سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۲Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 28 تیر 1401 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 29 اسفند 1400 جهت پرس 31 فروردین 1401 جهت پرس 31 اردیبهشت 1401 جهت پرس 31 خرداد 1401 جهت پرس 1 مرداد 1401 جهت پرس 31 شهریور 1401 جهت پرس 1 مهر 1401 جهت پرس 1 آبان 1401 جهت پرس 30 آذر 1401 جهت پرس 1 دی 1401 جهت پرس 30 بهمن 1401 جهت پرس 1 اسفند 1401 جهت پرس 1 تیر 1401 جهت پرس 2 تیر 1401 جهت پرس 3 تیر 1401 جهت پرس 4 تیر 1401 جهت پرس 5 تیر 1401 جهت پرس 6 تیر 1401 جهت پرس 7 تیر 1401 جهت پرس 8 تیر 1401 جهت پرس 9 تیر 1401 جهت پرس 10 تیر 1401 جهت پرس 11 تیر 1401 جهت پرس 12 تیر 1401 جهت پرس 13 تیر 1401 جهت پرس 14 تیر 1401 جهت پرس 15 تیر 1401 جهت پرس 16 تیر 1401 جهت پرس 17 تیر 1401 جهت پرس 18 تیر 1401 جهت پرس 19 تیر 1401 جهت پرس 20 تیر 1401 جهت پرس 21 تیر 1401 جهت پرس 22 تیر 1401 جهت پرس 23 تیر 1401 جهت پرس 24 تیر 1401 جهت پرس 25 تیر 1401 جهت پرس 26 تیر 1401 جهت پرس 27 تیر 1401 جهت پرس 28 تیر 1401 جهت پرس 29 تیر 1401 جهت پرس 30 تیر 1401 جهت پرس 31 تیر 1401 
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۵    
دیدن صحنه های دردناک تیکه پاره شدن کودکان و توله های حیات وحش در هیچ کشور متمدنی قابل تحمل نیست. دولت کانادا به محض آنکه کایوت هایی که در اثر غذارسانی رفتار تهاجمی پیدا کرده بودند ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۱    
با وجود اعلامهای صورت گرفته از طریق دستگاههای دولتی، همچنان معوقات یارانه نقدی به حساب جاماندگان واریز نشده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۰    
معاون اسبق وزیر جهاد کشاورزی با تصریح بر اینکه تشکیل وزارت بازرگانی، دادن آدرس غلط است و با تفکیک بازرگانی، مشکل بازار ما حل نمی شود گفت: این اقدام مغایر با سیاست های کلی نظام در بخش کشاورزی است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۵    
از ساعاتی پیش شایعاتی مبنی بر احتمای بازگردانده شدن محمود خاوری از کانادا به ایران در حال انتشار است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۹:۲۰    
حسن روحانی رئیس وقت کمیسیون دفاع در میانه جنگ تحمیلی اقدام به تشکیل مجمع عقلا با هدف پایان دادن به جنگ تحمیلی کرد اما هاشمی با دستور امام خمینی (ره) جلسات این مجمع را تعطیل کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۴    
چهار کلید مهم تاثیر گذار در مهار خاموشی ها در ثلث اول تابستان یعنی تیر ماه شناسایی شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۴    
رئیس پارلمان لبنان خواهان تسریع مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۳    
معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات بعد از نخستین نشست کمیسیون های مشترک ایران و روسیه از اعلام آمادگی شرکت های بزرگ بخش خصوصی دو کشور برای همکاری با یکدیگر خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۹    
تل آویو قصد دارد تا نشست اقتصادی مشترک با فلسطینی ها را پس از 13 سال تعلیق ازسر بگیرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۶    
نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که اکثریت مردم امارات و بحرین مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۱    
یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی با مارک روته نخست وزیر هلند گفت و گوی تلفنی برقرار و درباره مسائلی از قبیل ایران و اوکراین رایزنی کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۵    
در پی انتشار تصاویر و اخباری درخصوص خروج تابلویی از پرتره ی مظفرالدین شاه از کاخ گلستان، مسئولان کاخ در حال صحت سنجی تصاویر منتشر شده و البته اسناد قدیمی هستند تا وجود یا عدم وجود چنین تابلویی را ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۶    
رهبری انقلاب تأکید کردند که حفظ تمامیت ارضی سوریه بسیار مهم است و هرگونه حمله نظامی در شمال سوریه قطعاً به ضرر ترکیه، سوریه و همه منطقه، و به نفع تروریست ها خواهد بود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۰۹:۲۹    
براساس مطالعه جدیدی که در موسسه ملی بینایی(NEI) آمریکا روی موش ها انجام شده است، از دست دادن فاکتور رنگدانه پروتئین مشتق از اپیتلیوم یا PEDF که از سلول های پشتیبان شبکیه محافظت می کند ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۰۹:۰۹    
چند سالی است که بازار خرید و فروش وام بسیار پر تکاپو شده و سایت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. اما آیا واقعا می توان به این سایت ها اعتماد کرد؟
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی دولت نوشت: سرمایه گذاری وابسته به FATF نیست، از مسیرهای غیربرجامی هم دست یافتنی است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۰۸:۳۳    
وقتی شهروندان ایرانی در کشورهای اروپایی امنیت ندارند، چرا باید اتباع آن کشورها در ایران از امنیت کامل برخوردار باشند؟! راه کار چیست؟!
