیری که کار نمی کند، راحت تر است و بدون اینکه پاسخگو باشد، آدم خوبی هم به نظر می رسد؛ در حالی که باید دادگاهی ویژه این مدیران به اصطلاح کارنکن دولت تشکیل شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۹    
باید از آقای رئیس جمهور پرسید اگر شرایط کرونایی در مجلس دهم پیش آمده بود و ریاست مجلس هم بر عهده علی لاریجانی بود باز آقای رئیس جمهور در مجلس حضور پیدا نمی کردند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۹    
بدون اغراق بگویم شاید 80 درصد کارهایم را دوست ندارم. من برای خودم در بازی سخت گیر تر از دیگران هستم یعنی اولین منتقد کاری ام هستم آن هم با نهایت سخت گیری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: اغلب روزنامه های منتشر شده صبح امروز صفحه نخست خود را به واکنش به موضوع طرح تصویب اقدام راهبردی لغو تحریم ها اختصاص داده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۹    
بیش از هفت سال است که اقتصاد ایران با بیماری رکود انتظاری روبروست؛ کسادی ادامه داری که به سبب وابستگی پیشرفت اقتصاد کشورمان به دشمنان بوجود آمده است و دشمن نیز با دشمنی در این حوزه ضربه های خود را به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۹    
همسر یک شهید مدافع حرم به حاج قاسم گفت: وقتی وسایل همسرم را آوردند، یک انگشتر اضافه بین آنها بود که می دانستم قبلا همسرم چنین چیزی نداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۷    
نیروهای یمنی در شمال غرب استان مارب در تلاش هستند بخش های رغوان و مدغل را به طور کامل پاکسازی کنند تا آخرین مرحله عملیات را برای آزادی شهر مارب (قلب یمن) از سه محور آغاز کنند
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۷    
جمعی از مجریان سازمان صداوسیما با انتشار بیانیه ای ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: جوان درباره دپوی نهاده های اساسی در بنادر گزارش داده است: واردکنندگان بذر می گویند با بخشنامه بانک مرکزی هفت ماه است که هزار و 200 تن بذر ذرت به ارزش 5 میلیون یورو در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: سی ان ان آمار خودکشی ژاپن تو ماه گذشته رو منتشر کرده معلوم شده این عدد از کل کشته های کرونای سال 2020 هم بیشتره ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محمدمهدی رحیمی، فعال رسانه ای درباره مدال اهدایی روحانی به شهید فخری زاده در توییتر نوشت: آقای روحانی! تقدیر از شهید محسن فخری زاده در پسابرجام را باور کنیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: فواد ایزدی، کارشناس مسائل سیاسی شروط جدید چند روز پیش مشاور امنیت ملی بایدن درباره ایران را طی توییتی منتشر کرد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یک کاربر فضای مجازی در خصوص بی توجهی فیلمسازان به تولید محتوای مربوط به دانشمندان هسته ای در توییتر نوشت: با گذشت یک دهه از ترور شهیدان شهریاری، علیمحمدی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۲    
براساس خبرهای دریافتی از دفتر آیت الله مصباح یزدی، حال عمومی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خوب است و در منزل بسر می برد. مشکل ایشان، فقط ضعف شدید جسمانی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۲    
بلندی های جولان از ابعاد گوناگون استراتژیک و نظامی و هیدروپلیتیک و منابع آبی و کشاورزی و سکونتگاهی ایدئولوژیک دارای اهمیت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حجت الاسلام محمد نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با حضور در نشست اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۴    
وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین طی سفر به قدس اشغالی، با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۴    
شبکه سی ان ان به نقل از یک مقام آمریکایی خبر داد که رژیم صهیونیستی پشت عملیات ترور دانشمند برجسته هسته ای ایران قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۹    
کارت ملی هوشمند پروژه ای دیرینه ای که این روزها خبر ساز شده است و در حال حاضر نزدیک به 10 میلیون نفر فاقد کارت ملی هوشمند هستند
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۹    
بسیجیان شاهرود این روزها با اجرای برنامه های مختلف به مردم سلامتی هدیه می دهند. آنها وارد میدان شده و تلاش دارند با طرح های متنوع، اثر ویروس کرونا را کم کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۹    
