جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۳:۱۷May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 28 تیر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 تیر 1397 جهان نیوز 2 تیر 1397 جهان نیوز 3 تیر 1397 جهان نیوز 4 تیر 1397 جهان نیوز 5 تیر 1397 جهان نیوز 6 تیر 1397 جهان نیوز 7 تیر 1397 جهان نیوز 8 تیر 1397 جهان نیوز 9 تیر 1397 جهان نیوز 10 تیر 1397 جهان نیوز 11 تیر 1397 جهان نیوز 12 تیر 1397 جهان نیوز 13 تیر 1397 جهان نیوز 14 تیر 1397 جهان نیوز 15 تیر 1397 جهان نیوز 16 تیر 1397 جهان نیوز 17 تیر 1397 جهان نیوز 18 تیر 1397 جهان نیوز 19 تیر 1397 جهان نیوز 20 تیر 1397 جهان نیوز 21 تیر 1397 جهان نیوز 22 تیر 1397 جهان نیوز 23 تیر 1397 جهان نیوز 24 تیر 1397 جهان نیوز 25 تیر 1397 جهان نیوز 26 تیر 1397 جهان نیوز 27 تیر 1397 جهان نیوز 28 تیر 1397 جهان نیوز 29 تیر 1397 جهان نیوز 30 تیر 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۹    
سال 61 شهید علی اکبر خانی با بردارش شهید محمدرضا خانی به این نتیجه می رسند که محمدرضا بماند، علی اکبر به جبهه اعزام شود؛ لذا علی اکبر برای خداحافظی با اقوام به یزد می رود؛ اما وقتی برمی گردد...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سئوالی در خصوص فعالیت تلگرام طلایی گفت: دعواهای سیاسی را رها کنید و به مسائل منطقه خود بپردازید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۵    
این قانون صراحتا اعلام میدارد که مجمع تشخیص وظیه دارد تا نسبت طرح ها و لوایح مجلس، با سیاست های کلی نظام را بررسی کند و در صورت مغایرت آنها با سیاست های کلی نظام به مجلس شورای اسلامی اعلام کند و در ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۹    
این که منافقی چون زم که از قاتل جوانان حزب اللهی در غائله دراویش یک شهید ساخته، بر موج گلایه های برخی از جوانان انقلابی از دولت سوار شود و اصطلاحا پاس گل تبلیغاتی به آن ها بدهد، سناریویی بیش نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۷    
روزنامه 'ژاپن تودی' اعلام کرد این کشور در چارچوب برنامه تامین سوخت نیروگاه های اتمی خود مقدار زیادی پلوتونیم تولید کرده است که با آن می تواند دستکم 6 هزار بمب اتمی بسازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۳    
نادر طالب زاده می گوید رسانه در ایران انقلابی عمل نمی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۷    
نشریه خط حزب الله بخش های جدیدی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار هیات دولت در هفته جاری را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۲۱    
سید حسین روحانی وکیل مهران مدیری اعلام کرد که موکلش به دلیل نشر اکاذیب در خصوص دریافت هدیه میلیاردی از روزنامه شرق و فیلم آنلاین شکایت کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۸    
در درگیری بسیجیان طرح امنیت منطقه کورین زاهدان با اشرار مسلح دو تَن از بسیجیان طرح امنیت منطقه کورین زاهدان به شهادت رسیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۴    
خودروی جدید ایرانی"رهام" در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی شیراز رونمایی شد. این خودروی جدید با موتور 1650 سی سی و پلت فرم داخلی ساخته شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در واکنش به احتمال حضور معاون اوباما به عنوان رقیب انتخاباتی اش در سال 2020 به او حمله کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۵    
سایت المصری الیوم از انتظار فدراسیون فوتبال مصر برای دریافت پاسخ نهایی کارلوس کی روش جهت هدایت تیم ملی این کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۶    
احسان علیخانی در واکنش به مطلب منتشر شده درباره دریافت 3 میلیارد تومان از موسسه لغو مجوز شده ثامن الحجج خواستار شفاف سازی موضوع از سوی سازمان صدا و سیما و مراجع قضایی و نظارتی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۶    
رسانه های وابسته به مخالفان سوریه اعم از مخالفان سیاسی و مخالفان مسلح و نیز رسانه های حامی آنها، همواره می گویند که حمایت ایران و سپس روسیه باعث شکست تلاش های آنها برای سرنگونی دولت سوریه گشت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۳    
یک روزنامه لبنانی اعلام کرد دبیرکل حزب الله لبنان شخصاً در موضوع آوارگان سوری وساطت کرده و پس از این میانجی گری، پرونده مذکور شاهد تحولی گسترده شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۲    
