جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۷:۵۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 12 تیر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 تیر 1397 جهان نیوز 2 تیر 1397 جهان نیوز 3 تیر 1397 جهان نیوز 4 تیر 1397 جهان نیوز 5 تیر 1397 جهان نیوز 6 تیر 1397 جهان نیوز 7 تیر 1397 جهان نیوز 8 تیر 1397 جهان نیوز 9 تیر 1397 جهان نیوز 10 تیر 1397 جهان نیوز 11 تیر 1397 جهان نیوز 12 تیر 1397 جهان نیوز 13 تیر 1397 جهان نیوز 14 تیر 1397 جهان نیوز 15 تیر 1397 جهان نیوز 16 تیر 1397 جهان نیوز 17 تیر 1397 جهان نیوز 18 تیر 1397 جهان نیوز 19 تیر 1397 جهان نیوز 20 تیر 1397 جهان نیوز 21 تیر 1397 جهان نیوز 22 تیر 1397 جهان نیوز 23 تیر 1397 جهان نیوز 24 تیر 1397 جهان نیوز 25 تیر 1397 جهان نیوز 26 تیر 1397 جهان نیوز 27 تیر 1397 جهان نیوز 28 تیر 1397 جهان نیوز 29 تیر 1397 جهان نیوز 30 تیر 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۹    
درحالی که دولت های اروپایی تظاهر به تکاپو برای حفظ برجام و ارائه بسته حمایتی! می کنند، بانک های فرانسوی برای دانشجویان ایرانی مضیقه درست کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۳    
محمدحسین کنعانی زادگان مدافع مورد علاقه کارلوس کی روش می گوید این روزها آماده بازگشت به میدان است. او می گوید از سال های تلخی که پشت سر گذاشت تجربه بزرگی به دست آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۶    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه 52 تن داروی مورد نیاز حجاج به جده رسیده است، گفت: تیم پانصد نفره پزشکی کشورمان از 22 تیر عازم عربستان می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۶    
مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک؛ میکروب های مفید روده را از بین می برد و باعث رشد میکروب های موذی در بدن انسان می شود؛ همچنین مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک ها سبب تاثیر مواد سمی بر روی کبد، کلیه، دندان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۹    
دو مرد افغان که متهم هستند مرد ایرانی را کشته و جنازه وی را در باغ سیب در قرچک ورامین به آتش کشیده اند دیروز پای میز محاکمه ایستادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۶    
مشکلات بسیار زیاد بازار ارز و سکه باعث شده دولت در این حوزه عملکرد خوبی نداشته باشد و به همین دلیل مردم انتظار برکناری سیف از بانک مرکزی را دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۱    
قرآن می فرماید کسی نسبت به شما حرف زشت و نادرست یا بدگویی کرد او جاهل است و نمی فهمد و شما در پاسخ به او "سلام" بگویید و با این واژه از او عبور کنید و دشمنی او را به دل نگیرید که باعث بدبختی خود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۹    
توئیت پدرام سلطانی عضو اتاق بازرگانی.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۴    
پس از شدت گرفتن اختلافات دولتمردان درباره حوادث ارزی اخیر، خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) هم لب به انتقاد گشود و دلار چهار هزار و 200 تومانی (یا همان دلار جهانگیری) را رانت آفرین اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۸    
وقتی ضیاءالدین دری سریال کلاه پهلوی را ساخت به هیچ وجه توقع نداشت این سریال هنگام پخش با حاشیه های گسترده ای روبه رو شود، اما می توان گفت این مجموعه پرحاشیه ترین سریال الف ویژه تلویزیون بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۲    
علامه امینی: من برای نوشتن الغدیر 10 هزار جلد کتاب از "باء" بسم الله تا "تاء" تمّت آن خوانده ام و به 100هزار جلد کتاب مراجعات مکرر داشته ام.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۶    
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: براساس آمار با هر یک درجه افزایش دما در کشور 1500 مگاوات برق مصرف می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۹    
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی کرمی گفت: به عقیده من حجاب سنگر است و همچون دژی از زنان محافظت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۷    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه در اجرای واگذاری ها سلیقه ای عمل می شود، گفت: برای واگذاری شرکت هایی مانند هواپیمایی جمهوری اسلامی مذاکرات آن با خریدار صورت گرفته بود و تا مرحله مزایده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۲    
پیک مصرف برق در روز گذشته 56 هزار و 240 مگاوات ثبت شد که نسبت به روز یکشنبه که 56 هزار و 672 مگاوات بود، قدری کاهش مصرف داشتیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۰    
استاندار تهران اعلام کرد: با توجه به افزایش مصرف برق در تهران احتمال تغییر ساعت کار ادارات دولتی در استان از ساعت 6:30 تا 13:30 وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۷    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به مهمترین وقایع سال گذشته، افزایش ورود قرص های روان گردان به کشور و رشد 67 درصدی این پدیده شوم اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که با پیش فروش حواله سکه در بورس قیمت این کالا تا یک میلیون و 800 هزار تومان کاهش می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۱    
