جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۶:۳۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 6 تیر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 تیر 1397 جهان نیوز 2 تیر 1397 جهان نیوز 3 تیر 1397 جهان نیوز 4 تیر 1397 جهان نیوز 5 تیر 1397 جهان نیوز 6 تیر 1397 جهان نیوز 7 تیر 1397 جهان نیوز 8 تیر 1397 جهان نیوز 9 تیر 1397 جهان نیوز 10 تیر 1397 جهان نیوز 11 تیر 1397 جهان نیوز 12 تیر 1397 جهان نیوز 13 تیر 1397 جهان نیوز 14 تیر 1397 جهان نیوز 15 تیر 1397 جهان نیوز 16 تیر 1397 جهان نیوز 17 تیر 1397 جهان نیوز 18 تیر 1397 جهان نیوز 19 تیر 1397 جهان نیوز 20 تیر 1397 جهان نیوز 21 تیر 1397 جهان نیوز 22 تیر 1397 جهان نیوز 23 تیر 1397 جهان نیوز 24 تیر 1397 جهان نیوز 25 تیر 1397 جهان نیوز 26 تیر 1397 جهان نیوز 27 تیر 1397 جهان نیوز 28 تیر 1397 جهان نیوز 29 تیر 1397 جهان نیوز 30 تیر 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۴    
رسانه های افغانستان به نقل از نماینده دایمی روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کردند که بر اساس اطلاعات روسیه افزون بر 10 هزار نیروی تروریستی داعش در افغانستان حضور دارند که این امر موجب نگرانی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۷    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی متنوعی از تلویزیون پخش خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۰    
رضا عطاران بازیگر سینما و تلویزیون تنها کمدین پرفروش این سال های گیشه سینمای ایران است که البته ژانر کمدی از او بازیگری پرفروش ساخته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۱    
مصرف غذا و نوشیدنی های داغ در ظروف یکبار مصرف پلی اتیلنی(پلاستیکی) می تواند سرطان زا باشد. همچنین هرگز از بطری های پلاستیکی استفاده شده آب معدنی برای تهیه یخ استفاده نکنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۹    
انسان در انکسار پیری خدا را پیدا کند؛ اگر آن هنگام که جوانی رشید بود غفلت کرد و خدا را پیدا نکرد حال که حالت شکستگی پیدا می شود در عجزش خدا را پیدا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۶    
صدا و سیما برای برای تابستان برنامه های ویژه ای در شبکه های مختلف تلویزیونی و رادیویی برای مخاطبان در نظر گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۸    
یک مقام مسئول از لابی گسترده خودروسازان در مجلس برای منتفی کردن طرح ساماندهی بازار خودرو خبر داد و گفت: افزایش نجومی قیمت های خودروهای داخلی به بهانه ارز توجیه پذیر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۱    
وزارت خارجه فرانسه از تداوم پایبندی پاریس به برجام و تلاش برای برخورداری ایران از مزایای اقتصای این توافق بین المللی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۰    
"احمد مهرانفر" بازیگر موفق این روزهای عرصه هنر سال 97 را رویایی آغاز کرده و در هر سه مدیوم سینما، تئاتر و تلویزیون آثارش توسط مردم مورد استقبال قرار گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۰    
آمپول زدن برای بسیاری از افراد کاری ناراحت کننده است، زیرا این کار با درد و ناراحتی همراه است. حال محققان می گویند در آینده نزدیک ریزسوزن هایی تولید خواهند کرد که این مشکل را برطرف می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۴    
نام شهید بهشتی با قوه ی قضائیه پیوند خورده است زیرا وی با نیت خالص و با اندیشه ی راهبردنگر و با تفکر ایجاد بنای جدید دستگاه قضائی در جمهوری اسلامی، وارد این قوه شد و با دانایی و نگاه تحولی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۳    
در دستورالعمل ابلاغی سازمان برنامه و بودجه، اسناد بالادستی در بخش اول تعریف شده است اما از همه سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب، فقط سیاست های اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۳    
در بازار امروز طلا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید دو میلیون و 825 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز 240 هزار تومان قیمت دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۷    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: لیست کالاهایی که با ارز دولتی چهار هزار و 200 تومانی وارد کشور شده اند، به زودی منتشر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۴    
