سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۰۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 8 اردیبهشت 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 2 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 3 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 4 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 5 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 6 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 7 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 8 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 9 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 10 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 11 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 12 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 13 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 14 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 15 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 16 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 17 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 18 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 19 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 20 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 21 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 22 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 23 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 24 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 25 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 26 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 27 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 28 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 29 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۲:۴۸    
آمریکا درصدد است تحریم های تسلیحاتی ایران را که اواخر مهرماه سال جاری به پایان می رسد، تمدید کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۸    
متأسفانه حساسیت نادرستی نسبت به ثروتمند شدن افراد در جامعه وجود دارد و این نشأت گرفته از تفکرات سوسیالیستی در ذهن برخی افراد خصوصاً بعضی از مسئولان پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به این که سرمایه گذاران در شرایط کنونی با آگاهی وارد بازار سرمایه شوند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۱:۳۸    
به نظر اگر عده ای عامدانه جنگ با معنویت و پاکی را در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز نکرده باشند لااقل غافلانه ارزش بی نظیر معنویت و مهمانی الهی را درک نمی نمایند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۱:۲۸    
حسن روحانی با تأکید بر اینکه رفتارهای مداخله جویانه آمریکا مخل امنیت، صلح و ثبات منطقه است، گفت: امیدواریم با تلاش کشورهایی چون چین، شاهد جهانی بدون تحریم باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۱:۲۸    
وزیر آموزش و پرورش گفت: برای پایه دوازدهم طبق روال هر سال، آخر اردیبهشت پایان سال تحصیلی خواهد بود و پس از تعطیلات عید فطر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۱:۱۸    
ستاد کل نیرو های مسلح ضمن هشدار به بر هم زنندگان ثبات امنیت در منطقه اعلام کرد: هر گونه ماجراجویی منجر به عکس العمل قاطع نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد شد که عواقب آن متوجه نیرو های متخاصم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۸    
در سوی دیگر شاهد روند امنیت آفرین و دیپلماسی اقتدار بودیم که با هدف امنیت آفرینی پیش دستانه در مقابله با تهدیدات جنگ نیابتی، حفظ و توسعه عمق راهبردی ایران و گسترش فرهنگ مقاومت در منطقه عملیاتی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۸    
ایجاد مناطق آزاد و یا توسعه محدوده آن ها به عنوان ابزاری در جهت افزایش همکاری با اقتصاد جهانی در ادبیات نظری تجویز می شود و برای این منظور، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعلی برای ایران کفایت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۸    
سریال هایی که از سوی یک شبکه سعودی متعلق به ولیعهد عربستان در ماه مبارک رمضان پخش می شود نشان از نیت مسموم و پلید محمد بن سلمان برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۸    
بدون مبالغه، حاج علی فضلی با هر درجه و مقام ، اسطوره خدشه ناپذیر یک بسیجی تمام عیار است.گرد آوری و انتشار تصاویری از سردار حاج علی فضلی ، برای مشرق و مشرقیان افتخار است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: وزارت علوم مدرک تحصیلی سینا کمالخانی منتخب تفرش در مجلس یازدهم را تایید نکرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۸    
وزیر خارجه ایران با بیان اینکه آمریکا بعد از شکست تحقیرآمیز در کارزار فشار حداکثری به دنبال بازگشت به برجام است، از واشنگتن خواست به رؤیاپردازی پایان دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۸    
خبرگزاری رسمی سوریه با بیان اینکه به یک خودوری نظامی آمریکایی در شرق سوریه حمله شده، اعلام کرد که چند سرباز آمریکایی به دنبال این اقدام ناپدید شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۸    
هنگامی که پرواز می کنم احساس می کنم همچون عاشق به سوی معشوق خود نزدیک می شوم و در بازگشت هرچند پروازم موفقیت آمیز بوده باشد، مقداری غمگین هستم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۸    
آنچه کشور امروز نیاز دارد تعادل در بازار سرمایه و تولید برای رسیدن به رفاه و اقتصادی موفق است که متاسفانه در این زمینه از هر دو جهت این موضوع نادیده گرفته شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۸    
با بررسی اجمالی این سیاهه به راحتی می توان فهمید که آنچه امروز کشور را درگیر مشکلات اقتصادی کرده نه صرفا تحریم و فشارهای خارجی بلکه ناشی از بی تدبیری های اقتصادی و مدیریت رانت ساز و خلاف علم و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۸    