برخی از اسباب بازی های محبوب کودکان حاوی مقادیر خطرناکی از یک ماده شیمیایی مرتبط با استفراغ و اختلال در باروری هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۱۰    
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از کمبود 700 مدرسه 12 کلاسه در پایتخت خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۸    
حرف های ترامپ بدونه پشتوانه و بی اساس است و به قولی؛ شنونده باید عاقل باشد. او باید بداند که پیش از او هم این حرف ها را بسیار زده اند، ولی کاری نتوانسته اند بکنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۸    
پسر عاشق پیشه که دوستش را با شلیک گلوله کشته بود، صبح دیروز از زندان به شعبه یازدهم دادگاه کیفری منتقل شد و پای میز محاکمه ایستاد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۲    
منابع خبری یمنی از کشته شدن 'محمد صالح الاحمر' وابسته نظامی دولت مستعفی یمن در بحرین و از افسران عالی رتبه این دولت در مارب خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۹    
اصغر فرهادی در اکران مستند سینمایی درباره فروشنده که روایتی مستند از شکل گیری ایده و فیلم نامه، تا آخرین مراحل ساخت فیلم فروشنده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۳    
مردگان ما پس از مرگ زنده هستند و ارتباطشان با دنیای مادی قطع نشده است، به همین دلیل سزاوار است که بازماندگان برای اموات خویش خیراتی را نثار آنها کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۰    
کارشناس خودرو گفت:دولت به جای اینکه خودروسازی داخلی را به دست بخش خصوصی واقعی بسپارد همیشه به دنبال حمایت بی مورد از کارخانه های خودروسازی بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۰    
اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) طی اطلاعیه ای از زمان ثبت نام در آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال 97 و تاریخ برگزاری این آزمون خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۱    
رئیس کل جدید بیمه مرکزی گسترش چتر حمایتی بیمه برای کاهش هزینه های مردم را نخستین برنامه خود اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۸    
روزنامه مارکا اسپانیا نام کاندیدای دیگر جدایی از رئال مادرید را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۸    
رامبد جوان در بیست و چهارمین قسمت از برنامه خندوانه میزبان علی میرمیرانی نویسنده و برنامه ساز تلویزیون بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۳    
علیرضا بیرانوند گفت: ما در جام جهانی هر کاری کردیم برای دفاع از وطن، خاک و خوشحالی مردم بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۰    
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز می گوید که در حالی در خصوص پرداخت باقی مانده پول رضایت نامه داریوش شجاعیان با استقلالی ها به توافق رسیده بود اما چک آنها پاس نشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۴    
در هفته آینده 7 تن از وزرای دولت در جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس حضور خواهند یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۱    
پدر معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری ساعاتی پیش به دیار باقی شتافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۸    
تردد وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت 14 فردا تا ساعت یک بامداد شنبه 30 تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یک تصمیم خطا 15 هزار میلیارد تومان به نظام بانکی کشور ضربه زد گفت: صمیم دولت در تعیین نرخ ارز یک تصمیم اشتباه فاحش اقتصادی بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۵    
نیروهای ارشد دستگاه های اجرایی اعم از وزرا و نیروهای ارشد وزارتخانه ها، دچار نوعی سردرگمی در جهت گیری های جدید شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۶    
مسئول نقل و انتقالات باشگاه وستهم یونایتد، تونی هنری از سوی فدراسیون فوتبال انگلیس با 12 ماه محرومیت مواجه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور اصلاح طلبانی که خواستار استعفای روحانی شده بودند را انسان های گمنام توصیف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۲    