مشاور رییس جمهور گفت: ترامپ اگر موضعی غیر از دشمنی با ایران داشته باشد نمی تواند از برخی از کشورهای عربی درآمدزایی کند. باید با عرب ها رقص شمشیر کند تا از این طریق قراردادهای کلان به امضا برساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به دلیل سوءاستفاده صورت گرفته، قیمت موبایل افزایش و توان خرید مردم کاهش یافت، اما با پیگیری و اقدامات انجام شده در 10 روز آینده بازار به تعادل خواهد رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۶    
صدها بحرینی برای حمایت از زندانیان سیاسی و همبستگی با آنها در مناطق مختلف این کشور تظاهرات کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۵۱    
عضو هیئت رئیسه اتحادیه بار فروشان، سرمازدگی میوه های سردرختی و کاهش عرضه را دلیل بالا رفتن قیمت این محصولات در بازار عمده فروشی اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۵۱    
رئیس پلیس فتا مازندران از شناسایی و دستگیری فردی که با شیوه رمالی و دعانویسی در فضای مجازی از کابران کلاهبرداری می کرد خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۴۸    
کارخانه تولید UF6 یکی از کارخانجات مهم مجتمع تولید سوخت اصفهان راه اندازی و برای نخستین بار پس از حدود 9 سال، نخستین بشکه کیک زرد در قسمت خوراک دهی کارخانه تخلیه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۴۸    
بر اساس قرارداد شرکت هواپیمایی ATR باید 12 فروند هواپیما را تا پایان امسال تحویل بدهد اما رئیس این شرکت فرانسوی_ ایتالیایی می گوید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۴۵    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه دولت باید پاسخگوی خواسته های مردم باشد، گفت: وزرای ناکارآمد و چهره های اشرافی باید بروند این خواسته به حق مردم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما از رویکرد جدید آقای رئیس جمهوری برای تغییر در رویه های موجود در شرایط فعلی دشمن حمایت می کنیم و معتقدیم که این حرف ها نباید در حد شعار بماند و باید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۳۶    
پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای از سرمربی این تیم در مقابل کارلوس کی روش حمایت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۳۶    
اگر قرار شود بجرم "نامید ساختن مردم" کسانی تحت پیگرد قرار گیرند، با عرض معذرت خود حضرتعالی متهم ردیف اول هستید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۳۶    
طرح اکران فیلم های خارجی در حالی از امشب در سینماها آغاز می شود که هنوز شورای صنفی نمایش حواله اکران فیلم مربوطه را صادر نکرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۲۷    
مسئول سابق شبکه خبری محافظه کار فاکس نیوز احتمالا مدیر ارتباطات کاخ سفید خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۱۸    
چرا مردم به روش های غیر پزشکی تمایل بیشتری پیدا کرده اند؟ پژوهشگران در مطالعه ای علت این گرایش را از منظر اجتماعی مورد بررسی قرار دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۹    
کراتین نوعی پروتئین است که سلول های بافت ناخن از آن تشکیل شده اند. کراتین نقش مهمی در سلامت ناخن دارد. کراتین ناخن را قوی و مقاوم می کند تا آسیب نبینند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۹    
در سال 2013 گروهی از محققان از شناسایی سردترین منطقه زمین با دمای منفی 93 درجه در قطب جنوب خبر دادند. اما حالا مشخص شده که نقاطی سردتر از این هم وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۳    
مدیرعامل پیام رسان سروش حذف اینترنت رایگان برای دسترسی به این پیام رسان را رد نکرد. تعرفه پایه اینترنت برای پیام رسان های داخلی یک سوم قیمت اینترنت عادی محاسبه می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۳    
کم آبی بدن، در ابتدا شما را خسته و بیحال می کند و اگر در حال ورزش کردن باشید، عملکردتان افت قابل توجهی خواهد داشت. اما اگر بدون تامین آب بدن، به تمرین و ورزش ادامه دهید، خطر سکته ی مغزی بیشتر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۳۷    
تیم ملی فوتبال سوئیس مقابل کاستاریکا به تساوی رسید اما به مرحله بعد صعود کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۳۴    
تیم ملی فوتبال برزیل موفق شد با قضاوت داور ایرانی برابر صربستان به برتری برسد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۱۰    
نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: فرمایشات امروز جناب آقای رئیس جمهور صدای برحق ملت رشید ایران بود که از حلقوم ایشان درآمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۴۳    
سخنگوی دولت ژاپن اعلام کرد: توکیو درباره تحریم نفتی ایران با آمریکا گفتگو می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۳۷    