شیوع ویروس کرونا در کشور ما یا در دنیا می تواند آزمایش خداوند برای رشد انسان ها باشد تا با این آزمایش افراد به صفات ذاتی خود در برابر یک امتحان الهی پی ببرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۸    
رئیس دستگاه قضا گفت: هیچ گزارشی تا امروز از دیوان محاسبات که حاکی از تردید یا اشتباه در گزارش تفریغ بودجه سال 97 باشد واصل نشده بلکه بر اتقان گزارش تاکید هم شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۸    
آقای روحانی تنها گزینه موجود اصلاح طلبان بود و این به معنای مطلوب ترین گزینه نیست. مجموعه این عوامل باعث می شود یک جریان سیاسی نتواند با حداکثر ظرفیت های خود در عرصه ها حضور پیدا کند
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۸    
ممکن است آقای روحانی به گونه ای فرود بیاید که جامعه بگوید ما راهی جز اینکه همین مسیر را ادامه دهیم، نداریم. در این صورت کار برای خیلی ها سخت می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: دستگاه امام رضا(ع) محل مرزبندی ها نیست. افراد مؤمن، انقلابی و با احساس مسئولیت کم نداریم حتی اگر سلایق متفاوتی با ما داشتند ولی معتقد و پایبند به اصول باشند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۸    
این روزها عدم دسترسی دانشجویان روستایی و مناطق محروم استان مرکزی به اینترنت و آموزش های مجازی سبب شده تا محرومیت ها ناعدالتی آموزشی را به رخ بکشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۸    
علی القاصی گفت: درباره تخلفات ارزی علاوه بر دریافت کنندگان متخلف ارزی حدود 25 نفر از کارکنان بانک مرکزی تاسطح مدیرکل و تعدادی از افراد متخلف در بانکهای عامل تحت تعقیب قرار گرفته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۸    
وزارت امور خارجه کشورمان در حساب توئیتری خود نوشته است: در دوران وزارت خارجه پامپئو هیچ صلح و ثباتی در جهان به دست نیامده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۸    
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه پرتاب ماهواره نور دشمنان نظام را ناامید کرد، گفت: سپاه در پیگیری اهداف راهبردی نظام یکه تاز است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۸    
مدیر ویژه شرکت بازرگانی دولتی ایران در چابهار گفت: 33درصد کالای اساسی ایران در فروردین ماه از بندر چابهار وارد کشور شده است و مبدأ کشتی ها هم کشورهای هند، روسیه، آلمان و اوکراین بوده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۸    
رؤسای جمهور ایران و اندونزی با اشاره به روابط صمیمانه، برادرانه و روبه گسترش دو کشور بر ضرورت توسعه، تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات و همکاری های تهران- جاکارتا در راستای منافع دو ملت تاکید کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۸    
یک نماینده مجلس از بررسی کلیات طرح دوفوریتی شفافیت آراء نمایندگان در یکی از جلسات علنی مجلس در هفته آینده خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۸    
آمارهای رسمی منتشرشده از سوی نهادهای دولتی کشورهای مختلف نشان می دهد که شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید 19) در جهان اکنون به بیش از سه میلیون نفر رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۸    
دولت آمریکا معافیت تحریمی عراق برای خرید برق از ایران را برای یک ماه دیگر تمدید کرد8
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۲:۱۸    
فرمانده پهپادی نیروی زمینی سپاه گفت: اضافه شدن پهپاد شاهد 149 در ماموریت های نیروی زمینی تاثیر بسزایی در ایجاد اشراف اطلاعاتی و اقتدار عملیاتی ما در قرارگاه های عملیاتی خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۸    
مدیر سوره مهر الکترونیک گفت: کرونا مثل یک کاتالیزور و سرعت دهنده به فرآیند رشد کتاب های الکترونیک و صوتی عمل کرد؛ از این نظر که تغییر عادت مخاطب را از کتاب فیزیکی به صوتی جهش چند برابری بخشید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۸    
شبکه الجزیره به نقل از یک مقام دولت مستعفی یمن گزارش داد که امارات با آموزش صدها شبه نظامی و تامین تجهیزات درصدد ترتیب دادن شورش در استان راهبردی سقطری به منظور کودتا علیه دولت مستعفی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۸    
رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: مهارت دار بودن دانشجویان و فارغ التحصیلان به معنای کارآفرین بودن آنها نیست چرا که دانشجوی کارآفرین باید خلاق و مولد باشد و بتواند در چرخه اقتصادی کشور نقش مؤثری ایفا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۸    
مسئول سازمان بسیج مداحان کشور گفت: هیأت های مذهبی در قالب رزمایش همدلی 6 میلیون و 480 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرده اند و علاوه برآن 771 میلیون تومان نیز جمع آوری و در میان بخش دیگری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۸    
مالیات بر عایدی املاک که قدمتی بالغ بر یک قرن و سابقه اجرایی در بیش از 180 کشور جهان دارد، موجب جلوگیری از سوداگری می گردد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۸    
منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم با بیان اینکه دستور دهندگان ارز 4200 تومانی باید مجازات شوند گفت: از قوه قضاییه می خواهم که چنگال عدالت را بر گلوی اشخاصی که این ارزها را دریافت کرده و کالایی را به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۸    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران جزئیات بسته جدید مقابله با ترافیک در پایتخت را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۸    
در حال حاضر به همت متخصصان کشور ما در حوزه تولید تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا شاهد تحولات فوق العاده ای هستیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۸    
اردشیر زاهدی گفت: من به او[ قاسم سلیمانی] افتخار می کردم، افتخار می کنم و افتخار خواهم کرد، کسی که جان خودش را در راه مملکتش فدا کرد نه کسانی که خودشان را به پول فروخته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۸    
کشتی USNS Invincible از یک سامانه راداری در راستای جاسوسی به اسم "ستاره خاکستری" استفاده می کند که از نوع آرایه فازی فعال است و گفته می شود این سامانه در دو باند ایکس و اس فعالیت می کند.