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۳:۰۲    
رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر اینکه به مبارزه با گروههای تروریستی ادامه خواهد داد، گفت: در آینده منطقه جایی برای گروه های تجزیه طلب وجود ندارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۲:۴۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه نقض تمامیت ارضی سوریه هیچ کمکی به برقراری امنیت نکرده، گفت: ضروری است هر چه سریعتر نیروهای امریکا از سوریه خارج شوند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۲:۳۷    
چارچوب هماهنگی برای رسیدن به اجماع در مورد پرونده نخست وزیری در عراق امروز سه شنبه تشکیل جلسه داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۷    
وزیر خارجه در صفحه توئیتر خود نوشت: امروز به همراه برادرم چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه و در حضور روسای جمهور دو کشور، سند مهم برنامه جامع همکاری بلندمدت ایران و ترکیه را در تهران امضا کردیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری به سوالاتی درباره پیشرفت های اخیر برنامه هسته ای ایران و دیدار سه جانبه روسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه پاسخ داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۴    
مجید میراحمدی گفت: داشتن گذرنامه و تزریق 2 دُز واکسن یا واکسن یادآور بر اساس اعلام سامانه ایران من، دیگر مدارک مورد نیاز برای زائران است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۱:۵۶    
سازمان جهانی بهداشت نسبت به یک پاییز و زمستان چالش برانگیز در قاره اروپا در بحبوحه افزایش موارد ابتلا به کرونا هشدار داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۹    
وزارت خارجه آمریکا در گزارشی جدید که امروز سه شنبه منتشر شد بار دیگر ایران را به عدم انجام اقدامات کافی برای مبارزه با قاچاق انسان متهم کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۱    
افزایش شدید دمای هوا در لندن پایتخت انگلیس موجب آتش سوزی عظیم در جنگل های منطقه ای در شرق و از بین رفتن سطح باند یک فرودگاه بین المللی در این شهر شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۴    
هفتمین اجلاس کشورهای ضامن روند آستانه با میزبانی تهران و با حضور روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه آغاز شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۹    
"فیصل المقداد" وزیر امور خارجه جمهوری عربی سوریه به دعوت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (سه شنبه) عازم تهران شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۱:۰۲    
پس از رویداد ثبت زمینی دمای هوا، گرم ترین نقطه در بیابان لوت با 73 درجه حرارت در ریگ یلان روستای دهسلم شهرستان مرزی نهبندان واقع شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۰:۴۹    
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه دستوری اجرایی برای آزادی خلافکاران آمریکایی زندانی در دیگر کشورها و بازگرداندن آنها صادر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۰:۰۹    
کیوان ابراهیمی، متخصص ساکن آمریکا از تجربه شخصی اش درباره کار و زندگی در آمریکا برایمان می گوید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۹:۵۸    
ارتشبد حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه عصر امروز با سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۸    
آیت الله خامنه ای گفتند: امروز آمریکا و غرب ضعیف تر از قبل شده و با وجود تلاش و هزینه زیاد، بُرد سیاست های آنان در منطقه ما بسیار کم شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۴    
رئیس جمهور روسیه با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۹    
یک گزارش اطلاعاتی از سازمان ملل متحد ادعا کرده سرکرده گروه تروریستی القاعده، علی رغم شایعات درباره بیماری یا فوت او، زنده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: حزب الله 100 هزار موشک دارد که به سمت اسرائیل نشانه رفته است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۵۶    
سخنگوی کرملین در سخنانی اعلام کرد که روسیه آماده است تمام تلاش خود را برای عرضه غلات اوکراین به بازارهای جهانی انجام دهد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۵۴    
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در سخنانی روابط دو جانبه با ایران را دارای سابقه طولانی و آینده ای درخشان توصیف کرد که در جهت منافع هر دو کشور خواهد بود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۵۳    
