جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۹:۳۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 8 تیر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 تیر 1397 جهان نیوز 2 تیر 1397 جهان نیوز 3 تیر 1397 جهان نیوز 4 تیر 1397 جهان نیوز 5 تیر 1397 جهان نیوز 6 تیر 1397 جهان نیوز 7 تیر 1397 جهان نیوز 8 تیر 1397 جهان نیوز 9 تیر 1397 جهان نیوز 10 تیر 1397 جهان نیوز 11 تیر 1397 جهان نیوز 12 تیر 1397 جهان نیوز 13 تیر 1397 جهان نیوز 14 تیر 1397 جهان نیوز 15 تیر 1397 جهان نیوز 16 تیر 1397 جهان نیوز 17 تیر 1397 جهان نیوز 18 تیر 1397 جهان نیوز 19 تیر 1397 جهان نیوز 20 تیر 1397 جهان نیوز 21 تیر 1397 جهان نیوز 22 تیر 1397 جهان نیوز 23 تیر 1397 جهان نیوز 24 تیر 1397 جهان نیوز 25 تیر 1397 جهان نیوز 26 تیر 1397 جهان نیوز 27 تیر 1397 جهان نیوز 28 تیر 1397 جهان نیوز 29 تیر 1397 جهان نیوز 30 تیر 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۰    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در پیامی روز دهم تیرماه مصادف با روز صنعت و معدن را به همه صنعت گران و فعالان عرصه تولید تبریک گفت و بر ضرورت همکاری و تشریک مساعی صنعتگران دولت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۰    
به تازگی بازیگران جدیدی به سریال ستایش3 به کارگردانی سعید سلطانی اضافه شده اند که فرهاد جم از آن جمله است. این در حالی است که حمید گودرزی از بازی در این مجموعه کناره گیری کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۱۱    
شهردار تهران در سال حمایت از کالای ایرانی از امضای قرارداد برای ساخت 630 واگن مترو تهران با چینی ها خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۸    
ما به عنوان نمایندگان مجلس و به عنوان کسانی که مردم از آنها انتظار دارند استیضاح وزرا را آغاز کردیم و اگر مجبور شویم و منافع مردم و نظام را در خطر ببینیم بحث عدم کفایت رئیس جمهور را کلید خواهیم زد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۲    
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: آب شرب طرح غدیر 1 وارد تصفیه خانه خرمشهر شد و پس از تصفیه در شبکه های آبرسانی شهری قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۸    
"تنگه ابوقریب" در کنار "بمب؛ یک عاشقانه" با یازده نامزدی سیمرغ بلورین پیشتاز جشنواره سی و ششم شدند. این فیلم با دریافت شش سیمرغ بلورین بیشترین سیمرغ را از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۹    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: اگر امروز برای رفع این مشکلات و گرانی ها کاری نشود و مردم عزیز ما از این وضعیت نجات پیدا نکنند، فردا دیر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۷    
اینستاگرام، پست مجری تلویزیون علیه منافقین را حذف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۹    
برخی از مراکز فرهنگی و فروشگاه های نوشت افزار، با نادیده گرفتن شعار سال و حقوق تولیدکنندگان داخلی، اقدام به فروش محصولات خارجی و وارداتی می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۷    
معاون امور زنان رییس جمهور درباره استمرار حضور زنان در ورزشگاه ها برای تماشای بازی های فوتبال گفت: همه گزارش ها نشان گر وجود فضایی بسیار آرام، امن و منظم در ورزشگاه بوده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۷    
مخاطبان مدیوم تلویزیون او را بیشتر با صاحبدلان و سرّ دلبران رمضان 97 می شناسند و تماشاگران پرده نقره ای هم می دانند که این روزها به وقت خماری را در اکران سینماها دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۹    
بیشترین میزان تخلف اصناف در یک ماه گذشته مربوط به صنوف پوشاک، میوه و نان بوده که به گفته مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بیشترین نوع تخلف اصناف بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۰    
نسخه نهایی فیلم سینمایی آقای سانسور با اتمام کامل مراحل فنی هم اکنون آماده نمایش شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری رویترز روز جمعه در گزارشی از توکیو اعلام کرد که به رغم تلاش های آمریکا برای کاهش صادارت نفت ایران، تهران در ماه مه میلادی (11 اردیبهشت تا 11 خرداد) با 15 درصد افزایش ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: این اتحادیه با 28 رای مثبت، بسته حمایت از ایران را در راستای برجام تصویب کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۰    
تولیدات سینمایی در هفته گذشته پربار بود و شاهد خبر های نسبتاً فراوانی در این حوزه بودیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۱    
