دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۳:۳۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 25 آذر 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 2 آذر 1399 هم اندیشی 3 آذر 1399 هم اندیشی 4 آذر 1399 هم اندیشی 5 آذر 1399 هم اندیشی 6 آذر 1399 هم اندیشی 7 آذر 1399 هم اندیشی 8 آذر 1399 هم اندیشی 9 آذر 1399 هم اندیشی 10 آذر 1399 هم اندیشی 11 آذر 1399 هم اندیشی 12 آذر 1399 هم اندیشی 13 آذر 1399 هم اندیشی 14 آذر 1399 هم اندیشی 15 آذر 1399 هم اندیشی 16 آذر 1399 هم اندیشی 17 آذر 1399 هم اندیشی 18 آذر 1399 هم اندیشی 19 آذر 1399 هم اندیشی 20 آذر 1399 هم اندیشی 21 آذر 1399 هم اندیشی 22 آذر 1399 هم اندیشی 23 آذر 1399 هم اندیشی 24 آذر 1399 هم اندیشی 25 آذر 1399 هم اندیشی 26 آذر 1399 هم اندیشی 27 آذر 1399 هم اندیشی 28 آذر 1399 هم اندیشی 29 آذر 1399 هم اندیشی 30 آذر 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۹    
سیدعمار موسوی، در تاریخ 20 فروردین 97 در آخرین ماموریت خود در فرودگاه نظامی تی فور واقع در استان حمص سوریه، هدف حمله موشکی رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار گرفت و به شهادت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۸:۲۹    
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 213 بیمار مبتلا به کرونا خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۴:۵۹    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در پایان سفرش به عمان برای برگزاری هفتمین اجلاس کمیته مشورت های راهبردی ایران و عمان، در پیامی تأکید کرد افرادی که به بهانه این سفر از ملاقات های خیالی صحبت می کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۴:۵۴    
در خانه امن نقشی را بازی کرده ام که حتی اگر مدتی بازی نکنم باز هم با آن به یاد خواهم آمد. نوع لهجه و تکرار سعید ابداعاتی بوده که خودم و احمد معظمی داشته ایم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۴۹    
یک رسانه غربی از آمادگی رژیم صهیونیستی برای احداث پایگاه نظامی در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خبر داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۹    
کارگردان سینما و تلویزیون از اعلام آمادگی خود برای ساخت سریال شهید قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: باید فیلمِ "حاج قاسم" در طراز و سطحِ بین المللی ساخته شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۹    
وزارت خزانه داری ایالات متحده گروه سرایا المختار مستقر در بحرین را تحریم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۹    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور حقوقدان است و نباید علیه مجلس حرف بزند، گفت: مجلس نمی خواهد وارد حاشیه شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: همه عاملان و سرپل های پشتیبانی و لجستیک ترور شهید فخری زاده شناسایی و عده ای از این افراد نیز دستگیر شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۹    
تروریست های بوکوحرام در پیامی صوتی مسئولیت حمله به مدرسه ای در نیجریه و ربودن حدود 400 دانش آموز را برعهده گرفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۹    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی شرور سابقه دار پس از درگیری و تیراندازی در غرب تهران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۹    
هالیوود نشان داده با وجود عظمت ظاهری اش و تبلیغات پرحجمی که در زمینه برقراری عدالت در میان مردان و زنان دارد، هنوز از خلق قصه های قهرمانانه با محوریت زنان عاجز است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۴    
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: با توجه به شرایط کرونایی اگر اخذ آرا به صورت پستی یا هر شیوه دیگری مدنظر است باید این راهکار به صورت یک قانون در مجلس مصوب شود ولو برای یک بار اجرایی شدن آن.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۹    
یک منبع امنیتی عراقی امروز سه شنبه به دلایل پروازهای گسترده شناسایی آمریکایی ها بر فراز اربیل و اقلیم کردستان عراق اشاره کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۴    