حالا دیگر شهرهای شمالی از وجود ویلای تهرانی ها اشباع شده و آنها برای گذراندن تعطیلات خود به خرید ویلا در کشورهای دیگر روی آورده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۲    
دانشمندان دانشکده تکنولوژی استیونس دریافتند، بوی قهوه می تواند باعث افزایش دقت در انسان شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۲    
تحقیقات نشان می دهد بزرگ شدن توسط یک مادر شاغل مزایای بسیاری برای زندگی آینده دختران و پسران خواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد که انجام سنجش تراکم استخوان در داروخانه ها ممنوع است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۳    
عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه در دولت اراده ای برای برخورد با مفاسد وجود ندارد، گفت: بعضاً شاهد حتی حمایت مسئولان از افراد مفسدین اقتصادی هستیم چراکه ظاهراً این افراد فاسد یا در فعالیت های ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۰    
مسؤولان آمریکایی از اعطای ویزا به هیئت فلسطینی که قرار بود ظرف روزهای آتی در نشستی در سازمان ملل حضور یابد، خودداری کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد که دمای هوا امروز و فردا در نوار شمالی کشور افزایش می یابد اما از روز شنبه کاهش دما و بارندگی در سواحل دور از انتظار نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۳    
خبرنگار اصلاح طلب: همه کاره فراکسیون مجلس شوهر یکی از نمایندگان است!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۷    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی مردم مونته نگرو را بسیار پرخاشگر معرفی کرده و گفت: این "کشور کوچک" می تواند باعث وقوع جنگ جهانی سوم شود!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۰    
شهریار پرهیزکار در نقد و بررسی رویکردهای طرح حفظ یک ساله قرآن کریم، نتیجه بش نبودن و از بین رفتن محفوظات قرآنی را از معایب این روش دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۷    
نماینده زن اصلاح طلب از بی اثر شدن ابزار استیضاح سخن گفته است اما پیشتر باید نگاهی به عملکرد فراکسیون خود در این زمینه بیندازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۱    
مدیر روابط عمومی شبکه نسیم گفت: از این پس سریال "سه دونگ سه دونگ" در ایام هفته ساعت 22:00 جایگزین برنامه "قاچ" می شود و مخاطبان می توانند این سریال را از شبکه نسیم تماشا کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۱    
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از عملکرد تأثیرگذار مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام ملت های آسیا پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۴    
بازیگر فیلم "چهارشنبه 19 اردیبهشت" گفت: وضعیت سینمای امروز وضعیت تلخی است اما تا ما تلخی را نچشیم متوجه شیرینی نخواهیم شد پس بدانید که این مرحله نیز به زودی به فراموشی سپرده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۲    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، گفت: باشگاه استقلال تا 48 ساعت آینده می تواند دفاعیات خود را ارسال کند، بعد از بررسی از سوی کمیته انضباطی رأی روز یکشنبه اعلام خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۳    
مهرداد پولادی که به دلیل انجام ندادن خدمت سربازی خارج از کشور حضور دارد با انتشار پستی در مورد ایران به شایعات پایان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۷    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: آب شرب اصفهان در مضیقه است و اگر بارش های اردیبهشت نبود اکنون بحران خرمشهر را در اصفهان می دیدید، البته این شرایط بد فعلا در اصفهان به تعویق افتاده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۴    
قیمت طلا در بازار کاهش پیدا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۴    
پای برهنه ارتش چند میلیارد دلاری آل سقوط را به زانو در آورده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۱    
معاون مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت قسط اول پاداش پایان خدمت فرهنگیان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۸    
اینستاگرام قصد دارد ویژگی حذف فالوئر را ارائه کند. به این وسیله صاحب حساب کاربری می تواند پروفایل موردنظر خود را از فهرست فالوئرها حذف کند و اینستاگرام نیز به فرد مورد نظر اطلاع نمی دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۵    
