جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۹:۰۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 4 تیر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 تیر 1397 جهان نیوز 2 تیر 1397 جهان نیوز 3 تیر 1397 جهان نیوز 4 تیر 1397 جهان نیوز 5 تیر 1397 جهان نیوز 6 تیر 1397 جهان نیوز 7 تیر 1397 جهان نیوز 8 تیر 1397 جهان نیوز 9 تیر 1397 جهان نیوز 10 تیر 1397 جهان نیوز 11 تیر 1397 جهان نیوز 12 تیر 1397 جهان نیوز 13 تیر 1397 جهان نیوز 14 تیر 1397 جهان نیوز 15 تیر 1397 جهان نیوز 16 تیر 1397 جهان نیوز 17 تیر 1397 جهان نیوز 18 تیر 1397 جهان نیوز 19 تیر 1397 جهان نیوز 20 تیر 1397 جهان نیوز 21 تیر 1397 جهان نیوز 22 تیر 1397 جهان نیوز 23 تیر 1397 جهان نیوز 24 تیر 1397 جهان نیوز 25 تیر 1397 جهان نیوز 26 تیر 1397 جهان نیوز 27 تیر 1397 جهان نیوز 28 تیر 1397 جهان نیوز 29 تیر 1397 جهان نیوز 30 تیر 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۴    
یک کارشناس بهداشت مواد غذایی گفت: غذاهای وارداتی و آلودگی های ناشناخته ای که به همراه خود به کشور میآآورند هر یک به نحوی می توانند سلامتی مصرف کننده را به مخاطره بیندازند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۴    
دکتر حمیدرضا قنبری از آزاده های دوران دفاع مقدس عاشقانه هایی را برای حاج آقا ابوترابی به رشته تحریر درآورده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرفروش ترین انواع ماشین لباسشویی دربازار تهران است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۰    
وزارت خارجه فرانسه خواستار پایان دادن به جنگ در یمن شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۰    
اگر می دانستم با هر باری که خونم ریخته می شود، بی حجابی، آغوش حجاب را در بر می گیرد حاضر بودم هزاران هزار بار شهید شوم. دنیا را برای دنیا دوستان بگذارید! تقوا، صبر، توکل و یاد خدا را زینت خود کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۵    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی عامل بروز گرانی ها را افزایش نقدینگی بیش از تولید ناخالص داخلی برشمرد و تاکید کرد راه حل برون رفت از این بحران ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۷    
روابط عمومی مجموعه سعدآباد اعلام کرد که هیچ سکانسی از فیلم ما همه با هم هستیم کمال تبریزی در مجموعه سعدآباد فیلمبرداری نشده است .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۶    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: به محض اعلام بانک مرکزی، لیست کالاهایی که با ارز 4200 تومانی وارد شده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۴    
اکثر چهره های هنری حامی دولت در مقابل توچال گردی رئیس جمهور و افزایش مشکلات اقتصادی مردم سکوت کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۸    
در نشست مشترک روسای سازمان هدفمندسازی یارانه ها، جمعیت هلال احمر با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، مقرر شد کمیته ای با بررسی ظرفیت های قانونی پرداخت خسارت به آسیب دیدگان حوادث طبیعی نظیر خشکسالی و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۱    
شارژ 100 درصدی موبایل همیشه خوب نیست. درواقع احتمال دارد حتی شارژ 100 درصدی موبایل ترسناک هم باشد. این موضوعی است که برای بسیاری از افراد ناشناخته مانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۴۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت :9 محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۱    
براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی دفتر اقتصاد مسکن وزات راه و شهرسازی معاملات بخش مسکن در خرداد ماه 21.7 درصد اُفت کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۱    
معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اتفاقات اخیر بازار ارتباطی با جامعه صنفی ندارد و وزیر صنعت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۳۶    
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آبادان با اشاره به تشکیل جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: در این جلسه قیمت هر بشکه 20 لیتری آب در آبادان هزار تومان تعیین شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۰۰    
