جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۰:۳۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 1 تیر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 تیر 1397 جهان نیوز 2 تیر 1397 جهان نیوز 3 تیر 1397 جهان نیوز 4 تیر 1397 جهان نیوز 5 تیر 1397 جهان نیوز 6 تیر 1397 جهان نیوز 7 تیر 1397 جهان نیوز 8 تیر 1397 جهان نیوز 9 تیر 1397 جهان نیوز 10 تیر 1397 جهان نیوز 11 تیر 1397 جهان نیوز 12 تیر 1397 جهان نیوز 13 تیر 1397 جهان نیوز 14 تیر 1397 جهان نیوز 15 تیر 1397 جهان نیوز 16 تیر 1397 جهان نیوز 17 تیر 1397 جهان نیوز 18 تیر 1397 جهان نیوز 19 تیر 1397 جهان نیوز 20 تیر 1397 جهان نیوز 21 تیر 1397 جهان نیوز 22 تیر 1397 جهان نیوز 23 تیر 1397 جهان نیوز 24 تیر 1397 جهان نیوز 25 تیر 1397 جهان نیوز 26 تیر 1397 جهان نیوز 27 تیر 1397 جهان نیوز 28 تیر 1397 جهان نیوز 29 تیر 1397 جهان نیوز 30 تیر 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۸    
محبت ائمه علیهم السلام بخشی از ایمان و شرط قبولی اعمال است، ولی در اهتمام به محبت مولایمان حضرت مهدی(عج) خصوصیتی است که سبب شده در روایات به طور ویژه به آن توصیه گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۱۶    
مهم ترین فایده ای که از مطالعه آداب و احکام مسجد حاصل می شود، حفظ حریم خدایی و به دنبال آن افزایش حضور قلب برای ادای عبادات شرعی در این مکان مقدس است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۴    
حدیث امام صادق(ع) درباره نصیحت لقمان به فرزندش را دراینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۳    
رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی درباره شایعاتی که اخیرا راجع به خانه 1000 متری منتسب به وی در فضای مجازی منتشر شده است توضیحاتی ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۵    
یک منبع دولتی هند خبر داد که این کشور از ترس این که تحت فشار تحریم های آمریکا، کانال های پرداخت به تهران بسته شود، به دنبال احیای مکانیزم تجارت با روپیه، برای پرداخت در ازای نفت ایران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۹    
عوارض مصرف مواد دخانی، بر کسی پوشیده نیست، اما واقعیت تلخ این است که متاسفانه هر روز بر تعداد افراد گرفتار مواد دخانی افزوده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۶    
مرکز آمار ایران، در خرداد ماه 1397 عدد شاخص کل (100=1395) به 116,2 رسید که نسبت به ماه قبل 1.9 درصد افزایش نشان می دهد. در این ماه درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل 10.2 درصد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۶    
توافق قبلی اوپک مبنی بر کاهش تولید تا سقف یک میلیون و 800 هزار بشکه همچنان به قوت خود باقی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۱    
مرجع تقلید شیعیان گفت: سریال های مذهبی همچون امام علی(ع)، امام حسن(ع) و ... آن چنان تأثیرگذار و جهانی شده اند که هیچ گاه کهنه نمی شوند و امیدواریم برغم مضایق مالی رسانه ملی دوباره ساخت این سریال ها ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۹    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ما تصریح می کنیم که سوال، استیضاح و تحقیق و تفحص جزو حقوق حقه مجلس شورای اسلامی است، اما این نکته مهم است که ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۶    
پرویز پرستویی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام شخصی اش هشتگ صعود ایران را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران به اشتراک گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۶    
کارلوس کی روش در مصاحبه با شبکه ملی پرتغال RTP از شرایط تیم ملی ایران برابر پرتغال سخن گفت
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۳    
در آستانه دیدار تیم های ایران و پرتغال سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید برای آنکه رویایمان را تبدیل به واقعیت کنیم، باید پرتغال را شکست دهیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۷    
فیلم سینمایی زندانی ها ، تازه ترین کار مسعود ده نمکی از امروز (شنبه دوم تیر) در زندان قصر تهران کلید می خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۹    
