جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۷:۳۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 5 تیر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 تیر 1397 جهان نیوز 2 تیر 1397 جهان نیوز 3 تیر 1397 جهان نیوز 4 تیر 1397 جهان نیوز 5 تیر 1397 جهان نیوز 6 تیر 1397 جهان نیوز 7 تیر 1397 جهان نیوز 8 تیر 1397 جهان نیوز 9 تیر 1397 جهان نیوز 10 تیر 1397 جهان نیوز 11 تیر 1397 جهان نیوز 12 تیر 1397 جهان نیوز 13 تیر 1397 جهان نیوز 14 تیر 1397 جهان نیوز 15 تیر 1397 جهان نیوز 16 تیر 1397 جهان نیوز 17 تیر 1397 جهان نیوز 18 تیر 1397 جهان نیوز 19 تیر 1397 جهان نیوز 20 تیر 1397 جهان نیوز 21 تیر 1397 جهان نیوز 22 تیر 1397 جهان نیوز 23 تیر 1397 جهان نیوز 24 تیر 1397 جهان نیوز 25 تیر 1397 جهان نیوز 26 تیر 1397 جهان نیوز 27 تیر 1397 جهان نیوز 28 تیر 1397 جهان نیوز 29 تیر 1397 جهان نیوز 30 تیر 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۱    
صادق زیباکلام با بیان اینکه واقعا روحانی تمام شده، مدعی شد بخش انتصابی حاکمیت نمی گذارد دولت کار کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۱۵    
نتایج تازه ترین تحقیقات نشان می دهد، افرادی که در طول شب از خواب بیدار می شوند و برای به خواب رفتن مجدد تلاش می کنند، در معرض سکته مغزی و حمله قلبی هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۰    
خیار به تنظیم سطح کلسترول در بدن کمک می کند و محتوای اتانول موجود در آن باعث کاهش میزان قند خون نیز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۴۰    
با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی تا هفته آینده بازار گواهی صادراتی در بورس راه اندازی خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۴۷    
شهید بهشتی یک مظهر علمی و رابط حوزه و دانشگاه بود، او همواره سعی می کرد نسل جوان را با حوزه و حوزه را با نسل جوان آشنا کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۱۲    
یاوران حجاج که بخشی از برنامه های کاروان ها را بر عهده می گیرند، علاوه بر نظارت بر رفتار اجتماعی زائران و اتخاذ تدابیر مناسب برای راهنمایی آن ها در طول سفر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۸    
همزمان با هفته قوه قضائیه و با حضور معاون فرهنگی قوه قضائیه از کتاب زندگی و زمانه آیت الله سیدمحمد حسینی بهشتی که توسط "جعفر شیرعلی نیا" گردآوری و تالیف شده است، رونمایی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۳    
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: فیلم هایی که هم اکنون در حوزه دفاع مقدس ساخته می شود به دلیل کمبود بودجه بسیار سطحی است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۵    
وزیر نفت گفت: در صورت ضرورت ممکن است در مواردی برای کنترل مصرف از کارت سوخت استفاده شود که هنوز به این نقطه نرسیده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۱    
سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس امسال سریال صیاد شیرازی و فیلم سینمایی شهید حسن باقری را کلید خواهد زد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۲:۳۲    
با حذف تیم ملی فوتبال ایران از مسابقات جام جهانی و فروکش کردن تب تماشای فوتبال در سینماها، آیا می توان امید داشت که با اکران فیلم های جدید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۵    
مرکز حراست وزارت صمت اعلام کرد: عملیات ترخیص 4 هزار و 500 خودرو از مجموع 6 هزار و 481 خودرو ثبت سفارش شده غیر قانونی در گمرکات متوقف شد و مابقی خودروهای مشمول در پرونده در حال پیگیری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۲    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، در چهار منطقه اقدام به حذف کالابرگ و توزیع الکترونیکی نفت سفید با استفاده از زیرساخت های بانکی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۶    
ظاهرا مجید حسینی با پیراهن میلاد محمدی مقابل پرتغال به میدان رفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۷    
تخم مرغ از اقلام پر مصرف خانوار به شمار می رود. این محصول نوسانات قیمت زیادی را در ماه های پایانی سال گذشته و ابتدای امسال تجربه کرد اما، اکنون قیمت آن در بازار متعادل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۲    
متنی احساسی و فوق العاده در وبسایت جانلوکا دی مارتزیو در معرفی علیرضا بیرانوند منتشر شده که مهم ترین قسمت های آنرا مرور می کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۴    