نایب رئیس فدراسیون جهانی شطرنج ، کشورهای بدهکار به فیده را تهدید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۵    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور و تهدیدات تحریمی امریکا، بر ضرورت تلاش در راستای حل مشکلات و تسهیل شرایط برای فعالان اقتصادی و بخش خصوصی تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ارائه بسته درمان بازنشستگان کشور تا 20 روز آینده خبر داد، گفت: 400 هزار نفر از بازنشستگان کشور وام 5 میلیون تومانی دریافت می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۶    
نیازمند تأسیس یک قرارگاه جهادی فرهنگی هستیم که با استفاده از روحانیون متخصص در موضوع وهابیت به تبیین و تحلیل آسیب های فرقه ضاله وهابیت پرداخته ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۳    
9 راهکار ساده برای کاهش مصرف برق و انرژی در منزل می تواند منجر به صرفه جویی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۰    
بررسی طرح یک فوریتی تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین ارائه گزارش کمیسیون امنیت درباره تفحص از مدیران دو تابعیتی در دستور جلسات علنی هفته اینده مجلس قرار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۷    
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی به آمریکا ممنوع الورود بوده ام.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۴    
یک منبع آگاه درباره رد درخواست ملاقات ترامپ گفت: روحانی با این تحلیل که این روش مناسبی برای تقاضای ملاقات دادن نیست که در سخنرانی به آن کشور هجمه شود و بعد انتظار ملاقات داشته باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۱    
سفیر آمریکا در سازمان ملل طی سخنانی در یک اندیشکده آمریکایی گفت که شورای حقوق بشر سازمان ملل ناموفق ترین بدنه آن است و به جای محکوم کردن، مسائل را کتمان می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۸    
تعدادی از اساتید و دانشجویان از بازرسی های صورت گرفته از سوی آژانس انتقاد کرده و نگرانی و اعتراض خود را انسبت به این بازرسی ها اعلام کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۸    
یک مرد بریتانیایی به خاطر توطئه ترور نخست وزیر انگلیس گناهکار شناخته شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۵    
8 انفجار شب گذشته در مناطق مختلف کرکوک تاکنون یک کشته و 18 زخمی برجای گذاشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۵    
نخست وزیر کانادا کابینه خود را در آستانه انتخابات چالش برانگیز 2019 میلادی ترمیم کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۲    
شرکت فضایی "بلو اوریجین" که توسط ثروتمندترین فرد حال حاضر دنیا بنا نهاده شده است، مرتفع ترین سقوط کپسول خود را با موفقیت آزمایش کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۳    
بر اساس پیش بینی سازمان ملل متحد، تا سال 2030 بیش از نیمی از جمعیت جهان به منابع آبِ قابل اعتماد دسترسی نخواهند داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۳    
نیروهای پلیس نیجریه دست کم 20 نفر از اعضای گروه تروریستی بوکو حرام را بازداشت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۰    
قطعاً ادعای همراهی با مردم و در عین حال ذبح و مورد هدف قرار دادن امنیت روانی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... با انتشار و ضریب دادن به اخبار دروغین و کذب درباره آن ها اقدام عقلایی محسوب نمی شود
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۷    
مرحوم هاشمی طرفدار این بود که زودتر آتش بس شود و زمانی مرا صدا کرد و به من گفت که جنگ افروز اصلی تو هستی و اگر تو نباشی جنگ تمام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۴    
قدرت طلبی و منفعت جویی احزاب به نام دین و مذهب آفتی خطرناک است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۱    
از پیغمبر اسلام(صلی الله علیه و آله) پرسیده شد: آیا شیطان با انسان چیزی می خورد؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۱    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع تصادف شدید خودروی پراید با خودروی خاور در دولت آباد خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۸    
