سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۲۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 5 تیر 1401 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 29 اسفند 1400 جهت پرس 31 فروردین 1401 جهت پرس 31 اردیبهشت 1401 جهت پرس 31 خرداد 1401 جهت پرس 1 مرداد 1401 جهت پرس 31 شهریور 1401 جهت پرس 1 مهر 1401 جهت پرس 1 آبان 1401 جهت پرس 30 آذر 1401 جهت پرس 1 دی 1401 جهت پرس 30 بهمن 1401 جهت پرس 1 اسفند 1401 جهت پرس 1 تیر 1401 جهت پرس 2 تیر 1401 جهت پرس 3 تیر 1401 جهت پرس 4 تیر 1401 جهت پرس 5 تیر 1401 جهت پرس 6 تیر 1401 جهت پرس 7 تیر 1401 جهت پرس 8 تیر 1401 جهت پرس 9 تیر 1401 جهت پرس 10 تیر 1401 جهت پرس 11 تیر 1401 جهت پرس 12 تیر 1401 جهت پرس 13 تیر 1401 جهت پرس 14 تیر 1401 جهت پرس 15 تیر 1401 جهت پرس 16 تیر 1401 جهت پرس 17 تیر 1401 جهت پرس 18 تیر 1401 جهت پرس 19 تیر 1401 جهت پرس 20 تیر 1401 جهت پرس 21 تیر 1401 جهت پرس 22 تیر 1401 جهت پرس 23 تیر 1401 جهت پرس 24 تیر 1401 جهت پرس 25 تیر 1401 جهت پرس 26 تیر 1401 جهت پرس 27 تیر 1401 جهت پرس 28 تیر 1401 جهت پرس 29 تیر 1401 جهت پرس 30 تیر 1401 جهت پرس 31 تیر 1401 
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۸    
سخنگوی دولت گفت: از آغاز به کار دولت سیزدهم تا پایان خرداد ، بیش از 25میلیون و 933هزار تن کالا به ارزش هشت میلیارد و638میلیون دلار بین ایران و عراق تبادل شد که نسبت به مدت مشابه 15درصد رشد داشته است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۸    
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گروهک های منافقین مثل فرقان مامور طرح نیمه تمام ترور شخصیت ها و رهبران انقلابی شدند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۹    
ژاپن لایحه جدیدی را به منظور افزایش مجازات توهین به افراد در فضای اینترنت به تصویب رساند که جریمه نقدی محکومان را تا 2200 دلار یا یک سال زندان افزایش می دهد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۶    
پس از سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران گمانه زنی ها برای احیای برجام تقویت شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۷:۵۵    
در روزهای اخیر انتشار دو ویدیوی جداگانه از میزان استقامت الیاژی یک خودروی شورلت اسقاطی و خودروی پژو مدل 1401 در فضای مجازی خبرساز شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۲    
وزیر راه و شهرسازی از آغاز مجدد ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن از 15 تیرماه خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی برای بهره مندی از توان انبوه سازان خوشنام نداریم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۱    
با رشد فناوری و توسعه اینترنت طی سال های اخیر، اعتیاد به اینترنت در میان کودکان و نوجوانان، به یک نگرانی بزرگ در میان خانواده های سراسر جهان، بدل شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۲    
پس از حصول یک پیشرفت جدید و پس از اینکه یک شرکت مستقر در سیدنی استرالیا اولین مدار مجتمع کوانتومی در مقیاس اتمی را ساخته است، اکنون محاسبات کوانتومی تجاری ممکن است تنها 5 سال با ما فاصله داشته باشد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۸:۴۶    
تا وقتی آمریکایی ها فشار را ابزاری برای مهار، تضعیف و در نهایت براندازی در ایران می بینند، مذاکره نه تنها بی نتیجه است بلکه این توهم و تلاش خصمانه را تشدید نیز می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۹    
سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور درباره اهمیت جنگل ها و پوشش گیاهی در حفظ منابع آبی کشور گفت: از 30 میلیون هکتار عرصه های زاگرس ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۴    
کاخ سفید به اقدام ایران در پرتاب ماهواره بر ذوالجناح واکنش نشان داد و از آن ابراز نگرانی کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۲    
بر اساس اعلام مرکز رصد و ترویج اقتصاد دیجیتال میزان رضایت مشتریان از اپلیکیشن های حوزه سلامت، 74 درصد برآورد شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر گفت: 2 نفر از مدیران سابق این شهرستان به اتهام فساد مالی دستگیر شدند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۲۲:۵۵    
چاووش اوغلو در بیانیه ای کوتاه از سفر وزیر خارجه ایران به ترکیه خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۲۲:۴۲    
