سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 31 تیر 1401 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 29 اسفند 1400 جهت پرس 31 فروردین 1401 جهت پرس 31 اردیبهشت 1401 جهت پرس 31 خرداد 1401 جهت پرس 1 مرداد 1401 جهت پرس 31 شهریور 1401 جهت پرس 1 مهر 1401 جهت پرس 1 آبان 1401 جهت پرس 30 آذر 1401 جهت پرس 1 دی 1401 جهت پرس 30 بهمن 1401 جهت پرس 1 اسفند 1401 جهت پرس 1 تیر 1401 جهت پرس 2 تیر 1401 جهت پرس 3 تیر 1401 جهت پرس 4 تیر 1401 جهت پرس 5 تیر 1401 جهت پرس 6 تیر 1401 جهت پرس 7 تیر 1401 جهت پرس 8 تیر 1401 جهت پرس 9 تیر 1401 جهت پرس 10 تیر 1401 جهت پرس 11 تیر 1401 جهت پرس 12 تیر 1401 جهت پرس 13 تیر 1401 جهت پرس 14 تیر 1401 جهت پرس 15 تیر 1401 جهت پرس 16 تیر 1401 جهت پرس 17 تیر 1401 جهت پرس 18 تیر 1401 جهت پرس 19 تیر 1401 جهت پرس 20 تیر 1401 جهت پرس 21 تیر 1401 جهت پرس 22 تیر 1401 جهت پرس 23 تیر 1401 جهت پرس 24 تیر 1401 جهت پرس 25 تیر 1401 جهت پرس 26 تیر 1401 جهت پرس 27 تیر 1401 جهت پرس 28 تیر 1401 جهت پرس 29 تیر 1401 جهت پرس 30 تیر 1401 جهت پرس 31 تیر 1401 
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۹    
یک رسانه تحت حمایت دولت سعودی مدعی بازجویی ماموران موساد از یک مقام ارشد سپاه در تهران شده است، درحالی که شواهد و قرائن موضوع دیگری را حکایت می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۹    
افسانه حسامی فرد، بانوی کوهنورد کشورمان به عنوان نخستین زن ایرانی به قله کی 2 صعود کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۴    
طبق گزارش رویترز، صادرات نفت خام و میعانات گازی ایران به ونزوئلا به 6 میلیون بشکه در ماه معادل 200 هزار بشکه در روز رسیده است، درحالی که این رقم در دولت قبلی صفر بود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۹    
برنامه بدون تعارف این هفته به سراغ فردی رفته است که از تله موساد به موقع خودش را نجات داد و به آنها رودست زد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۶    
یکی از هموطنانمان که برای تحصیل به خارج از کشور رفته بود، توانست با یک اقدام ابتکاری و هوش بالای خود به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) رودست بزند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: دولت گذشته از طریق استقراض از مردم، حدود 500 هزار میلیارد تومان بدهی برای دولت سیزدهم گذاشت که ماهیانه 10 هزار میلیارد آن جبران می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: احداث 12 هزار مگاوات نیروگاه جدید برق در کشور نیز به عنوان یک اقدام بلندمدت در دستور کار قرار دارد که عملیات آن آغاز شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۲    
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان شایعه ممنوعیت حضور مادران کاراته کاران در مسابقات رده پایه به دستور این وزارتخانه را تکذیب کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۷    
آلبانی در حالی این هفته میزبان نشست سالانه گروهک منافقین است که حمله گسترده سایبری به دستگاه های دولتی این کشور طی روزهای اخیر خدمات عمومی آنلاین را به کما برده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
یک دستگاه خودرو پراید در اردبیل تمام تلاش خود را برای حمل باری که برای جابه جایی اش به وانت نیاز داشت، به کار بست.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
رسانه های محلی مشهد گزارش دادند که صبح امروز جمعه، از ورود مادرانی که فرزندان خود را برای مسابقات کاراته به سالن ورزشی برده بودند، جلوگیری شد
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۵    
رئیس اتاق اصناف قم با تاکید بر اینکه اصناف ملزم به رعایت عفاف و حجاب هستند، گفت: قانونی برای منع فروش کالا به افراد بدحجاب وجود ندارد اما برخی از فروشندگان متعهد و با اصالت قم ورود و عرضه کالا به ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۰    
رئیس جمهور روسیه مطمئناً پیرمردی است که عجله دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۵    
بر اساس نتایج یک نظرسنجی، نیمی از مردم آمریکا انتظار وقوع جنگ داخلی طی سال های آینده را دارند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۳    
وزیر صمت درباره قرعه کشی خودرو گفت حذف این روند تابع وضعیت بازار است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۶    
رئیسی در سفر استانی به اراک گفت کارخانه آذر آب را احیا می کنیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۶    
پشت صحنه ای که رسانه های آمریکایی از اعتراف اجباری ترامپ منتشر کردند!