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پرونده جنجالی خود در روسیه درخواست تجدیدنظر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۵۳    
سازمان آزادی بخش فلسطین خواستار بهره برداری از نشست سه جانبه تهران برای حمایت از مسئله فلسطین و شکستن هژمونی آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۹    
معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: ثبت نام وام ودیعه مسکن متقاضیان صاحب فرزند سوم فاقد مسکن نیاز به ثبت نام در هیچ سامانه ای ندارد و به صورت حضوری و در 6 بانک انجام می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۷    
کدهای مخفی گوشی های اندروید و کاربرد آن ها در مواقع خاص می تواند به کاربران این گوشی ها کمک کند تا از امکانات دستگاه خود استفاده کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۷    
عضو فقهای شورای نگهبان، می گوید آیت الله جنتی، دقت در نظر، هوشمندی در تشخیص و تیزبینی در بررسی صلاحیت ها را همچون گذشته دارد و برای حضور به موقع و حتی زودتر از موعد در جلسات شورای نگهبان خود را متعهد ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۱    
2سناتور دموکرات آمریکایی مشغول نوشتن لایحه ای برای احیای قوانین بی طرفی شبکه هستند که شرکت های مخابراتی را از مسدود یا محدود کردن ترافیک اینترنت منع می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۳۷    
رجب طیب اردوغان رسماً رئیس جمهوری کشورمان را جهت حضور در افتتاحیه بازی های کشورهای اسلامی دعوت کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۳۵    
با وجود این که باشگاه پرسپولیس در صدد برگزاری اردویی در ترکیه است اما برنامه پیشنهادی باشگاه هنوز مورد قبول سرمربی پرسپولیس قرار نگرفته است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۳۲    
شماری از ساکنان استان الحسکه در مخالفت با اشغالگران آمریکایی و شبه نظامیان کرد مورد حمایت آمریکا موسوم به نیروهای دمکراتیک سوریه تظاهرات کردند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۳۲    
فرمانده قرارگاه اجرایی ستاد ملی کرونا درباره عادی سازی کرونا هشدار داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۲۶    
بسته شعری را به مناسبت ولادت امام موسی کاظم (ع ) آماده کرده ایم.این اشعار را می توانید در اینجا بخوانید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۲۴    
رئیس حزب دموکرات کردستان و سفیر فرانسه در عراق درخصوص نگرانی ها نسبت به اقدام ترکیه برای آغاز عملیات نظامی در مناطق کردنشین سوریه به گفت وگو پرداختند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۲۳    
پروردگار متعال به بندگان توصیه کرده است که افعال شایسته را انجام دهند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری غربی بلومبرگ با اشاره به نبود منابع انرژی کافی برای خنک کردن خانه ها در اروپا، بحران کنونی انرژی در این قاره را طی چنددهه گذشته بی سابقه ارزیابی کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۹    
اتحادیه اعتباری Affinity نیز مانند چند شرکت و کشور دیگر، شرکت اپل را به رفتار ضد رقابتی متهم کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۹    
منابع خبری اعلام کردند که یک پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان ساقط شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۷    
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: یکی از راهکارهای اساسی در افزایش قدرت خرید مردم و کاهش تورم، تعریف کالابرگ الکترونیکی است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۴    
روسیه شرکت گوگل را به دلیل حذف نکردن ویدیو های یوتیوب حاوی محتوای ممنوع، 365 میلیون دلار جریمه کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۲    
رسانه ها اعلام کردند که رژیم صهیونیستی یک مرکز دیده بانی حماس در غزه را هدف قرار داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۲    
برنامه واتساپ به تازگی مدت زمان حذف پیام ها را 2 روز و 12 ساعت افزایش داده است این در حالی است که مدت زمان قبلی حذف پیام ها یک ساعت بود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۰۹    
صادرکنندگان کارت های پرداخت الکترونیک شکایتی دسته جمعی علیه اپل ثبت و شرکت را به سواستفاده از قدرت خود در دستگاه های موبایل جهت از بین بردن رقابت برای کیف پول موبایل اپل پی متهم کرده اند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۰۷    
رئیس جمهور روسیه در صدر هیئتی به منظور شرکت در اجلاس آستانه دقایقی پیش وارد فرودگاه مهرآباد شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۰۵    