سخنگوی دولت از موافقت هیئت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۲۲:۱۰    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه روح جهاد و مبارزه با استکبار از نقطه امامت و رهبری انقلاب اسلامی شکل می گیرد گفت: مرکز ثقل مقاومت اسلامی ایران عزیز و قائمه آن رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۲۱:۴۷    
وزارت دفاع عراق خبر داد که پیکر 22 نفر از شهدای ایرانی جنگ تحمیلی عراق را کشف و شناسایی کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۲۱:۴۱    
رئیس جمهور در نشست خبری با نخست وزیر عراق با تاکید بر اینکه مسئولان منطقه می توانند مسائل منطقه را حل و فصل کنند، گفت: حضور و دخالت بیگانگان در منطقه مشکل ساز است نه مشکل گشا.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۲۱:۲۳    
ترامپ در یک مصاحبه عنوان کرد که در کمتر از دو سال گذشته از ریاست جمهوری جو بایدن، کشورش احترامی که نزد جهان داشت را از دست داده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۲۱:۰۹    
ولادیمیر پوتین به دوشنبه و عشق آباد سفر خواهد کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۲۰:۴۷    
ارتش روسیه رزمایش نظامی مشترک چتربازی برای ارتش سوریه در خاک این کشور ترتیب داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است مبارزه با فساد نیز مردمی سازی شود تا با اتکا به نقش و اطلاعات مردمی ریشه های فساد را بخشکانیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۴    
وزارت امور مهاجرین طالبان از بازگشت دوطلبانه 750 پناهجو از ایران به افغانستان طی یک روز گذشته خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۹:۵۵    
با گسترس باند و باندبازی در موسیقی ایران، نحوه تعامل خواننده ها با تهیه کنندگان و برنامه سازان تلویزیونی به طور عجیبی تغییر کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۵    
منابع عراقی اعلام کردند که نیروهای حشد شعبی یک تروریست داعشی را در استان نینوا دستگیر کرده اند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۲    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت:طبقه یازدهم مجتمع تجاری نگین در فلکه اول فردیس دچار حریق شد با حضور به موقع نیروهای آتش نشان، این آتش در مدت زمان کم مهار شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۵    
یک مقام ریاست جمهوری فرانسه روز یکشنبه از گفتگوی سران کشورهای گروه 7 درباره احیای برجام خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از سفرش به ایران برای رایزنی جهت از سرگیری مذاکرات احیای توافق هسته ای، مورد انتقاد شدید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهور گفت: ما عراق را نزدیک ترین ملت به ملت ایران می دانیم و نزدیک ترین روابط را با کشور عراق رقم می زنیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۸:۵۳    
شبکه واللا گزارش داد، پارلمان اسرائیل برای اتخاذ تصمیمی سرنوشت ساز جهت انحلال کنست آماده می شود و پیش بینی می شود که با این قانون در بررسی دوم و سوم نهایتاً در چهارشنبه آتی موافقت شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمهور در نشست خبری مشترک با نخست وزیر عراق، با اشاره به تلاش سالهای گذشته رژیم صهیونیستی در عادی سازی با برخی کشورهای منطقه، این اقدام را موجب ایجاد امنیت برای اسرائیل ندانست.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۸:۴۳    
سردار کوثری اعلام کرد: تنفیذ سمت آقای طائب به آقای کاظمی طبیعی بوده و اتفاق غیرمنتظره ای نیافتاده است. بالاخره این سمت برای آقای طائب مدت زمانی داشت و بر این اساس تصمیماتی گرفته می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۸:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بعد از 15 تیرماه سامانه طرح های حمایتی مسکن برای متقاضیان جدید به مدت 15 روز باز می شود تا همزمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان پالایش شده ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۸:۳۷    
محسنی بندپی گفت: علی باقری در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت مذاکرات بیان کرد که سفر مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا ابتکار شکلی در روند مذاکرات و نه محتوایی بود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۸:۳۵    
زمین لرزه ای به شدت 5.4 ریشتر راور را در شمال استان کرمان لرزاند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۸:۳۴    
شمار زیادی در منطقه کوهستانی "باواریا" در آلمان به برگزاری نشست سران هفت کشور صنعتی جهان اعتراض کردند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۸:۳۴    