مدیر کل دفترکودکان و نوجوانان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه به مهدهای کودک که از کودکان معلول نگهداری می کنند، یارانه پرداخت می شود، گفت: کودکان معلول در مهدهای ویژه نگهداری نمی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۸    
در اختتامیه دومین کنگره شعر کتاب دفاع مقدس حجت الاسلام محمد زمانی گفت:40 سال از پیروزی انقلاب و 30 سال از پایان جنگ می گذرد، اما محافل و برنامه هایی چون شعر دفاع مقدس به برکت خون شهدا جاری و ساری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۷    
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران جزییات بیمه نوزادان از بدو تولد را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۸    
فرمانده نیروی زمینی سپاه صبح امروز در منطقه درگیری شامگاه گذشته رزمندگان قرارگاه قدس این نیرو با تروریست های تکفیری حضور یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۷    
کارآگاهان در بررسی های اولیه متوجه شدند درگیری شامگاه سوم تیر در بوستان ولایت به وقوع پیوسته و چند دختر و پسر در آن شرکت داشته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۲    
رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری از ارجاع 17 مورد سوختگی با اسید به این بیمارستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: 90 درصد سوختگی ها قابل پیشگیری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: مرحوم حجت الاسلام حسینی با اعتقاد زیر پرچم ولایت قرار داشت و در خدمت به کشور و تشیع تلاش می کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۷:۵۸    
نخست وزیر عراق گفت که در نشست امروز هیئت دولت این کشور درباره کنترل مرزهای مثلث عراقی، ترکی و ایرانی بحث و تبادل نظر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۱    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران دلایل آلوده شدن هوای تهران در روزهای اخیر را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۰    
بیش از 97 درصد از برنج های وارداتی به ایران پاکستانی و هندی هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۴    
مادران، سربازان شان را در آغوش می گیرند و پدران دستی محکم بر شانه فرزندان می زنند که حالا دیگر مرد شدی! در همهمه جمعیت یکی به شوخی می گوید دیگر از امروز می شود برایتان زن گرفت!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۱    
بانک مرکزی با عدم تمکین از اجرای حکم دادگاه، واحد تولیدی کیان کرد همدان را به تعطیلی کشاند و باعث بیکاری 271 نفر در این مجموعه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۸    
یک عضو شورای شهر تهران می گوید روحانی نشسته است و کارآمد نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۵    
در روزهای گرم، نوشیدنی های خنک طرفدارهای بیشتری پیدا می کنند، اما گاهی تنها نمی توان با آب روزها را گذراند، چرا که افت فشار و گرمازدگی در روزهای گرم بیشتر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۵    
طی حکمی از سوی حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محسن مومنی شریف برای مدت 4 سال به عنوان رئیس حوزه هنری ابقا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۵    
وزیر ارتباطات از انجام نخستین بازرسی تعزیراتی برای گرانفروشی موبایل خبر داد و گفت: یک شرکت واردکننده 15 هزار گوشی آیفون را دومیلیون گرانتر فروخته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۹    
حتما دل بچه های پاسگاه تهلاب هم می خواست پیش خانواده و دوستانشان یا حداقل در آن بیابان پای تلویزیون بنشینند و هنرنمایی و افتخارآفرینی تیم ملی کشورمان را نظاره کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۳    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه برجام سرجای خود محکم است، گفت: باید ببینیم اروپایی ها و دو عضو دیگر برجام و سایر اعضای جامعه بین المللی چقدر برای حفظ توافق هسته ای آمادگی دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۳    
با نزدیک شدن به روز های آزمون، عملکرد سیستم مغزی و تقویت حافظه از یک سو و کاهش اضطراب از سوی دیگر، برای داوطلبان اهمیت مضاعفی پیدا می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به برانکو و افرادی که از او حمایت کردند مستقیم می گویم که به تیم ما لطمه زدند بعد از آن اتفاقات دیگر هیچ چیز در تیم ملی مانند قبل نشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۸:۰۷    
یارو پیش یک فالگیر رفته بود که فالش را بگیرد! فالگیر گفت؛ فردا جواهرات همسایه تان دزدیده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۷:۵۲    