در پی شلوغی امروز بازار بزرگ و چهاراره استانبول مشترکان موبایل از ادامه کندی اینترنت در مناطق مرکزی و پرجمعیت تهران از نیمه روز تا کنون خبر می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۸    
معاون امور اقتصادی استاندار تهران گفت: حدود 800 هزار نفر یعنی حدود 8 درصد از جمعیت استان تهران در روستاها زندگی می کنند که این افراد سالیانه 6 تن محصولات کشاورزی تولید می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۸    
رئیس اتاق اصناف ایران رخدادهای اخیر بازار تهران را سازمان یافته دانست و گفت : دست های پیدا و پنهانی به دنبال بر هم زدن بازار هستند و سرچشمه این حرکت ها در خارج از بازار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۵    
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: بیمه همگانی سلامت مخصوص محرومین است و در حال حاضر بالغ بر 8 میلیون نفر عضو دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۲    
رؤسای اتحادیه های اتاق اصناف تهران بر باز بودن بازار پایتخت در صبح روز سه شنبه تأکید کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۳    
شهردار تهران با تأکید بر اینکه شهروندان متناسب با دریافت خدمات هزینه پرداخت کنند، گفت: در صورتی که شهروندان هزینه بیشتری را بابت خدمات دریافت کنند نسبت به مدیریت شهری بی اعتماد می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۳۶    
در جلسه وزیر صنعت با نمایندگان اتحادیه های صنفی مقرر شد، 4 کمیته متشکل از نمایندگان اصناف برای بررسی و حل مشکلات پیش روی بازاریان و اصناف تشکیل شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۳۳    
متاسفانه دولت اهتمام کافی برای حل مشکلات ندارد و بعضا با مصاحبه هایشان بر روی زخم مردم نمک هم می پاشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۳۰    
متخصص تغذیه راهکار های افزایش قد کودکان و نوجوانان را با مصرف برخی مواد غذایی تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۳۰    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۲۴    
بسیاری از مقامات اروپایی واکنش های سرد و از روی دلسردی را به پیروزی مجدد "رجب طیب اردوغان" در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۲۴    
حدود 2 هفته از دیدار بی نتیجه و شکست خورده ولیعهدهای سعودی و اماراتی سپری می شود؛ دیداری که نه تنها به اختلافات دو طرف پایان نداد بلکه نشانه های آن را در شهر الحدیده آشکار ساخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۲۴    
یک رسانه سوری از عملیات هلی بُرن ائتلاف آمریکایی مدعی مبارزه با داعش برای انتقال دو سرکرده این گروه تروریستی به حسکه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد پیشرفت های زیادی در مذاکرات سازش میان اسرائیلی ها و فلسطینی ها حاصل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۱۰    
رسانه های عراق از گفت وگوی تلفنی نخست وزیر این کشور و معاون رئیس جمهور آمریکا و عملیات گسترده حشد شعبی در اطراف سامراء خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۰۲    
ترامپ در توئیتی تحقیرآمیز، خانم مکسین واترز نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا در کنگره را شخصی با ضریب هوشی فوق العاده پایین توصیف کرده و از او خواست تا مراقب آنچه علیه حامیان دولت آرزو می کند باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۷:۵۹    
وزارت خارجه آمریکا که در قبال بمباران کور مردم یمن توسط سعودی ها همیشه ساکت است، به حمله تلافی جویانه یمن به ریاض واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۲:۳۶    
ماجرای دیروز پیش از وقوع نیز قابل پیش بینی بود و از مدتها قبل در فضای مجازی و حتی در اظهارات مقامات بلند پایه آمریکایی و صهیونیستی به آن اشاره شده بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۳:۴۴    
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر پرتغال به نتیجه تساوی رسید و با 4 امتیاز از جام جهانی کنار رفت. گل ایران توسط انصاریفرد از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۳:۳۲    
قبل از دیدار تیم ملی فوتبال ایران با پرتغال عکس جالبی از رختکن تیم ملی ایران منتشر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۲    
سخنگوی کمیسیون اروپا در واکنش به انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته در ترکیه خواستار ادامه همکاری میان طرفین در زمینه مهاجرت، امنیت و مبارزه با تروریسم شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۳:۴۱    