احمد فاضلیان در پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه کرج که در مصلی این شهر برگزار شد گفت: 516 هزار پرونده در سال گذشته به دادگستری استان البرز ارجاع داده شد که با پیشرفت 2 درصدی نسبت به گذشته ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۹    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: هزینه حج امسال با نرخ ارز مبادله ای محاسبه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۴۷    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از ارتباط تلگرام طلایی و هاتگرام با وزارت ارتباطات و فناوری پرده برداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۵    
رییس پلیس پیشگیری ناجا از برنامه ریزی برای حذف بدرقه فیزیکی متهمان توسط مأموران به محاکم قضایی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با تامین منابع و امکانات این طرح زودتر اجرایی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۱۴    
برنامه های چربی سوزی کمک می کنند انتخاب های غذایی و انرژی دریافتی خود را کنترل کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۶    
ابوالفضل ظهوری تهیه کننده برنامه اخلاق در خانواده خاطراتی جالب از همکاری با حجت الاسلام حسینی را نوشته که در ادامه می خوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۳    
یک استاد اخلاق شهر تهران گفت: انسان ها دو نوع حیات حیوانی و کسب شدنی دارند که تنها حیات جاودانه و کسب شدنی است که انسان را در قیامت نجات می دهد و در تاریکی قیامت به او نور می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۳    
حجت الاسلام فاطمی نیا گفت: تنها راه علاج وسواس عدم اعتناء وعدم تمرکز روی مساله ای است که درگیر آن شده اید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۷    
بر اساس تصمیمی که امروز در نشست 174 اوپک در وین گرفته شد این سازمان به همراه متحدان غیر عضو خود مثل روسیه یک میلیون بشکه در روز عرضه جهانی نفت را افزایش خواهد داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۷    
یک رسانه عراقی به نقل از وکیل دختر صدام معدوم از مرگ عزت الدوری معاون دیکتاتور معدوم عراق خبر داد، این در حالی است که پیش از این بارها خبرهای ضد و نقیضی درباره کشته شدن وی منتشر شده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۶    
مدیر ارشد اجرایی توتال گفت: اداره یک شرکت بین المللی بدون دسترسی به نظام تامین مالی و سهامداری آمریکا غیرممکن و این واقعیت جهان است که ما حق معامله با ایران را نداریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۳    
سخنگوی سازمان انتقال خون با اشاره به وضعیت سلامت خون ایرانیان، گفت: خون اهدایی در ایران یکی از سالم ترین خون های اهدایی جهان است که به همت یک و نیم میلیون اهدا کننده که سالانه بیش از دو میلیون و 100 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۳    
رئیس جمهوری سوریه در گفت وگو با یک رسانه روسی گفت که مذاکره و گفت وگو با رؤسای آمریکا وقت تلف کردن است؛ چرا که آن ها گروگان گروه های فشار هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۰    
دختران یکی از سران فتنه همصدا با رژیم صهیونیستی و آمریکا، در توییت هایی از محمد ثلاث قاتل ماموران نیروی انتظامی در خیابان پاسداران حمایت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۰    
رییس هیات مدیره شرکت "پایونیر نچرال ریسورس" که برای شرکت در کنفرانس بین المللی اوپک در وین بسر می برد، هشدار داد اگر این گروه و متحدانش تولیدشان را افزایش ندهند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۷    
یکی از فرماندهان ایرانی حاضر در نبرد با تروریست های داعش در سوریه به شهادت رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۷    
دو بازیکن پرتغال در تمرینات و در آستانه بازی حساس مقابل ایران مصدوم شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۴    
وعده وزارت صنعت مبنی بر اجرای طرح دائمی کارت اعتباری خرید کالای ایرانی با گذشت سه ماه از سال 1397 نه تنها اجرایی نشده، بلکه وقفه در اجرای طرح مذکور به 15 ماه رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۴    
وزیر امور خارجه آمریکا در سفر به اردن با پادشاه این کشور دیدار و رایزنی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۱    
معاون وزیر کار درباره آن دسته متقاضیان وام اشتغال روستایی که به دلیل داشتن چک های برگشتی و بدهی سررسید شده، موفق به دریافت وام اشتغال نشدند، توضیحاتی ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۱    
