جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۲۳May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 23 تیر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 تیر 1397 جهان نیوز 2 تیر 1397 جهان نیوز 3 تیر 1397 جهان نیوز 4 تیر 1397 جهان نیوز 5 تیر 1397 جهان نیوز 6 تیر 1397 جهان نیوز 7 تیر 1397 جهان نیوز 8 تیر 1397 جهان نیوز 9 تیر 1397 جهان نیوز 10 تیر 1397 جهان نیوز 11 تیر 1397 جهان نیوز 12 تیر 1397 جهان نیوز 13 تیر 1397 جهان نیوز 14 تیر 1397 جهان نیوز 15 تیر 1397 جهان نیوز 16 تیر 1397 جهان نیوز 17 تیر 1397 جهان نیوز 18 تیر 1397 جهان نیوز 19 تیر 1397 جهان نیوز 20 تیر 1397 جهان نیوز 21 تیر 1397 جهان نیوز 22 تیر 1397 جهان نیوز 23 تیر 1397 جهان نیوز 24 تیر 1397 جهان نیوز 25 تیر 1397 جهان نیوز 26 تیر 1397 جهان نیوز 27 تیر 1397 جهان نیوز 28 تیر 1397 جهان نیوز 29 تیر 1397 جهان نیوز 30 تیر 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۰    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع لپ تاپ های موجود در سطح بازار تهران است؛
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۲    
بانوی نومسلمان ژاپنی می گوید یکی از دلایل هجرتم به ایران این بود که می توانستم در این کشور حجاب را رعایت کنم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۲    
حواشی مختلفی که یکی از آنها تذکر رهبری به وزیر اطلاعات است حول سید محمود علوی وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۰    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به وزش باد نسبتا شدید در تهران طی امروز (25 تیرماه) از افزایش موقتی غلظت ذرات معلق خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۰    
علی مطهری می گوید شورای نگهبان افراد حر و آزاده را رد صلاحیت می کند و صلاحیت افراد چاپلوس را تأیید می نماید!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۴    
خرج بیش از درآمد (مالیات) به هر دلیلی در واقع هزینه تأمین امکانات برای نسل فعلی را بر دوش نسل آینده می گذارد و از این حیث قطعاً می توان گفت که منصفانه نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۲۱    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۲    
براساس نتایج منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شش محصول ایران خودرو با چهار ستاره کیفی بالاترین سطح کیفی موجود در محصولات ساخت داخل را از آن خود کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۳    
رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون، به بهانه درگذشت عباس امیرانتظام، پیام تسلیتی منتشر کرد. خاتمی در این پیام در حالی از معاون نخست وزیر و سخنگوی دولت موقت بازرگان به عنوان فقید سعید یاد کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۰    
یک نماینده سابق مجلس با بیان اینکه هیچکدام از طرحهای مسکن دولت یازدهم و دوازدهم عملیاتی نشد، گفت: برای کناره گیری وزیر از وزارت، شکست یکی از این طرح ها کافی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۰    
برخی از رسانه ها نوشته بودند که پدر شهید احمدی روشن از آقا وام می خواسته من به خانواده گفتم که ای کاش در جوابشان می نوشتید که ما در واقعیت یک عمر وامدار حضرت آقا بودیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۲    
ارزیابی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت کدال بر اساس مهم ترین شاخص های اقتصادی کسب و کار روند قابل توجهی از افزایش را به همراه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۲    
وام سکه پدیده ای تازه در بازار تهران است که می تواند وام گیرندگان را به دردسرهای پیچیده حقوقی بیندازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۹    
مدافع سابق استقلال معتقد است شفر مهمترین خرید استقلال طی چند ماه اخیر بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۹    
بخش زیادی از مراجعات به این افراد در مورد روابط خانوادگی است. هم مراجعان خانم دارند و هم آقا و البته مراجعان می خواهند از درست یا غلط بودن آنچه در روابط خانوادگی به آن شک دارند، مطمئن شوند!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت را در بروز مشکلات اقتصادی مقصر می دانیم گفت: استیضاح وزیر اقتصاد را با 90 امضا تحویل هیئت رئیسه داده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۷    
آمار و ارقامی که هر سال در فصل نقل و انتقالات فوتبال حرفه ای دنیا منتشر می شود تنها گوشه ای از نمودهای گردش مالی این بخش هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۸    