محققان در جدیدترین یافته های خود به خواص معجزه آسای عسل و فرآورده های آن در درمان بسیاری از بیماری های خطرناک پی بردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۶    
پلیس تهران با انتشار تصاویری از اغتشاشگران بازار تهران از شهروندان برای شناسایی آنها درخواست کمک کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۴    
رئیس پارک ملی گلستان گفت: 2 متهم که به صورت غیرعمد سبب آتش سوزی وسیع در پارک ملی گلستان شدند و مسافر از استان های همجوار بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۱۲    
برخی منابع در اسپانیا ادعا می کنند انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه یوونتوس قطعی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۳    
جدیدترین کالای داغ خیابان وال استریت یک ساندویچ استیک است که 185 دلار (حدود 1.5 میلیون تومان) قیمت دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۰    
در وازه بان پس از نمایش چشمگیر در سوئد مورد توجه برخی تیمهای قاره سبز قرار گرفته است
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۴۵    
بانک مرکزی، فهرست واردکنندگان خودرو که ارز 4200 تومانی گرفتند را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۳۶    
زنگنه وزیر نفت بعد از امضای این قرارداد با اشاره به انتقادات منتقدین از نقاط ضعف این قرار داد گفت: برخی گمان می کنندامضای این قرارداد اسلام را به خطر می اندازد اما این قرارداد اسلام را تقویت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۳۳    
بانک مرکزی لیستی منتشر کرده است که در آن وزارت بهداشت به عنوان بزرگترین واردکننده خودرو با رقم 18 ونیم میلیون یورو در صدر قرار گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۳۰    
یک بازیگر مردم ایران را به آشوب خیابانی دعوت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۲۱    
نشست هم اندیشی قطعه سازان در شرایطی با حضور نمایندگان صنعت قطعه، خودروسازان و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد که حضار در نهایت سه راهکار کلی را برای عبور موقت از بحران قریب الوقوع ناشی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۰۳    
رئیس جمهور امریکا ادعایی جنجالی را باز نشر کرده و گفته که دولت اوباما در چارچوب توافق هسته ای با ایران، به 2 هزار و 500 ایرانی از جمله مقام های دولتی ایران حق شهروندی اعطا کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۰:۳۶    
رییس جمهور در جمع ایرانیان مقیم اتریش گفت: هدف دولت آمریکا انزوای ملت ایران بود، اما هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۰:۲۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری نوشت ما با سوریه از سال 1974 قرارداد عدم درگیری داریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۰:۱۸    
کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر میزان غلظت گرد و غبار در زاهدان به 13 برابر حد مجاز رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۰:۱۲    
مراسم آخرین وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمد ابراهیم رشیدی دقایقی پیش در معراج شهدای مرکز برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۵۷    
یک استاد اقتصاد دانشگاه شهیدبهشتی و یک کارشناس مسائل بین الملل در میزگردی که در حاشیه همایش خستگی ممنوع برگزار شد به بررسی وضعیت اقتصاد کشور پرداختند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۸    
حمله جنگنده های ائتلاف سعودی به مراسم عروسی در استان صعده یمن 8 شهید و 6 زخمی برجای گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۵    
نماینده شاهین شهر گفت: پس از بیانات رهبر انقلاب، همه تصور کردند کار FATF تمام شده است، اما آقای لاریجانی بعد از آن به مجلس آمد و گفت فلان کشور چنین حرفی گفته و باید زودتر کاری بکنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۲    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن طی بیانیه ای از ساخت و رونمایی سکوهای پرتاب موشک های بالستیک خبر داد که در زیر زمین تعبیه شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۹    
انتقال آب کارون به کویت و عراق خبری بود که در روزهای گذشته فضای مجازی کشور را برای چندمین بار درنوردید و با واکنش هایی از سوی مردم و مسؤولان مواجه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۲۷    
دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: برخی می گویند کشور و انقلاب به بن رسیده ولی کشور امروز در بن بست نیست و کسانی در بن بست هستند که وضعیت فعلی را ایجاد کرد ه اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۲۴    
کارشناس ارشد حوزه اقتصاد گفت: اکثر مشکلات کشور از تحریم ها نیست، مثلا قیمت بالای مسکن آیا ریشه در تحریم دارد؟ آیا معضل حوزه سلامت ما یا واردات سنگین بنزین و اسراف و ... ریشه در تحریم دارد؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۷    