سخنگوی وزارت خارجه چین به دعوت آمریکا برای تحریم ایران واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۳۱    
وزارت خزانه داری آمریکا دو مجوز عمومی مرتبط با توافق هسته ای ایران را لغو کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۳۱    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام 3 باند مواد مخدر در غرب این استان خبر داد و گفت: یک هزار و هفتصد کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین، تریاک و مرفین کشف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۲۴    
سید رضا افتخاری سرانجام از باشگاه استقلال رفتنی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۱    
187 نفر از نمایندگان مجلس در نامه ای خطاب به حسن روحانی، رئیس جمهور خواستار ترمیم کابینه دولت شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۵۸    
روزنامه آفتاب یزد نوشت: آیا حسن روحانی اشتباه محمود احمدی نژاد را مرتکب خواهد شد و نجات بقایی و مشایی اش را بر امور مهم تر ترجیح خواهد داد؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۴۸    
به گزارش جهان نیوز ، نشست بررسی راهکارهای مقابله با تحریم و چگونگی اداره کشور در شرایط فعلی با حضور دکتر جلیلی و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۴    
بازیکن فصل گذشته پرسپولیس رسما به تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی پیوست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۱    
مشاور امنیت ملی ترامپ پس از پذیرایی گرم پوتین در کرملین، گفت که موضع اصولی آمریکا مبتنی بر ادامه اجرای تحریم های غرب علیه روسیه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۲۸    
سخنگوی وزارت خارجه ایران می گوید به نظر می رسد هنوز آمریکا نتوانسته از واقعیات انکار ناپذیر فرهنگ و تمدن و روحیه استقلال خواهی مردم ایران شناخت پیدا کند و از روش های کاملا شکست خورده و اشتباه استفاده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۲۵    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ناو های آمریکا در زمان اعلام خروج از برجام از مرز های آبی ایران دور شدند گفت: آن ها خودشان اعتراف کردند از ترس عکس العمل جمهوری اسلامی دور شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۶    
آئین نامه اجرایی تبصره 14 قانون بودجه 97 کل کشور در خصوص اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از سوی معاون اول رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۰۴    
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، با بیان اینکه مسئولان اقتصادی در یک تیم نیستند، گفت: تجدید نظر در مسئولان اقتصادی دولت ضرورت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۰۱    
رییس فدراسیون فوتبال در پیامی ضمن تقدیر از خانواده بزرگ فوتبال،در همراهی با فوتبال ملی،خواهان تداوم این همبستگی در راستای نیل به اهداف و رویاهای ملی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۵۸    
دادستان تهران با اشاره به قانون مبارزه با مفساد اقصتادی مصوب 18 سال قبل گفت: براساس این قانون افراد حقوقی و حتی برای مثال شرکتهای تعاونی و خودروسازی هم در صورت انجام اعمال مجرمانه مشمول مجازات خواهند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۱۹    
فاز دوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس با حضور رئیس جمهور، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و وزیر نفت افتتاح می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۰    
تیم های ملی فوتبال سوئد بر مکزیک غلبه کرد به مرحله یک هشتم نهایی رسید تا به همراه تیم بازنده به مرحله بعد صعودکند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۷    
تیم ملی آلمان با ارائه بازی ضعیف مغلوب کره جنوبی شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۴    
رئیس جمهور گفت: باید به دنیا نشان دهیم سختی و مشکلات را تحمل کنیم اما استقلال و آزادی و اسلامیت نظام را معامله نمی کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: شهید بهشتی، ولایت فقیه را حاکمیت خدا می دید و در برابر آن تسلیم بود، لذا در مقابل هجمه های شدید مخالفان داخلی و خارجی منفعل نمی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۴۸    
مقام پیشین آمریکایی در گفت و گویی اظهارداشت که عمده ترین مشکل آمریکا با ایران، مسئله رژیم صهیونیستی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۴۲    