چین قصد دارد اولین تلسکوپ فضایی بزرگ را در حدود سال 2024 در مدار قرار دهد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۸:۰۴    
مسئولان محلی طالبان از بازگشایی مجدد مرز ایران و افغانستان در نیمروز پس از دو هفته تعطیلی خبر دادند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۶    
فروغی گفت: متاسفانه جایگاه خود را در جهان به علت شرکت نکردن در مسابقات کره جنوبی از دست دادیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۷    
ویدئو پیش رو بخشی از محتوای نامتعارفی است که در شبکه نمایش خانگی (سریال راز بقا) منتشر شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۷:۱۷    
جهرمی تسهیل در صدور مجوز های کسب و کار را نمونه ای از عملکرد دولت سیزدهم در برداشتن قفل های مسیر تولید خواند و گفت: امضاهای طلایی پاشنه آشیل تولید و فرصت های شغلی بود که با پیگیری دولت برداشته شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۷:۱۷    
سخنگوی سازمان هواپیمایی از بازگشت محدودیت های کرونایی برای سفر به ایران خبر داد و گفت: به توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا مسافران برای ورود به ایران ملزم به ارائه تست منفی PCR یا ارائه گواهی سلامت ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۸    
ویدیویی از قمه کشی چند نوجوان دختر در پارک شغاب بوشهر در شب گذشته، که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۷    
در این ویدئو 10 ترفند آیفون که نمی دونستید را مشاهده می کنید
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۶:۵۳    
دولت ارمنستان از دیدار رئیس سازمان اطلاعات خارجی روسیه با نیکول پاشینیان نخست وزیر این کشور در همان اتاق دیدار چند روز پیش با رئیس سازمان سیا در ایروان خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۹    
معاون امور آزمون های سازمان سنجش کشور توضیحاتی در خصوص چگونگی محاسبه امتیاز تأهل و داشتن فرزند بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش ارائه داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۷    
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی اردبیل گفت: افزایش گیاه آفتی سِس در مزارع سیب زمینی اردبیل خساراتی به بار آورده است که کشاورزان باید اقدامات مراقبتی را در این حوزه انجام دهند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۷    
یک کارشناس مسائل سیاسی به بررسی پشت پرده ارتباط تاج زاده با یکی از عناصر سازمان سیا پرداخت و گفت: معتقدم که مقامات قضایی باید مجدانه به جرائم آقای تاج زاده رسیدگی کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۱    
در این جشن نیز مانند پویش سلام فرمانده، کودکان نقش محوری داشتند. این نشان می دهد که اگر قدر قلب ها و دست های کوچک آنها بدانیم ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۷    
حقیقت پور گفت: پرونده بعضی از فرزندان اعضای شورای نگهبان مساله دار است. فرزندان برخی اعضای شورای نگهبان با منافقین همکار بوده اند و حتی کشته شده اند ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۷    
روزنامه اسرائیلی هاآرتص در گزارشی سامانه های تسلیحاتی که اسرائیل در سال های اخیر به مراکش فروخته است، از پهپاد گرفته تا برنامه های سایبری تهاجمی را فاش کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۲    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ایران دست های گشوده شده به سوی خود را می فشارد و در اولویت بخشی به همسایگان در سیاست خارجی خود، به سوی تحکیم روابط با همسایگان به پیش می رود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۸    
رییس جمهور ترکیه با یادآوری اینکه سازمان های تروریستی در هر کشوری موجودیت داشته باشند، باعث برهم خوردن ثبات در این کشورها می شوند ،تاکید کرد: ما باید با همه این سازمان های تروریستی برخورد داشته باشیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۷    
طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی به صرافی ها سقف فروش ارز مسافرتی با نرخ توافقی 2000 یورو و با ویزا و هوایی500 یورو تعیین شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۳    
سرگئی ورشینین معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت، ژنو کم کم دارد بی طرفی خود را برای میزبانی جلسات کمیته قانون اساسی سوریه از دست می دهد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۱    
ماجرای پیشنهاد باورنکردنی باشگاه الهلال عربستان به ابرستاره پرتغالی منچستریونایتد مشخص شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۹    