مسعود ده نمکی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش در سالروز شهادت مجید سوزوکی تصویری از او را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات اخیر سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران پاسخ محکمی داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۴۱    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۴۱    
رسانه های فرانسوی نسبت به قضاوت علیرضا فغانی در دیدار فرانسه و آرژانتین واکنش هایی را از خود نشان دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۵    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم های اروپایی پیشنهادهایی به من داده اند اما اگر قرار بود در آسیا بمانم به طور قطع در پرسپولیس خواهم ماند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۲    
کارشناس ارشد مسائل منطقه با بیان اینکه جان هشت میلیون یمنی در خطر است، گفت: در جنگ 40 روزه یمن تمام زیر ساخت های این کشور را با بمباران از بین بردند و مختصر امکانات موجود را تخریب کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۲    
داور سرشناس آلمانی، علیرضا فغانی داور ایرانی را شگفتی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۲    
نماینده ولی فقیه در امور سازمان حج و زیارت گفت: . امیدوارم دولت برای ارز همراه حجاج زودتر تصمیم بگیرد و ما پیگیر این موضوع هستیم تا زودتر به نتیجه مطلوب برسیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۹    
به عقیده یک کارشناس، بعید است اکثر کشورها به درخواست آمریکا برای توقف واردات نفت از ایران پاسخ مثبت دهند، ولی در این صورت هم برنامه خرید نفت در ازای کالا بین مسکو و تهران می تواند راه حل مشکل باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۳    
وزیر نفت گفت: اگر در کار وزارت نفت تاخیر نینداخته بودند و 5 قرارداد دیگر همانند توتال منعقد شده بود، دیگر آمریکا نمی توانست نفت ایران را تحریم کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد در شرایط جدید اقتصادی می توانیم با تغییر سبک و روش ها، ایجاد یک میلیون شغل در سال را تحقق بخشیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۰    
رئیس اداره بهزیستی بندر ماهشهر با بیان اینکه مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند، گفت: کودکان آزار دیده ماهشهری همچنان تحت سرپرستی موقت عموی خود هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۴    
وزیر خارجه کانادا اعلام کرده که این کشور در پاسخ به جنگ تعرفه ای آمریکا، از یکشنبه هفته آینده تعرفه های تلافی جویانه ای اعمال می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۰۸    
در حالی در هفته پیش رو بازار بورس میزبان بخشی از ارزهای صادراتی و آغاز معاملات آن است که تاکنون به طور رسمی هیچ گونه شفاف سازی در رابطه با نحوه معاملات و قیمت گذاری آن از سوی دستگاه های ذیربط انجام ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۰۸    
رئیس جمهور فرانسه روز جمعه اعلام کرد اروپا سیاست خصمانه ای علیه روسیه ندارد و ما با اقدامات آمریکا مقابله خواهیم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۰:۴۲    
آقای احمدی نژاد اگر کمی منصف و صادق بود، باید نگاهی به عملکرد خود می انداخت بعد چنین ادعایی را بیان می کرد. البته همین یک نکته کافی است تا درباره صداقت وی درخصوص دیگر سخنان و ادعاهایش به داوری نشست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۰:۰۰    
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم از بیم نزدیک شدن ارتش سوریه به جولان اشغالی ، نیروهای خود در این منطقه را به حالت آماده باش کامل درآورده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۰:۰۰    
هفته سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی روسیه با معرفی چهره تیم های صعود کرده و تیم منتخب به پایان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۳:۳۶    
اکنون دو طیف، مطالبه تغییر در دولت و رویکردهای آن را دارند که اتفاقا 180 درجه در تعارض با یکدیگر هستند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۳:۲۸    
وزارت بهداشت فلسطین روز جمعه اعلام کرد که یک کودک در جریان راهپیمایی در مرزهای شرقی نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۳:۱۹    
انزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن با حضور 230 شرکت کننده از 9 استان صبح امروز جمعه در محل پارک تفریحی بش قارداش بجنورد برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۲:۵۸    
سفیر سوریه در لبنان گفت زمینه برای بازگشت همه آوارگان سوری به کشورشان فراهم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۲:۴۹    