17 ایالت آمریکا دولت این کشور را به دلیل جدا کردن کودکان از والدین مهاجر تحت تعقیب قرار داده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۶:۵۷    
توئیت بنده پیرو نظرسنجی بود که از مردم درباره ویژگی های آقای روحانی صورت گرفته بود که درصد بالایی در این نظرسنجی ویژگی برجسته رئیس جمهور را رسیدگی وی به وضع ظاهریش بیان کرده بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۶:۲۰    
صرف نظر از نوع رابطه ملت ایران با حکومت و نحوه رفتار حاکمیت، لازم به تصریح است که در مناسبات میان ایران و آمریکا و به ویژه در هفتاد سال اخیر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۳:۵۵    
دقایقی پیش زلزله ای به قدرت 4.8 ریشتر تازه آباد در استان کرمانشاه را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۳    
آرژانتین موفق شد در دیدار مقابل نیجریه با خوش شانسی به پیروزی برسد تا مسی و یاران در جام جهانی روسیه باقی بمانند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۰:۲۳    
رئیس جمهوری آمریکا طی دیدار با اعضای کنگره و در تشریح سیاست مهاجرتی دولتش گفت، این یک سیاست ساده است، اینکه به مهاجران بگویید متأسفم، نمی توانید وارد شوید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۰:۲۳    
معاون وزیر نیرو گفت: در آینده ای نزدیک حجم زیادی آب باکیفیت به آبادان و خرمشهر می رسد و قول می دهیم پایداری آب آبادان و خرمشهر بهتر شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۰:۱۷    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن چند منطقه استراتژیک در استان لحج را به کنترل خود در آوردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۰:۱۱    
معاون دفتر اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه دولت رانت 22 هزار میلیارد تومانی به واردکنندگان داد، گفت: حجم انبوه نقدینگی و مشکلات نظام بانکی ما ارتباطی با تحریم ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۳:۵۸    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران صبح امروز(سه شنبه) از منطقه درگیری رزمندگان قرارگاه قدس با تروریست های تکفیری در میرجاوه بازدید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۲:۴۴    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که اگر صدای مردم سوریه طی هفت سال گذشته و شکایت های آنها علیه برخی کشورهای همدست با تروریست ها را می شنیدید، تاکنون پدیده تروریسم ریشه کن شده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۳    
دیدار کرواسی و ایسلند با برتری کروات ها خاتمه یافت تا شاگردان دالیچ با امتیاز کامل راهی مرحله بعد شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۲:۵۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به برانکو و افرادی که از او حمایت کردند مستقیم می گویم که به تیم ما لطمه زدند بعد از آن اتفاقات دیگر هیچ چیز در تیم ملی مانند قبل نشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۴۰    
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه توافق هسته ای محکم و سرجایش است، گفت که ایران با کشورهای اروپایی و دو عضو دیگر برجام گفتگوهای خوبی را داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۴۹    
یک کارشناس سیاسی گفت: افرادی در مسند باشند که بتوانند در پسابرجام شرایط اقتصادی را مدیریت کنند چرا که با این تیم اقتصادی چیزی درست نمی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۳۷    
یک مقام مسئول در وزارت خارجه آمریکا گفت که متحدان ایالات متحده باید تا ماه نوامبر واردات نفت از ایران را متوقف کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۳۴    
اگرچه دیدارتیم ملی فوتبال مقابل پرتغال با تساوی همراه بود اما پاداش وزارت ورزش به خاطر عملکرد خوب ملی پوشان محفوظ است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۳۱    
نماینده آمریکا در سازمان ملل برای سفری 3 روزه تا ساعاتی دیگر برای وارد هند خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۲۳    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان در جلسه عصر امروز با انتقاد از وضعیت موجود اقتصادی و التهابات بازار ارز به این نکته اشاره کردند که باید بر اساس اولویت بندی نیازها هرچه سریع تر دغدغه معیشتی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۲۰    
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: کی روش تا پایان جام ملت های آسیا سرمربی تیم ملی فوتبال است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۵    
عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن بر ضرورت توجه به راهکار سیاسی برای حل بحران این کشور تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۱    