شبکه الجزیره اعلام کرد که کشور قطر بیشترین شانس میزبانی از مذاکرات احیای توافق هسته ای را دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۸:۲۶    
کسانی که برای دریافت یارانه، ثبت نام یا اعتراض خود را ثبت و یا هنوز اقدامی انجام نداده اند، باید توجه داشته باشند که تاکنون سازمان هدفمندی یارانه ها پیامکی در این رابطه ارسال نکرده است ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۸:۲۴    
مصطفی الکاظمی در صدر هیئت بلندپایه سیاسی و اقتصادی برای دیدار با مقامات کشورمان وارد تهران شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۷:۴۹    
منابع محلی گزارش کردند که مقام های یونان، نفتکش روسی حامل نفت ایران را که دو ماه پیش به درخواست ایالات متحده توقیف کرده بود، آزاد کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۷:۴۹    
دومین پرتاب ماهواره بر ذوالجناح به منظور دستیابی به اهداف تحقیقاتی از پیش تعیین شده، انجام شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۷:۲۲    
سناتورهای آمریکایی در نامه ای خطاب به رئیس کمیسیون تجارت فدرال، اپل و گوگل را به انجام اقدامات فریبنده به منظور جمع آوری و فروش اطلاعات شخصی تلفن همراه صدها میلیون نفر متهم کردند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۰    
بانک مسکن سقف های جدید و شرایط پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری را اعلام کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۶    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین هشدار داد که گروههای مقاومت، در کمتر از پنج دقیقه، رژیم صهیونیستی را ویران خواهند کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۴    
ثبت نام 4 محصول گروه ایران خودرو بدون قرعه کشی از ساعت 10 صبح فردا (دوشنبه 6 تیرماه) در سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۸    
در ویدئو زیر خلاصه ای از زندگی مغز متفکر و طراح عملیات خیبر، سردار علی هاشمی می بینید:
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۶:۵۵    
پرویز پرستویی در صفحه شخصی خود نوشت: فیلم مربوط به تعدادی از دانشجویان دانشگاه شیراز است که با خوردن نوع خاصی از آدامس های وارداتی با طعم توت فرنگی دچار مسمومیت شده و رفتارهای وحشیانه (زامبی طور) از ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۱    
در پی دستور رئیس جمهور مبنی بر بررسی تخلف احتمالی در واردات نهاده های دامی اسماعیل قادری فر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی عزل شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۸    
برنامه شنبه شب جهان آرا با موضوع "بررسی تحولات امریکای لاتین و اهمیت راهبردی برای جمهوری اسلامی" بر آنتن شبکه افق قرار گرفت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه گام دوم انقلاب اسلامی انتظارات بزرگی را از جوانان و نسل پس از انقلاب بیان می کند گفت: مهم ترین گام برای فتح خرمشهرها از بین بردن یأس و ناامیدی است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۶    
رئیس کل بانک مرکزی چهارشنبه هفته گذشته در حاشیه نشست هیئت دولت از تصویب اعتبار 40 هزار میلیارد تومانی اعطای تسهیلات ودیعه مسکن خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۵    
روزنامه آمریکایی گزارش داد واشنگتن در ماه مارس نشستی محرمانه با مقامات ارشد نظامی اسرائیل و کشور های عربی تشکیل داد تا چگونگی هماهنگی برای مقابله با توانایی های موشکی و پهپاد های ایران را بررسی کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۹    
احمد وحیدی از عملکرد ضعیف کشورهای غربی در مبارزه با مواد مخدر انتقاد کرد و بخشی از سرویس های اطلاعاتی و سیاستمداران غربی را متهم اصلی گسترش مصرف مواد مخدر دانست.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۴    
مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در سفر به پادشاهی عربی سعودی وارد شهر جده شد و مورد استقبال شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی قرار گرفت ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۰    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت:بی شک نعمت بزرگ امنیت و آرامش پایدار مرهون الطاف و عنایات خداوندی و اخوت، هوشمندی، هماهنگی، همکاری وهم افزایی خدشه ناپذیر جامعه اطلاعاتی کشور است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۰    