یکی از اساتید زمین شناسی دانشگاه دیویدسون اسرائیل گفت: زلزله تهدیدی بسیار بزرگ تر از ایران و حماس علیه اسرائیل است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۷    
برخی فروشندگان گوشی تلفن همراه گفتند: واردکنندگان سودجو و دست های نامرئی می خواهند مانع حرکت بازار موبایل به سمت دلار 4200 تومانی بشوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۲    
در چند روز گذشته تصاویر منتشرشده از یک فقره حیوان آزاری در اردبیل افکار عمومی را به شدت جریحه دار کرده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۹    
مشاور تغذیه و کارشناس فیزیولوژی ورزش در توصیه های بهداشتی و تغذیه ای به حجاج گفت: زائران سرزمین وحی سعی کنند برای تامین مایعات بدن طی روز از آب معدنی استفاده کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۶    
مدیران پیام رسان های ایرانی دل خونی از دست دو اپلیکیشن دولتی تلگرام طلایی و هاتگرام دارند و می گویند اینها خدمات دولتی می گیرند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۰    
قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام تیم تروریستی عصر شنبه در منطقه مرزی نودشه استان کرمانشاه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۴    
با رفتن سردار منتظرالمهدی از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سردار نوریان جایگزین وی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۸    
وبسایت آمریکایی المانیتور نوشت خروج ایران از سوریه به زیان روسیه است و بنابراین روسیه نمی تواند چنین خواسته ای از ایران داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۸    
جانشین دبیر کل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه آمریکا مسبب تمام بحران های دنیا است، اظهار داشت: واشنگتن برای همه حتی متحدان اروپایی خود نیز بحران سازی می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۵    
ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی از مزاحمت های مدیران مؤسسات مالی غیرمجاز برای مسئولان بانک مرکزی انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۵    
علت آتش سوزی مسجد جامع ساری از زبان دادستان: حادثه امنیتی نبوددادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: آتش سوزی مسجد جامع ساری امنیتی نبوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۲    
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 120 کیلوگرم حشیش در خانه قاچاقچی حرفه ای موادمخدر در یک عملیات مشترک انتظامی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۹    
زیارتنامه حضرت معصومه(س) یکی از مهم ترین منابع برای فهم فضایل و معارف مربوط به این بانوی گرامی اسلام است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۹    
عضو ارشد شورای فقهی بانک مرکزی ایران گفت: غیرواقعی بودن معاملات از مهم ترین مشکلات بانکداری ایران در سال های مختلف بوده و ریشه معاملات صوری و غیرواقعی در عدم آموزش صحیح کارکنان نظام بانکی و مشتریان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۹    
یک شرکت ساخت تجهیزات مخابراتی چینی که به دلیل نقض تحریم های ایران از سوی آمریکا ممنوع المعامله شده بود، با پرداخت جریمه و تغییر ترکیب هیئت مدیره خود، رفع تحریم شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال هم به دلیل مصدومیت در لیست آسیب دیدگان آبی پوشان قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۷    
نرسیدن برنامه روز جمعه به پخش باعث شد که همکاران شبکه نسیم تصمیم بگیرند که برنامه باقیمانده از روز چهارشنبه را به سرعت و در کمتر از 30 دقیقه روی آنتن ببرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۴    
مجری برنامه جهان آرا از عدم پخش این برنامه تا زمان منصوب شدن مدیر جدید شبکه افق خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۱    
سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: دفاتر معاونت صنایع وزارت صمت به عنوان مجوز دهنده جهت سهمیه بندی تخصیص ارز دولتی اضافه شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه بعد از شهادت دو نوجوان فلسطینی گفت این رژیم دامنه حملاتش را تا هر اندازه لازم باشد گسترش می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۱    
رئیس جمهور روسیه در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به پیچیدگی اوضاع در منطقه اشاره کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۰۸    
