دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۱:۴۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 6 اردیبهشت 1399 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 1 فروردین 1399 هم اندیشی 31 خرداد 1399 هم اندیشی 31 تیر 1399 هم اندیشی 2 مرداد 1399 هم اندیشی 1 شهریور 1399 هم اندیشی 30 مهر 1399 هم اندیشی 2 آبان 1399 هم اندیشی 1 آذر 1399 هم اندیشی 29 دی 1399 هم اندیشی 30 بهمن 1399 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 2 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 3 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 4 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 5 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 6 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 7 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 8 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 9 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 10 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 11 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 12 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 13 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 14 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 15 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 16 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 17 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 18 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 19 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 20 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 21 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 22 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 23 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 24 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 25 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 26 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 27 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 28 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 29 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1399 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1399 
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۸    
فراخوان واگذاری (شماره 1) پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) "واسطه گری مالی یکم" منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۶:۰۸    
بسیاری از اداره های دولتی و خصوصی این روزها هزینه های بسیاری را صرف خرید ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی می کنند؛ به کمک استارتاپ ها می توان از موج دوم کرونا و شیوع مجدد آن جلوگیری کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۰    
هزاران نفر با تجمع در میدان رابین تل آویو علیه سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۰    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از تدوین پروتکل حمایتی در خصوص وضعیت مهدهای کودک خبر داد و گفت: با این وجود نگران تعطیلی و بیکاری 100 هزار مربی در مهدها هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۰    
دولت عراق اعلام کرد که سه گذرگاه در مرز با ایران را به منظور فعالیت های اقتصادی برای یک روز در هفته باز خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۲:۵۱    
بر اساس آخرین آمار، تعداد قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر جهان از 200 هزار نفر فراتر رفت که بیش از یک چهارم آن مربوط به آمریکاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۲:۴۱    
حضرت آیت الله خامنه ای با با اشاره به سیره و درس بزرگ امام بزرگوار مبنی بر نترسیدن از قدرتهای زورگو، تأکید کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۲:۴۱    
منابع اطلاعاتی آمریکایی مدعی تحرکات موشکی کره شمالی و استقرار قطار ویژه رهبر این کشور در ایستگاه راه آهن نزدیک محل اقامت وی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۲:۴۱    
واکنش ایران به تهدیدات ترامپ موجب شد تا مقامات پنتاگون به عقب نشینی وادار شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۲:۴۱    
هیچ استانی در وضعیت قرمز نیست اما وضعیت عادی هم نمی توانیم استفاده کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۱    
آمارها نشان می دهد تا امروز تلفات کرونا در قاره سبز از 120 هزار نفر فراتر رفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۱    
طبق اعلام منابع وابسته به حزب اصلاح و نیروهای منصور هادی، در روز شنبه هفته گذشته نیروهای مجلس انتقالی جنوبی به 3 کاروان تدارکاتی آنها در شهر شقرا در جنوب یمن حمله کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: باز کن در که گدای سحرت برگشته/ عبد عصیان زده و در به درت برگشته. مناجات ماه رمضان با نوای سوزناک حاج منصور را در ادامه خواهید شنید. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۱    
چند روزی است که رسانه های کشور افغانستان صحنه نمایش تبلیغات منفی علیه گروه فاطمیون است، اما این پروژه با چه اهدافی در کشوری که به شدت آماده تشدید درگیری های قومی است به اجرا گذاشته می شود؟
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۱    
فرزندان این زن به شهادت رسیدند تا روز جزا خون شان گواهی باشد بر خلوص پدر و مادری که همه چیزشان را گذاشتند برای پروردگارشان.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۱    
با آرامش و لبخند شیرین گفت: شما با خانمان خود بمانید، که ما بی خانمان بودیم و رفتیم و برای آخرین بار راهی جبهه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۱    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 89 هزار و 328 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 76 نفر در 24 ساعت گذشته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۱    
اصلاح کردن امور ریشه در دین و مذهب ما دارد. اصلاح طلبان هم پیرو مولایشان حسین(ع) همواره کوشیده اند که اگر انحرافی در بخشی ایجاد شده است، آن را اصلاح کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۱    
علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران جزئیات مصوبه شیوه نامه استفاده از مترو دراجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
