دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۳۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 9 اردیبهشت 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 2 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 3 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 4 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 5 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 6 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 7 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 8 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 9 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 10 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 11 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 12 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 13 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 14 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 15 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 16 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 17 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 18 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 19 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 20 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 21 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 22 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 23 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 24 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 25 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 26 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 27 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 28 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 29 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۴    
جنگنده های رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود بار دیگر حریم هوایی لبنان را نقض کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۶    
پیشنهاد تشکیل شورای رهبری اصلاحات به رئیس دولت اصلاحات داده شده است. در این پیشنهاد تأکید شده از این پس رهبری جریان اصلاحات بر عهده این شورای مشورتی قرار بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۸    
من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر، بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمومنین و حسین بن علی (صلوات الله و سلامه علیهما) می باشند .
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۸    
وزیر کشور گفت: مقدمات کار انتخابات ریاست جمهوری از نظر اجرایی در وزارت کشور شروع شده است و آمادگی کامل برای برگزاری آن وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۸    
بانکهای ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، رفاه کارگران، ملت، تجارت، صادرات و قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بانکهای منتخب از تاریخ 14 لغایت 31 اردیبهشت ماه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۸    
بر اساس یک نظرسنجی انجام شده، 89 درصد آمریکایی ها بیمناک هستند که اقتصاد این کشور در سایه شیوع ویروس کرونا با فروپاشی مواجه شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۸    
سازمان ملل اعلام کرد که ژنرال حفتر را به رسمیت نمی شناسد و تنها دولت قانونی در لیبی، دولت وفاق ملی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۸    
اگرچه از اواخر سال 98 تحرکات نظامی آمریکا و متحدان این کشور به بهانه ایجاد امنیت برای کشتیرانی تجاری افزایش قابل ملاحظه ای داشته است اما از اواسط فروردین 99 رفتار تروریست های آمریکایی در خلیج فارس و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۸    
متخصص زنان گفت: خانم باردار نسبت به افراد دیگر بیشتر در معرض ابتلا به کرونا قرار می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۸    
رهبر معظم انقلاب با صدور ابلاغیه ای ضمن موافقت با درخواست رییس جمهور برای آزادسازی سهام عدالت و با اشاره به نقش سهام عدالت در گسترش عدالت اجتماعی و توانمندسازی خانواده های کم درآمد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۸    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه منظور اصلی از انتخاب شعار جهش تولید، گسترش صنایع کوچک و متوسط است گفت: این صنایع اشتغال زایی زیاد به دنبال دارند و معیشت و رفاه مردم را مورد توجه قرار می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۸    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که حزب الله با آزادسازی نرخ دلار و خصوصی سازی موافق نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۸    
اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری امید چندانی ندارند اما سعی می کنند با ساختارسازی جدید این فضا را برای بدنه اجتماعی متمایل به خود ایجاد کنند که مشکلات به سبب ساختار شورای عالی سیاستگذاری بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۸    
ششمین مرحله از یارانه معیشتی ساعت 24 چهارشنبه 10 اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و قابل برداشت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۸    
شخص من به هیچ وجه موافق بازگشایی سینماها نیستم، از نظر من در حال حاضر برای بازگشایی سینماها زود است، حال که اکران آنلاین آثار سینمایی با موفقیت روبرو شده چرا باید با بازگشایی سینماها ریسک بیماری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۸    
علی جان،در این ماه در حالی که به نماز ایستاده ای فرق سرت به دست شقی ترین انسان شکافته می شود و محاسن تو خضاب می گردد. امیرالمؤمنین عرض کرد: ای رسول خدا، آیا آنگاه دین من سالم است؟
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۸    
یک شرکت ژاپنی مشغول تولید واکسنی برای ویروس کرونا با استفاده از حشرات است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۸    
نیروهای اِشغالگر آمریکا 70 دستگاه کامیون حامل تجهیزات و سلاح را به پایگاه نظامی خود در حومه قامشلی سوریه ارسال کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۸    
هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان، جدیدترین استفتائات از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای درباره روزه و روزه داری منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۸    
کار سیاسی که رودربایستی ندارد. درباره بقیه بزرگان هم همین طور است. حتی دیگر کسانی که شاید برای ما کاریزما بوده و شخصیت مورد علاقه ما باشند. حالا آقای خاتمی یا هر کدام از رفقا.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۸    
کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روز گذشته تا امروز 1112 مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۸    
مجری قدیمی تلویزیون است؛ اول از همه ما را به یاد سفره های افطار و بازارچه های خیریه "جشن رمضان" می اندازد، برنامه سازی که 18 سال عمر خودش را صرفِ برنامه قدیمی رمضانی تلویزیون کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۸    
معاون وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه رتبه بندی معلمان قانون می شود، گفت: تفاوت بین رتبه ها بازگشت و حقوق معلمان و کارکنان اداری یکسان می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۸    
دیپلمات های غربی پیش بینی کرده اند تلاش آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران و یا استفاده از مفاد برجام جهت بازگرداندن تحریم های سازمان ملل علیه این کشور احتمالاً ناکام خواهد ماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۸    
منابع خبری از هدف قرارگرفتن یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در آسمان غزه خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۸    
درست است که پسر بعد از 15 سال و دختر بعد از 9 سال قمری به تکلیف می رسند، اما آموزش و تربیت دینی را نمی توان تا سن بلوغ به تأخیر انداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۸    
کارشناس برجسته تحولات حوزه خلیج فارس معتقد است مخالفت 5 استان از 8 استان جنوب یمن با خودمختاری این منطقه، عربستان و امارات را وارد چالش های جدی و عمیق در جنوب یمن کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۸    
یک کارشناس حقوقی عراقی با اشاره به اینکه مأمور تشکیل دولت در مسیر به مراتب بهتری نسبت به عادل عبدالمهدی نخست وزیر کنونی حرکت خواهد کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۸    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: 80 هزار نفر از نیروهای ارتش در راستای مقابله با ویروس کرونا در حال خدمات رسانی به مردم هستند و این خدمات تا مهار و قطع کامل زنجیره انتقال این بیماری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۸    
مصطفی الکاظمی مامور تشکیل دولت جدید عراق با فراکسیون های شیعه جلسه ای درباره تغییر اسامی نامزدهای وزارتی برگزار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۸    
پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب در ایام ماه مبارک رمضان گزیده ای از پندهای اخلاقی معظم له را در قالب مجموعه پوسترهای مواعظ رمضانی منتشر می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۸    
شرکت پست آمریکا قصد دارد داروهای درج شده در نسخه های پزشکی بازنشستگان فلوریدا را از طریق پهپاد به آنها تحویل دهد. اجرای این طرح از ماه می آغاز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که اقدام کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در پخش سریال های تلویزیونی در ماه مبارک رمضان با هدف عادی سازی روابط و خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان دوره دکتری در مقطعی قرار دارند که برای گذران زندگی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و باید برای آنها ابزار تشویقی و ترغیبی در نظر گرفته شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۸    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اگر ستاد مقابله با کرونا به این سازمان بگوید آزمون ها بنا به همه گیری کرونا به تعویق بیفتد ما اطلاعت امر می کنیم و در غیر این صورت مطابق زمان برگزاری که اعلام شده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به شایعات درباره وضعیت جسمانی رهبر کره شمالی به خبرنگاران گفت: دقیقا نمی توانم در این باره صحبت کنم اما امیدوارم حالش خوب باشد .
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۸    
ارتش آمریکا قرار است از ربات هایی استفاده کند که در عرض چند دقیقه سطوح موجود در پادگان ها را از ویروس کرونا و دیگر آلودگی ها پاکسازی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۸    
با وجود تکذیب ناپدید شدن دو سرباز آمریکایی توسط سخنگوی ائتلاف آمریکا، مشخص شده که این دو فرد، ناپدید شده اند و عضو نیروی دریایی آمریکا هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۸    
نیروهای امنیتی عراق از انهدام چند لانه و تونل تروریستی به اضافه یک قایق و کارگاه ساخت تله های انفجاری در شمال عراق خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۸    
محققان روش جدیدی را برای هدایت پهپادها ابداع کرده اند که به افراد امکان می دهد برای کنترل آنها از مشت های گره کرده خود استفاده کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۸    
پرونده حقوق های نجومی در سال 95 کلید خورد و با دو گزارش مبهم دیوان محاسبات در آن ایام ظاهراً بسته شد اما داستان نجومی بگیران هم چنان ادامه داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۸    
آیت الله شبیری زنجانی می گوید: من احتمال می دهم کسانی که اکبر گودرزی را حمایت و تشویق می کردند، به خارجی ها وصل بودند؛ شبیه عوامل خارجی که از علی محمد باب حمایت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۸    
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه و بیش از 400 نفر از اساتید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۸    
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با اشاره به لایحه مشارکت عمومی-خصوصی تاکید کرد: می خواهند به اسم مشارکت عمومی-خصوصی تمامی دارائی های ملت را اعم از مدارس، بیمارستانها، ورزشگاهها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۸    
روزهای نخست اسفندماه بود که سازمان بهزیستی تعطیلی همپای مهدهای کودک با مدارس را اعلام کرد. بخشنامه ای ابلاغ نشد ...