تبدیل شدن اعتراضات مردمی در عراق به آشوب و ناآرامی های خشونت بار در این کشور در سایه اظهارات مقامات عراق نشان دهنده دست داشتن کشورهای خارجی در اداره این اعتراضات است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در حالی مسئول کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در این سازمان است، که با تقسیم بندی بین رسانه ها و خبرنگاران آنها ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه آقایان ولایتی و خرازی به انتخاب دولت، پیام رئیس جمهور را به روسای کشورهای جهان منتقل کردند، گفت: لازم دیدیم تا سیاست های خود را به کشورهای جهان اعلام کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۲    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری جوانی خبر داد که با سوء استفاده از عنوان هنری خوانندگی و دادن وعده ازدواج اقدام به فریب و آزار و اذیت دختران جوان کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک به نظر می رسد اصلا از سبک بازی فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه خوشش نیامده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۶    
تمامی زنانی که سزارین انجام می دهند دوست دارند که بتوانند دوباره اندامی متناسب داشته باشند و به حالت اول بازگردند اما این سوال برای این افراد پیش می آید که چگونه ورزش کنند تا به این هدف دست یابند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۳    
مرکز پژوهش های مجلس، ضمن انتقاد از اجرای برنامه اشتغال روستایی در مدت 8ماه گذشته از اجرای این طرح، اعلام کرد: متاسفانه تاکنون گزارش عملکردی از سوی سازمان برنامه به مجلس ارائه نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۴    
نتایج کنکور کارشناسی دهه اول مرداد ماه اعلام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۴    
بهای طلای سیاه در بازار انرژی نیویورک افزایش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۱    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور با اشاره به کمبود بودجه سال جاری در سازمان بیمه سلامت گفت: بودجه در نظر گرفته شده برای ما ده هزار میلیارد تومان است که حدود چهار هزار میلیارد تومان کمتر از بودجه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۲۵    
یکی از بارزترین شخصیت های مخالف حکومت سعودی تاکید کرد که عربستان در سایه زمامداری محمد بن سلمان ولیعهد سعودی روی ثبات و آرامش به خود نخواهد دید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۲۲    
وزیر خارجه ایالات متحده بر این باور است که دستیابی به توافق خلع سلاح با کره شمالی احتمالا به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۲۲    
حریفان استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای دوستانه ای را در اردوی اتریش برگزار می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۹    
مهمترین عناوین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به تخفیف 30 درصدی به تعاونی های خوش حساب، رونمایی از سامانه جامع روابط کار و اعلام تعرفه ثبت نام و حل مشکل متقاضیان وام دارای چک برگشتی اختصاص داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۶    
ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در عالیترین سطح آمادگی قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۲    
مهدی صباغ زاده تهیه کننده سینما گفت:شرایط اقتصادی،فیلمسازان را مجبور به ساخت فیلم هایی می کند که درآمدزا باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۲    
دانلود غیر قانونی کتاب، مشقت های فراوان ناشران، مترجمان و نویسندگان کتاب را نادیده می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۲    
یکی از سران اتحادیه نیروهای عراقی اسامی دو تن از نامزدهای تصدی پست ریاست مجلس نمایندگان این کشور را فاش کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۶    
موانعی که آمریکا بر سر راه ایران در مبادی صادرات نفت چیده بود، با همکاری ایران و مشتریان نفتی اش یکی پس از دیگری در مرز برداشته شدن قرار دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۶    
وقتی کاری ساخته می شود آرام می گیرم. بعد از پایان یک کار، نفس راحت نمی کشم که راحت شدم و تمام شد... بلکه به این فکر می کنم که حالا برای کار بعدی باید چگونه شروع کنم؟ این حس خوب کار با چوب است که برای ...
  • ۱