متوسط قیمت مسکن در شهر تهران در یک سال منتهی به فروردین ماه امسال 37.5 درصد افزایش یافته است اما حجم معاملات در فروردین ماه امسال نسبت به ماه قبل 87.8 درصد و نسبت به فروردین ماه سال گذشته 63 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: منتخبین ملت و نمایندگان این دوره از مجلس افرادی متعهد و با رویکرد تخصصی هستند که این مسئله بیانگر یک ظرفیت کم نظیر در بین مجالس بعد از انقلاب است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
اصلاح طلبان با همین شیوه تفرقه افکنی سعی در ایجاد فضای سیاسی متشتت و فراکسیون سازی های مختلف در مجلس یازدهم برای از کار انداختن کارکرد مجلس آتی دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از احتمال اجرایی و الزامی شدن تمدید 6 ماه اجاره نامه مستاجران به دلیل بحران کرونا خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی دولت گفت: 3 میلیون نفر از کارگران غیر رسمی که در مرحله اول شناسایی کردیم و مورد حمایت معیشتی قرار دادیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
در تازه ترین جلسه کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما مقرر شد بازگشایی سینماها پس از اعلام، داوطلبانه باشد، نه الزامی.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به مناسبت رحلت عضو مجلس خبرگان تأکید فرمودند: عمر بابرکت این عالم بزرگوار یکسره در راه علم و کسب و نشر معارف اسلامی و نیز مجاهدت سیاسی و اجتماعی، مصروف گردید.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1134 مورد جدید مبتلا به کرونا خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۱    
پایان هفته جاری (جمعه) ابتدای ماه مِی است و انتظار می رود که کشورهای تولیدکننده نفت جهان کاهش عرضه روزانه نفت را از پایان این هفته آغاز کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۱    
معاون وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نصب شاد برای مدارس چون حاکمیتی هستند کاملاً اجباری است، با تشریح شیوه های برگزاری امتحانات گفت: در پایه دوازدهم، 80درصد محتوای کتاب های درسی ملاک است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۱    
بررسیها نشان می دهد بیش از 2.5میلیون تن از 8 قلم کالا از جمله ذرت، کنجاله و برنج در بندر امام خمینی دپو شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۱    
بانک مرکزی اعلام کرد که نسبت مجموع تسهیلات اعطایی بانک ها و مؤسسات اعتباری در هر استان باید به حداقل پنجاه درصد مجموع سپرده های قابل تخصیص آن استان افزایش یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۱    
عده ای از مردم آمریکا که از مدیریت دولت ترامپ در بحران کرونا ناامید شده بودند مقابل هتل بین المللی ترامپ در واشنگتن جمع شده کیسه های حمل اجساد را به صورت نمادین پهن کردند که یادآور قربانیان ویروس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۱    
استاندار گیلان گفت: پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی زیر 60 درصد که امکان واگذاری به بخش خصوصی از طریق تبصره 19 را دارند واگذار شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۱    
ژنراتورهای هیدروژن از جمله دستگاه های است که به دلیل تحریم و افزایش نرخ ارز، ورود آنها به کشور با محدودیت های مواجه شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۱    
پایگاه اطلاع رسانی رهبر فرزانه انقلاب در تازه ترین اینفوگرافیک خود به مرور 10 توصیه کاربردی معظم له جهت بهره برداری مؤمنانه از ماه مبارک رمضان پرداخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۱    
طی روزهای اخیر یکی از مراکز اسلامی شیکاگو بیلبوردی درباره توصیه های بهداشتی پیامبر اسلام (ص) در این شهر نصب کرد. خبرگزاری تسنیم با مدیر مسئول این مرکز گفت وگویی ترتیب داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۱    
دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: از روز دوشنبه 8 اردیبهشت جمع آوری معتادان متجاهر با شیب ملایم آغاز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۱    
لیست تعرفه خدمات الکترونیک قضایی سال 99 که افزایش 15 درصدی را نشان می دهد، منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۱    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: امتحانات پایه دوازدهم قطعا حضوری خواهد بود و حجم امتحانات هم 80 درصد محتوا با 20 نمره خواهد بود و 20 درصد هم نمره اختیاری است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۱    
سخنگوی حماس مخالفت بین المللی با اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره الحاق کرانه باختری را نشانه منزوی شدن آمریکا دانست و در ادامه اعلام کرد، ملت فلسطین این نبرد را به نفع خودش فیصله خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۱    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد شیوع ویروس کرونا و ماندن در خانه به میزان قابل توجهی سلامت افراد را به خطر انداخته و خواب آنها را نامنظم کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۱    
با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا، مهندسان ناسا یک دستگاه تنفس مصنوعی ارزان ساخته اند که به راحتی قابل مونتاژ است.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۱    
خانواده ای 50 نفره از مهاجران افغانستانی در حوالی پایتخت موجی از مهربانی و همدلی به راه انداخته اند که فارغ از ملیت و برای قدردانی از میزبانی مردم ایران پا در عرصه جهاد گذاشته و با خدمت به مدافعان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۱    
رسانه هایی که در زمان انتشار توصیه های غیرعلمی افراد غیرکارشناس در ایران، شدیدترین هجمه ها را به ایران، اسلام و دین وارد می کردند در مقابل اظهارات غیرعلمی و مرگبار ترامپ سکوت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۱    
رئیس هیئت مدیره دیده بان عدالت و شفافیت با اشاره به اینکه پشت پرده ایجاد مناطق آزاد جدید منافع غیرملی و عمومی خوابیده است، گفت: به دلیل اینکه اطلاعاتی از مناطق آزاد وجود ندارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۵۱    
یک اندیشکده صهیونیستی می گوید ویروس کرونا نشان داد که اگر سازمان های فراکشوری نظیر اتحادیه اروپا و سازمان ملل در مقاطع بحرانی کاری از دستشان برنمی آید، وقتش رسیده که هر دوی آنها را منحل کنیم.