همانگونه که رهبر معظم انقلاب از بازی تیم ملی فوتبال تشکر می کنند ائمه جمعه نیز می توانند در نمازهای جمعه از قهرمانی یک دانش آموز یا موفقیت یک شهر یا استان در عرصه های ورزشی تقدیر کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۸    
سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: قبل از شروع فصل باید کارهای زیادی انجام دهیم تا فصل را قدرتمند شروع کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هنوز تحریم های 90 روزه و 180 روزه رخ نداده که التهابات غیرطبیعی به وقوع پیوسته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۹    
تیم ملی استرالیا با شکست مقابل پرو سومین آسیایی حذف شده از جام جهانی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۶    
رویارویی فرانسه و دانمارک از گروه C جام جهانی کسل کننده با تساوی به پایان رسید و دو تیم راهی مرحله بعد شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۱    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل همنام قائمشهری خود با نتیجه پرگل 8 بر صفر به برتری رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۱    
منابع سوری اعلام کردند که ارتش سوریه عملیاتی را در جنوب شرقی درعا شروع کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۵    
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: بسته شدن اجباری تعدادی از مغازه های بازار تهران ارتباطی با بازاریان ندارد و کاری سازمان یافته از سوی بازاریان نبوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۲    
قیمت نفت در بازارهای جهانی با توقف تولید کانادا و بی ثباتی در مورد صادرات نفت لیبی افزایش یافت و به بالای 75 دلار در هر بشکه رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۸:۵۷    
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال در شرایطی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد که کریستیانو رونالدو ضعیفترین نمره را در میان بازیکنان حاضر در این مسابقه از آن خود کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۸:۵۴    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تأثیر افزایش دلار 5.9 دلار کاهش یافت و قیمت فلز زرد نسبت به یک ماه گذشته 42 دلار با کاهش همراه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۸:۵۱    
سازمان ملل می گوید ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی، مسئول مستقیم مرگ 368 و مجروحیت 300 کودک در یمن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۰    
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال فرانسه از داور بازی ایران و پرتغال انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۳    
رییس کارگروه کاهش تقاضای اعتیاد کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بیشترین میزان مصرف مواد مخدر در کشور گفت: تریاک با مصرف بیش از 50 درصد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۹    
پرونده عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه با کسب 4 امتیاز در گروه مرگ بسته شد اما مهمترین دستاورد این تیم کسب درصد بالای رضایتمندی مردم بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۳    
در معاملات امروز بازار تهران سکه طرح جدید با 13 هزار تومان کاهش 2 میلیون و 863 هزار تومان و یورو با 519 تومان افت قیمت 9463 تومان فروخته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۰    
معتبرترین نشریه ورزشی آلمان به داور پاراگوئه ای بازی ایران برابر پرتغال نمره پایین داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۶    
کوچ جمشید برزگر به دویچه وله فارسی، مهدی پرپنچی به رادیو فردا و محمد منظرپور و صادق صبا به تلویزیون ایران اینترنشنال حکایت از آرایش سیاسی جدید کارگران ملکه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۷    
وزیر ارتباطات با تأکید بر توسعه تکنولوژی برگشت ناپذیر گفت: در حال حاضر ما به پشت درهای دانشگاه آمدیم و برای توسعه این حوزه به کمک دانشگاه نیاز داریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۹    
نماینده مشهد ضمن انتقاد نسبت به اظهارات نامتعارف تورگردان شکار که بومیان منطقه حیدری را برهنگان خطاب کرده بود صدور پروانه شکار به بهانه حفاظت از محیط زیست و ارزآوری را غیرقابل قبول دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۰    
سقوط یک فروند جت جنگنده متعلق به نیروی هوایی پاکستان در باند فرودگاه شهر 'پیشاور' در شمال غرب این کشور، به کشته شدن خلبان و کمک خلبان آن منجر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۷    