دیدار تیم های اسپانیا و مراکش همگروه های ایران در گروه B با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۳:۱۵    
نایب رئیس اتاق بازرگانی اصناف گفت: برخی به مشکلات بازار، جنبه سیاسی می دهند؛ اما صف بازار از اغتشاشگران جدا است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۴۵    
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر پرتغال به نتیجه تساوی رسید و با 4 امتیاز از جام جهانی کنار رفت. گل ایران توسط انصاریفرد از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۴۲    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ضمن اشاره به تهدیدات مشترک از جمله تروریسم و جرائم سازمان یافته بر خطرات ناشی از کوچ داعشی ها از عراق و سوریه به افغانستان تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۳۶    
وزیر اطلاعات گفت: دشمنان تا الان هم نتوانسته اند ملت را به زانو درآورند و این آرزویی است که به گور خواهند برد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۱۲    
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر پرتغال به نتیجه تساوی رسید و با 4 امتیاز از جام جهانی کنار رفت. گل ایران توسط انصاریفرد از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۹    
عضو ارشد جنبش حماس که در مسکو به سر می برد، اعلام کرد که مقامات روس مخالف با معامله قرن هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۶    
تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه به شدت ملی پوشان ایرانی را تشویق کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۳    
عملیات ارتش سوریه در درعا و آزادسازی مناطق جدید و کشته شدن یکی از سرکرده های هیئه تحریر الشام در ادلب از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۰۰    
تیم ملی اروگوئه با پیروزی مقابل روسیه به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله بعد صعود کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۴۲    
تیم ملی مصر در دیدار تشریفاتی خود مقابل عربستان در جام جهانی شکست خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۱    
فراکسیون نمایندگان ولایی در نامه ای خطاب به رئیس مجلس، خواستار لغو تعطیلات تابستانی مجلس شد و بر لزوم برگزاری نشست های قوای سه گانه برای حل مشکلات مردم تأکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۶    
تیم ملی مصر در دیدار تشریفاتی خود مقابل عربستان در جام جهانی شکست خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۶    
در چهل و هفتمین روز پس از برجام دونالد ترامپ، محمد جواد ظریف، سفیر اتریش در ایران، اسحاق جهانگیری، محمد شریعتمداری و ... درباره برجام اظهار نظر کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۱۰    
رئیس اتاق اصناف ایران با تاکید بر اینکه اعتراضات امروز سازمان یافته بود و از خارج از کشور هدایت می شد، گفت: برخی بازار را تحریک می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری از ارسال آب شرب از چهارمحال و بختیاری به آبادان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۴    
منابع عراقی از ذبح اعضای خانواده یکی از اعضای کمیساریای عالی انتخابات این کشور خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۵۸    
قیمت جدید محصولات گروه X100 و X200 سایپا براساس مجوز افزایش قیمت شورای رقابت اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۶    
تیم داوری کشورمان یک دیدار دیگر در جام جهانی قضاوت می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۱۱    
کمیسیون عمران مجلس طی نامه ای به رئیس جمهور نسبت به عدم تنظیم بازار مسکن و همچنین بالا رفتن صعودی قیمت اجاره خانه ها انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۱۱    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 105 هزار تومان کاهش، 2 میلیون و 876 هزار تومان و یورو با افت 195 تومانی، 9982 تومان فروخته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم اطمینان داشته باشند حتی در بحرانی ترین شرایط ارز به نرخ مصوب و رسمی و به میزان کافی برای تأمین کالاهای اساسی و حیاتی اختصاص خواهد یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۰    
