دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۹:۰۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 17 اردیبهشت 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 2 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 3 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 4 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 5 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 6 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 7 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 8 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 9 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 10 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 11 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 12 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 13 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 14 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 15 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 16 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 17 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 18 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 19 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 20 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 21 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 22 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 23 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 24 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 25 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 26 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 27 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 28 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 29 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۶    
علمای اهل سنت استان خراسان شمالی در بیانیه ای تبعیت خود را از ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در اعلام زمان عید سعید فطر اعلام کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که مجامع ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح به زودی برگزار و پرونده مهمترین ادغام بانکی بسته خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۶    
گزارش اخیر بی بی سی که در آن مدعی می شود شرکت هواپیمایی ماهان عامل انتقال کرونا به عراق و لبنان و... است به مضحکه ای میان برخی کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۶    
یافته های ما نشان می دهد که آنچه توسط علی یونسی دنبال شده، سؤاستفاده از شرایط کرونایی کشور و ایجاد انفجار در مقابل برخی نهادهای کشور برای ایجاد غائله ای جدید در کشور بوده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۶    
مدیرعامل شرکت ملی مس گفت: امروز با دستور رئیس جمهور در مجتمع مس شهربابک، طرح توسعه ذوب مس خاتون آباد که منجر به افزایش 50 درصدی تولید مس آندی و کارخانه اسید سولفوریک خاتون آباد با ظرفیت تولید 600 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۶    
صفحه توئیتر رهبر معظم انقلاب نوشت: آن ذهن و فکری که می تواند ماهواره را تولید و برای ارسال ماهواره بعدی هدفگذاری کند، قطعا توان تولید خودرو با مصرف پنچ لیتر بنزین در صد کیلومتر نیز دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نمایندگانی که طرح اصلاح قانون انتخابات را در اولویت قرار دادند جزء نمایندگانی هستند که در انتخابات مجلس ردصلاحیت شده بودند و هدفشان ایجاد هزینه برای شورای نگهبان بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
ماجرا به جعل مدرک ختم نمی شود بلکه به فعالیت غیرمجاز مؤسسات آموزشی بازمی گردد که متأسفانه روز به روز به رشد قارچ گونه آنها افزوده می شود و نظارت جامع و درستی نیز بر آنها اعمال نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
شبکه های رژیم صهیونیستی در آستانه بیستمین سالگرد آزادسازی جنوب لبنان مستنداتی از شکست صهیونیست ها در برابر حزب الله منتشر کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
دولت افغانستان اعلام کرد که ایران ضمن اعلام آمادگی برای تحقیقات مشترک درباره حادثه مرزی اخیر، مکتوبی را به سفارت کابل در تهران ارسال می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
روز گذشته آمریکا اعلام کرد که به شش نظامی آمریکایی که بر اثر شلیک موشک های ایرانی به پایگاه عین الاسد، دچار آسیب مغزی شده اند مدال شجاعت و به تعدادی نیز جایزه ویژه اعطا می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: سینا کمالخانی منتخب تفرش در انتخابات مجلس یازدهم، از راه یابی به مجلس بازماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۶    
سخنگوی سابق کارگروه مدیریت بحران کرونا در سینما می گوید: برای نجات زندگی تولیدکنندگان آثار تصویری 22 میلیارد تومان نیاز است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۶    
موافقت وزارت بهداشت با صادرات تجهیزات پزشکی مازاد بر نیاز کشور برای پیشگیری و مقابله با کرونا در جلسه هیئت دولت اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۶    
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر رعایت حقوق کارگران فرمودند: دستمزد عادلانه، پرداخت منظم و بدون تأخیر و ثبات اشتغال یعنی امنیت شغلی از مسائل بسیار مهم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۶    
معاون اول رئیس جمهور برزیل در دیدار سفیر کشورمان بر جایگاه مهم جمهوری اسلامی ایران در جهان امروز تأکید کرد و ایران را یکی از غنی ترین فرهنگ های باستانی جهان برشمرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۶    
فرمانده ناجا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، دوره آموزشی از 2 ماه به صورت فشرده به یک ماه کاهش پیدا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۶    
برنامه زنده مناجات خوانی محمود کریمی به زودی از رسانه ملی از سر گرفته می شود؛ با این تفاوت که او این بار در امام زاده علی اکبر (ع) چیذر برای مردم روزه دار کشور مناجات خواهد خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۶    
نیروهای الحشد الشعبی عراق طی عملیاتی گسترده 7 پایگاه متعلق به تروریست های تکفیری داعش در شمال شهر سامراء را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۶    
مردم از منتخبان خود همین انتظار را دارند که با نصب العین قرار دادن رهنمودهای امام خود ، از هوی و هوس سیاسی به دور باشند و مصلحت مردم را بر هیچ مصلحت دیگر ترجیح ندهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۶    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به تشریح وضعیت حمل و نقل پایتخت در ایام کرونا پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۶    
اظهارات پیشروانه حناچی درباره درآمدهای شهرداری تهران در حالی است که این نهاد به تازگی به جرم گران فروشی در امکان ورزشی متعلق به شهرداری، محکوم شده است و بایستی غرامت پرداخت کند!