نخست وزیر انگلیس دقایقی پیش و در بدو ورود به آلمان خبر داد که چهار کشور عضو گروه 7 واردات طلا از روسیه را ممنوع می کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۴:۳۷    
درحالی شرکت راه آهن دیروز از حذف واگن های با عمر بالای 48 سال از شبکه سیر خبر داده بود که وزیر راه خطاب به مدیرعامل راه آهن گفته: به جای پاک کردن صورت مساله، سریعا راهی برای حل موضوع پیدا کنید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۸    
برخی شواهد هم نشان می دهد که صهیونیست ها ماحصل این جابجایی را تهاجمی تر شدن روند ضربات ایران به رژیم صهیوینستی تفسیر کرده و ایجاد خلل و تاخیر در این جابجایی می پسندیدند
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۶    
اسماعیلی گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های پیش روی موضوعات مرتبط با تحکیم خانواده، رشد سطح کیفی تولیدات فرهنگی و هنری است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۲    
همزمان با تلاش غرب برای اعمال هفتمین بسته تحریمی علیه روسیه، مقامات اروپایی به عواقب معکوس ناشی از این تحریم ها اذعان کردند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۵    
رسانه های رژیم صهیونیستی از وقوع انفجار و آتش سوزی گسترده در تأسیسات پشتیبانی در حیفا خبر دادند. این تأسیسات حاوی مواد خطرناکی است اما این حادثه همزمان با معارفه رئیس جدید سازمان اطلاعات سپاه چه ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۰    
شرکت متا اظهارنظر کارمندان این شرکت را درباره سقط جنین در شبکه های اجتماعی خود ممنوع کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۷    
مهدی پناهی، روزنامه نگار اقتصادی با اشاره به گفتگوی تلویزیونی رئیس جمهور نوشت: رئیسی برخی اشتباهات ابتدایی حذف ارز 4200 را جبران کرد و این بار به جای معاون اولش خودش با مردم سخن گفت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۴    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع اعزام تیم ملی به جام جهانی خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۶    
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل گفت: ما نمی پذیریم که کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی رابطه داشته باشند و اگر کسی رابطه دارد، به همان نسبت از ما دور است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۵    
نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز با کلیات طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل موافقت کردند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۲    
سرلشکر صفوی گفت: در دوره جدید مدیریتی سازمان اطلاعات سپاه شاهد شکست های مکرر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و خنثی سازی نقشه های پلید آنان خواهیم بود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۲    
آقای سیاهکلی گفت: هجمه شدیدی علیه نمایندگان برای پس گرفتن امضای استیضاح وزیر صمت ایجاد شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۶    
منتظری گفت: شفاف سازی خوب است، اما برخی از مسائل را فقط باید مسئولان بدانند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۳    
اوجاقی گفت: در شرایط کرونا دچار فرسودگی در اماکن ورزشی شدیم و باید در سال جدید این فرسودگی را جبران کنیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۲    
حضور و پایش مستمر بازارساز، کنترل بازار و حمایت از صادرکننده، مقاومت در مقابل پیاده سازی سیاست های دستوری از سیاست های موفقی است که در راستای مهار بازار ارز از سوی بانک مرکزی در دستور کار قرار گرفت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۹    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس قوه قضائیه درخواست می کنم که نتیجه پرونده کرسنت را هرچه سریع تر اعلام کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حمایت از تیم ملی اولویت ماست، گفت: در راهروهای مجلس از اعضای فراکسیون ورزش می شنوم که دنبال تغییر سرمربی تیم ملی و انتخاب گزینه داخلی هستند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۲    
در خوانش امثال شایان مصلح که شیعه مناسکی هستند عنصر ذوق جایگزین درک است. اگر آن حدیث از امام صادق را زیر تفریحات چند میلیونی خود در مالدیو پست نمی کرد به این فوتبالیست مداح خورده ای نبود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۰    