کسانی که دیروز با شعار تساهل و تسامح ارزش های یک ملت را خرج می کردند امروز دامنه تساهل و تسامح را به حقوق، منافع، امنیت و پیشرفت ملت کشانده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۲    
رئیس جمهور کشورمان به دعوت همتای اتریشی خود و برای دیداری رسمی، دقایقی پیش با استقبال وزیر خارجه این کشور وارد وین شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۷    
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه قبول کردن سند FATF سیاهی مطلق است گفت: پذیرفتن چنین سندی به معنای خودباختگی، بردگی و تسلیم شدن مطلق است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۱۷    
پادشاه سعودی به دنبال درخواست رئیس جمهوری آمریکا، اعلام کرد که تولید نفت توسط این کشور را افزایش می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۷    
نمایندگان باشگاه های استقلال و پرسپولیس در نشست کمیته تعیین وضعیت برای رسیدگی به شکایت های خود حضور پیدا نکردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع طرح استیضاح مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و رایی مورد بحث و بررسی نمایندگان قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۵    
وزیر نیرو گفت: روز گذشته (11 تیر) حدود 56 هزار و 672 مگاوات برق مصرف شد که اوج بار مصرفی طی سال تا کنون بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در حال حاضر در همه اقلام از میزان ذخایر راهبردی بالاتر هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۶    
آزمون جذب اختصاصی طلاب شیعه و اهل سنت دانشگاه مذاهب اسلامی در شهرهای قم، بندرعباس، زاهدان، سنندج و گنبد کاووس برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۶    
تیم ملی سوئد با پیروزی مقابل سوئیس به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه چین به واشنگتن هشدار داد: آمریکا باید جنگ سرد را کنار گذاشته و فشار بر شرکت های چینی را متوقف کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۱۷    
رئیس جمهور گفت: تحریم ایران اقدامی کور و ضد حقوق بشری است، چرا که دارو، غذا و زندگی مردم را هدف گرفته است. بحث نقض حقوق چند نفر نیست، با این اقدام حقوق 81 میلیون ایرانی توسط دولت آمریکا نقض می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۱۴    
شرکت ملی نفت ابوظبی ادنوک نیز همانند عربستان تسلیم مطالبات نفتی رئیس جمهور آمریکا شده و اعلام کرد که تولیدات نفتی خود را روزانه صدها هزار بشکه افزایش خواهد داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۱۴    
مقام های ژاپنی از لغو سفر نخست وزیر این کشور به ایران در پی فشارهای دولت آمریکا خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۶    
یکی از رهبران جنبش حماس ادعاهای رئیس کمیته قطر برای بازسازی غزه در خصوص مذاکرات غیر مستقیم این جنبش با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۰    
ابوالفضل فاتح از اعضای ارشد ستاد موسوی که چند روز پس از فتنه 88، ایران را به مقصد انگلیس ترک کرد، در کسوت یادداشت نویس روزنامه اطلاعات ظاهر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۰    
ترکیب 11 نفر اصلی سوئیس و سوئد اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون فرهنگی به اعضای این کمیسیون توصیه کرد در بخش فضای مجازی فعال باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۰    
سکه طرح جدید در بازار تهران با 28 هزار تومان کاهش 2 میلیون و 959 هزار تومان و یورو با کاهش 81 تومانی 9554 تومان معامله شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۰    
داور بین المللی کشورمان از سوی سایت worldreferee در رده دوم برترین داوران جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۰    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به اینکه نیازمند 100 هزار پرستار هستیم، گفت: بسیاری از شرکت ها در حال حاضر از پرستاران سوءاستفاده کرده و بخش خصوصی نیز از این امر مستثنی نیست و باید نظارت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۰    
وقتی مشکلات اقتصادی به اوج خود رسیده است و خوزستان درگیر مشکلات آب است، سفر آقای روحانی به سوئیس چه پیامی دارد جز ادامه رویکرد غلط 5سال گذشته؛ یعنی التماس به غرب
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۰    
نردبان معرفت خدا؛ فلسفه از دیدگاه رهبر معظم انقلاب به عنوان جدیدترین محصول موسسه فرهنگی تدبّر در قرآن و سیره روانه بازار کتاب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۶    
نیروهای یمنی یک فروند موشک بالستیک بدر1 را به سمت شهرک نظامی ملک فیصل در منطقه خمیس مشیط واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۳    
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: کم ترین کاری که رئیس جمهور می تواند انجام دهد این است که نسبت به ادامه همکاری با افرادی که تلاطمات اقتصادی موجود را به وجود آورده اند تجدیدنظر کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۲    
اصلاح طلبان روزگاری نه چندان دور دولت تدبیر و امید را اینگونه آنالیز می کردند؛ رئیس جمهورش را اصلاح طلبتر از عارف می دانستند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۹    