وزیر خارجه روسیه، دلیل اصلی حمایت کشورش از رئیس جمهوری سوریه را بیان کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۲:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به فرافکنیهای تکراری وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه این کشور باید پاسخگوی سیاستهای مخرب و غلط خود باشد، گفت:آنچه موجب ناامنی و بحران در منطقه ماست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۲:۰۱    
بنا بر اعلام وزارت خارجه آمریکا، واشنگتن و سئول در مورد لزوم حفظ فشارها علیه کره شمالی تا زمان خلع سلاح هسته ای این کشور، به توافق رسیده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۵۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت مرزها در دستور کار کمیسیون امنیت ملی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۴۶    
وزیر خارجه روسیه می گوید ادامه اعمال تحریم های اقتصادی غرب علیه کشورش، برای مسکو اهمیتی ندارد و روس ها در برابر کشورهای تحریم کننده، مقابله به مثل خواهند کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۴۰    
گارد ساحلی لیبی اعلام کرد که در نتیجه غرق شدن یک قایق مهاجران در سواحل این کشور، سه کودک کشته و حدود 100 نفر نیز مفقود شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۰۱    
مسؤول روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور از فرود اضطراری پهباد سپاه در زاهدان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۱۹    
دولت اردن طی چند روز گذشته تلاش های خود را برای اجرای سناریوی جدید در جنوب سوریه با هدف پرهیز از درگیری در این منطقه آغاز کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۹:۵۵    
تیم ملی بسکتبال کشورمان در یک بازی بسیار نزدیک مقابل قطر در ثانیه آخر به پیروزی رسیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۹:۵۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس به مجادله رسانه ای سرمربی این تیم و سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۹:۴۹    
سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با درایت رهبری و ایثارگری فرزندان ملت امروز چهره واقعی آمریکا و سایر کشورهای استکباری را به دنیا نمایان کرده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۷    
دبیرکل حزب الله برای صحبت درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه، سخنرانی خود را آغاز کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۱    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: من و وحید امیری پیشنهادهایی برای بازی در تیم های دیگر داریم و فکر می کنم شما مردم استقبال کنید از اینکه به تیم های خوب اروپایی برویم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۰    
وزیر اقتصاد روسیه اعلام کرد: این کشور به دلیل نقض مکرر قوانین تجارت جهانی از آمریکا به سازمان تجارت جهانی شکایت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۴    
پلیس راه مازندران اعلام کرد ترافیک هم اکنون در جاده های هراز و چالوس نیمه سنگین است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۸    
بازیکن ملی پوش تیم سایپا به احتمال فراوان در نیم فصل لیگ برتر آینده از این تیم جدا خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۸    
وزیر نیرو گفت: ما می توانیم با بهره مندی از فناوری های جدید میلیون ها و بلکه میلیاردها مترمکعب آب در بخش کشاروزی صرفه جویی کنیم و برای جمعیتی تا دو برابر جمعیت فعلی کشور آب کافی برای شرب ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۸    
طبق اعلام وزارت خارجه آمریکا، مایک پامپئو وزیر خارجه این کشور با همتای چینی خود درباره کره شمالی و برخی دیگر از موضوعات رایزنی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۹    
ساخت فیلم های سیاسی در سینمای جهان بسیار مرسوم است و حتی در گیشه هم بسیار موفق عمل کرده اند؛ اما ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۹    
اسطوره آلبی سلسته برای شناسایی راوی خبر مرگش جایزه تعیین کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۶    
مسئولان سازمان تامین اجتماعی با دادن آدرس های غلط به نمایندگان مجلس قصد دارند طرح مجلس برای حذف برخی از موانع فضای کسب و کار مانند حق بیمه قرارداد را منحرف کنند و عملا مانع رونق تولید و اشتغال شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۷    
حضرت عبدالعظیم(ع) در طول زندگی خود به سلامت عقاید و پیروی از اهل بیت(ع) توجه و اهتمام ویژه داشته به گونه ای که در زمان امام هادی(ع) می فرمودند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۸    
جام جهانی دیروز به بهترین شکل نشان داد که فوتبال چطور می تواند یک روز روی خوب، و روز دیگر روی بدش را به یک بازیکن نشان دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۲    