نائب رئیس فراکسیون ولایی مجلس، اعتقاد به مذاکره با غرب و آمریکا به عنوان تنها راه حل، اجرای سیاست تحمیل عقب نشینی و منافع افرادخاص در گرانی ها را عوامل تردید دولت درمقابله باتحریم ها خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۰    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به نقش خودروسازان در گرانی خودرو، گفت: اگر تدبیری برای ساماندهی بازار خودرو نشود، مردم خودشان تعیین تکلیف می کنند و اگر ببینند راهی نیست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۰    
نتایج مطالعات نشان می دهد که ریسک ابتلا به افسردگی در زنان تقریبا دو برابر مردان است. احتمال ابتلا به افسردگی در زنان میانسال با توجه به تغییرات فیزیولوژیک و هورمونی بیشتر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۷    
غلامرضا فرجی گفت: فیلم سینمایی تنگه ابوقریب به کارگردانی بهرام توکلی بعد از فیلم سینمایی دارکوب در سرگروه استقلال اکران می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل بر سیاست جمهوری اسلامی ایران در حمایت همه جانبه از دولت و ملت کشور عراق تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۸    
گروهک منافقین فکر می کرد انقلاب به شهید بهشتی وابسته است و اگر به شهادت برسد انقلاب سقوط خواهد کرد. خیال می کردند انقلاب در بعد تئوری به شهید مطهری و از نظر اجرایی و عملی به شهید بهشتی وابسته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۵    
سیفی گفت:به رغم تولید و صادرات خوب گازی، بازرگانی ضعیفی در این صنعت داریم که باعث بهره نبردن کافی از امتیاز های موجود شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۹    
دانشیار گروه روان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: تنبیه راه درمان کودک بیش فعال نیست، واکنش های کودک بیش فعال عمدی و ارادی نیست، والدین به جای تنبیه فرزند بیش فعال خود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۹    
دادستان عمومی و انقلاب ارومیه گفت: یکی از بالاترین رده های معاونت در استان مبلغ 8میلیارد ریال را اختلاس کرده بود که کشف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۶    
وضعیت بازار دارویی کشور، خروج داروهای بدون نسخه از پوشش بیمه و لزوم راه اندازی پویش حمایت از داروی ایرانی و ورود مشاهیر کشور به این موضوع ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۶    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: کارآفرینی که می خواهد یک کار سالم و بدون نقض قانون انجام دهد، باید موردحمایت قرار گیرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۳    
سرپرست پلیس آگاهی تهران، از دستگیری گروهی از متهمین خبر داد که تحت پوشش جادوگری و خارج کردن اجنه و شیطان از جسم افراد اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد و 500 میلیون تومانی کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۳    
فدراسیون فوتبال عراق رسما پیشنهاد عربستان را برای پیوستن به فدراسیون من درآوردیشان را رد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۰    
آیت الله جاودان اخلاق بسیار خوب حجت الاسلام حسینی را از دلایل محبوبیت زیاد وی در میان مردم دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۷    
نایب رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس از ارجاع سوال از رئیس جمهور به هیئت رئیسه پارلمان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس، از احتمال حضور روحانی در یکی از جلسات این هفته مجلس برای بررسی وضعیت اقتصادی کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۱    
کابینه دولت نیاز به حضور جوانان فعال دارد زیرا این هیئت وزیران خسته، تنبل و اشرافی گر ظرفیت مقابله با جنگ اقتصادی را ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۸    
نایب رئیس کمیسیون برنامه وبودجه در مورد اقدامات دولت و مجلس برای جلوگیری از افزایش قیمت ها گفت: قیمت دستوری نیست که ما به قیمت دستوردهیم بالا بیاید یا پایین بیاید البته می شود فشارهای را ایجاد کرد و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۵    
یکی از تصاویری که در مراسم ختم حاج آقای حسینی مورد توجه عکاسان قرار گرفته است، صندل های کهنه فرزند رهبر انقلاب است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۳    
هومن حاجی عبداللهی، بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت با انتشار چند دیالوگ به گرانی دلار واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۳    