رئیس جمهور کشورمان گفت: بقای برجام به نفع روابط ایران با کشورهای دیگر و به نفع امنیت و صلح جهانی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از غرق 3 مرد حین شنا در منطقه ممنوعه در سواحل دریای شهرستان "بابلسر" خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۳    
5 مرداد امسال طولانی ترین ماه گرفتگی قرن بیست و یکم به مدت یک ساعت و 43 دقیقه اتفاق می افتد. ساکنان اروپا، آفریقا، آسیا، استرالیا و بخش هایی از آمریکا می توانند آن را رویت کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۰    
عمارت تاریخی نواب یزد که یکی از آثار تاریخی ثبت شده این استان به شمار می رود به دلیل بی توجهی ها به حال خود رها شده و حالا تبدیل به اقامتگاه معتادان و سارقان شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۱    
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خط مشی اروپایی ها با آمریکایی ها فرقی نمی کند و خواسته هایشان یکی است، البته لحن و ادبیات اروپایی ها تلطیف شده است آنها هم می خواهند در فعالیت های هسته ای ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۲    
محققان به تازگی ویروسی را کشف کردند که سیستم ایمنی را تقویت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۳    
یکی از سرمربیان لیگ برتری فوتبال این روز ها بیشتر از اینکه در تمرینات فعال شود در جلسات رستورانی حضور دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۰    
هافبک ملی پوش و تازه وارد پرسپولیس پس از عقد قرارداد با این تیم با مشکل جدیدی روبه رو شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۷    
نماینده مردم یزد در مجلس جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر صنعت، معدن و تجارت را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۷    
رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه زشت است که یک خارجی بیاید، تحقیرمان کرده و تشنج ایجاد کند، گفت: رفتار کی روش با ایرانی ها از مستشاران آمریکایی هم بدتر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۴    
قاتل وحید مرادی سالهای پیش نیز مرتکب دو قتل شده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۴    
دبیرکل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار از صادرات تخم مرغ به صورت محدود در دو هفته اخیر به افغانستان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۴    
با حذف پرتغال از جام جهانی و پایان کار رونالدو در این رقابت ها، حالا بار دیگر شایعات و اخبار مربوط به جدایی او به سوژه شماره یک رسانه ها تبدیل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۱    
مصرف بنزین کشور در سه ماه اول امسال با رشدی 10 درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال به 85.1 میلیون لیتر در روز رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۱    
استاندار خوزستان گفت: شهر های خوزستان بسیار آرام هستند، ما در آبادان و خرمشهر هیچ مسئله خاصی نداشتیم. همه چیز به حالت عادی و طبیعی برگشته و در دوروز گذشته هیچ تجمع و نا آرامی نداشتیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۱    
به گفته محققان، زنان میانسال و سالمندی که شب زود خوابیده و صبح ها هم زود بیدار می شوند کمتر در معرض ابتلا به افسردگی قرار دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای بر لزوم حمایت از فوتبالیست ها در جام ملت های آسیا تاکید کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۱    
ترامپ نامی است که دلالان سودانی در خارطوم پایتخت این کشور در بازار چهارپایان بر روی نوع از گوسفندان محلی گذاشته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۳۸    
حسن روحانی رئیس جمهور طی نامه ای به دبیر شورای نگهبان بر لزوم تصویب لوایح چهارگانه مبارزه با پولشویی با قید فوریت تاکید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۳۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش،با بیان اینکه در این روز ها تهدید اصلی بشر در عرصه جهانی کشور مستکبر و زیاده خواه آمریکاست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی برخی جزئیات نشست غیرعلنی امروز مجلس را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۳۲    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی کشور گفت: با استفاده از منابع این وزارتخانه در بانک مرکزی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۳۲    
فرمانده کل سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه برای دفاع از مناطق تحت مأموریت خود از اشراف اطلاعاتی و توان رزمی بالایی برخوردار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۳۲    
معاون وزیر ارتباطات گفت: به هر یک از شبکه های اجتماعی بومی تاکنون 5 میلیارد تومان کمک مالی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۹    
دقایقی پیش بانک مرکزی فهرست واردکنندگان خودرو با نرخ دولتی را اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۶    
یکی از نزدیکان محمدباقر قالیباف راه اندازی مجدد ستادهای انتخاباتی این چهره سیاسی اصولگرا را تکذیب کرد.