نتایج تازه ترین نظرسنجی رویترز نشان می دهد که هند خطرناک ترین کشور جهان برای زنان است، آمریکا در رده سوم و عربستان نیز در رده پنجم قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۴    
رئیس جمهوری فرانسه و رهبر کاتولیک های جهان در واتیکان گفتگو کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۸    
زدن عینک آفتابی فقط برای این نیست که خوش تیپ تر به نظر برسید، بلکه برای این است که سلامت و بهداشت چشم و بینایی خود را در مقابل اشعه بسیار زیانبار فرابنفش خورشید حفظ کنید حتی بر خلاف تصور عمومی اکثر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۵    
وزیرکار گفت:نمی خواهم فشار ها را کتمان کنم، اما واقعیت این است که امروز نه تولید نفت ما کم شده نه قیمت تغییر کرده و نه فروش نفت ما کاهش یافته است و معادلات اقتصادی در سطح کلان بر هم نخورده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۵    
رئیس مجلس عوام انگلیس در پارلمان این کشور اعلام کرد، لایحه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (بریگزیت) موافقت سلطنتی گرفت و بدین ترتیب وجاهت قانونی پیدا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۲    
آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به نامه جمعی از اساتید درباره FATF نوشت: ناگفته پیداست که چنین قراردادی یک قرارداد استعماری است و هدف تنظیم کنندگان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۹    
اگرچه تحت تاثیر جهش قیمت مسکن در ماه گذشته، با افت 22 درصدی معاملات مسکن روبه رو بوده ایم، اما آمارها حاکی از این است که میزان مراجعه به بنگاه های املاک برای اجاره آپارتمان رو به افزایش بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه رویای آمریکا درباره برجام تعبیر نخواهد شد ، گفت: راهبردی جز مقاومت در برابر دشمن عهدشکن وجود ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۶    
شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که وزیر جنگ این رژیم طرح مشروطی را به وزیر دفاع قبرس برای ساخت بندر غزه در سواحل این کشور ارائه داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۶    
تورم خردادماه 9.4 درصد محاسبه شد نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به خردادماه 1397 نسبت به دوازده ماه منتهی به خردادماه 1396 معادل 9.4 درصد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۸    
نخست وزیر مالزی از آمادگی کشورش برای عادی سازی روابط با کره شمالی خبر داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۵    
رئیس جمهور امروز در بخشی از سخنانش در همایش قوه قضاییه از عده ای سخن گفت که می خواستند در دهه شصت ایران را وارد جنگ کنند. این نیروها چه کسانی بودند؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۵    
دادگاه فدرال عراق تمدید دوره پارلمان را با استناد به قوانین جاری و قانون اساسی این کشور رد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۲    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر این نکته که با ساختن "پل میان گذر دریاچه ارومیه" گردش آب بین رودخانه قطع شد، نقش ساخت این پل در خشک شدن دریاچه ارومیه را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۲    
بخشدار نیک شهر در سیستان و بلوچستان در توئیتر در باره وضعیت کنونی سیستان و پیامدهای آن نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۲    
نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اینکه یک نفر توانسته 38 هزار سکه را خریداری کند نشان دهنده این است که یا اینکه اعضای دولت به اندازه یک بچه پنجم دبستان هم نمی فهمد که کشور را چطور اداره ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۲    
همزمان با حذف ایران از جام جهانی و افزایش تقاضا برای برگشت ایرانی ها، نرخ بلیت پرواز از شهرهای روسیه از مسکو به سمت تهران از مرز 32 میلیون تومان عبور کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۹    
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه باید با کسانی که به اقتصاد کشور لطمه می زنند در هر سطحی که باشند برخورد شود گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۹    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری 3 نفر که از طریق پیامک اقدام به کلاهبرداری در شهرستان شهریارمی کردند، خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۶    
تیم ملی فوتبال ایران در حالی به کارش در جام جهانی روسیه پایان داد که علیرضا بیرانوند در هر سه مسابقه درون دروازه ایران قرار گرفت و فقط دو گل دریافت کرد ...