دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۰۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 2 اردیبهشت 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 2 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 3 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 4 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 5 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 6 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 7 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 8 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 9 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 10 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 11 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 12 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 13 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 14 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 15 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 16 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 17 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 18 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 19 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 20 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 21 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 22 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 23 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 24 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 25 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 26 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 27 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 28 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 29 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۸    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امتحانات پایه دوازدهم به صورت حضوری برگزار میشود درباره برگزاری امتحانات در 11 پایه دیگر توضیحاتی داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی تسهیلات حمایتی گفت: پنج شنبه 4 اردیبهشت تسهیلات یک میلیون تومانی به حساب سرپرستان 17 میلیون و 153 هزار و 21 خانوار واریز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۸    
برخی رسانه ها با انتشار تصویر تغییر پوست 2 بیمار مدعی شدند که تغییر پوست آن ها به دلیل ابتلایشان به کرونا است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۸    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی به سمتی جدید در ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۸    
استاد حفاظت خاک و آبخیزداری در نامه ای سرگشاده خطاب به وزیر جهادکشاورزی نوشت: ادغام پژوهشکدۀ حفاظت خاک و آبخیزداری تیر خلاص به مدیریت سرزمین و موضوع بسیار حیاتی "آبخیزداری" است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: قرار شده است گزارش تفریغ بودجه 97 کشور به همراه مستندات تا آخر مجلس دهم ارائه شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۸    
ائتلاف سعودی چند منطقه در استان های مأرب و الجوف را امروز هم هدف حملات هوایی بی امان خود قرار داد در همین حال رزمندگان یمنی یک عملیات مزدوران سعودی برای پیشروی در استان البیضاء را ناکام گذاشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۸    
افراد سالم اگر نکات بهداشتی را که پزشکان، متخصصان و ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به بیماری کرونا توصیه کرده اند، رعایت و فاصله اجتماعی را حفظ کنند، مشکلی با روزه داری نخواهند داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۸    
عضو ائتلاف الفتح گفت که با مامور تشکیل کابینه عراق توافق شده که اخراج نظامیان آمریکایی را در راس اولویت های برنامه دولت جدید این کشور قرار دهد و در این خصوص هیچ اختلافی وجود ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۸    
رضا رحمانی گفت: از آنجایی که کالا به وفور در کشور موجود است، مشکلی در تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۸    
موضوعی که این روزها با توجه به شیوع ویروس کووید 19 و طرح فاصله گذاری هوشمند بیشتر نمایان شده است، چند سالی است که از دولت مطالبه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۸    
مراجعه نکردن برخی از پزشکان و کادر درمانی بیمارستان ها به محل کار خود در ایام کرونا علاوه بر سرگردانی برخی بیماران سرپایی، باعث فشار مضاعف به پزشکان و پرستاران و کادر درمان جهادی کشور شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: زندانی ش - س امروز در زندان سقز قصاص و به دلیل قتل عمد محکوم به اعدام شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۸    
سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه گفت: 3.5 میلیون خانوار آسیب دیده از بیماری کرونا در رزمایش کمک مؤمنانه بسته معیشتی دریافت خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۸    
فرمانده قرارگاه فرهنگی قرب بقیه الله الاعظم(عج) گفت: بحران کرونا تهدیدی است که می توان آن را هوشمندانه به فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی تبدیل کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۸    
نیروهای ارتش و الحشد العشائری عراق از امروز یک عملیات امنیتی گسترده را در منطقه نزدیک مرز با سوریه برای پاکسازی آنجا از عناصر داعش آغاز کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۸    
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: پیشنهاد می کنیم افراد مربوط به برخی مشاعل تولیدی، توزیعی و صنعتی که با مراجعان در ارتباط نیستند، در ساعات اولیه صبح از منزل خارج نشوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در حاشیه رونمایی از سامانه راداری مراقب و خلیج فارس م
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۸    
حسن روحانی که معروف به شیخ دیپلمات است در 55 سفر خود به نقاط مختلف جهان 6 بار به آمریکا سفر کرده است، ولی سهم زیادی در سفرهای خود برای کشورهای آفریقایی، آمریکایی لاتین و محور مقاومت قائل نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۸    
رنگ پوست دو پزشک چینی مبتلا به ویروس کرونا پس از بهبودی تیره تر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۸    
مرضیه حدیدچی (دباغ)، بانویی بود که دوره های چریکی و نظامی را قبل انقلاب در لبنان دیده بود و بعد از فرمان امام(ره) برای تشکیل سپاه در حکمی به عنوان فرمانده سپاه همدان انتخاب شد و عنوان اولین فرمانده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۸    