ما داعش را در این کتاب از دید یک راهبه مسیحی می بینیم. بیشترین لطمه ای که داعش به ما زد خراب کردن وجهه اسلام بود. مخصوصا بین ملل مسیحی. راهبه ها گرایش خاصی از مسیحیت هسستند یک نوع عرفان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از پروژه عمرانی آزاد راه تهران- شمال گفت: طی ماه های آینده منطقه یک این پروژه افتتاح می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۹    
با توجه به قرار گرفتن خودرو در لیست کالاهای ممنوعه وارداتی، پیش فروش خودروهای وارداتی از این به بعد غیرمجاز خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۲    
در حالی که ارتش سوریه اعلام کرده برای یک عملیات نظامی قریب الوقوع در جنوب سوریه آماده می شود، اردن تاکید کرد، ظرفیت این کشور اجازه استقبال از موج جدید پناهجویان سوری را نمی دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۲    
نمایشگاه کتاب سئول عصر روز گذشته (3 تیر) پس از پنج روز فعالیت به کار خود پایان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۲    
کره جنوبی قصد دارد یک رزمایش زنده و جنگی دیگر با نام 'کی - 9 ' را که قرار بود در مرزهای غربی این کشور برگزار شود متوقف کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۶    
حضور رئیس جمهور در توچال در این شرایط بد اقتصادی همه را بهت زده کرده است، افکارعمومی با تعجب می پرسد مگر می شود دولتمردان فضای بد اقتصادی را نادیده بگیرند و با لباس ورزشی در یک مکان تفریحی حضور یابند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۶    
بعد از تصمیم دیروز دولت مبنی بر آزاد شدن خرید و فروش توافقی ارز میان صادرکنندگان و واردکنندگان،اکنون دولت برای جذب نقدینگی، بصورت جدی روی افزایش نرخ سود بانکی در حال بررسی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۷    
دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین ضمن محکوم کردن اظهارات مشاور و داماد رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که اظهارات وی پرونده فلسطین را هدف قرار می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۷    
فیلم سینمایی کاتیوشا به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی، بعد از فیلم سینمایی دلم می خواد در گروه زندگی اکران می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۱    
یک کاربر فضای مجازی در صفحه توییتر خود با انتشار دو تصویر متفاوت از کودک یمنی و کودک سوئدی را به اشتراک گذاشت و نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۱    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: طبق زمان بندی انجام شده تا پایان شهریور ماه امسال تجهیز ماموران پلیس کلانتری ها و پاسگاه های کشور به دوربین های روی لباس، به اتمام خواهد رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۲    
وزیر اطلاعات گفت: در مذاکرات سیاسی به طرف های خارجی به صراحت اعلام شده که برجام به یک مو بند است و در صورتی که طرف های خارجی بدعهدی هماهنگ با آمریکا از خود نشان دهند و از برجام خارج شوند با ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۲    
یک رسانه رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی درباره طرح سازش موسوم به "معامله قرن" فاش کرد و از اختلاف عربستان و مصر و اردن بر سر این طرح خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آبادان با تأکید بر اینکه مشکل شوری آب شهرهای خرمشهر و آبادان تا حدودی برطرف شده اما هنوز روستاها در وضعیت نرمال قرار نگرفته است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۳    
یک کاربر فضای مجازی در صفحه توییتر خود با انتشار دو تصویر متفاوت از کودک یمنی و کودک سوئدی را به اشتراک گذاشت و نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۳    
بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه گفت: اگر پشت هجده قدم ضربه ایستگاهی به پرتغال ندهیم و توپها را بی هدف دفع نکنیم می توان امتیاز گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی جنبش انصارالله به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد که با طولانی تر شدن جنگ یمن، توانمندی موشکی این کشور بالاتر خواهد رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۸    
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده هوای گرم در نیمه غربی کشور ماندگار است. ولی در نوار شرقی کشور شاهد کاهش 2 تا 3 درجه دما خواهیم بود .