خطیب جمعه تهران با اشاره به خودداری از عرضه برخی اجناس در بازار به مردم در شرایط خاص اقتصادی امروز کشور گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۹    
حدود 450 نفر از آوارگانی که در شهرک عرسال لبنان حضور داشتند وارد گذرگاه الزمرانی شدند تا به منازل خود در قلمون شرقی و غربی سوریه بازگردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۱    
به عقیده نماینده دائم سوریه در سازمان ملل مقابله با تروریسم و افراط گرایی یک ماموریت بین المللی گروهی است که نیازمند وجود اراده سیاسی واقعی در نزد همه دولتهای جهان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۵    
بسیاری از شخصیت های انقلابی پس از سخنان روز چهارشنبه رئیس جمهور در جمع مدیران اجرایی کشور، ضمن استقبال از این تغییر رویه، بر حمایت از دولت برای عبور از جنگ اقتصادی دشمن تاکید کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۰    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه حدود 10 هزار نفر از زائران حج امسال اهل سنت هستند که در قالب 70 کاروان به عربستان منتقل می شوند، از ارائه خدمات ویژه در منا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۳۱    
کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه متأسفانه جنگ جنایتکاران علیه یمنی ها مرگ خاموشی را در آنجا حاکم کرده است، گفت: در حال حاضر شاهد یک نوع نسل کشی در یمن هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۳    
براساس تازه ترین آمار منتشر شده توسط دانشگاه کلمبیا، مردم آمریکا که در شرایط سلامتی بدی هستند، مرگ در خانه را به بیمارستان ترجیح می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۴۰    
مرزبان ارومیه ای حین پایش و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بر اثر سانحه ای به مقام شهادت نایل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا پس از اختلافات پیش آمده با رئیس کارکنان کاخ سفید، به دنبال جایگزینی برای او می گردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۲۹    
مدیرکل مبارزه با قاچاق ارز و پولشویی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه از خرید و فروش پنهانی ارز مطلع هستیم گفت: این خرید و فروش ها توسط نیروی انتظامی رصد می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۲۶    
روسای جمهور روسیه و آمریکا در دیدار آتی خود باید متقاعد شوند که همکاری دو کشور در عرصه جهانی به نفع هر دو طرف است، البته در شرایط کنونی دونالد ترامپ بیشتر از ولادیمیر پوتین به چنین ملاقاتی نیاز دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۲۳    
پایگاه خبری تگزاس تریبون گزارش داد در حالیکه کاخ سفید با حکم دادگاه مبنی بر اقدام برای پیوستن کودکان و والدینی که در مرز های آمریکا از یکدیگر جدا شده اند، بر اساس اعلام دادستان های تگزاس ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۰    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد با رشد مصرف در منطقه آسیا اقیانوسیه به خصوص چین، تا سال 2023 تقاضای جهانی برای گاز سالانه 1.6 درصد رشد می کند و به 4.1 تریلیون متر معکب می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۳۵    
وزیر نفت گفت: اگر در کار وزارت نفت تاخیر نینداخته بودند و 5 قرارداد دیگر همانند توتال منعقد شده بود و همچنین صادرات نفت کشور 4 میلیون بشکه در روز بود دیگر آمریکا نمی توانست نفت ایران را تحریم کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۰:۴۷    
شبکه سی ان ان گزارش کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد دارد در دیدار آتی خود با ولادیمیر پوتین همتای روس خود درباره توافقی بر سر وضعیت سوریه به بحث بپردازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۰:۳۸    
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: مردم باید در حوزه اقتصادی ورود داشته باشند زیرا ضعف اصلی ما نیز در حوزه اقتصاد است و این ضعف اقتصادی ناشی از این است که مردم در عرصه اقتصاد و مدیریت کشور ورود نداشته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۹:۵۱    
رئیس اداره روانپزشکی پزشک قانونی تهران با اشاره به اینکه بر اساس بررسی های به عمل آمده معاون مدرسه معین اختلال روانی خاصی نداشته است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۳    
ارتش لیبی از آزادی شهر درنه در شرق این کشور پس از هفته ها عملیات نظامی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۰    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: میزان کمک مردم کشورمان در راهپیمایی روز جهانی قدس به مردم فلسطین حداقل 30 درصد رشد داشته اس