آن هایی که تا دیروز می گفتند رئیس جمهور بعدی آمریکا(ترامپ) نمی تواند با یک امضا تحریم ها را برگرداند امروز می گویند با یک امضای بایدن تحریم ها لغو خواهند شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۹    
خبرنگار سی ان ان که سال ها در دفتر این شبکه در تهران کار کرده اعلام کرد که در بین مردم ایران خشم گسترده ای بابت حمله تروریستی منجر به شهادت شهید محسن فخری زاده وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۹    
نایب رئیس مجلس گفت: شاهد سیاسی کاری و لجبازی دولت با مجلس هستیم، دولت حاضر نیست موفقیتی به نام مجلس ثبت شود اما مجلس نگاه سیاسی یا قبیله ای به موضوعات ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۹    
براساس بند الف تبصره 1 لایحه بودجه 1400، سهم صندوق توسعه ملی از منابع حاصل از صادرات نفت و میعانات گازی و خالص صادرات گاز، مشابه سال قبل و برخلاف قانون برنامه ششم توسعه، 20 درصد تعیین شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: عرضه تخم مرغ بالاتر از شانه ای 29 هزار تومان تخلف است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۱    
درحالی که قرار بود رئیس سازمان برنامه و بودجه به جای رئیس جمهور لایحه بودجه 1400 را تقدیم مجلس کند، در نهایت معاون پارلمانی رئیس جمهور در یک اقدام کم سابقه آخرین لایحه بودجه دولت را تقدیم مجلس کرد تا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۱    
دادستان کل کشور گفت: در قوه قضائیه، کارگروهی تشکیل و به زودی به پرونده و ابعاد ترور شهید فخری زاده در ابعاد ملی و بین المللی رسیدگی خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: یک نامه به آقای جنتی در مورد مصوبه روز گذشته مجلس داشتیم با تدبیر رهبر انقلاب مدیریت هسته ای به شورای عالی امنیت ملی سپرده شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۱    
شبکه سی ان ان به نقل از یک مقام دولت آمریکا اعلام کرد رژیم صهیونیستی در ترور دانشمند هسته ای ایران دست داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۴    
علی رغم اینکه ایران از شورای امنیت خواسته است ترور شهید فخری زاده را محکوم کند اما رئیس دوره ای این نهاد بین المللی گفته تاکنون چنین درخواستی از سوی هیچ یک از اعضا مطرح نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۴    
دادستان عمومی و انقلاب ورامین از ورود دستگاه قضایی به منظور از سرگیری تولید در کارخانه شیر وارنا خبر داد و گفت: این واحد تولیدی در کمترین حالت ظرفیت ایجاد اشتغال برای 700 کارگر را دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۴    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این که ارز دولتی تخصیص یافته به واردات داروها باید حذف شود، گفت: اگر سامانه "تی تک" به طور جامع اجرا و استفاده شود، قاچاق معکوس دارو در کشور ایجاد نخواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۴    
ماده واحده لایحه بودجه 1400 کل کشور بالغ بر 24میلیون و 357 هزار و 78 میلیارد و 986 میلیون ریال است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۷    
متن کامل لایحه بودجه 1400 کل کشور با جمع منابع 2435 هزار میلیارد تومانی و بودجه عمومی 841 هزار میلیارد تومانی منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۷    
نمایندگان مجلس شورای جهت تامین نظر شورای نگهبان ماده 6 طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از ملت ایران را اصلاح کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۰    
شورای نگهبان طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها که توسط مجلس به تصویب رسید را با سه ایراد به مجلس برمی گرداند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۲:۲۸    
این ناراحتی و عصبانیت کاملاً مشکوک است، چرا که این آمریکا و تروئیکای اروپایی است که باید از طرح اخیر مجلس عصبانی و ناراحت باشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در نهایت باید به طور واقعی به آن توجه کنیم، عدم اتکا به نفت است که این مسئله همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است چرا که اتکای بودجه به نفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۲    
شورای امنیت سازمان ملل بار دیگر انفعال خود را در قبال جمهوری اسلامی ایران نشان داد و دیپلمات های غربی اعلام کردند که بعید است این نهاد بین المللی اقدامی را در خصوص ترور دانشمند ایرانی صورت دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۴    