یک منبع در دفتر ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد رئیس جمهور این کشور روز یکشنبه با همتای روس خود درباره ایران و سوریه گفت وگو خواهند کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۰۲    
امیرزاده فراری اماراتی که به قطر پناه برده است، پرده از اختلافات و اسرار بسیاری از درون امیرنشین های هفتگانه برداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۰۲    
تشدید جنگ تجاری میان چین و آمریکا، ریسک گریزی سرمایه گذاران و معامله گران را افزایش داد و بازارهای کالا را یکی از نخستین قربانیان خود کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۶    
مشاور وزیر راه و شهرسازی یک روز پس از آن که اعلام کرد مسکن مهر باعث شد چوپان ها کار خود را ول کرده و به شهر بیایند از این اظهارات خود با طعم اتهام زنی عذرخواهی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۸    
شنیده می شود معاون ورزشی باشگاه استقلال به زودی از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۲    
در سه ماهه نخست سال جاری توسط ستاد صیانت از آثار سینمایی، سمعی و بصری 11 عملیات در تهران انجام شد که حاصل آن، کشف تعداد زیادی لوح فشرده غیر مجاز بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۱    
بانک مرکزی چین به منظور جبران ناشی از ضرر تجاری خود با آمریکا بار دیگر یوآن را دستکاری کرد و این بار 0.73 درصد از ارزش آن را در برابر دلار کاهش داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۱    
هنرپیشه های استار فقط زبان پول را می فهمند. مخصوصا در سال های اخیر که پول های بی حساب و کتاب و مشکوک وارد سینما شده و مستقیما به جیب آنها رفته
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۵    
رئیس جمهور کشورمان در پیامی به رئیس جمهور فرانسه نوشت: امیدوارم با تشریک مساعی، شاهد ارتقاء و تحکیم روابط دیرینه دو کشور و مقابله با یکجانبه گرایی که توسط برخی کشورها دنبال می شود و تقویت چندجانبه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۲    
فلسفه وجودی سپاه، دفاع همه جانبه و در همه عرصه ها از انقلاب و دستاوردهای آن است و هرکجا خطری متوجه انقلاب باشد سپاه ورود می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۶    
ورزشکار محجبه ایران می گوید: با توجه به اینکه خودم را یک زن مسلمان و ایرانی می دانم و اقتدا به خانم حضرت زینب (س) کرده ام، حجاب را پذیرفته ام و در تمام مسابقات با حفظ حجاب کامل و چادر حضور داشته ام.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در جلسه 20 تیرماه 1397 لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی (پالرمو) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مورد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۳۹    
در پی اظهارات محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی درهمایش قانون گرایی و حقوق شهروندی و مطرح کردن انتقاداتی نسبت به دولت، محسن حاجی میرزایی دبیر هیئت دولت به این اظهارات پاسخ داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۴    
در سال 96 بدهی بانک های تجاری دولتی 62.5 درصد و بانک های تخصصی دولتی 4.5 درصد کاهش یافت اما بدهی بانک های غیردولتی و موسسات اعتباری بدون احتساب خط اعتباری ساماندهی موسسات غیرمجاز با 57 ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۸    
اکنون در مراجعاتی که برخی افراد برای پرداخت مهریه انجام می دهند، مشکلات زیادی بروز کرده است و تمامی محاسبات با نرخ دلار بازار غیررسمی، یعنی همان نرخی که دولت به رسمیت نمی شناسد، صورت می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: مسیر تربیت در آموزش و پرورش به انحراف کشیده شده، امروز تمام تلاش ها به آموزش بوده است در صورتی که نیازها در خارج از مدرسه چیز دیگری است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۵    
حضور دونالد ترامپ در انگلیس موجب برگزاری تظاهرات گسترده ای در لندن شده است؛ اعتراضاتی که سیاست های آمریکا در خاورمیانه را به باد انتقاد گرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۱    
فرمانده یگان سازمان محیط زیست، گفت: تمامی مبالغ دیه محیط بانانی که از سال 94 بابت استفاده قانونی از اسلحه سازمانی درگیر هستند، پرداخت خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۸    
هافبک فصل گذشته تیم استقلال نشستی را با مسئولان این باشگاه برگزار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۸    
شرکت های بیمه، بیمه اتکایی، واسطه ای و کشتیرانی اروپایی بعد از اعلام ماه می ترامپ مبنی بر خروج از برجام در حال توقف همکاری های خود با ایران هستند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۵    