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۲    
وقتی جان انسان ها برای عوامل شبکه لندنی من و تو هیچ ارزشی ندارد؛ خوشحالی و خنده های مجریان شبکه من و تو از اخبار تلخ آتش سوزی و مرگ عجیب است!
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۳    
پیرجهان، دونده دوی 400 متر با مانع کشورمان گفت: برای ورزشکاری که کسب سهمیه جهانی می کند حداقل جایزه در نظر می گیرند، اما به من جایزه ندادند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۸    
به گزارش جهت پرس ، رئیسی در ادامه برنامه های بیست و نهمین سفر استانی دولت مردمی به استان مرکزی با حضور در مجتمع مانا انرژی پاک بزرگترین خط تولید پنل های خورشیدی کشور را افتتاح کرد. ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۱    
به گزارش جهت پرس ، معترضان در نخستین ساعات کاری امروز (جمعه) اتوبان های اصلی کشور در لندن، لیورپول، منچستر ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۲    
برخی از محیط بانان با انتشار تصاویری از روزمرگی های یک محیط بان در کنار افزایش دنبال کننده، آدرس شکار را مقابل چشمان شکارچیان می گذارند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۴    
فرمانده ارشد نیروی هوایی آمریکا هشدار داد در صورت افزایش تنش ها در منطقه، ایران می تواند تهدیدی جدی علیه ما باشد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۲    
رییس مجمع واردات می گوید دولت باید در تدوین آیینه نامه کوله بری برخی موارد مهم را در نظر بگیرد تا فضا برای ایجاد رانتی جدید در کشور فراهم نشود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۹    
براساس عملکرد درآمدهای مالیاتی کل کشور در سه ماهه ابتدایی سال جاری، معادل 34.4 میلیارد تومان مالیات از انواع خودروهای سواری و وانت دو کابین دارای شماره انتظامی شخصی گران قیمت گرفته شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۱    
به گزارش جهت پرس ، گزارش هایی از شیوع وبا در چند ولایت شمالی افغانستان منتشر شده است. پزشکان در بیمارستان های محلی دو ولایت شمالی جوزجان و بلخ از مرگ شماری از مبتلایان نیز خبر داده اند. ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۸    
لی زلدین، نامزد فرمانداری نیویورک ساعاتی پیش در حین سخنرانی مورد حمله یک مرد مسلح قرار گرفت، این مرد قصد داشت با سلاح نینجای خود، زلدین را به قتل برساند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۲    
به گزارش جهت پرس ، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار است تهران به عنوان شهر دوستدار کودک و خانواده مطرح باشد ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۷    
به گزارش جهت پرس ، اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در جریان سفر به شهرستان خنداب گفت: یکی از برنامه هایی که در سازمان انرژی اتمی در دست اجرا داریم پروژه خنداب است که طرح های توسعه را شروع کردیم ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۳    
به گزارش جهت پرس ، محمد کعب عمیر، نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: این روزها بازنشستگان نسبت به حقوق خودشان معترض هستند. ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵    
ممنوعیت صادرات دام، هیچ تاثیری بر کاهش قیمت گوشت نداشته و مسئولان وزارت جهاد به توصیه رئیس جمهور برای خرید تضمینی دام عمل نکردند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص آخرین وضعیت تیمش و پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به او، توضیحاتی ارایه داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۵    
سرپرست وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: یکی از اتفاقات اشتباه در سال های گذشته این بود که جمعیت روستایی کم و روستا از قطب تولید کشور خارج شد در صورتی که روستاها باید همچنان موتور و قطب تولید کشور ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۳    
به گزارش جهت پرس ، سید امیر میرناصری نماینده کارگران شرکت هپکو نوشت: کارگران هپکو با نصب بنر تشکر متفاوت از آقای رئیسی در آستانه سفر به استان مرکزی به جهت حمایت همه جانبه از کارگران در دوران ریاست ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۰    
دبیرکل سازمان ملل در سخنانی خواستار انجام تحقیقات فوری درباره حمله توپخانه ای به استان دهوک عراق و کشته و مجروح شدن شماری غیرنظامی در این حمله شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خروج خودروها از قرعه کشی به تدریج اتفاق خواهد افتاد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۶    
رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که بیش از 1 میلیون و 600 هزار فرد دارای معلولیت در سازمان بهزیستی کارت معلولیت دارند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۲    
کنسرسیومی از چند شرکت فناور بومی سازی بخش های بدنه، باتری و ملخ پهپادهای کشاورزی را اجرایی کردند و در حال حاضر درصدد بومی سازی بخش های موتور و کامپیوتر پرواز این محصول در حوزه کشاورزی هوشمند هستند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۶    
یک فضانورد روس و یک فضانورد ایتالیایی پس از حدود 25 سال در یک پیاده روی فضایی نادر برای نصب یک بازوی رباتیک جدید در ایستگاه فضایی بین المللی با یکدیگر به همکاری پرداختند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۳    
چند هفته ای می شود که چهار قلم محصول لبنی تنظیم بازاری شامل شیر کیسه ای کم چرب 900 گرمی، شیر بطری کم چرب یک لیتری، ماست ست ساده کم چرب 2 ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۰    
کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال، درباره دلایل باخت ایران مقابل اردن و حذف از کاپ آسیا 2022 اندونزی صحبت کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۴    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: افرادی که به نصرت الهی ایمان دارند در راه حق ثابت قدم هستند، پیامبر به ما می آموزد اهل یقین باشیم و راه را درست انتخاب کنید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۱    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، دور جدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه مسکو نامشروع است و می تواند پیامدهای ناگواری بر امنیت و بخش های مختلف اقتصاد جهانی بگذارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۸    
وزارت دفاع ژاپن در سندی با ابراز نگرانی از افزایش همکاری ها بین روسیه و چین، گفت آن دو کشور قصد دارند رزمایش های نظامی و گشت های مشترک را تقویت کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۲    
یکی از نمایندگان مجلس نمایندگان آلمان، فروپاشی این کشور را به دلیل جنگ اقتصادی با روسیه پیش بینی کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا در حال فروپاشی اقتصادی است و اکنون آنان به برجام نیازمند هستند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۲    
رئیس جمهور ترکمنستان در نشست سران کشورهای آسیای مرکزی در قرقیزستان گفت: روابط بین کشورهای منطقه باید بر اساس احترام، اعتماد و برابری باشد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۲    
طی نیمه اول سال 2022 صادرات تاجیکستان به ایران به بیش از 61 میلیون دلار رسید که در قیاس با دوره مشابه یک سال پیش 12 برابر بیشتر می باشد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۴    
در حالی که هنوز فرصت زیادی تا پایان نقل و انتقالات باقی است، به نظر می رسد پرونده خروجی های استقلال با 4 بازیکن اصلی بسته شده باشد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۰    
در حالی که وزارت جهاد کشاورزی از برنامه ریزی برای خودکفایی مجدد در تولید گندم خبر می دهد، کارشناسان مولفه های بسیاری از جمله پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران را در این مساله موثر می دانند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۰    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: طبق مذاکره با وزیر نفت، نیروگاه حرارتی شازند برای زمستان روزانه سه میلیون مترمکعب گاز در اختیار خواهد داشت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۶    
60 لیتر سهمیه بنزین مردادماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم مردادماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی واریز می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۵    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: بیش از 90 درصد ثبت نام کنندگان، پالایش شده اند و اطلاع رسانی برای طی مراحل مورد نیاز در تشکیل و تکمیل پرونده انجام شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۲    
افزایش همکاری های تجاری ایران و روسیه، هوشیاری در مقابل سیاستهای فریبکارانه غرب، حفظ تمامیت ارضی سوریه و لزوم اخراج آمریکا از منطقه شرق فرات ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۹    
حجاب یکی از ستون های اصلی جمهوری اسلامی است که اگر آن را فرو بریزیم باقی کار براندازی آسان خواهد بود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۷    
پلیس انگلیس اعلام کرد در حال اعمال تدابیری برای کنترل تظاهرات موتوری در سراسر این کشور در اعتراض به افزایش شدید بهای سوخت است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۲    
سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر اعضای کمیته فنی ابهامی داشتند باید من را دعوت می کردند تا پاسخ شان را بدهم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۰    
ناسا فیلم جدید و خیره کننده ای منتشر کرده است که به بینندگان این فرصت را می دهد تا با سفر به اعماق کیهان ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۰    
رودخانه مهم هریرود به دنبال کاهش بارندگی در معرض خشک شدن قرار گرفته است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۶    
اندونزی دیروز اعلام کرد گوگل برای پیروی از قوانین جدید اعطای مجوز به پلتفرم های فناوری ثبت نام کرده و هشدار داد شرکت هایی که هنوز در این باره ثبت نام نکرده اند طی 5 روز کاری مسدود می شوند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۴    
سارقان جوانی که در زعفرانیه اقدام به سرقت مسلحانه از خانه یک زوج جوان کرده بودند، دستگیر شدند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به اظهارنظر درباره فاصله گرفتن ایران از تعهدات اتمی پرداخت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۷    
هلسینکی، پایتخت فنلاند و شهر مونترال از جمله الگوهای شهرهای دوستدار محیط زیست هستند که دبیر کل انجمن علمی اقتصاد شهری ایران چگونگی تبدیل شدن این شهرها به الگوی شهرهای دوستدار محیط زیست را توضیح می ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۵    
در حالی که به باور بسیاری از کارشناسان حقوقی، تاج به دلیل سه دوره عضویت در هیئت فدراسیون فوتبال نمی تواند در انتخابات روز 8 شهریور شرکت کند اما فشارهای زیادی برای استعلام نگرفتن این موضوع مهم از فیفا ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۸    
انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی قرار است 6 شهریور برگزار شود که بحث انتخاب خبره های ورزشی از سوی این کمیته به سوژه اصلی این انتخابات تبدیل شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۵    
انتخاب اعضا و رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دارای روند متفاوتی نسبت به سایر کمیسیون های تخصصی است که در گزارشی به آن پرداخته ایم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۴    
معاون جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ به تشریح یکی از مهم ترین تفاوت های دولت سیزدهم با دولت یازدهم و دوازدهم پرداخت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۰    
رئیس جمهور در آغاز سفر به استان مرکزی و پس از استقبال رسمی در فرودگاه اراک در نخستین برنامه خود به میان کارگران دو کارخانه صنعتی مطرح استان رفت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۵    
تصاویر دوربین های مداربسته ای را ببینید که نشان می دهد سگ های ولگرد در تاریکی شب به خودرویی لاکچری حمله می کنند و خسارتی سنگین به جای می گذارند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
در حالی که نماینده روسیه در سازمان امنیت و همکاری اروپا هشدار داد تمامی تسلیحات غربی ارسالی به اوکراین هدف نظامیان روسی قرار گرفته و نابود خواهند کرد ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۱    
گروهی از محققان بین المللی با همکاری 2 پژوهشگر ایرانی یک قالب رسانای استخوانی جدید ابداع کرده اند که به ترمیم پوکی استخوان کمک می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۷    
پژوهشگران دانشگاه ججیانگ چین در مطالعه اخیرشان اظهار کردند حشرات، حامل بیش از هزاران ژن از میکروب ها هستند که این امر به زنده ماندن حشرات کمک می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۵    
منابع خبری از حمله موشکی جدید رژیم صهیونیستی به ریف دمشق خبر دادند. وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که این حمله از آسمان جولان اشغالی صورت گرفته است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۳    
وزارت خارجه عراق بار دیگر ترکیه را مسئول حمله اخیر به یک منطقه گردشگری در استان دهوک و کشته و مجروح شدن شماری غیرنظامی طی این حمله خواند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۷    
فرمانده عملیات نیروی هوایی آمریکا در اظهاراتی مدعی شد که مذاکرات هسته ای بر سر احیای برجام به بن بست رسیده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۴    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل درنشست مجمع عمومی در مورد وتوی قطعنامه سوریه در شورای امنیت توسط روسیه گفت: ما خواستار لغو تحریم های یکجانبه علیه سوریه هستیم که مانع اجرای قطعنامه می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۰    
طبق یک مطالعه، حدود 23 درصد از افراد آلوده به کروناویروس ممکن است به کووید طولانی مدت مبتلا شوند که علائم آن بیش از 12 هفته طول بکشد.