پریتی پتل، وزیر کشور انگلیس در اقدامی جنجالی پرده از میزان همدستی کشورش با رژیم آل خلیفه در سرکوب ملت بحرین برداشت. وی همراه با جلادان حکومت از مرکز پلیس بدنام المحرق در بحرین بازدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۹    
فرزند شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مصاحبه با یک رسانه روسی با اشاره به اینکه رئیس جمهور کنونی آمریکا دستور داده سردار سلیمانی رو ترور کنند و رئیس جمهور آینده نیز از این اقدام حمایت کرده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۲۹    
پس از قطعی چهار ساله، با انجام نخستین پرواز از ریاض به دمشق در روز دوشنبه، عربستان پروازها به سوریه را از سر گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۲۹    
یک روزنامه لبنانی ضمن افشای جزئیات جدیدی از پرونده تبادل اسرا میان جنبش مقامت اسلامی فلسطین (حماس) و رژیم صهیونیستی خبر داد که حماس پیشنهادهای اخیر صهیونیست ها درباره تبادل اسرا را رد کرده و آن را ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۲۴    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به حادثه بندر جده گفت، به نظر می رسد آمریکا و انگلیس در حفاظت از بنادر سعودی ناتوانند و در صورت درخواست ریاض، صنعاء حفاظت از بنادر سعودی را می تواند بررسی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۹    
رهبر معظم انقلاب با بررسی مجدد FATF در مجمع موافقت کردند اما این موافقت به منزله تأیید این لوایح نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۴    
حجت الاسلام دری نجف آبادی با تایید روایت سیدمرتضی نبوی از ماجرای گفتگوی رهبر انقلاب با مرحوم هاشمی درباره مسئله آمریکا، مطالب تکمیلی درباره این دیدار ارائه کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۴    
یک روزنامه آمریکایی نوشت که وزارت خارجه این کشور در معرض یک عملیات جاسوسی پیشرفته و پیچیده قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۴    
با وجود گذشت چند روز از اعدام زم، افکار عمومی هنوز نتوانسته خود را از شوک سرعت اجرای حکم پرونده مهم و حساس وی خارج کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۹    
خط تولید داروی ضدکرونای رمدسیویر توسط وزیر بهداشت به صورت ویدیوکنفرانس در ساوه افتتاح شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه "در بیرون از مرزها پیام دلخوش کننده ای دریافت نخواهیم کرد" گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۲    
رئیس مرکز پژوهشهای مجلس جزئیاتی از 5 اقدام راهبردی مجلس یازدهم برای نجات اقتصاد، کاهش فقر و توزیع عادلانه ثروت را تشریح کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۷    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شروط رهبر معظم انقلاب برای استفاده ار منابع صندوق توسعه ملی در لایحه بودجه سال آینده گفت: این موضوع دلیل دیگری است بر اینکه لایحه بودجه فعلی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۲۱    
ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی به منظور تبیین فرمایشات امام خامنه ای مدظله العالی در بیانیه مهم و تاریخ ساز گام دوم انقلاب اسلامی، پانزدهمین همایش کشوری خود را با موضوع روحیه انقلابی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: با وجود اینکه تنها شش ماه به پایان کار حسن روحانی مانده، وی هنوز به خلاف گویی و دستاورد تراشی برای دولت تدبیر که کارنامه اش پر از هیچ است، ادامه می دهد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۶    
یک منبع نظامی یمن گزارش داد که نیروهای اماراتی یک پایگاه نیروهای هادی در استان شبوه در جنوب شرقی این کشور را هدف قرار دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۶    
منابع خبری از حمله یک پهپاد آمریکایی به دو سرنشین یک موتورسیکلت در استان مأرب در شمال شرق پایتخت یمن خبر دادند و گفتند این دو عضو القاعده بوده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۶    
وزیر پیشین خارجه آمریکا که سال 2016 علیرغم پیروزی در آرای مردمی، در رای گیری الکترال کالج از ورود به کاخ سفید بازماند، خواستار حذف این نظام و انتخاب رئیس جمهور به صورت مستقیم از طرف مردم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۱    