مشاور سازمان خصوصی سازی از واریز سود سهام عدالت 400هزار نفر (افراد باقی مانده) تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: به نظر می رسد سود عملکرد سال 96 نسبت به سال 95 بیشتر خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۲    
دهه کرامت،دهه اول ماه ذی العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(علیهالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی الرضا(علیه السلام) می باشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۹    
با توجه به گسترش کسب و کار اینترنتی در بیشتر فعالیت های کشور در حوزه آهن آلات نیز این روند روز به روز در حال فراگیر شدن است .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۹    
پس از پایان دیدار های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه 2018 بسیاری از بازیکنان در پنجره نقل و انتقالاتی تیم های اروپایی قرار گرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۶    
بر اساس مصوبه هیئت دولت، آیین نامه اجرایی صدور کارت بازرگانی تغییر کرد و از این پس سقف ارزش واردات اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده کارت در سال اول 500 هزار دلار می باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۶    
ماموران گمرک ایران موفق به کشف 3 کیلوگرم بذر مواد مخدر خشخاش به کمک سگ های مواد یاب شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۶    
معاون پرستاری وزیر بهداشت یکی از برنامه های پرستاری جامعه نگر را خدمات پرستاری در منزل عنوان کرد و از تصویب پوشش بیمه ای مراقبت در منزل خبرداد و گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۷    
نوسانات قیمت ارز و مشکلات عدیده اقتصادی و عدم برنامه ریزی صحیح دولت باعث شده این روزها بسیاری از مردم مشکلات معیشتی بی شماری داشته باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۷    
فاطمه احمد یک زن مسلمان است که برای نخستین بار توانست به درجه سرلشکری در ارتش کنیا برسد. ارتش کنیا تاکنون سرلشکر زن نداشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۱    
اگرچه ممنوعیت واردات 1339 قلم کالا تا حدودی مانع واردات اقلام غیرضروری و لوکس به کشور شده اما برخی معافیت ها همچون واردات کالای همراه مسافر در مناطق آزاد، در این حوزه همچنان چالش برانگیزاست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۸    
وزیر بهداشت با تاکید بر جدی بودن موضوع تحریم ها و با بیان اینکه آنچه نگران کننده است بعد از آبان ماه است و روز مبادا همین روزها است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۲    
استاد اقتصاد دانشگاه تهران توصیه کرد که از فضای پیش آمده برای تسویه حساب با دولت و جناح و... استفاده نکنیم، چون زیان آن متوجه همه ما خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۳۹    
اصلاح طلبان در این برهه زمانی سعی دارند با توجه به ضعف عملکردی یک جداسازی رسمی را انجام دهند تا در سال 1400 کمتر هزینه دهند اما پیوند این چندساله دولت و اصلاحات از یاد کسی نمی رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۳۶    
خط هفت مترو که با روی کار آمدن نجفی متوقف شد بعد از 10 ماه به بهره برداری مجدد رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۱    
پورابراهیمی از دعوت وزیر اطلاعات در خصوص اظهارات اخیرش مبنی بر عدم برخورد قهرآمیز با مفسدان اقتصادی به کمیسیون متبوع خود خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۵    
نایب رییس مجلس گفت: تاکنون مطالبات بیش از 6 هزار نفر از سپرده گذاران با سپرده بیش از 200 میلیون تومان در مؤسسات مالی و اعتباری غیر مجاز پرداخت شده و مقرر شده مطالبات 19 هزار نفر دیگر از این سپرده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۲    
بعضی سخنرانی های نشست سه روزه هرتزیلیا به صورت محرمانه انجام می شود تا چالش های فراروی رژیم اسرائیل در افق سال های آینده را بررسی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۲    
علوی تبار گفت: اگر عمیق تر تحلیل کنیم، آن گاه راه های ما هم راه های دگرگون کننده و عمیق تری خواهند بود و هم متفاوت از راه هایی که تا به حال طی کرده ایم. از قربانی کردن هم نباید ترسید ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۲    
نیکولاس برنز، سفیر سابق آمریکا در ناتو با انتقاد از حملات دونالد ترامپ به این ائتلاف نظامی عنوان کرد، "ترامپ نمی تواند ناتو را بکشد".