پوتین و ترامپ برای دیدار در کشوری ثالث توافق کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کارلوس کی روش تا الان قهرمانی با تیمی نداشته اما قهرمان است دیگر! وقت ندارم خودم را با این مسائل درگیر کنم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۹    
کارخانه تولید UF-6 به عنوان یکی از کارخانجات مهم تولید سوخت راه اندازی و برای نخستین بار پس از حدود 9 سال اولین بشکه کیک زرد در قسمت خوراک دهی آن تخلیه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۶    
وزیر دفاع انگلیس قرار است در نشست هفته آینده با نخست وزیر این کشور، درخواست 4 میلیارد پوند بودجه مضاعف برای ارتش را مطرح خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۰    
با بالا ماندن ارزش دلار، قیمت طلا در معاملات امروز به کمترین رقم 6 ماه گذشته رسید و هر اونس 1256.80 دلار به فروش رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۵۴    
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره تحریف برخی رسانه ها از صحبت های رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۸    
شرکت توانیر با صدور اطلاعیه ای، از همه مردم و مشترکان خواست تا نسبت به مدیریت مصرف برق بیش از پیش از توجه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۲    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از تشکیل یک تیم اقتصادی با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس به منظور تهیه طرح دو فوریتی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۶    
اقدام وزیر ارتباطات در انتشار اسامی این 40 شرکت نیز شگفت انگیز و مایه تاسف است. اینکه یک مسئله نظارتی و امنیتی تبدیل به یک مسئله عمومی شود، چه دردی درمان خواهد شد؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۶    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امپراتوری کی روش با عملکرد برانکو و شفر لرزان شده است. برانکو از زمانی که به پرسپولیس آمده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۵۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از نیروی انتظامی که همیشه پای صحنه است انتظار می رود که امنیت کسبه را حفظ کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۵۴    
آیت الله وحید خراسانی گفت: اگر یک وجب به مملکت اهل سنت در دنیا تعدی بشود، وظیفه همه شیعه است که دفاع کند
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۵۱    
آیت الله آملی لاریجانی گفت: در روند برخورد با فساد در درون دستگاه قضایی، در سال گذشته 167 نفر از قضات تعلیق یا سلب صلاحیت شدند وهمچنین در 465 مورد نیز برخورد صورت گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۴۲    
فرمانده سپاه حضرت امیر المومنین (ع) ایلام گفت: جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران در دوره رئیس جمهور جدید این کشور وارد مرحله جدیدی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۳۹    
هافبک فصل گذشته تیم استقلال که در لیست مازاد شفر قرار داشت به صورت رسمی به تیم صنعت نفت پیوست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۳۶    
به دنبال درخواست آمریکا برای متوقف کردن واردات نفت ایران از مشتریان نفتی این کشور، قیمت به مرز 77 دلار رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۳۰    
رییس سازمان حج و زیارت گفت: امسال در قالب 583 کاروان از سراسر کشور، 85 هزار و 200 ایرانی به سفر حج اعزام خواهند شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۷    
براساس نتایج نهایی اعلام شده توسط شورای عالی انتخابات ترکیه حزب عدالت و توسعه با کسب 42.50 درصد از آراء در رتبه اول انتخابات پارلمانی قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۷    
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی خواستار برخورد با ویژه خواران دلال و برهم زننده امنیت اقتصادی، شد و بر ضرورت نقش آفرینی تنگاتنگ قوه قضاییه و قوه مجریه برای خروج از طلاطم های آزار دهنده اقتصادی تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۴    
این موضع قابل تقدیر کی روش را اگر بخواهیم در عالم سیاست داخلی تطبیق بدهیم، شاید کمتر موردی را بتوان پیدا کرد که یک مسئول در هر سطح، پس از پایان فعالیت خود و در شرایط ناکامی از نیل به هدف ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۴    
در حالی که سال ها از ترور پر رمز و راز اولین نخست وزیر پاکستان می گذرد و در تمام این سال ها هیچ نشانی از قاتل به دست نیامده بود سرانجام یک رسانه انلگیسی جزئیات ماجرا را فاش کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۱    