وزارت خارجه عربستان سعودی و بحرین در بیانیه هایی از اقدام دو کشور اروپایی اسلوونی و لتونی در تروریستی خواندن جنبش حزب الله لبنان استقبال کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۴    
رهبر شیعیان بحرین بامداد چهارشنبه طی بیانیه ای گفت که ذلت نظامی هایی که به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداختند مدت کوتاهی پس از توافق آشکار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ب ازارهای مالی را می توان بر اساس دو مدل تقسیم بندی کرد. یک نوع تقسیم بندی آن را به بازار سرمایه و بازار پول قسمت می کند و تقسیم بندی بعدی هم از نظر نوع اوراق است که ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۴    
نیروی هوایی و زمینی ارتش عراق موفق شد با بمباران مواضع داعش در استان صلاح الدین، هفت تروریست را از پای درآورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۶    
اسنادی بتازگی فاش شده است که نشان می دهد، احتمالاً پول هایی به عنوان رشوه به کاخ سفید انتقال داده می شده تا دونالد ترامپ قبل از پایان دوره خود، افرادی را مورد عفو ریاست جمهوری قرار دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۶    
با گذشت یک ماه ازبالاگرفتن اعتراضات نسبت به قیمت های نجومی پوشک، مسئولان وزارت صنعت در مدیریت قیمت این کالا ناتوان بوده و حالا پوشک های قدیمی و احتکار شده نیز با نرخ های جدید به مردم عرضه می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۹    
در یک اقدام عجیب در شرکت پتروفرهنگ، پاداش های خاص برای اعضای هیئت مدیره این شرکت در نظر گرفته شده است که دستور پرداخت را مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان صادر و مرضیه شاهدایی نیز دستور اجرایی شدن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۸    
در نشست هیأت واگذاری پیشنهاد سازمان خصوصی سازی برای برگشت دادن کشت و صنعت هفت تپه به دولت به خاطر اقساط معوقه خریدار موافقت نشد و قرار شد تا پایان سال مهلت پرداخت اقساط داده شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۸    
مشاور حقوقی پرونده هشتاد جوان سودانی که شرکت اماراتی بلک شیلد از آنها سوء استفاده کرده و به جنگ در لیبی فرستاده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۸    
وزیر خارجه عربستان سعودی ادعا کرد که این کشور همیشه حامی مسئله فلسطین و حقوق ملت این کشور بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حضور دلالان در بازار خودرو و نهاده های دامی گفت: تلاش ما حذف دلالان در این حوزه است و با افزایش تولید خودرو دلالان را حذف خواهیم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۸    
نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با تشریح مواضع خود برای ماه های اولیه دولت احتمالی اش، گفت هنوز بر سر موضع بازگشت به برجام در صورت تبعیت مجدد ایران از محدودیت ها ایستاده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۷    
نهاد وابسته به پنتاگون در یک نامه به کنگره خبر داده که وزارت خارجه آمریکا موافقت خود را برای اجرای توافق 350 میلیون دلاری ارائه خدمات امنیتی واشنگتن به ریاض اعلام کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۹    
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری دونفر از اخلالگران و بدهکاران نظام بانکی با بیش از 20 هزار میلیارد ریال توسط ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۹    
جنت یلن که از طرف بایدن برای تصدی سمت ریاست وزارت خزانه داری در دولت آتی آمریکا معرفی شده، گفت این کشور با یک بحران اقتصادی دیگر روبه روست و عدم اقدام سریع پیامدهای ویران کننده ای در پی خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۹    
سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی در توییتر از افزایش قیمت ده ها دارو در دوران همه گیری کرونا خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۹    
رئیس جمهوری ونزوئلا گفت، اگر در انتخابات پارلمانی 16 آذر، نیروهای مخالفِ دولت، انتخابات را ببرند از ریاست جمهوری کنار خواهد رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۹    
در حالی که آمریکا تمام تلاش خود را برای قطع صادرات نفت ونزوئلا به کار بسته، اما یک خبرگزاری آمریکایی اعلام کرد که صادرات نفت ونزوئلا طی ماه اخیر افزایش داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۹    
دکتر حامدی عدم همراهی رئیس جمهور با رهبر معظم انقلاب در اجرایی ساختن شعارهای سال و تکیه به برجام را از مهمترین انتقادات نسبت به دولت آقای روحانی دانست