طبق گزارش هایی از تعرفه های دندانپزشکی، 15 درصد از هزینه های دندانپزشکی مربوط به مواد مصرفی است و 25 تا 35 درصد هم مربوط به هزینه های جاری مطب دندانپزشک، آب و برق و دستیار و.. ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۹    
رستم قاسمی استیضاح می شود؟
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۲    
باشگاه آ.اک یونان به دنبال راهکاری برای فروش مهاجم ملی پوش ایرانی خود است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۲    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه احتمال ورود سویه های جدید کرونا وجود دارد، گفت: در شهر های زرد و آبی الزام استفاده از ماسک در فضای باز برداشته شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۷    
دادستان کل کشور گفت: شورای شهر یکی از نهاد هایی است که باید در صیانت از حقوق مردم مطالبه گر باشد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۳    
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش اظهارداشت: افزایش توان موشکی ارتش و سپاه از الزامات قدرت بازدارندگی است که باید ارتقاء پیدا کند و در این راستا پدافند هوایی ارتش در آینده نزدیک از موشک هایی با برد 300 ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۹    
ساعاتی پس از لغو حق سقط جنین توسط دادگاه عالی آمریکا، یک مرکز مراقبت های بارداری در ایالت کلرادو به آتش کشیده شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۶    
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید مکمل های پروتئینی برای دام و طیور از ضایعات چرم شدند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۱    
قیمت پرواز رفت و برگشت تهران-نجف به رقم نجومی 13 میلیون و 520 هزار تومان افزایش یافته است، این در حالی است که شنیده شده پروازهای نجف یک ایرلاین دولتی به قیمت 4 ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۸    
حدود 1 میلیون تصویر از سوء استفاده جنسی کودکان با هدف جلوگیری از انتشار در فضای اینترنت، توسط بنیاد دیده بان اینترنت انگلیس، اثر انگشت دیجیتالی دریافت کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت موافقت کردند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۲    
رئیس مجلس با بیان اینکه تحولات دستگاه قضا در دوره جدید گره گشا بوده، گفت: مجلس در راه تصویب قوانین مورد نیاز همراه قوه قضائیه است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۱    
معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تاکنون 96 درصد از اراضی و عرصه های ملی دارای سند مالکیت حدنگاری شده و تا دو ماه آینده متعهد می شویم که 400 سند حدنگاری باقیمانده نیز ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۲    
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد واشنگتن از عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشوری عرب منطقه غرب آسیا حمایت می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۹    
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در محل وزارت امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد، در این دیدار تصویری متفاوت برداشته شده که در ادامه می بینید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۱    
روز سوم رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا با کسب دو مدال طلا در بخش بانوان و یک مدال نقره در بخش مردان برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۲    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: در زمینه افرادی که پزشک نیستند، اما مداخلات غیر مجاز درمانی انجام می دهند ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۸    
به مناسبت سالروز شهادت سرداری که پیکرش 22 سال بعد از شهادت، کشف شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۰    
آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه با حضور سرلشکر حسین سلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه و جامعه اطلاعاتی کشور برگزار شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۴    
مراسم معارفه سردار محمد کاظمی، رئیس جدید سازمان اطلاعات سپاه با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه و جامعه اطلاعاتی کشور.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۶    
طرف های درگیر در اوکراین تایید کردند که کنترل کامل شهر راهبردی سیویرودونتسک در شرق اوکراین به دست نیروهای روسی افتاده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۶    
جوزپ بورل از رفع انسداد اخیر در مذاکرات وین، به عنوان نتیجه سفرش به ایران خبر داد.