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در جلسه 20 تیرماه 1397 لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی (پالرمو) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مورد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۶    
سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: دمای شهر اهواز در چهار روز از هفته گذشته به بالای 50 درجه رسید و در صدر گرم ترین شهرهای جهان قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۴    
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پذیرش 71 هزارو 600 معتاد در مراکز ماده 15 و 16 گفت: اظهارت اخیر قوه قضاییه درباره انتقال معتادان به بازداشتگاه کهریزک، مربوط به خرده فروشان بوده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه مهلت دو ماهه اروپایی ها در خصوص آینده برجام تمام شده است، تاکید کرد: دولت باید قانون اقدام متقابل را اجرا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۸    
یک فعال فضای مجازی در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار تصویری از اقدام کشاورزان خرمشهری برای کمبود برق در خوزستان، نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۸    
مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بازگشایی مجدد سایت ثبت نام کارت بلیت خبرنگاران از امروز خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۵    
بهاره افشاری در حالی در یادداشت خود از بیلبوردهای مختص به آثار فرهنگی سخن گفته است که برای جامعه تئاتر چنین بیلبوردی در سطح تهران وجود ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۲    
رئیس جمهور گفت: برای تامین کالا های اساسی و ضروری مردم ارز مورد نیاز در نظر گرفته شده است که بانک مرکزی آن را پرداخت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۳۶    
اشعار شاعران آیینی کشور در رسای حضرت معصومه(س) را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۳۰    
پنجمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۳۰    
گوشه ای از زندگی نامه شهید محمدجعفرنژاد یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۴    
یقینا برای پیشرفت و دانش اندوزی در دنیای امروز، ارتباط و تبادل نظر با سایر افراد سرشناس و خبره در موضوع مورد نظر امری اجتناب ناپذیر است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۴    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب خواستار تغییر مدیران دولت در بخش کنترل ارز و ایجاد اشتغال شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۱    
روزنامه لبنانی الاخبار در سیزدهمین سالگرد جنگ 33 روزه با انتشار گزارشی، جزئیاتی جدید از آخرین ساعات منتهی به عملیات حزب الله در نقطه صفر مرزی منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۸    
کارگردان مستند سریک پس از حاشیه هایی که برای هدیه میلیاردی اش از سوی شهرداری به وجود آمد، از پذیرفتن آن انصراف داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۲    
ورود سلبریتی ها به تئاتر، با واکنش های متفاوتی از جمله رضایت سالن دار ها از گیشه های پررونق و انتقاد اهالی تئاتر از عدم کیفیت بازی برخی چهره ها همراه بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۲    
اتحادیه اروپا تاکید کرد حاکمیت اسرائیل بر اراضی اشغالی سال 1967 را به رسمیت نمی شناسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۹    
طبق اعلام کاخ کرملین بیش از 10 رییس جمهور از کشورهای مختلف در استادیوم محل برگزاری فینال جام جهانی 2018 روسیه حضور خواهند داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۶    
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حزب الله لبنان مانع تحقق رویای نیل تا فرات صهیونیست ها شد؛ گفت: همه آرمان های دشمنان ما فرویخته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۰    
طی سه روز آینده در ارتفاعات شرق هرمزگان ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب بارش پراکنده و رعد و برق ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۰    
شب گذشته، خندوانه میزبان سه تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۵۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر اعلام کرد که دلالان میلیاردی بازار سکه و طلا، افراد عادی نیستند و پشتوانه های خاصی دارند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۵۷    
رییس کل دادگستری تهران از صدور رای پرونده ناظم ناظم مدرسه غرب تهران خبر داد و گفت که این رای قابل تجدید نظر است.
  • ۱