اولین پایگاه فروش محصولات دانش بنیان و فناورانه B2C کشور توسط پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۷    
معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: سهامداران سهام عدالت روزهای سه شنبه و چهارشنبه فرصت دارند، شماره حساب خود را از طریق سجام اعلام کنند تا سود برای آنها واریز شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۲    
روز 21 تیرماه همایشی تحت عنوان عفاف و چالش های جدید در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد که دشمنان تلاش کردند با جعل فتوشاپی عنوان پوستر احساسات مردم را تحریک کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۹    
احمد وحیدی عادی انگاری را مهم ترین عامل افزایش این بیماری دانست و گفت: باید با روحیه و رویکرد جهادی اجازه تشدید بیماری کرونا را در کشور ندهیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۵:۱۴    
علی ودایع گفت: سفر پوتین تقابل آشکار میان شرق و غرب در خاورمیانه است و روس ها می خواهند جمهوری اسلامی ایران را به عنوان متحد راهبردی در معادلات و دکترین آینده خاورمیانه نشان دهند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۱    
: دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: توصیه می کنیم که مردم استفاده از ماسک را فراموش نکنند و حتما از ماسک استفاده و نوبت یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۸    
در 78 امین روز زندگی تنها توله یوز باقی مانده ایرانی (پیروز) ویدئویی از نحوه غذا خوردن و تکامل این توله یوز را میبینید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۴    
تغییر موضع رئیس جمهور آمریکا نسبت به حاکمان عربستان که پیشتر آنها را به اتهام دست داشتن در قتل روزنامه نگار منتقد سعودی تقبیح می کرد ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۱    
معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به برگ برنده کشورمان در پوشش حریم هوایی، گفت: این برگ برنده امنیت و آسودگی خاطر را برای هموطنانمان به وجود آورده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۲    
رئیس بیست و نهمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران از افزایش مبتلایان به سکته مغزی در دوران کرونایی خبر داد و گفت:سالانه حدود 80 هزار نفر به سکته مغزی در کشور مبتلا می شوند
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۷    
یکی از فعالین فضای مجازی با انتشار استوری زن معترض به حجاب در بی آرتی نوشت: سپیده رَشنو در اینستاگرام خود نوشت در حال حاضر در ترکیه است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۴    
تصادف هولناک یک بنز با سرعت سرسام آور و برخورد و تصادف شدید با 6 خودرو پارک شده در خیابان موحد دانش در محله اقدسیه تهران!
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۲    
حسن بیادی گفت: مردم عادت کردند که حرف درست نشنوند، یعنی هر حرفی را که مسئولان می گویند، مردم عکس آن را باور می کنند چون در عالم واقع همین اتفاق می افتد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رئیس جمهور ترکیه خاطرنشان کردند: هر گونه حمله نظامی به شمال سوریه قطعاً به ضرر ترکیه، سوریه و همه منطقه و به نفع تروریست ها خواهد بود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۵    
ستایشی با اشاره به حکم پرونده حمید نوری گفت: نوری از داشتن وکیل محروم بود و حتی نتوانسته کیفرخواست صادره را قرائت کند و روند پیگیری پرونده کاملاً غیر حقوقی بوده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۱    
گال تاماری خبرنگار شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی که در پوشش خبرنگار همراه با هیئت رسانه ای رئیس جمهور آمریکا وارد عربستان شده بود ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۱    
تازه ترین گزارشی که سایت اسپیدتست از میانگین سرعت اینترنت کشورها منتشر کرده، نشان می دهد سرعت اینترنت سیار ایران با افزایش و اینترنت ثابت با کاهش سرعت رو به رو شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۷    
گرچه رسانه های مختلف عبری و غربی با سفر فرمانده سنتکام به اراضی اشغالی تلاش می کنند این اقدام را به گسترش همکاری های نظامی آمریکا و تل آویو مربوط کنند اما بررسی ها نشان می دهد این سفر نیز مانند سفر ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۰    
رئیس ساترا با اشاره به این موضوع که در حال حاضر مجوز هیچ یک از رسانه های صوت و تصویر فراگیر لغو یا تعلیق نشده است، گفت: درصورت رعایت قانون از پلتفرم ها حمایت می کنیم.
  • ۱