باید توجه داشت که در دنیای امروز متأسفانه بسیاری از مردم با چشم خود تأمل می کنند و نتیجه می گیرند!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۶    
نتانیاهو که فکر می کرد رقیب خود بنی گانتس را در این دوره از عرصه خارج کرده است تلاش می کرد با مانع تراشی به سمت انتخابات جدید برود اما با تأسیس احزاب جدید در آستانه حذف قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۶    
مسئول اطلاع رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی اداره تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن اعلام برنامه های عملیات شهید سلیمانی برای سالگرد شهادت سردار دل ها گفت: نذر خون، ختم قرآن و صلوات، جشنواره سرود، رونمایی
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۱    
رئیس جمهور ایالات متحده از کناره گیری دادستان کل و وزیر دادگستری این کشور از مقام خود خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: عکسی تاریخی از سخنرانی آیت الله یزدی (ره) در میدان آستانه قم در میان خیل جمعیت را مشاهده می کنید. م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۱    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اولویت قائل شدن ایران برای کشور های همسایه خود، تحریم های اخیر آمریکا علیه ترکیه را به شدت محکوم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نامه رهبر انقلاب به حسن روحانی درباره لایحه بودجه 1400 خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۱    
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه) نداشتن تابعیت و اقامت کشورهای دیگر را به شروط کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری اضافه کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۶    
با تصور واژه ی چهل سالگی شاید هیچ واژه ای به اندازه ی پختگی به ذهن متبادر نشود. در واقع، فهم عمومی و عرفی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۱    
نگاه واقع بینانه به نقاط قوت و ضعف چهل سال اول انقلاب و امید و خوش بینی به آینده، روح و مغز این بیانیه راهبردی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۱    
ایشان بسیار به آداب زیّ طلبگی معتقد هستند و به آن عمل می کنند و به فرزندان خود اجازه نمی دهند که هرگونه تمایل دارند زندگی کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۶    
آقای عارف که اوت است. جامعه به هیچ وجه پذیرای او نیست. عارف در چهار سال مجلس دهم یک کلام حرف نزد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۱    
دشمنان ایران همه آنچه را که انتظار داشتند از زبان روحانی شنیدند: اینکه بلوف جنگ را جدی گرفته، بنای پاسخ به جنایات غرب را ندارد، نمی خواهد با دست پر آنها را وادار به کنار گذاشتن تحریم بکند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۶    
جریان غربگرا در سال های اخیر تلاش کرده، ریشه تحریم ها را در مباحث هسته ای و حقوق بشری تقلیل بدهد و بر اساس همین فرضیه غلط نیز می گویند اگر کل هسته ای را بدهیم برود و اصول حقوق بشری غربی را بپذیرییم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۱    
یکی از محافظان دانشمند هسته ای کشورمان مهارت هایی خاص دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۶    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: 93 لایحه از طرف دولت به مجلس ارسال شده و 70 لایحه را در یک روز اعلام وصول کردیم، این درحالی است که اولویت بیشتری به لوایح دادیم ولی 54 طرح فوریت دار هم در مجلس داریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۲۶    
روزنامه الکترونیکی لندنی رأی الیوم ، از دست رد قطر به سینه فرستاده آمریکا در خصوص عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۲۱    
اعضای مجمع گزینندگان (کالج) انتخاباتی ایالات متحده در رأی گیری روز 14 دسامبر (24 آذرماه)، جو بایدن را به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا انتخاب کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۶    
آخرین بودجه آقای حسن روحانی حاوی رکوردهای عجیب و غریبی است. یک نمونه رشد کسری بودجه است. درحالی متوسط رشد کسری بودجه در سالهای 90 تا 99 بیش از 21 درصد بوده ...