مدافع راست فصل گذشته استقلال در صورتی که خواسته هایش عملی شود به احتمال فراوان قرارداد خود را با این باشگاه به زودی تمدید می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۱    
همه ما افرادی را که مبتلا به آرتروز مفصل هستند، دیده ایم یا شاید خودمان نیز بارها با چنین دردهایی را تجربه کرده ایم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۱    
مربی بدنساز آلمانی از فردا پنج شنبه در تمرینات تیم فوتبال استقلال حاضر می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۱۸    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که حداقل پنج بار استحمام در وان آب گرم در هر هفته می تواند وضعیت سلامت قلبی – عروقی را در سالمندان بهبود بخشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۱۲    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر خود درباره وضعیت فعلی کشور نوشت
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۱۲    
در آستانه انتخابات سرنوشت ساز پاکستان نخست وزیر دولت موقت این کشور، استعفای مشاور عالی امنیت ملی این کشور را پذیرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۱۲    
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت امروز نوشت که دولت آمریکا از سرنگونی بشار اسد رئیس جمهور سوریه به عنوان شرط برقراری آشتی در سوریه دست برداشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۱۲    
در سه ماهه نخست امسال واردات گوشی تلفن همراه نسبت به زمان مشابه در سالذ گذشته بیش از دو برابر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۱۲    
سازمان اروپایی – عربستانی حقوق بشر در گزارش به بررسی وضعیت زندانیان سیاسی در عربستان و روش های شکنجه زندانیان در سایه زمامداری سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۱۲    
تصمیم تجاری اخیر دولت مبنی بر ممنوعیت واردات خودرو های خارجی در حالی اتخاذ شده که وجود ابهام در اجرای این سیاست در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منجر به رانت واردات خودروهای لوکس برای عده ای خاص و خروج ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۰۳    
دو مرد افغان که متهم هستند پسر بچه ای 11ساله را ربوده و وی را آزار داده اند دیروز پای میز محاکمه ایستادند و با رضایت شاکی خصوصی از اتهامشان تبرئه شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۷    
وزیر ارتباطات با تشریح جزئیات نخستین برخورد با واردکنندگان متخلف موبایل، گفت: یک شرکت 20 هزار آیفون وارد کرده که 15 هزار تای آن را دومیلیون تومان گران تر فروخته و 5 هزار گوشی را احتکار کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۷    
برای خرید پیکان وانت در بازار باید از 6 میلیون تا 17 میلیون تومان هزینه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۷    
یک فعال فضای مجازی در توییتر خود درباره جنگ یمن و اهداف ائتلاف عربی نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۷    
با تائید سلامت روان زن افغان از سوی پزشکی قانونی که به خاطر اختلاف های خانوادگی همسرش را در خواب با اسید سوزاند و مرگ تلخ او را رقم زد، قضات دادگاه کیفری وارد شور شدند تا برای زن جوان حکم صادر کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۴    
مدیرعامل بانک مسکن از اعمال محدودیت برای پرداخت تسهیلات در برخی مناطق خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۴    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه آیت الله بروجردی بزرگ طلایه دار اعتدال و وحدت بود گفت: با گذشت بیش از پنجاه سال از درگذشت این مرجع عالیقدر هنوز ملت ایران ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۴    
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا می گوید که خروج دولت ترامپ از توافق هسته ای امکان اجرای کارزاری برای اعمال فشاری گسترده تر بر تهران را فراهم کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل آموزش مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش، گفت: رویکرد مهارت محوری مهمترین رویکرد وزارت آموزش و پرورش در مدیریت مدارس غیردولتی در سطح کشور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۸    
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 138 سارق حرفه ای که عمدتا دارای سوابق متعدد قبلی بودند در عملیات 48 ساعته پلیس خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۵    
با وجود اینکه وزارت نیرو تصمیم داشت تا بار مصرف را در محدوده 55 تا 56 هزار مگاوات کنترل کند، مصرف برق دیروز از مرز 54 هزار مگاوات عبور کرد و امروز خاموشی هایی در پایتخت رقم زد.