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
ارتباط تصویری هفت مجموعه تولیدی با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته کارگر و پیگیری تحقق شعار سال برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به موفقیت ایران در مهار شیوع ویروس کرونا اعلام کرد تهران برای بعضی کشورهای جهان تجهیزات پزشکی برای مقابله با این ویروس ارسال کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مقاله ای به بررسی استفاده از فناوری های نوین در بلایای طبیعی و صنعتی از سوی کشورهای مختلف پرداخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
فیس بوک طی اقدامی خصمانه و تبعیض آمیز صدها حساب کاربری متعلق به رسانه های ایرانی داخل کشور را در شبکه اجتماعی خود مسدود کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۶    
سید شمس الدین حسینی اقتصاددان و وزیر اسبق اقتصاد به بیان الزامات جهش تولید از منظر تقاضای مؤثر و معرفی بخش های پیشران در اقتصاد کشور پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
گسترش اپیدمی کرونا اقتصاد جهانی را در ماه های اخیر به شدت تحت تاثیر قرار داده و از این حیث عربستان سعودی نیز مصون نمانده بلکه با کاهش قیمت نفت و عدم برگزاری مناسک حج این کشور دچار بحران عظیمی خواهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از ادامه تحصیل 70 درصد از مددجویان کانون اصلاح و تربیت خبر داد و گفت: ادامه تحصیل زندانیان راهی برای جلوگیری از ارتکاب مجدد جرم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
رسانه های عراق از جمله الاخباریه و شفق نیوز لیست کابینه وزارتی مصطفی الکاظمی را منتشر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۶    
به گواهی افرادی که در دهه 1340 با سازمان در ارتباط بودند، تفاوت در ویژگی های روحی و خصلتی بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق(منافقین) محمد حنیف نژاد و سعید محسن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۶    
نایب رئیس اول مجلس گفت: وزارت کار برای افرادی از دهک های پایین جامعه که نتوانسته اند سهام عدالت دریافت کنند، فایل جداگانه ای باز کرده، آنها را شناسایی و تلاش کند تا به طریقی به این افراد کمک کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۶    
بعد از شهادت پژمان، مامان رفت گردان ثارالله(ع) کازرون، همان گردانی که پژمان از آنجا به سوریه اعزام شده بود، ثبت نام کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی،خواستار ارائه طرحی پیرامون مدرک تحصیلی مسؤولان به مجلس شد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۶    
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه هیأت رئیسه در مورد قرائت گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز به وظیفه قانونی خود عمل کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۴:۲۶    
وزارت دفاع آمریکا برخلاف اظهارات رئیس جمهور این کشور درباره منشأ ویروس کرونا گفت که نمی داند این ویروس از کجا به سراسر جهان منتشر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۳:۵۶    
رویترز به نقل از یک دیپلمات ایرانی در بخش حافظ منافع ایران در سفارت پاکستان در واشنگتن و یک مقام آمریکایی خبر داد که واشنگتن دانشمند ایرانی را که بازداشت کرده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۳:۵۶    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان تهران گفت: مدیران شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی به انتخاب خود سهامداران گزینش می شوند.