یک روز پس از عقب نشینی دونالد ترامپ از سیاست جدا کردن فرزندان از مهاجران بدون مدرک در امریکا، هنوز مشخص نیست که چه بر سر صدها کودکی می آید که از پدر و مادرشان جدا شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۱    
نظرسنجی مشترک سی ان ان و موسسه نظرسنجی اس. اس. آر. نشان می دهد که تنها 51 درصد امریکایی ها مخالف استیضاح دونالد ترامپ هستند، در حالی که موافقان این موضوع در حال افزایش و به 42 درصد رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۱    
شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد : نوشته پشت لباس همسر رئیس جمهوری آمریکا که برای بازدید از شرایط کودکانی که از والدین خود بنابر سیاست'بدون ارفاق'دولت دونالد ترامپ جدا شده اند، عازم تگزاس شده بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۷    
کارشناس علوم قرآنی گفت: مهدویت یعنی آمادگی برای انتظار، اگر دعا نکنیم و آمادگی برای ظهور حضرت مهدی(عج) نداشته باشیم در صورت ظهور حضرت ممکن است از اطاعتشان سر باز زنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۷    
عضو هیات مدیره انجمن شرکت های حمل ونقل ریلی گفت: افزایش 10 درصدی قیمت ها از ابتدای تابستان تایید و نرخ جدید بلیت در تمام تمام مسیر های ریلی از امروز اعمال می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۷    
شهریار حیدری گفت: در سال گذشته تعداد زائران اربعین حسینی به مرز 2 میلیون و 500 هزار نفر رسید و برنامه ریزی های ستاد اربعین برای سال جاری به گونه ای است که آمادگی پذیرش بیش از 3 میلیون نفر را در مرز ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۷    
رئیس اتاق اصناف گفت: بر اساس مصوبه جدید کلیه نرخ گذاری در حوزه دستمزد و خدمات با پیشنهاد اتاق اصناف و از طریق کمیسیون های نظارت بر سازمان های صنفی شهر، شهرستان و استان باید انجام گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۷    
یک مقام سازمان ملل در اظهاراتی نسبت به وخامت اوضاع انسانی در پی حملات ائتلاف متجاوز سعودی به شهر الحدیده یمن هشدار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۷    
تیم ملی برزیل در دومین بازی در جام جهانی 2018 روسیه مقابل کاستارکا به پیروزی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۸    
کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل روز پنجشنبه به نقل از مهاجران نجات یافته در دریای مدیترانه اعلام کرد، طی چند روز گذشته 220مهاجر که می خواستند خود را به کشورهای اروپایی برسانند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۸    
لایحه تفکیک وزارتخانه ها ازلوایحی است که عزم جدی دولت را برای اصلاح ساختار دستگاه های اجرایی جزم کرده است و در صورت تصویب این لایحه در مجلس، پنج وزارتخانه مسکن، راه و شهرسازی، بازرگانی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۶    
مدیران برخی از شرکت های خارجی اروپایی در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل ونقل ریلی بر اهمیت بازار ایران تاکید دارند و می گویند در فعالیت های اقتصادی خود در کشورهای مختلف جهان تابع سیاست های امریکا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۹    
مدیرعامل خانه موسیقی از تنگناهای بی سابقه ی این مرکز سخن گفته است و از شورای شهر و شهرداری خواست که برای رفع این مشکلات و تنگناها آستین بالا بزنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۵    
دشمنان از همه امکاناتشان علیه انقلاب ما استفاده می کنند و ما باید حواسمان جمع باشد، ابزاری که آنها فراهم کردند فراوان است و البته مقام معظم رهبری در هر مقطعی سخنانی بیدارکننده خطاب به مردم و مسئولین ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۹    
به دنبال تخصیص ارز 3800 تومانی به کاغذهای بالکی، سرانجام این ارز به کاغذهای گلاسه زیر 250 گرم نیز تخصیص پیدا کرد و اجازه ترخیص صدها تُن از این نوع کاغذ از گمرک صادر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۹    
سید یاسر جبرائیلی در نامه ای به رئیس مجلس به اظهارات اخیر وی مبنی بر تصمیم به استعلام از رهبر معظم انقلاب درباره FATF و کنوانسیون های تکلیفی آن واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۷    
آمارها نشان می دهد داشتن شغل دوم که زمانی در ژاپن به شدت نادر بود، امروز به دلیل افزایش هزینه های زندگی به یک پدیده کاملا شایع تبدیل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۷    
سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که فرودگاه الحدیده اکنون 100 درصد امن است و تحت کنترل نیروهای ارتش یمن و انصارالله قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۳    
وزیر نفت ایران هنگام خروج از نشست وزرای اوپک و کشورهای غیراوپکی گفت: من فکر نمی کنم که بتوانیم به توافقی برسیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۰    
نمی توانم بگویم چشم انداز ادامه مذاکرات با اروپا روشن و مشخص است و می تواند ما را به دستیابی یک بسته مشترک برای حفظ برجام رهنمون کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۰    
دریافت
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۲    
علامه عبدالرحیم صاحب الفصول به پادشاه عربستان می گوید: شما اصلاحاتی که منظور داشتید، تمام شد و فقط خراب کردن قبور ائمه بقیع مانده بود که آن را هم انجام دادید، من می خواهم قبرستان بقیع را بازسازی کنم!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۶    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید که با توجه به بازی های خوب این تیم در جام جهانی از این پس حریفان باید به ایران احترام بگذارند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دیدار برابر پرتغال ربطی به وطن پرستی او ندارد، گفت: در این بازی برای رسیدن به رویای خود تلاش می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۱    
وزیر دفاع ترکیه خبر داد با وجود همکاری چندین ساله نظامی بین تل آویو و آنکارا صهیونیست ها همچنان بر سر ارتش ترکیه کلاه می گذارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۸    
یک ژنرال بازنشسته صهیونیست اعتراف کرد ، محور مقاومت امروز اسرائیل را از سه جبهه محاصره کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۹    
شماری از شخصیت های حزبی رژیم صهیونیستی با حضور در شهرک های مهاجر پذیر اطراف غزه به شدت از سیاست های دولت نتانیاهو در مقابله با پدیده بادبادک های آتش زا انتقاد کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۴    
همسرشهید علیرضا صفی زاده گفت: همسرم همیشه قبل از اذان صبح بیدار می شد و نماز می خواند و به محل کار خود می رفت بسیار مسوولیت پذیر بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۹    
رسانه های سوریه به نقل از شاهدان محلی در استان دیرالزور گزارش دادند که در حمله جنگنده های ائتلاف آمریکا به مناطق مسکونی، 8 نفر غیر نظامی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۳    
عضو هیأت مدیره انجمن انبوه سازان تهران با تاکید بر اینکه رشد نرخ ارز دلیل اصلی افزایش قیمت مسکن بود و طبیعی است که قیمت مسکن بعد از پنج سال رکود رشد خواهد کرد گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۴    
سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس از حضور وزیر امور خارجه در این کمیسیون خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۴    
دو زمین لرزه از بامداد امروز تاکنون استان کرمان را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۱    
وزیر خارجه آمریکا که به خیال پردازی علیه ایران عادت دارد بامداد جمعه یکبار دیگر با بیان ادعاهای اثبات نشده ادعاهای قبلی علیه ایران را تکرار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۵    
منابع خبری از دیدار سرکرده یک گروهک تروریستی ضدایرانی با مقام های آمریکایی خبر داده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۹    
دادگاه فدرال شیکاگو یک تاجر ایرانی به نام سعید ولدبیگی را به صادرات غیرقانونی قطعات قابل استفاده در برنامه موشکی به ایران متهم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۹    
قانونگذاران آمریکایی در نامه ای به وزیر خزانه داری این کشور خواسته اند از نفوذ آمریکا برای حفظ ایران در
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی سوم ما در جام جهانی 2018 شبیه یک فیلم است و فیلمنامه ایران - پرتغال را اسکورسیزی هم نمی توانست اینگونه برایم بنویسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۲    
یک روزنامه آمریکایی در تحلیلی روز پنجشنبه نوشته ایران تسلیم خودستایی های رئیس جمهور آمریکا یا تمامیت خواهی های ولیعهد عربستان نخواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۰:۲۵    
تیم ملی فوتبال آرژانتین برابر کرواسی تسلیم شد و به هموطنان برانکو ایوانکوویچ،سرمربی پرسپولیس باخت.