شبکه خبری سومریه از حضور سرکرده گروهک تروریستی داعش در عراق و تأیید هویت وی توسط کارشناسان عراقی و آمریکایی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: گزارش 30 صفحه ای دیوان درباره بلاتکلیفی ارزهای دولتی در جلسه ای با حضور مسئولان بانک مرکزی، گمرک، وزارت صمت و دیوان محاسبات بررسی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۸    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: برای اعطای مرخصی به زندانیان و به طور کلی در رسیدگی به پرونده ها چیزی به اسم دوتابعیتی را به رسمیت نمی شناسیم و ملاک مان نوع جرم، میزان مجازات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۸    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت ترکیه با فاجعه بسیار بزرگتری ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، که ابعاد آن بسیار بزرگتر از ارقامی است که دولت اعلام کرده.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۸    
در شرایطی که تحریم های آمریکا در روند مبارزه ایران با کرونا و درمان مبتلایان خلل وارد کرده تعدادی از فعالان فتنه 88 خواستار ادامه تحریم ها و تداوم فشار به کشور شدند
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۸    
رئیس تشکل المستقلون بصره عراق معتقد است که مصطفی الکاظمی موفق به تشکیل دولت جدید این کشور خواهد شد زیرا گروه های سیاسی درباره نخست وزیری او به اجماع رسیده اند و منافع خود را در این امر می دانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۸    
یک نشریه آمریکایی می گوید با اینکه معلوم نیست همه گیری بیماری تا چه مدت بر عملیات ها در خارج سایه خواهد افکند، رقبای آمریکا به دنبال بهره برداری از شکاف به وجود آمده در اثر شیوع کووید-19 هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۸    
رئیس منطقه آزاد کشمیر با انتشار پیامی از جمهوری اسلامی ایران برای حمایت سیاسی از مردم کشمیر درخواست کمک کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۸    
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه پرونده علی اصغر پیوندی رئیس سابق هلال احمر، متهم بازداشتی ندارد گفت: این پرونده پس از رفع نواقص، در حال بازگشت به دادگاه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۸    
سخنگوی قوه قضائیه از محکومیت 3 مفسد اقتصادی در دادگاه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که طبق تصمیم هیئت رییسه، مجلس هفته آینده جلسه علنی نخواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۸    
تأکید ائتلاف وابسته به جریان صدر بر تلاش برخی طرف ها برای ضربه زدن به جایگاه نخست وزیری، توصیه رئیس جمهوری عراق درباره تشکیل دولت جدید و هشدار اتحادیه میهنی کردستان به خروج از دولت محلی اقلیم کردستان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۸    
به گفته کارشناسان٬ درگیری نفتی میان عربستان و آمریکا در نتیجه اقدامات اخیر ریاض که منجر به کاهش چشمگیر قیمت نفت شده٬ به احتمال زیاد دو طرف را به سمت یک جنگ بزرگ می کشاند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۸    
به گفته منابع آگاه در سازمان محیط زیست برای یکی از معاونان عیسی کلانتری به دلیل فساد مالی کیفرخواست صادر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۸    
افتخاری گفت: 90 درصد بازنشستگان مشمول همسان سازی شدند و در تلاش هستیم که 10 درصد دیگر هم مشمول این طرح شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۸    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: برای دانشجویان درگیر با کرونا این امکان وجود دارد که درخواست حذف نیمسال بدهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۸    
طبرسی در خصوص طرح اهدای پلاسما و نحوه استفاده از دارو های فاویپیراویر و رمدسیویر توضیحاتی ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۸    
مجلس تاریخ اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده را از دو دوره مالیاتی پس از دوره ابلاغ آن تعیین کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۸    
انفجار مین در مسیر خودروی نیروهای الحشد الشعبی موجب شهادت سه تن و مجروحیت سه فرد دیگر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۸    
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: بر اساس پویش هر مسجد 100 خانواده در تهران، مساجد هزینه افطاری های ماه رمضان خود را به اضافه کمک های مردمی برای حمایت از حداقل 100 خانواده در نظر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۸    
پیمایش افکارسنجی جدید نشان می دهد معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا از حزب دموکرات فعلا بیشتر از رئیس جمهور کنونی این کشور، از حمایت مردمی در انتخابات ماه نوامبر برخوردار است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۸    
سازمان الحشد الشعبی عراق خبر داد که در جریان همکاری با نیروی هوایی این کشور، 10 تروریست برجسته داعش کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۸    
سپاه پاسداران که در سال نخست پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد، توانست ضامنی برای استمرار نهضت باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۸    
طبق اعلام شرکت رجا به منظور حفظ سلامت مسافران و جلوگیری از گسترش کرونا، طرح فاصله گذاری به شیوه جدید در قطارهای رجا اجرا می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۸    
هزینه حج تمتع حدود 33 تا 41 میلیون تومان تعیین شد که زائران در قسط اول 25 میلیون تومان پرداخت کردند و قسط دوم که حدود 8 تا 16 میلیون تومان است، بعد از معاینات پزشکی از زائران دریافت می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۸    
دادگاه برای محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس چندماه حبس و جزای نقدی صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۸    
سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش درباره زمان رفع مشکلات شبکه شاد و چگونگی راه اندازی نسخه ویندوز توضیح داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۸    
آنطور که پیداست بانک هایی که وام ازدواج می دهند نه تنها مراعات زوجین را نمی کنند بلکه در صورت به تعویق افتادن قسط، جریمه ای برای این زوجین در نظر می گیرند که این مسئله اصلا عادلانه نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۸    
تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا از مرز 42 هزار نفر عبور کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۸    
بانک صنعت کره 86 میلیون دلار از سوی دولت آمریکا به خاطر انتقال بیش از یک میلیارد دلار به ایران جریمه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۸    
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی گفت: توزیع حدود 50 هزار تن برنج, 50 هزار تن شکر و 50 هزار تن روغن با قیمت دولتی برای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۸    
رفع حق الناس از نکات مهم پیش از ورود به ماه رمضان است، سعی کنیم تا قبل آغاز این ماه حقوقی که از دیگران به گردن داریم از مال و آبرو و .. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۸    
رئیس جمهور آمریکا گفت که با توجه به کاهش بی سابقه قیمت نفت، آمریکا ذخایر استراژیک نفت خود را پر خواهد کرد و قصد دارد 75 میلیون بشکه به این ذخایر اضافه کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۸    
مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به فروپاشی قیمت نفت در بازارهای جهانی و تاثیر آن بر صنعت نفت و گاز آمریکا گفت که روس ها و سعودی ها هم مثل چین ترامپ را فریب دادند.